|
|
ThreeStars
|
|
|
JKAD*@NDLNAC(@JCAL@(
Oeps men ogen zitten vol tranen
MAAR SERIEUS WAT EEN VENT. WEET IEMAND WAAR DIE VENT WOONT WANT DAN ZOEK IK HEM OP! |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 20:14 schreef AFC020 het volgende:waarom zegt ajaxboy2 niks? - Narsingh komt nog steeds toch? - Dat wist je een paar uur geleden al? - Reageer dan ook? - Dan weet iedereen wat er aan de hand is ajaxboy ligt zich allang te bescheuren met zijn vrienden uit een andere stad... |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Ajax wil bankgarantie en die kon Fiorentina niet voor het einde van de deadline regelen |
|
|
|
|
hajajo
|
|
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
@ajaxboy2
Zeg toch eens wat, Vreemd verhaal vanavond spelen, morgen ajacied |
|
|
|
|
marius
|
|
|
ajax1nl Ajax1.nl Aangezien #Ajax niet veel te besteden heeft en men #ElHamdaoui niet verkoopt is de kans dat #Narsingh komt zeer klein.
staat nu op twitter, waarom kut kut kut kut kut meneertje wie zen ego te groot is! |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 20:14 schreef AFC020 het volgende:waarom zegt ajaxboy2 niks? - Narsingh komt nog steeds toch? - Dat wist je een paar uur geleden al? - Reageer dan ook? - Dan weet iedereen wat er aan de hand is waarom geloof jij ajax"boy"2? |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: haha held.. Doetinchem? |
|
|
|
|
marius
|
|
|
quote: echt?? dan maar geen bankgarantie als die zak maar weg was :P |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
Zaakwaarnemer Narsingh op Twitter; 'Heerenveen wil, Narsingh wil, Ajax wil, maar of het rond komt is een tweede.' |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote: ja ajax wil zoveel alleen is ajax de enige die zo werkt en dus ook nis klaarspeelt op welke transfermarkt dan ook....die blind ken nog geen visje kopen op de markt,gaat ie nog pingelen totdat alle kramen al weer weg zijn. |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
ajaxboy2 laat wat van je horen of ik stuur mijn grote vriend bram mosckowiet op je af |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
KAb
|
|
|
quote: Waar uut de achterhoek.. uit de buurt van winterswijk :p ? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: hehehe gelijk heb je |
|
|
|
|
marius
|
|
|
quote: oow mijn god, men dag was geslaagt nu is et weer hopeloos! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: tussen Doetinchem en Winterswijk ja ;p |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: ik in de buurt van ja |
|
|
|
|
Samir020
|
|
|
Wie. heeft er nog nieuws over narsingh want volgens mij komt die nie meer dus is ed nog nieuws over transfer nieuws van ajax |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: waar kom je vandaan dan? |
|
|
|
|
marius
|
|
|
quote: ja toch ze kregen et geld toch verdeeld over maanden, dus dan komt et echt wel anders sturen we gewoon onze held blind erheen xd |
|
|
|
|
hajajo
|
|
|
grrr rotzooi maar ajax zal ajax niet zijn als zij narsingh nu lieten lopen en vervolgens in de zomer gaan klagen |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ajax, Ajax, Ajax!! Trap die El Hamlap zo snel mogelijk naar Italië. Dan maar geen bankgarantie!! |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 20:17 schreef bahbah het volgende:[..] ja ajax wil zoveel alleen is ajax de enige die zo werkt en dus ook nis klaarspeelt op welke transfermarkt dan ook....die blind ken nog geen visje kopen op de markt,gaat ie nog pingelen totdat alle kramen al weer weg zijn. dusssssssss |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 20:19 schreef amsterdammer113 het volgende:Ajax, Ajax, Ajax!! Trap die El Hamlap zo snel mogelijk naar Italië. Dan maar geen bankgarantie!! maar dan heb je neit de zekerheid dat je er geld voor vangt.. rare clubs daar in Italië |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 20:19 schreef Samir020 het volgende:Wie. heeft er nog nieuws over narsingh want volgens mij komt die nie meer dus is ed nog nieuws over transfer nieuws van ajax Nieuwe account AJAXBOY2????????? |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
Hij komt na de wedstrijd naar Ajax voor een keuring |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: hahahahahahahahahah
ze heten allemaal: Ajaxboy1, Ajaxboy2, Ajax020, Ajax M&M, Ajax2012 etc.. |
|
|
|
|
hajajo
|
|
|
hmm kunnen ze beter daar doen :p |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: ALs je niet de waarheid spreekt.. dan weet je wat er gebeurt he.. |
|
|
|
|
Ajaxfan675
|
|
|
quote: leuk verzonnen verhaaltje, zeg liever dat het gewoon onzin is dan zijn we ook van dit topic af... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ajaxboy2\\\\\\\HELD!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
@KAb & @Sandman .. waar komen jullie vandaan dan? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ja, geweldig man! Goed om te horen!! Echt top man!!! Ben blij dat jij ons zo goed op de hoogte houdt man!!!! Pfffffffffffffffffff |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Heerlijke vent die ajaxboy2 |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote: hoop niet dat verlengen in arnhem.....prutser |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 20:23 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ja, geweldig man! Goed om te horen!! Echt top man!!! Ben blij dat jij ons zo goed op de hoogte houdt man!!!! Pfffffffffffffffffff ;) |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
quote: volgens mij ook alstublieft daar kan ik dus niet tegen
zelf onzin lopen praten en dan zelf niet consequenties nemen ga terug naar de kleuterschool |
|
|
|
|
Ajaxfan675
|
|
|
quote: Eerst had je het erover dat het binnen 2 uur rond was, nog niks gezien en nu weer een of ander slap verhaaltje ophangen. |
|
|
|
|
hajajo
|
|
|
als hij gelijk heeft moet hij de ring krijgen volgend jaar |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: om zn lulletje ja!!! |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2012 door KAb -- |
|
|
|
|
marius
|
|
|
echt waar ik ga nu gewoon tis hopeloos met ons cluppie iedereen die loopt te fucke en ons alleen maar meer naar de klote helpt! |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
quote: hahahaha gaan ze met de helicopter terug ? Mensen ga toch lekker achter de computer vandaan en ga tv kijken Laat je hier toch niet door in de maling nemen |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
quote: Waarom ben je daar toch zo zeker van? El hamdaoui blijft maakt dat voor de narsingh transfer uit? Na de wedstrijd is narsingh ajacied? |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
Ajax zal in de rust met een zak geld komen in de kleedkamer van heerenveen en nemen Narsingh dan mee in de audi van blind |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: ahaaa. voetbal je ook in wwijk? |
|
|
|
|
marius
|
|
|
gewoon die naar onthouden, en als die over half jaar weer gaat zeuren wete we dat et een hopeloos ventje is die aandacht wil. of hij moet de waarheid spreken maar tis nog nie gebleken |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 20:24 schreef swennos het volgende:[..] hahahaha gaan ze met de helicopter terug ? Mensen ga toch lekker achter de computer vandaan en ga tv kijken Laat je hier toch niet door in de maling nemen ik en nog een paar hier zijn bezig met entertainment hier..... |
|
|
|
|
linke
|
|
|
tja die gaat echt niet meer komen !! zoals altijd is ajax weer te laat begonnen met onderhandelen |
|
|
|