|
|
AFC020
|
|
|
Nog 1 uur en 39 minuten en we weten of ook jordiajax een leugenaar is net als ajaxboy2 hoop het niet, maar denk het wel er zijn namelijk geen bewijzen voor |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 22:21 schreef KAb het volgende:Gerucht: Ajax wil zich na het afketsen van de transfer van Luciano Narsingh nog richten op Davy Pröpper van Vitesse. #voetbalpings Ook meteen een versterking pffff NOT!! |
|
|
|
|
RobertvS-96
|
|
|
VOOR DE ZOVEELSTE KEER, NARSINGH WILT NIET OP LAATSTE DAG VERTREKKEN BIJ ZIJN CLUB!! HIJ KOMT VANDAAG NIET!! |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 22:23 schreef RobertvS-96 het volgende:VOOR DE ZOVEELSTE KEER, NARSINGH WILT NIET OP LAATSTE DAG VERTREKKEN BIJ ZIJN CLUB!! HIJ KOMT VANDAAG NIET!! Zeg dat maar tegen ajaxboy2 en jordiajax die zijn ervan overtuigd dat hij komt. De oom werkt bij ajax en Frank de boer aan de telefoon.En ja dan weet je het wel |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 22:25 schreef AFC020 het volgende:[..] Zeg dat maar tegen ajaxboy2 en jordiajax die zijn ervan overtuigd dat hij komt. De oom werkt bij ajax en Frank de boer aan de telefoon.En ja dan weet je het wel of je moet kijken op www.oom.nl , schijnt ook goed te werken |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
Volgens jordiajax zullen we het wel zien om 12 uur ben benieuwd Of niet jordiajax? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Ajax wil Matteo Polleda van Sparta Enschede B2 |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
als het al mocht gebeuren (99% zeker van niet) dan lees je dat niet meteen om 12 uur. |
|
|
|
|
marius
|
|
|
quote: Kunne ze net zo goed van der meyde halen! Is nog beter xd |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 21:52 schreef jordiajax het volgende:[..] geloof me of niet ik heb net telefonisch contact gehad met frank de boer ik ken hem persoonlijk via mijn vader. ga slapen kneus |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Glen Helder heeft ook wel oren naar AJAX denk ik. Die speelt voor een appel en een ei man. Die zit nu iedere vrijdag in een discotheek een instrument te bespelen voor 2 tientjes. |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
Ik lees net dat hleb zijn contract is ontbonden bij barca Het zou een goede versterking zijn voor ajax Het zal vanavond niet gebeuren ( als het al gebeurd) maar weet iemand in hoeverre je een speler kan aantrekken die geen contract heeft ? |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
Je hoord niks meer van jordiajax en ajaxboy2 Hoe zit het met je oom al nieuws? Frank de Boer nog gebeld maakt hij straks bekend? |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
quote: of hersi haha die traint toch al mee |
|
|
|
|
joey brand
|
|
|
Ajax moet mij bellen! Haha |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
oke jongens.. serieus.. meer dan 1000 berichten over iets wat we toch al wisten dat niet door ging |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 22:33 schreef swennos het volgende:Ik lees net dat hleb zijn contract is ontbonden bij barca Het zou een goede versterking zijn voor ajax Het zal vanavond niet gebeuren ( als het al gebeurd) maar weet iemand in hoeverre je een speler kan aantrekken die geen contract heeft ? hleb is naar griekenland voor contract bij piraous (of hoe je dat schrijft) |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 22:33 schreef AFC020 het volgende:Je hoord niks meer van jordiajax en ajaxboy2 Hoe zit het met je oom al nieuws? Frank de Boer nog gebeld maakt hij straks bekend? kom op hee je geloofd die kneuzen toch niet echt he?please man!!! |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 22:34 schreef Grasmaaier het volgende:oke jongens.. serieus.. meer dan 1000 berichten over iets wat we toch al wisten dat niet door ging hahahha |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
quote: Ik pas er op het moment ook wel goed bij, zit ook in de ziekenboeg!! |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
Laat dan nu ook wat van je horen? Narsingh komt toch bewijs het dan eens! |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
quote: gozer .. kap er mee , hoe lang blijf je nog volhouden |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
quote: Tuurlijk wel heb net frank zelf ook aan de lijn gehad en het klopt hij komt hoor!!
hhahah wat een loser! ahhaha |
|
|
|
|
marius
|
|
|
narsingh gewisseld dus hij kan prate met blind haha |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
narsingh gewisseld om niet te gaan onderhandelen met ajax:D |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
er zijn nog genoeg tranfervrije spelers ( nee kan er niet zo 1 2 3 iemand opnoemen, maar die lopen toch rond) |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
quote: niet douchen gelijk naar de contractonderhandelingen en medische keuring.hhahah |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: haha ja dat zou wat zijn |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
als pinksteren en pasen op 1 dag vallen bedoel je zeker:D |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
@jordiajax je bent een zielig persoon die om aandacht vraagt, je mocht willen dat je telefonisch contact hebt gehad met frank, je lult uit je nek.
HIJ KOMT NIET! |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 22:37 schreef sandman het volgende:er zijn nog genoeg tranfervrije spelers ( nee kan er niet zo 1 2 3 iemand opnoemen, maar die lopen toch rond) transfervrije spelers rond deze tijd kan niet veel zijn. Derderangs spelers hebben we genoeg. We moeten spelers hebben die het verschil kunnen maken. Narsingh is er zo eentje maar helaas. Ik ga naar bed ik geloof er nu echt niet meer in. |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 22:38 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] transfervrije spelers rond deze tijd kan niet veel zijn. Derderangs spelers hebben we genoeg. We moeten spelers hebben die het verschil kunnen maken. Narsingh is er zo eentje maar helaas. Ik ga naar bed ik geloof er nu echt niet meer in. heb je goed, ik blijf ook niet meer lang, er komt toch geen nieuws meer! |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 22:36 schreef AFC020 het volgende:[..] Tuurlijk wel heb net frank zelf ook aan de lijn gehad en het klopt hij komt hoor!! hhahah wat een loser! ahhaha ben jij schizofreen ofzo?of 12 jaar ?mafkees...latersss ik nok hier doeiiiiii |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Ga helemaal stuk met jullie man hahaha.
Weltruste ( jammer dat ik vroeg mijn nest uit moet ) |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
dat er nog mensen zijn die geloven dat hij komt.. |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
ZIJN moeder is vergeten een ajax pyama te kopen shit dat het daar nou stuk op loopt |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
word als maar gezelliger hier :P |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
hij gaat niet!!!
hij vind het te kort dag hij wou meerdere dagen bedenktijd hebben |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
ben benieuwd hij wil graag heb er ineens weer vertrouwen in |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
hij komt niet hij heeft het net zelf gezegd hij vind het te kort dag |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
ben volgens mij gek aan het worden wel niet wel niet wel niet |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Kregen die 2 wannabees maar de pestpokken!!!!
Ik haat die gasten!!! |
|
|
|
|
joey brand
|
|
|
Wees eerlijk het beleid wat Ajax nu voert is zeer zorgwekkend! Cruyff is er nu een jaar en er is geen enkele aanvallende speler beschikbaar die in het team past ! Lodeiro is zeer leuk maar de aanvallende personen lijken zo op elkaar. Na assaidi. Dost . En narsing vindt ik texiera een zeer goede aanwinst voor ajax |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
dit roept hij al de hele dag, dus waarom zou je het nu ineens wel geloven? ;) |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
HIJ KOMT NIET NAAR AJAX
hoevaak moet er nog gezegd worden dat hij niet komt nadat hij zelf in het intervieuw gezegd heeft dat HIJ NIET KOMT hij vind het te KORT DAG
BLIJF DROMEN HIJ KOMT NIET |
|
|
|