|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: En ik de vriend van je moeder. |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
quote: Wat een onzin? Heb je dit nodig om je ego te strelen Je denkt echt serieus voor 100 procent dat narsingh na de wedstrijd tegen de camera's zegt dat hij naar de lanskampioen vertrekt? |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
en toch ben ik trots dat we de 20 pagina's hebben gehaald, ookal is de meerderheid er mee gestopt |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
Ja, had liever Narsingh in ajax gehad met 2 pagina's |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
Maar ja hopen op een wonder |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
jordiajax wil net zoals ajaxboy2 ook ff credits hebben voro deze grap .. sorry maat ajaxboy is de grap begonnen dus hij krijgt de credits |
|
|
|
|
jordiajax
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 21:47 schreef AFC020 het volgende:[..] Wat een onzin? Heb je dit nodig om je ego te strelen Je denkt echt serieus voor 100 procent dat narsingh na de wedstrijd tegen de camera's zegt dat hij naar de lanskampioen vertrekt? ik weet het ! |
|
|
|
|
RobertvS-96
|
|
|
Narsingh heeft zelf aangegeven dat hij niet op de laatste dag zijn club wilde verlaten. Het lag dus niet aan Ajax of Heerenveen, maar het was gewoon de keuze van hem zelf. |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
quote: Zou geweldig zijn,
Maar ja is toch niet zo. Geef 1 bron waarvan je dat basseert |
|
|
|
|
jordiajax
|
|
|
quote: geloof me of niet ik heb net telefonisch contact gehad met frank de boer ik ken hem persoonlijk via mijn vader. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Zou grappig zijn alsie toch nog komt.. :P Kunnen die mensen die het hebben beweerd de rest uitlachen.. Hehehe.
Niet dat ik denk datie komt hoor ;-) |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
Sluit nu dit topic maar 21 pagina's is genoeg geweest ..voor iets wat eigelijk nooit serieus is geworden |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
er gebeurd vnv helemaal niets meer jongens. believe me.. wie zoude ze nog moeten halen in 2 ur? |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 21:52 schreef jordiajax het volgende:[..] geloof me of niet ik heb net telefonisch contact gehad met frank de boer ik ken hem persoonlijk via mijn vader. hahahaha het leuke van dit alles is dat je jezelf ook nog geloofd! |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 21:52 schreef jordiajax het volgende:[..] geloof me of niet ik heb net telefonisch contact gehad met frank de boer ik ken hem persoonlijk via mijn vader. Hij zegt dat Narsingh vanavond bekend maakt dat hij naar ajax gaat?
?????????????????Mocht dat zijn, waarom roept jans, zaakwaarnemer, directeur en narsingh zelf dat het niet doorgaat?? Zou wel verklaren waarom blind daar is.
Is blind daar echt? |
|
|
|
|
jordiajax
|
|
|
quote: jou keuze ik spreek je om 12uur;) |
|
|
|
|
jordiajax
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 21:53 schreef AFC020 het volgende:[..] Hij zegt dat Narsingh vanavond bekend maakt dat hij naar ajax gaat? ?????????????????Mocht dat zijn, waarom roept jans, zaakwaarnemer, directeur en narsingh zelf dat het niet doorgaat?? Zou wel verklaren waarom blind daar is. Is blind daar echt? ja blind is daar |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
quote: Kun je echt verzekeren dat hij komt?
Dat slaat dan wel tegen alles wat gezegd is in? Zelfs wat Jans voor de wedstrijd zegt! |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
|
|
|
sandman
|
|
|
wat geweldig ook dat iedereen er nog in blijft geloven :P |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
Blind zal daar voor het afronden zijn? |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
En danny blind zit thuis gniffelend mee te lezen hier hahaha |
|
|
|
|
jordiajax
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 21:55 schreef AFC020 het volgende:[..] Kun je echt verzekeren dat hij komt? Dat slaat dan wel tegen alles wat gezegd is in? Zelfs wat Jans voor de wedstrijd zegt! jans baalt gwn heel erg en misschien heeft hij het voor de wedstrijd nog niet te horen gekregen omdat heerenveen door wil in de beker |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 21:57 schreef jordiajax het volgende:[..] jans baalt gwn heel erg en misschien heeft hij het voor de wedstrijd nog niet te horen gekregen omdat heerenveen door wil in de beker Meen je dit serieus? Zulke leugens verspreiden is niet het gdrag van een echte ajacied We zien het om 0:01 |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
Als het al zo zou zijn waarom word er overal over een no-deal gesproken en weet jij dat het wel doorgaat. Hoeveel kost hij dan? |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 22:01 schreef AFC020 het volgende:[..] Meen je dit serieus? Zulke leugens verspreiden is niet het gdrag van een echte ajacied We zien het om 0:01 en dan is er niks binnen ;) geloof mijn woorden |
|
|
|
|
jordiajax
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 22:02 schreef AFC020 het volgende:Als het al zo zou zijn waarom word er overal over een no-deal gesproken en weet jij dat het wel doorgaat. Hoeveel kost hij dan? rond de 6,5 miljoen dit kan oplopen tot iets meer dan 7 miljoen euro |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
als dit echt allemaal waar was geweest dat die wel zou gaan had die vanavond en nu nog steeds niet op het veld gestaan komt er een verlenging en penaltys dan kan je 12 uur helemaal vergeten dus iedereen word warm gemaakt met een dode mus |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
quote: Hopelijk spreekt hij de waarheid maar denk het niet. Hij heeft totaal geen bewijs |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
GERUCHT: Ajax wil Matteo Poledda van Sparta Enschede B2 binnenhalen en hij is nu op weg naar AJAX om te tekenen Bron: twitter ajaxf-side |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
quote: Waarom speelt hij nu dan? Als het verlenging en penalty's word dan ben je al over 12 uur heen dus raar verhaal van jou |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
als je me het nummer van de boer geeft geloof ik je |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
Klinkt als een topper ;) #NOT |
|
|
|
|
ajaxrobert
|
|
|
ajaxboy2 hoe komt ajax aan zoveel geld of is alles van de baan,want jullie schreven dit om kwart over twee |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 22:06 schreef ajaxrobert het volgende:ajaxboy2 hoe komt ajax aan zoveel geld of is alles van de baan,want jullie schreven dit om kwart over twee Moet je alle 21 pagina's lezen.. Is alles ineens duidelijk voor je.. |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
Een heel groot slot op deze onzin!!! En ga naar een psychiater jordiajax |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
quote: Waarom hou je iedereen voor de gek, ik mag toch hopen dat je ook hoopt dat Narsingh gehaald wordt. Je maakt het allemaal veel teleurstellender nu hij niet komt |
|
|
|
|
jordiajax
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 22:08 schreef AFC020 het volgende:[..] Waarom hou je iedereen voor de gek, ik mag toch hopen dat je ook hoopt dat Narsingh gehaald wordt. Je maakt het allemaal veel teleurstellender nu hij niet komt jongens dan luister je toch niet naar mij ;) |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
en elm maakt de 1-1 dus verlenging is zeer groot nu narsingh komt gewoon niet dat is hele dag al duidelijk en iedereen gelooft er gewoon nog best grappig |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 22:11 schreef Subaru het volgende:en elm maakt de 1-1 dus verlenging is zeer groot nu narsingh komt gewoon niet dat is hele dag al duidelijk en iedereen gelooft er gewoon nog best grappig karma is a bitch |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik denk dat dat de beste optie is.. |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
quote: Jezus wat ben jij zielig!!! Leuk he zo anoniem iedereen een beetje gek maken.....wat een enorme loser ben jij zeg!! |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
1-2 dost laten we hopen dat narsingh toch niet komt hahaha |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
quote: Hoe zie jij dat dan nog rondkomen met verlenging als Narsingh nog op het veld staat? Onmogelijk tenzij hij al getekend heeft. Wat me sterk lijk als hij nu nog bij heerenveen voetbalt. |
|
|
|
|
Danielson 1448
|
|
|
Het duo Blind en Fr deBoer het geweldige duo wat internationaal hun mannetje stond,heeft hier weinig kaas van gegeten.Dat dit Ajax zo weg kan zakken met zo'n stadion met zoveel supporters.Een goede speler is nog geen goede bestuurder of goede trainer ik ben bang dat De Boer de zelfde weg op gaat als Wouters en v Basten. |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
hij gaf zelf ook al aan dat die nu nog niet weg wou |
|
|
|
|
marius
|
|
|
lol vind narsingh nie best spele zal die dan toch dollar tekens in zen ogen hebben! |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
Gerucht: Ajax wil zich na het afketsen van de transfer van Luciano Narsingh nog richten op Davy Pröpper van Vitesse. #voetbalpings |
|
|
|
|
thedart180
|
|
|
|
|