|
|
Danielson 1448
|
|
|
Waarom ben ik niet meer verbaast dat het afketst met AlHamlap,dit is Ajax van dit moment ten voete uit. Trainerstaf die spelers overtraind hebben dit jaar alleen al 30 spierblessures,bestuurders die geen transfers kunnen regelen. Stort van mijn part in elkaar ,laat de supporters gewoon doodvallen en blijf maar op jullie goed betaalde plek zitten maar als je denkt dat er nog iemand is die nog respect voor jullie heeft.forget it.Stik voor mijn part. |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
quote: Maar, er blijkt helemaal niks van waar te zijn, of wel? |
|
|
|
|
platvoet
|
|
|
ajax heb nog nie eens een bod neergelegd zeiden ze net bij eredivisie live zo een persoon van herenveen |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 20:44 schreef jordiajax het volgende:hou gwn op met zeuren over narsing ajax legt 6.5 miljoen euro neur en we hebben de snelste speler v/d eredivisie in ons team ja, was dat maar zo |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: late reactie, maar ken je groenlo? daar in de buurt |
|
|
|
|
thedart180
|
|
|
Als het o makkelijk was waarom doet ajax dit dan niet. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Daar staan we dan hahahaha. Wat een kneusjes daar bij ajax toch ook. Laten ze die stumper van een Danny blind de transfers afhandelen. Kun je ze net zo goed door mij laten afhandelen ( dan zal het zelfs beter worden denk ik ).
Zoals andere hier al terecht aangeven " KOOP FM 2012 " en word eens wakker. |
|
|
|
|
jordiajax
|
|
|
blind gaat echt niet voor de grap naar arnhem jongens maaak je geen zorgen |
|
|
|
|
platvoet
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 20:45 schreef Danielson 1448 het volgende:Waarom ben ik niet meer verbaast dat het afketst met AlHamlap,dit is Ajax van dit moment ten voete uit. Trainerstaf die spelers overtraind hebben dit jaar alleen al 30 spierblessures,bestuurders die geen transfers kunnen regelen. Stort van mijn part in elkaar ,laat de supporters gewoon doodvallen en blijf maar op jullie goed betaalde plek zitten maar als je denkt dat er nog iemand is die nog respect voor jullie heeft.forget it.Stik voor mijn part.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2012 door platvoet -- |
|
|
|
|
thedart180
|
|
|
Ik hoop dat je gelijk hebt. |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote: en nu je naïviteitsmodus uitzetten |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
quote: Denk je echt dat hij nog komt en Blind daar is? Hoop het ook maar, denk het niet |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
quote: zwolle bij grolle ;) ? |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Hou toch op. Narsingh, Heerenveen en half Nederland lachen zich rot om dat hele ajax gedoe. Zelfs de transfers kunnen ze niet op een normale manier afhandelen!! |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: haah ik ken het, maar nee andere kant, richting Enschede meer;)! |
|
|
|
|
jordiajax
|
|
|
quote: jaa ik weet het zeker blind is weg uit amsterdam arena terwijl boukhari wel in arena aanwezig is :) |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 20:50 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Hou toch op. Narsingh, Heerenveen en half Nederland lachen zich rot om dat hele ajax gedoe. Zelfs de transfers kunnen ze niet op een normale manier afhandelen!! en alweer is Ajax het lachertje van de week |
|
|
|
|
platvoet
|
|
|
neej maar op dit tijdstip word et wel lastig dus kennen best naief zijn.. kijk zoiezo ook bij andere clubs genoeg spelers die net zo goed zijn als narsingh.. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Precies! Zoals al een hele periode het geval is! AJAX DOE HET VOOR DE FANS!!!
GEEF DIE MILJOENEN UIT VIEZE GELDWOLVEN!!!!!!!!! |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
Wie zegt eigenlijk dat blind in arnhem is? |
|
|
|
|
jordiajax
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 20:53 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Precies! Zoals al een hele periode het geval is! AJAX DOE HET VOOR DE FANS!!! GEEF DIE MILJOENEN UIT VIEZE GELDWOLVEN!!!!!!!!! jij snapt het :) zo denk ik al jaren :$ |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 20:53 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Precies! Zoals al een hele periode het geval is! AJAX DOE HET VOOR DE FANS!!! GEEF DIE MILJOENEN UIT VIEZE GELDWOLVEN!!!!!!!!! maar je weet ook wie er in het bestuur zit he ;)! dus dat gaat hem niet worden, tenminste niet als er wat gaat veranderen! BTW ER KAN NOG VANALLES GEBEUREN, NOG 3 UUR VOOR HET SLUITEN, HOUD HOOP =D voor de mensen onder ons, die dat nog hebben dan |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
Vreemd je hoort ajaxbot2 ook niet meer, maar ja narsingh tekent toch straks zijn oom is er zeker van |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
Vraag me wel af waar die blind dan zo druk mee is geweest als ze niet eens een bod hebben gedaan op narsingh |
|
|
|
|
RobertvS-96
|
|
|
20.22: Trainer Ron Jans spreekt klare taal voor de camera van Eredivisie Live, vlak voor het KNVB-bekerduel Vitesse - sc Heerenveen: 'Luciano Narsingh blijft gewoon tot de zomer bij ons,' zegt de scheidende oefenmeester. 'Ik heb vanmiddag even met hem gezeten en hij wil gewoon pas dan met zijn toekomst bezig zijn.'
Hou nu maar definitief op, gewoon proberen in de zomer. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Moet je kijken hoe graag de fans narsingh zien komen. al bijna 900 berichten over die vent. Ach ja , AJAX ziet ons niet staan. |
|
|
|
|
jordiajax
|
|
|
ik lees nu ook dat barcelona eriksen als de ideale opvolger ziet voor xavi :( van de zomer is barca bereid een bedrag van 27 miljoen euro neer te leggen. ik zeg doen! voor dat geld kan je o.a. tadic weer terug halen en eriksen is niet bepalend genoeg.. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 20:56 schreef RobertvS-96 het volgende:20.22: Trainer Ron Jans spreekt klare taal voor de camera van Eredivisie Live, vlak voor het KNVB-bekerduel Vitesse - sc Heerenveen: 'Luciano Narsingh blijft gewoon tot de zomer bij ons,' zegt de scheidende oefenmeester. 'Ik heb vanmiddag even met hem gezeten en hij wil gewoon pas dan met zijn toekomst bezig zijn.' Hou nu maar definitief op, gewoon proberen in de zomer. *hangt zich op* |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 20:55 schreef AFC020 het volgende:Vreemd je hoort ajaxbot2 ook niet meer, maar ja narsingh tekent toch straks zijn oom is er zeker van haha klopt, hij komt SWS, dat zegt onze betrouwbare bron, ajaxbot 1 , 2, en 3 |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 20:56 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Moet je kijken hoe graag de fans narsingh zien komen. al bijna 900 berichten over die vent. Ach ja , AJAX ziet ons niet staan. ajax luistert niet naar haar fans |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 20:56 schreef jordiajax het volgende:ik lees nu ook dat barcelona eriksen als de ideale opvolger ziet voor xavi :( van de zomer is barca bereid een bedrag van 27 miljoen euro neer te leggen. ik zeg doen! voor dat geld kan je o.a. tadic weer terug halen en eriksen is niet bepalend genoeg.. dan is tadic al weg |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
Geen paniek sluit het forum Narsingh komt gewoon. alles komt goed volgens ajaxboy2 Of niet ajaxboy2 |
|
|
|
|
jordiajax
|
|
|
quote: dan koop je iemand anders voor 27 miljoen is genoeg te krijgen :$ |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
Wat een bullshit van boukhari die traint bij nac |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: natuurlijk ken ik Groenlo.. woon er redelijk dichtbij |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: veel mensen uit de achterhoek hier ^^ |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
als we zo doorgaan met dit bestuur, gaan we ECHT feyenoord van een paar jaar geleden achterna.. |
|
|
|
|
jordiajax
|
|
|
ik zou zeggen informeer naar george je bent nu toch al in de buurt van nijmegen he blind? |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: zo werkt dat niet helaas. Die geven daar max 10 miljoen van uit. De rest weet niemand wat daarmee gebeurt. |
|
|
|
|
jordiajax
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 21:01 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] zo werkt dat niet helaas. Die geven daar max 10 miljoen van uit. De rest weet niemand wat daarmee gebeurt. moet jij is opletten als cruijff er is :) die contracteert meteen 4 fantastische spelers voor een goede prijs vanwege zn naam |
|
|
|
|
Ajaxmannn
|
|
|
Waarom nooit een keer positief nieuws voor de ajaxfans, het gaat niet goed bij ajax, dus ga is keer wat met het geld doen!!! |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 21:02 schreef jordiajax het volgende:[..] moet jij is opletten als cruijff er is :) die contracteert meteen 4 fantastische spelers voor een goede prijs vanwege zn naam Dream on. AJAX zit in een neerwaartse spiraal, daar kom je niet van vandaag op morgen uit. |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 21:03 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Dream on. AJAX zit in een neerwaartse spiraal, daar kom je niet van vandaag op morgen uit. we mogen blij zijn als we europees voetbal gaan halen... vooral met onze toppers IMBecilio en daley ik-kan-niks blind |
|
|
|
|
jordiajax
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 21:03 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Dream on. AJAX zit in een neerwaartse spiraal, daar kom je niet van vandaag op morgen uit. nee het gaat even minder men heeft te hoge verwachtingen van theo ik zeg : geef mats rits of serrero een kans 2 technisch geniale spelers.... |
|
|
|
|
jordiajax
|
|
|
kan iemand mij paar goede sites geven waar jullie informatie vandaan halen |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
allemaal kabouters pffff. We hebben gewoon een hele goed centrale verdediger nodig en een buitenspeler. Jan vertoghen op cvm zetten want dat is helemaal geen verdediger. |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: ajaxboy2 is een hele goede |
|
|
|