|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 19:19 schreef midway het volgende:Narsigh ole ole ole . narsighe narsigh wie kent hem niet tis ja ja over uurtjes een echte ...... voetballer.. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 19:19 schreef midway het volgende:Narsigh ole ole ole . narsighe narsigh wie kent hem niet tis ja ja over uurtjes een echte ...... niet? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
japster
|
|
|
Denk niet dat narsingh naar ajax gaat. heerenveen probeert nog waarschijnlijk Harmeet Singh te halen (opvolger djurevic)en geen vleugel speler.......... |
|
|
|
|
Mr. Sjeiksz
|
|
|
omroep fryslan meldt dat narsingh gewoon speelt (duh) en dus niet naar ajax vertrekt |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 19:19 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] geld dat ook niet voor frank de boer? betere team tactiek, buiten spelers die naar binnen gaan heeft niet gewerkt. buitenspelers die geen voorzet kunnen geven heeft ook geen zin. zelfde geld voor spelers die de bal niet om hoog krijgen, die moet je geen corners en vrije trappen laten nemen. klopt, der zit ook totaal geen strijd in. niet fel, niks. dit moeten ze eerst verbeteren |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
|
|
|
Dwise
|
|
|
waarom kunnen andere eredivisie clubs beter scouten en slagvaardiger zijn dan ajax?! |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Jeroen Lipman JeroenLipman Jeroen Lipman @MRaiola Wat is nu dan precies de status? Wil Narsingh, wil Heerenveen? 1 minute ago in reply to ↑ Mino Raiola @MRaiola Mino Raiola @JeroenLipman Heerenveen wil, Narsingh wil, Ajax wil, maar of het rond komt is een tweede. |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
de zoveelste speler die ajax ooit niet zag zitten voor het eerste, enige tijd later mag ze er voor gaan betalen, als de geweigerde dan nog wel wil hebben we mazzel, helaas ik geloof er niet in, te duur en deze jongen heeft het naar zijn zin |
|
|
|
|
hajajo
|
|
|
JeroenLipman Jeroen Lipman @MRaiola Wat is nu dan precies de status? Wil Narsingh, wil Heerenveen? 2 minuten geleden als antwoord op ↑ Mino Raiola @MRaiola Mino Raiola @JeroenLipman Heerenveen wil, Narsingh wil, Ajax wil, maar of het rond komt is een tweede. |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: die hebben voor 50 euro FM aangeschaft |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
nou genoeg hij komt niet , slotje erop |
|
|
|
|
RobertvS-96
|
|
|
MRaiola Mino Raiola @ @JeroenLipman Heerenveen wil, Narsingh wil, Ajax wil, maar of het rond komt is een tweede. |
|
|
|
|
Dwise
|
|
|
quote: hahaha! goedkope oplossing, biedt het aan bij ajax op een rood kussentje! |
|
|
|
|
platvoet
|
|
|
quote: dat is wat ik bedoelde kunnen we niet beter betere scouts halen |
|
|
|
|
marius
|
|
|
ach tis allemaal al kut dit zeisoen bij ajax dit kan er nog wel bij! volgens mij moete we holleder maar inhuren om de verkeerde bestuurders een lesje te leren ;) |
|
|
|
|
marius
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2012 door marius -- |
|
|
|
|
RobertvS-96
|
|
|
Tijd tikt maar door en nog altijd geen enkele bericht over de huidige stand van zaken, kans word dus stukker kleiner! |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: ik stuur het ze meteen naar ze op ;) inclusief strik en cadeaupapier =D! |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
koop maar een spits!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
hajajo
|
|
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
na hunter spitsloos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
mino gaat weg op twitter, hij heeft het druk twitterde hij net |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
spitsen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
RobertvS-96
|
|
|
quote: ze hebben al sigthorsson en Bulykin |
|
|
|
|
marius
|
|
|
MRaiola Mino Raiola Sorry, i should go! Im busy, have things to do! #twexit.
hij zegt dit op twitter, denk dat die ffe aan zen pikkie gaat trekken, omdat hij natuurlijk een half mil krijgt omdat narsingh naar ajax gaat :) |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote: tja... ligt ook aan of ze het zelf aandurven.... bovendien is de kans tot slagen bij ajax tien keer zo laag,door de druk die dr bij ajax is en bij geen enkele nl club zo aanwezig is |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: tja was het maar zo makkelijk, ik zou niet weten waar ze die vandaan moeten halen |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
quote: dachten we met dost ook |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
ajaxboy2 Is de deal echt afgeketst Of is narsingh straks gewoon ajacied? Wat weet je van je oom? |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote: die spelen nooit nooit
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2012 door bahbah -- |
|
|
|
|
Dramawedstrijd
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 19:14 schreef Mike777 het volgende:Ik kan niet zeggen of Narsingh vandaag speelt! Ron Jans wou het nog niet bekend (laten) maken! zegt raiola op twitter... die speelt dus niet anders is het geen nieuws... Ha Ha Het woordje wou in deze zin maakt het twitter account een stuk ongeloofwaardiger. |
|
|
|
|
hajajo
|
|
|
nou hij heeft tijd om te twitteren omdat hij moest wachten tot narsingh bij de arena was , nu moet hij weg voor top overleg |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote: dusssss spitsen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 19:25 schreef hajajo het volgende:nou hij heeft tijd om te twitteren omdat hij moest wachten tot narsingh bij de arena was , nu moet hij weg voor top overleg wat kan jij mooi lullen zeg hahahahaha |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 19:25 schreef AFC020 het volgende:ajaxboy2 Is de deal echt afgeketst Of is narsingh straks gewoon ajacied? Wat weet je van je oom? ajaxboy2 heeft de hele dag maar wat lopen lulle joh |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
koop maar een spits.................of huren half jaartje |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
De Deal gaat echt rondkomen geloof mij nou maar. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: joh kom je er nu pas achter? |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Ik wordt hier schijtziek van, wat een gedoe man je wilt of je wilt niet naar ajax klaar als je wilt zeg je hoeveel je ongeveer wil verdienen en als het te gek is moet je oprotten en als je het goedt vindt teken je dat fucking contract krabbeletje ff doktortje spelen en met een shirt op de foto klaar. kan tog geen 24 uur duren man
in een woord ONZIN |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
Joh, maar is Suarez niet de enige goeie aankoop van voor dit seizoen sinds de Hunter? M.a.w. Ajax kannie kopen he, laat die Spits maar. Beter investeer je in bouncers om de RvC weg te boksen en dan de rest in de jeugdopleiding. Ik denk dat Pieter Jansen uit Amstelveen ook best een aardige speler kan worden als ie maar goed begeleid wordt... |
|
|
|
|
marius
|
|
|
quote: hij reageert weer! en hoezo heb je al foto van em in ajax shirt fzo? xd |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
quote: haha niks wijst erop dat het zo is ..zelfs de twitter account van die raiola is nep en ron jans stelt hem gewoon op vanavond |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: niet iedereen is er met zijn volle verstand bij vandaag, ik kan het begrijpen ;)! |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
ik zeg 10 miljoen voor narsingh en dost :) |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote: nou je hebt ze maar mooi dagje bezig gehouden.....hehehehe,koop maar een spits |
|
|
|