|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 19:57 schreef marius het volgende:[..] haha dan kun je wel lachen, zie je blind heel trots op tribuna staan en dan BAM poot doormidden xd Hahahahahahahahahahahaha zie het echt voor me!!! |
|
|
|
|
japster
|
|
|
volgens mij is ajaxboy2 louis van gaal |
|
|
|
|
joey brand
|
|
|
ik geloof er nog in, krijg net een belletje van ajax :) ze willen mij kopen en op goal zetten hahahahahaha |
|
|
|
|
platvoet
|
|
|
quote: ik kan ook op 3 posities voorin maar dat doet er nu nie toe jong.. miss is et wel een mogelijkheid net als suk ff aanmelden bij zo een training:P |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
ajaxboy2 Wat vind je daar nu van dat hij zo nog een wedstrijd speelt. Nog steeds zo overtuigt dat hij komt? |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Ik zit me echt te verbazen over hoe mensen zich gek kunnen laten maken. Mensen accepteer het nou!.HIJ KOMT NIET!!!Mensen verzinnen allemaal berichten en de meerderheid loopt er massaal achteraan..... |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
het gaat werkelijk nergens meer over ik lach me dood hier moet je eigenlijk een boek van laten maken dan lig je helemaal in een deuk |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 18:33 schreef hajajo het volgende:17.35: Zet Ajax in de laatste uurtjes nog alles op alles voor Luciano Narsingh? Op Twitter gonst het van de geruchten: 'Danny Blind in Gelredome', waar SC Heerenveen tegen Vitesse speelt, en 'Narsingh gesignaleerd in Arena'. De Amsterdammers zouden een alles-of-niets-poging doen om de vleugelspits vast te leggen, maar de bevestiging hiervoor hebben we (voorlopig) niet: technisch manager Blind is voortdurend in gesprek. HAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAH ze zijn elkaar misgelopen.....eh gereden.....wohahahahahahahahahahhahahwoewoewoewoe haAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
|
|
joey brand
|
|
|
ik bezit in ieder geval meer kwaliteit als suk :) |
|
|
|
|
thedart180
|
|
|
Hij komt of hij komt niet rond 00.01 uur weten we het. |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
IK HEB VAN EEN BETROUWBARE BRON VERNOMEN DAT AJAX BEZIG IS MET DUSAN TADIC
mijn bron: AJAXBOY 2 |
|
|
|
|
marius
|
|
|
quote: kunnen wel daley niet link voorin zetten, als die dan balverlies leid(wat toch gebeurd) dan hebbe we nog 4 spelers die de bal nog weer kunnen afpakken :) |
|
|
|
|
platvoet
|
|
|
iig al 16 pagina's bijna 20 gehaald |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ajaxboy2 zit nu op zn knietjes zn oom klaar te pijpen, sorry oom crelis, ik had dit nooit mogen doen......
AAAAAAaaahhh......goedzo jongen.......ga dooor.....AAAAAAAAHHH!!!!! |
|
|
|
|
joey brand
|
|
|
narsing speelt omdat hij dan gelijk medisch gekeurd wordt. misschien kunnen we de scheidsrechter interviewen in de rust, misschien kan hij het tijden de wedstrijd vragen aan narsing |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 19:56 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] weet ik, maar het is wel gezellig zo de hele dag! Ik heb er smakelijk van genoten! Tsjaa als je het zo bekijkt... Vind het wel irritant voor een aantal gasten die hem daadwerkelijk geloofden... Misschien ook wel een beetje naief... |
|
|
|
|
marius
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 20:01 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Ajaxboy2 zit nu op zn knietjes zn oom klaar te pijpen, sorry oom crelis, ik had dit nooit mogen doen...... AAAAAAaaahhh......goedzo jongen.......ga dooor.....AAAAAAAAHHH!!!!! +1 |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: yes eindelijk dan toch =)! iig wat goed geraden vandaag! |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 18:42 schreef AFC M&M het volgende:ajaxboy2 Narsingh in Arena niet in Arnhem voor bekerduel toch? Wat doet blind daardan? Is er al duidelijk heid of zitten wij hier met vals e hoop? NARSHING GAAT TEKENEN IN ARENA EN BLIND HAALT DOST OP IN ARNHEM...MOET IK NOU ALLES UITLEGGEN? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 19:55 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Ik wil dat Blind alles tekent in de rust en dan hoop ik dat Narstink zn rechter scheenbeen breekt in de 2e helft! BAM!!! Whahahaha jij bent echt gek.... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 20:02 schreef bahbah het volgende:[..] NARSHING GAAT TEKENEN IN ARENA EN BLIND HAALT DOST OP IN ARNHEM...MOET IK NOU ALLES UITLEGGEN? Hahahahahahahahahahahaha lig krom hiero!!! |
|
|
|
|
joey brand
|
|
|
moet natuurlijk niet vergeten dat blind toch wel blind is, misschien denkt hij in arhnem te zitten hahahahahaha |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 20:03 schreef joey brand het volgende:moet natuurlijk niet vergeten dat blind toch wel blind is, misschien denkt hij in arhnem te zitten hahahahahaha hahahahaha die staat nou gewoon Elhamlap te keuren!!!!!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 20:02 schreef bahbah het volgende:[..] NARSHING GAAT TEKENEN IN ARENA EN BLIND HAALT DOST OP IN ARNHEM...MOET IK NOU ALLES UITLEGGEN? Whahahahahaaaaaaaaaaah |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
Bestel de Chinees maar ajax boy oom |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Ik lig te huilen jongens.. transfer el hamdoei afgeketst.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
bankzaken kunnen niet geregeld worden |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
je hoort m allang niet meer ook he?die ajaxtoy ehhh boy |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Hebben jullie werkelijk geloofd dat hier maar enig woord van klopte??? Toen ik vanmiddag dit topic zag wist ik al dat er geen reet van klopte? Lekker betrouwbaar ben jij dan voor je oom, als je zulke zaken direct het open net opgooit!! |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote: gadverdegadverrrrrrrr nou heb ik mn muur onder t bier....proeste er zo uit.... |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
quote: hahaha.
Joaaaa eeh Mounir we zijn zeer tevreden over je en willen samen de champions league winnen hier is t contract voor je klaar Maar wel 1,200 km hier verderop |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: ik spring van t dak af als hij blijft.. bah wat een vent |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 20:10 schreef ThreeStars het volgende:[..] hahaha. Joaaaa eeh Mounir we zijn zeer tevreden over je en willen samen de champions league winnen hier is t contract voor je klaar Maar wel 1,200 km hier verderop douw m toch in een afgekeurde russische raket. |
|
|
|
|
marius
|
|
|
quote: je kunt nu wel uit de achterhoek komen! maar nu praat je onzin hoop ik??? |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 20:09 schreef amsterdammer113 het volgende:Hebben jullie werkelijk geloofd dat hier maar enig woord van klopte??? Toen ik vanmiddag dit topic zag wist ik al dat er geen reet van klopte? Lekker betrouwbaar ben jij dan voor je oom, als je zulke zaken direct het open net opgooit!! daarom |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
wat is iedereen stillll =D |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
we zijn aan 't huilen, zien door de waas niks meeeeeer |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA elham DOOOOOOEIIIIIII |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote: elhallo elhamdoei elhallo elhamdoei en t eindigt in elhallo....weeeeeeeeeeeeeeeeehhhh boehoeooeoeoeoeoe snik |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
marius
|
|
|
|
|
|
steph
|
|
|
Jongens toch el hamlap is allang weg man op NOS teletekst stáát niks op voetbalprimeur niet en ook niet op headliner dus maak elkaar nou niet helemáál gek |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
Transfer el hamdaoui lijkt van de baan te zijn hoorde ik net op vi radio |
|
|
|
|
japster
|
|
|
ajaboy2 heeft net een nieuwe topic geopend "de elfstedentocht van start" heeft gelijk wederom een scheve schaats gereden |
|
|
|
|
xaja
|
|
|
Jammer maar Ajax gaat het seizoen gewoon met deze groep afmaken. Helaas heeft Frank de Boer nu wel erg veel blessures... |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
waarom zegt ajaxboy2 niks? - Narsingh komt nog steeds toch? - Dat wist je een paar uur geleden al? - Reageer dan ook? - Dan weet iedereen wat er aan de hand is |
|
|
|
|
hajajo
|
|
|
kan ook zo maar deel van de transfer zijn dat hij beker nog mee mag spelen van ajax/heereveen daarna alsnog naar ajax gaat |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Achterhoek rulez bitch..
nee ik meen het echt serieus.. |
|
|