|
|
sandman
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 19:27 schreef ThreeStars het volgende:Ik wordt hier schijtziek van, wat een gedoe man je wilt of je wilt niet naar ajax klaar als je wilt zeg je hoeveel je ongeveer wil verdienen en als het te gek is moet je oprotten en als je het goedt vindt teken je dat fucking contract krabbeletje ff doktortje spelen en met een shirt op de foto klaar. kan tog geen 24 uur duren man in een woord ONZIN tgaat niet over het contract, maar over hoeveel milj ajax aan heerenveen moet geven.. |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
quote: Als Narsingh in de basis staat tegen vitesse? Is de deal dan over? |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
quote: Het was meer hoop ;) |
|
|
|
|
nicolas
|
|
|
huur marica-spits van shalke |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik sluit niks uit.. Is het niet waar: Jammer dan Is het wel waar: Dan wist hij het echt, of heeftie mazzel..
Vind het leuk om te speculeren :-) |
|
|
|
|
Danielson 1448
|
|
|
Raviolala zegt Ajax wil Heereveen wil en Narsingh wil nu nog rond komen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Je loopt achter ;-) |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote: Ach we hebben nog 4 uur! en anders moeten we het maar afzien met deze jongens! |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: vieze vuile valse hoop =( |
|
|
|
|
japster
|
|
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote: dussss ....hehehehe |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote: he nou heet ie weer hansma |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: diep door het stof gaan dit seizoen! |
|
|
|
|
marius
|
|
|
die musa van vvv, die heeft ons vorig jaar al pijn gedaan laten ze die maar halen ;) |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
ajaxboy2 Wanneer is het eindelijk bekend? Gaat het door? Wanneer wordt het dus bekend gemaakt? |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
quote: dat weet ik ook wel maar als je t zo ff nagaat wat een gedoe het allemaal is |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
joey brand
|
|
|
narsing komt, kijk maar op ajax.headliner.nl :) kans 50 - 50. Maar je kan ajax beter vervangen door jonge meiden , want tegen feyenoord speelden ze als oude tangen :) maybe komt dost nog en assaidi. dan wordt ajax kampioen |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
mooi he dat twitter....iedereen twittert er op los......doen de vogels ook in de lente.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 19:31 schreef AFC020 het volgende:ajaxboy2 Wanneer is het eindelijk bekend? Gaat het door? Wanneer wordt het dus bekend gemaakt? Hij heeft op 2 van de 3 vragen al antwoord gegeven.. |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: klopt, en dat terwijl we nog maar +- 4 uur hebben |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik doe niet aan Twitter.. Vind het maar lelijk. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote: Die gozer is toch allang naar CSKA? |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 19:31 schreef joey brand het volgende:narsing komt, kijk maar op ajax.headliner.nl :) kans 50 - 50. Maar je kan ajax beter vervangen door jonge meiden , want tegen feyenoord speelden ze als oude tangen :) maybe komt dost nog en assaidi. dan wordt ajax kampioen vertonghen naar anderlecht. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
joey brand
|
|
|
ik zou ook nog mezelf kopen :) ben ook een zeer goede rechtsbuiten bij mzc11 te zierikzee. ik speel voor € 50.000 per jaar |
|
|
|
|
Dramawedstrijd
|
|
|
|
|
|
sandman
|
|
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote: weet niet eens hoet moet....wasda?ahahah |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 19:33 schreef joey brand het volgende:ik zou ook nog mezelf kopen :) ben ook een zeer goede rechtsbuiten bij mzc11 te zierikzee. ik speel voor € 50.000 per jaar brandhout ben je.... |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
|
|
|
platvoet
|
|
|
|
|
|
marius
|
|
|
ach als die al in arena is, gewoon contract van hamlap geven, alleen miljoen per jaar van het loon afhalen ;) en keuren kan morgen wel als ze maar bij de knvb hebben aangegeven dat ze hem hebben gekocht! ;) |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
Narsingh speelt vanavond maar als ik het goed begrijp is de kans op een transfer nog steeds aanwezig? |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 19:33 schreef joey brand het volgende:ik zou ook nog mezelf kopen :) ben ook een zeer goede rechtsbuiten bij mzc11 te zierikzee. ik speel voor € 50.000 per jaar ik ga wel voor 40.000 euro op de bank zitten hehe |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 19:34 schreef AFC020 het volgende:Narsingh speelt vanavond maar als ik het goed begrijp is de kans op een transfer nog steeds aanwezig? Ja. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
komt ie van de zomer, als iedereen weer fit is! :D |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
AJAX HAALT NIKS,NADA NIENTE.........vaste waarden eruit,en jeugd erin.......alles gaat naar de kloten.......! |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote: Voor 2 euro willen we je er nog niet op hebben zitten;p |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 19:33 schreef joey brand het volgende:ik zou ook nog mezelf kopen :) ben ook een zeer goede rechtsbuiten bij mzc11 te zierikzee. ik speel voor € 50.000 per jaar dit zei je vanmiddag ook al, haha |
|
|
|
|
joey brand
|
|
|
en ik ben ook nog eens transfer vrij |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 19:35 schreef bahbah het volgende:AJAX HAALT NIKS,NADA NIENTE.........vaste waarden eruit,en jeugd erin.......alles gaat naar de kloten.......! Geboren optimist? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
japster
|
|
|
Zaakwaarnemer Mino Raiola ziet een transfer vandaag niet meer gebeuren. "Ik ga ervan uit dat Luciano bij Heerenveen blijft. Ajax is een interessante club, maar dat zijn PSV en FC Twente ook. We zitten er heel rustig in. Het is niet zo dat hij alleen maar naar Ajax wil," aldus Raiola op de website van het Algemeen Dagblad. Heerenveen-voorzitter Robert Veenstra zegt het volgende: "Dit is gekkenwerk, wij laten Narsingh nu niet meer gaan. Ajax zal met een bod moeten komen dat we niet kunnen weigeren." |
|
|
|
|
joey brand
|
|
|
neem een voorbeeld aan suk |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote: maar ik ben ook een koetje...en ronald koeman mocht er ook zitten haha |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
twitterdetwitterdekwit!dat zijn toch die kabouters....? |
|
|
|
|
midway
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 19:34 schreef AFC020 het volgende:Narsingh speelt vanavond maar als ik het goed begrijp is de kans op een transfer nog steeds aanwezig? [/quote jazeker |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 19:35 schreef bahbah het volgende:AJAX HAALT NIKS,NADA NIENTE.........vaste waarden eruit,en jeugd erin.......alles gaat naar de kloten.......! doet me denken aan het feyenoord scenario! |
|
|
|