|
|
Rikkert
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Lol.. Ain't gonna work.. |
|
|
|
|
Ajaxfan675
|
|
|
Als Ajax Narsingh zo graag wou hebben, waarom dan niet eerder gekocht, nu wordt de prijs alleen maar hoger... |
|
|
|
|
hajajo
|
|
|
ik ga maar is even eredivisie live aan zetten :P |
|
|
|
|
Rikkert
|
|
|
7 minuten, tel zelf maar verder |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
ajaxboy2 Als Narsingh meespeelt dan is de tijd om de overeenkomst te regelen niet veel te kort? Of kan blind daar in Arnhem een contract voor zijn neus klaarleggen en tekenen, maar moet ook nog medisch gekeurd worden.dus. |
|
|
|
|
joey brand
|
|
|
ajax is als een fruitboom, wanneer de zon schijnt bloeien ze, maar nu met die mongolen van de rvc enz lijkt het - 100 , aub jongens flikker op bij ons aller ajax en geef johan alle ruimte |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
Ajax heeft noodgedwongen afscheid moeten nemen van Ouasim Bouy (18). De junior heeft een contract voor de komende drieƫnhalve jaar bij de Italiaanse grootmacht Juventus ondertekend. ZELFS DIT KUNNEN ZE NIET DAARBOVEN IN DIE TOREN...OCHOCHOCH,EN HET BELEID IS?????? |
|
|
|
|
midway
|
|
|
heel vervelend die rikkert |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 19:49 schreef AFC020 het volgende:ajaxboy2 Als Narsingh meespeelt dan is de tijd om de overeenkomst te regelen niet veel te kort? Of kan blind daar in Arnhem een contract voor zijn neus klaarleggen en tekenen, maar moet ook nog medisch gekeurd worden.dus. doen ze in de rust ff |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
lookalike loopt in die gelredome, de echte is aan het tennissen met blind! |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
staat toch echt op frisian pride, tis definitief, hij komt niet ;)! |
|
|
|
|
nicolas
|
|
|
goal.com/nl/live-update 19:19 CET Alle geruchten over een mogelijke beweging in een transfer van Luciano Narsingh zijn onzin volgens zaakwaarnemer Mino Raiola. "Hij gaat nergens heen", aldus Raiola tegen De Telegraaf. Op twitter deed iemand zich voor als de zaakwaarnemer van Narsingh, die volgens diverse media schreef dat kans op een transfer naar Ajax 50/50 was. |
|
|
|
|
Ajaxfan675
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 19:50 schreef nicolas het volgende:goal.com/nl/live-update 19:19 CET Alle geruchten over een mogelijke beweging in een transfer van Luciano Narsingh zijn onzin volgens zaakwaarnemer Mino Raiola. "Hij gaat nergens heen", aldus Raiola tegen De Telegraaf. Op twitter deed iemand zich voor als de zaakwaarnemer van Narsingh, die volgens diverse media schreef dat kans op een transfer naar Ajax 50/50 was. Zou je misschien in de vorige posts even willen kijken of het er al in staat en dan pas wat posten? |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: onder het genot van warme choco, en een blokje kaas |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA JAJAJAJAJA!!!!!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Ajaxfan675
|
|
|
quote: Zou theoretisch best verantwoord zijn, ik snap hier dus niet bijster goed vanwaar deze verontwaardiging verschijnt lol |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Blijkbaar dus wederom gelul aangezien hij gewoon in de basisopstelling staat bij Hveen |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Mooi topic!!! hulde voor de starter!!! |
|
|
|
|
Ajaxfan675
|
|
|
Ze maken ons ook helemaal gek he met die Narsingh =] |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: nee de look a like staat bij Hveen in de basis;) |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 19:48 schreef Pim het volgende:Narsingh komt niet jongens! Als hij naar Ajax zou gaan, zou hij echt niet spelen. Als er nog kansen zouden zijn dat hij zou komen, zou hij ook niet spelen, omdat hij er dan met z'n hoofd ook niet bij is... Tsja als ie in Arnhem zit kan het nog, hij zou daar door ajax medisch gekeurd kunnen worden en het contract ondertekenen. Maar zou wel een rare actie zijn. En wat als het verlengen/strafschoppen wordt of als hij met een blessure van het veld stapt?
Opstelling sc Heerenveen van vanavond: Vandenbussche, Gouweleeuw, Breuer, Elm (C), Kums, Djuricic, Dost, Janmaat, Van La Parra, Narsingh, Zomer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2012 door baco74 -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
we maken onszelf kapot!! hehehehe ik hou dr zo van!!!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
we maken onszelf kapot!! hehehehe ik hou dr zo van!!!!! |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 13:18 schreef ajaxboy2 het volgende:Luciano Narsingh zal dan toch naar Ajax komen Narsingh heeft op het laatste moment toch zijn jawoord gegeven en nu moet Ajax er uit komen met sc Heerenveen. hulde! |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
ajaxboy2 Ik begin nou wel echt aan je uitspraken te twijfelen. Als narsingh echt komt hoe kan hij dan nog de bekerwedstrijd spelen. Zowel te weinig tijd. en zijn aandacht dan niet bij de wedstrijd |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Rikkert
|
|
|
|
|
|
marius
|
|
|
snap je ook niks van een toppic en bijna iedereen word geil |
|
|
|
|
RobertvS-96
|
|
|
Narsingh in basis, misschien gaan clubs onderhandelen ondertussen de wedstrijd en dat er na de wedstrijd narsingh komt om af te ronden.
Maar ik schat hele kleine kans :( |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote: pff laat ze maar een spits kopen... |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote: wahaaaaaaaaaaaahhhhhhhh jajajaajaja |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Tis de derde of vierde keer dat Ajaxboy dit soort dingen roept, het is al in het nieuws en hij gaat roepen of het zeker is of dat het absoluut niet doorgaat. 50/50 kans op zijn roem momentje.. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 19:54 schreef RobertvS-96 het volgende:Narsingh in basis, misschien gaan clubs onderhandelen ondertussen de wedstrijd en dat er na de wedstrijd narsingh komt om af te ronden. Maar ik schat hele kleine kans :( als ze maar niet gaan verlengen dan...... |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 19:54 schreef AFC020 het volgende:ajaxboy2 Ik begin nou wel echt aan je uitspraken te twijfelen. Als narsingh echt komt hoe kan hij dan nog de bekerwedstrijd spelen. Zowel te weinig tijd. en zijn aandacht dan niet bij de wedstrijd haha nu pas:P? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik wil dat Blind alles tekent in de rust en dan hoop ik dat Narstink zn rechter scheenbeen breekt in de 2e helft!
BAM!!! |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
|
|
|
marius
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 19:55 schreef remco k het volgende:[..] Tis de derde of vierde keer dat Ajaxboy dit soort dingen roept, het is al in het nieuws en hij gaat roepen of het zeker is of dat het absoluut niet doorgaat. 50/50 kans op zijn roem momentje.. +1 |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 19:53 schreef baco74 het volgende:[..] Tsja als ie in Arnhem zit kan het nog, hij zou daar door ajax medisch gekeurd kunnen worden en het contract ondertekenen. Maar zou wel een rare actie zijn. En wat als het verlengen/strafschoppen wordt of als hij met een blessure van het veld stapt? Opstelling sc Heerenveen van vanavond: Vandenbussche, Gouweleeuw, Breuer, Elm (C), Kums, Djuricic, Dost, Janmaat, Van La Parra, Narsingh, Zomer er zijn genoeg wedstrijden geweest waar opgegeven 11 niet dezelfde 11 waren die vanaf minuut 1 spelen. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 19:55 schreef remco k het volgende:[..] Tis de derde of vierde keer dat Ajaxboy dit soort dingen roept, het is al in het nieuws en hij gaat roepen of het zeker is of dat het absoluut niet doorgaat. 50/50 kans op zijn roem momentje.. weet ik, maar het is wel gezellig zo de hele dag!
Ik heb er smakelijk van genoten! |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 19:55 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Ik wil dat Blind alles tekent in de rust en dan hoop ik dat Narstink zn rechter scheenbeen breekt in de 2e helft! BAM!!! ehhhhhhhh omdat? woehahahahahhaaaaaaaaa |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: hij heeft toch zijn oom die bij ajax werkt! zeer betrouwbaar (sarcasme).. |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
ik heb gehoord dat die zich warm gaat lopen in een ajax trainingspak en dat zijn moeder vanmiddag een ajax pyama voor hem is gaan halen DAN GAAT HET ZEKER DOOR of niet |
|
|
|
|
thedart180
|
|
|
en dat 15 pagina's en hoeveel volgende er nog |
|
|
|
|
Danielson 1448
|
|
|
ajaxboy2 heb je nog nieuws van ome Martin |
|
|
|
|
marius
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 19:55 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Ik wil dat Blind alles tekent in de rust en dan hoop ik dat Narstink zn rechter scheenbeen breekt in de 2e helft! BAM!!! haha dan kun je wel lachen, zie je blind heel trots op tribuna staan en dan BAM poot doormidden xd |
|
|
|
|
joey brand
|
|
|
ik kan ook in de spits spelen :) |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 19:57 schreef biba1970 het volgende:ik heb gehoord dat die zich warm gaat lopen in een ajax trainingspak en dat zijn moeder vanmiddag een ajax pyama voor hem is gaan halen DAN GAAT HET ZEKER DOOR of niet HAHAH |
|
|
|