|
|
echte Ajaxfan
|
|
|
Wat een gelul weer zeg. Komt er weer zo'sn sukkel die denkt dat ie het allemaal wel weet. er gaat niks gebeuren meer...let nou maar op!! |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
quote: Slechte dag gehad? Ik zei al jullie hoeven me niet te geloven ik probeer jullie mensen alleen wat meer informatie te geven inzake de transfer van Narsingh dus als je het niet gelooft reageer dan gewoon niet! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
13:20 Waarom hem met 6 vrachtwagens zout nemen.....
Robert Veenstra legt uit in een Tweet: ''Voor alle duidelijkheid. Er is geen vraagprijs voor Narsingh afgegeven. Wij wilden hem in principe niet verkopen deze wintertransfer window!'' |
|
|
|
|
hajajo
|
|
|
hoop dat je gelijk hebt maar mocht het door gaan heeft heersveen dan geen probleem vanavond tegen Vitesse |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 14:18 schreef echte Ajaxfan het volgende:Wat een gelul weer zeg. Komt er weer zo'sn sukkel die denkt dat ie het allemaal wel weet. er gaat niks gebeuren meer...let nou maar op!! Ajax doet nog een paar pogingen maar laten narsingh dadelijk weer schieten omdat ze weer een miljoen niet willen betalen. Waarom regeld die lelijk danny blind dit eigenlijk???
Zo krijgen we natuurlijk ook nooit een nieuwe links back.
BEL DIE POULSEN NU HEREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Danielson 1448
|
|
|
Ik hoop niet dat je de boel loopt op te naaien anders kan je krijgen wat mijn oom had,en dat was niet de staatsloterij. |
|
|
|
|
reje
|
|
|
Wat een foutieve berichten in de media over Narsingh, hij komt naar ajax. Vanavond wordt dit naar buiten gebracht. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 14:21 schreef Danielson 1448 het volgende:Ik hoop niet dat je de boel loopt op te naaien anders kan je krijgen wat mijn oom had,en dat was niet de staatsloterij. hahaha |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 14:22 schreef reje het volgende:Wat een foutieve berichten in de media over Narsingh, hij komt naar ajax. Vanavond wordt dit naar buiten gebracht. Laat me raden .. ook een oom die bij Ajax werkt ? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 14:22 schreef reje het volgende:Wat een foutieve berichten in de media over Narsingh, hij komt naar ajax. Vanavond wordt dit naar buiten gebracht. Heb jij ook een oom die bij Ajax werkt?????? |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Nee hij is het zelf :) Verander die R in een K en voila!! |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Luciano Narsingh maakt vandaag niet de overstap naar Ajax. De Amsterdamse club wilde de vleugelaanvaller contracteren, maar die laat via zijn zaakwaarnemer Mino Raiola weten bij SC Heerenveen te willen blijven.
'Het is te kort dag', zegt Raiola tegen Voetbal International. 'Daarom hebben we er een punt achter gezet. Ajax heeft pas gisteren de belangstelling voor Narsingh kenbaar gemaakt. Hij wil niet binnen een dag beslissen en moet bovendien vanavond (dinsdag) voor de beker tegen Vitesse spelen.'
'Met Ajax was ook nog nergens over gesproken. Luciano heeft het naar zijn zin in Heerenveen en wil pas over enkele maanden een beslissing over zijn toekomst nemen. We gaan dit dus niet op stel en sprong doen.' (Taco van den Velde) |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Haha ajaxboy2, volgens mij heb je al vaker dingen zitten verkondigen op dit forum zonder dat er een kern van waarheid in zat, ik geloof je niet, alhoewle ik het wel hoop :) |
|
|
|
|
reje
|
|
|
we zullen het vanavond wel zien.... |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Is goed Keje of sorry ik bedoel Reje. |
|
|
|
|
hajajo
|
|
|
ik geloof hem wel heereveen kan nu 6,5 mil krijgen voor speler met 1,5jaar contract best aardige deal lijkt me |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
quote: Ja we zullen zien hoe die een assist geeft op dost in de wedstrijd tegen vitesse |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
zie liever dat ajax werk maakt van elm en nog een centrale verdediger .Is in mijn ogen beter. De verdediging staat voor geen meter . En Narsing hoeft van mij al niet meer . Ze moeten wel willen. Als hij gelijk nee zegt, zegt dat genoeg lijkt mij. Poulsen zou ook lekker zijn . |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: haha ja inderdaad. Narsingh komt niet heren. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hij komt misschien in bed |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
|
|
|
Danielson 1448
|
|
|
Ik ben nu zover dat ik alles geloof AlHamlap weg,Schurkenboom pleite,Narsingh naar Ajax en sinterklaas bestaat ook. |
|
|
|
|
Keje
|
|
|
Ja en de Koningin gaat ook aftreden vandaag! DAAAAAAAAAAAAAAAG. Elk keer weer dat gelul. Niemand weet hier iets meer dan de betrokkenen zelf. Dus iedereen met zogenaamde familie bij Ajax.....get a life! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 14:42 schreef Danielson 1448 het volgende:Ik ben nu zover dat ik alles geloof AlHamlap weg,Schurkenboom pleite,Narsingh naar Ajax en sinterklaas bestaat ook. Hahahahaha 6 vrachtwagens met zout zei ik toch..... |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 14:44 schreef Keje het volgende:Ja en de Koningin gaat ook aftreden vandaag! DAAAAAAAAAAAAAAAG. Elk keer weer dat gelul. Niemand weet hier iets meer dan de betrokkenen zelf. Dus iedereen met zogenaamde familie bij Ajax.....get a life! HAhahaha KEJE!!!! |
|
|
|
|
Patricia_AFCA
|
|
|
ajaxlife meldt nu zojuist op twitter dat Ajax toch nog bezig is met de transfer van Narsingh. De transfer is dus niet afgeketst. Wordt vervolgd... |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
Volgens mij komt hij een beetje aandacht te kort. EN Oprah is er ook mee gestopt. Geen zorgen ajaxboy 2 ,Docter phil is er nog . |
|
|
|
|
hajajo
|
|
|
ja zag het net ook staan @Patricia_AFCA nu even het gedrag van joden laten varen en gewoon goed bedrag betalen |
|
|
|
|
Patricia_AFCA
|
|
|
Idd hajajo niet zeiken maar betalen! |
|
|
|
|
zero cool
|
|
|
Chivu, Seedorf,assaidi en Narsingh gesignaleerd bij de arena op het parkeerdek! Bron:Mijn oom is daar parkeerwachter...hahaha |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Is er al vooruitgang in de transfer-Narsingh ajaxboy2? Zal niet spelern vanavond? Waarom zegt veenstra dan echt niet verkopen op twitter? Nog meer nieuws komt het nog rond? En reje waarom denk je dat hij komt hoop het namelijk enorm. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 14:46 schreef Patricia_AFCA het volgende:ajaxlife meldt nu zojuist op twitter dat Ajax toch nog bezig is met de transfer van Narsingh. De transfer is dus niet afgeketst. Wordt vervolgd... en waar zie je dat staan als ik vragen mag? Zie alleen staan dat Blind druk bezig is.. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 14:51 schreef ThomasAjacied het volgende:[..] en waar zie je dat staan als ik vragen mag? Zie alleen staan dat Blind druk bezig is.. Ja zie het ook niet Waar staat het? |
|
|
|
|
hajajo
|
|
|
|
|
|
KAb
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 14:51 schreef ThomasAjacied het volgende:[..] en waar zie je dat staan als ik vragen mag? Zie alleen staan dat Blind druk bezig is.. Idd .. ik las wel dat Ajax1 dat had getwitterd |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 14:49 schreef zero cool het volgende:Chivu, Seedorf,assaidi en Narsingh gesignaleerd bij de arena op het parkeerdek! Bron:Mijn oom is daar parkeerwachter...hahaha Whahahaha |
|
|
|
|
Patricia_AFCA
|
|
|
Sorry ik las verkeerd. Ajax1.nl meldt het op twitter niet ajaxlife. "ajax1nl Ajax1.nl #Ajax is naar verluidt nog druk bezig met Luciano #Narsingh, de transfer is niet definitief afgeketst." |
|
|
|
|
ANTI KNVB
|
|
|
tja narsingh is goede speler (zie aantal assists) maar kunnen we niet beter nieuwe arts contracteren hahaha. Een compleet Ajax zou gewoon op plek 1 staan hoor!!!!! |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
ajaxboy2 heeft de transfer el hamdaoui nog iets veranderd aan de situatie Narsingh? JE bent wel erg goed ingelicht |
|
|
|
|
nummer14
|
|
|
Ik wist niet dat de leraren weer aan het staken zijn. Al die kids zitten hier vanalles op te posten zonder dat ze een bron hebben. Op twitter staat niets, en waarom een bericht er uit doen dat het te kort dag is om vervolgens wel de stap naar ajax te maken. Allemaal gelul, we zullen het moeten doen met dit ongemotiveerde zooitje. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Narsingh hopelijk vanavond gewoon ajacied |
|
|
|
|
Patricia_AFCA
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 14:58 schreef nummer14 het volgende:Ik wist niet dat de leraren weer aan het staken zijn. Al die kids zitten hier vanalles op te posten zonder dat ze een bron hebben. Op twitter staat niets, en waarom een bericht er uit doen dat het te kort dag is om vervolgens wel de stap naar ajax te maken. Allemaal gelul, we zullen het moeten doen met dit ongemotiveerde zooitje. Als je niet goed op twitter kijkt dan staat er niets nee. Ik zeg kijk naar het account van Ajax1.nl en je ziet het vanzelf. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
ajax2boy' heeft je oom nog nieuwe wendingen te melden? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 14:58 schreef nummer14 het volgende:Ik wist niet dat de leraren weer aan het staken zijn. Al die kids zitten hier vanalles op te posten zonder dat ze een bron hebben. Op twitter staat niets, en waarom een bericht er uit doen dat het te kort dag is om vervolgens wel de stap naar ajax te maken. Allemaal gelul, we zullen het moeten doen met dit ongemotiveerde zooitje. Goede, provocerende eerste post.. -_-'
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2012 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Laten we gewoon even afwachten mensen. Het heeft totaal geen zin om elkaar aan te vallen omdat hij/zij toevallig iets gehoord heeft. Op het moment dat iets bevestigd of ontkracht wordt, dan horen wij dat snel genoeg.
Maar laten we elkaar aub met respect behandelen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Vind het wel grappig. Een beetje speculeren is leuk.
Maar vooralsnog: ajax.nl |
|
|
|
|
Patricia_AFCA
|
|
|
Idd, zolang Ajax zelf nog niets bevestigd of ontkracht heeft kunnen wij alleen maar speculeren.. |
|
|
|
|
japhe
|
|
|
@ajaxboy2 ik wil je best geloven en hoop ook dat je gelijk hebt. maar ik wacht met juichen totdat hij definitief binnen is. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Hahahahaha idd zat ook al te kijken.Dus we hebben nu reje en keje hahaha. |
|
|
|
|
echte Ajaxfan
|
|
|
quote: Ja ik ben de oom van johan Cruijff en de neef van Louis van Gaal |
|
|
|