|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Volgens twitter Ajax1 is de transfer van Narsingh nog niet afgeketst... Een andere twitter is dat Ajax nog niet officieel geboden heeft op Narsingh.... |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 15:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:Volgens twitter Ajax1 is de transfer van Narsingh nog niet afgeketst... Een andere twitter is dat Ajax nog niet officieel geboden heeft op Narsingh.... Ik las het ook.. kan me haast niet voorstellen dat Ajax als ze hem echt zouden willen hebben, niet allang een bod hadden uitgebracht. Om nu nog de onderhandelingen te openen lijkt me een beetje laat maar misschien weet ajaxboy2 meer ;) |
|
|
|
|
japhe
|
|
|
dit plukte ik van de site van ajax1 weg: [14.28] Naar verluidt is Ajax nog druk bezig met Luciano Narsingh. De supportersvereniging van Ajax meldt dat Blind van hot naar her rent en geen tijd heeft voor een reactie. Ook wij konden Danny Blind niet telefonisch bereiken. |
|
|
|
|
echte Ajaxfan
|
|
|
Blind houdt gewoon zijn conditie op pijl! Kan ie wellicht zijn zoon vervangen! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
hij moet sneller zijn als zijn zoon kan niet anders.... |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
quote: haha alles beter dan die bebaarde babyface |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
@ajaxboy2 nog nieuws zijn ze er al bijna uit? Is hij al bijna ajacied? Is de verwachting dat het snel rond komt |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
De transfer el hamdaoui is nu definitief Narsingh nu ook bijna zeker? @ajaxboy2 |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik denk dat we rustig kunnen stellen dat de kans klein (niet onmogelijk) is dat dit rond gaat komen. Vlak voor het sluiten van de markt, terwijl heel Nederland weet dat Ajax nog wel wat centjes heeft liggen en grote problemen heeft.
Natuurlijk gaat de hoofdprijs gevraagd worden. |
|
|
|
|
ajaxje12
|
|
|
laten we maar hopen dat het rond komt, deze selectie komt tekort |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
@ajaxboy2 Weet je OOm al meer? Begint wel tijd te worden, hopelijk wordt het niet een gevecht tegen de tijd. |
|
|
|
|
FaWaka_024_ANTAR
|
|
|
Sc heerenveen Directeur van Voetbalzaken. zecht dat er nog 1 Miljoen op de huidige bod moet. |
|
|
|
|
echte Ajaxfan
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 15:43 schreef FaWaka_024_ANTAR het volgende:Sc heerenveen Directeur van Voetbalzaken. zecht dat er nog 1 Miljoen op de huidige bod moet. bron????? Gezien je spellingskwaliteiten hecht ik niet veel waarde aan je opmerking! |
|
|
|
|
japhe
|
|
|
@FaWaka_024_ANTAR Hoe weet jij dat? HEt zou mooi zijn en dan moeten ze niet zo moelijk doen |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 15:43 schreef FaWaka_024_ANTAR het volgende:Sc heerenveen Directeur van Voetbalzaken. zecht dat er nog 1 Miljoen op de huidige bod moet. Bron,? Betrouwbaar? Dan zal het denk ik wel rondkomen! Bod van 5miljoen? |
|
|
|
|
ajaxje12
|
|
|
@AFC M&M ik denk als het nog rond komt dat het pas in de avond gebeurt en zeker pas nadat Ajax heeft bevestigd dat Mounir weg is |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
Mensen waarom geloven jullie deze onzin? Let op mijn woorden Narsingh komt helaas niet naar ons Ajax Ik reageer niet vaak op het forum maar de afgelopen transfer periodes is er altijd iemand geweest die zegt een bron binnen ajax te hebben... uiteindelijk kwam er nooit iemand waar het over ging dus VOor de mensen die er nog hoop in hebben NARSINGH KOMT NIET |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
Ik zie nog totaal geen soortgelijk bericht (dwz dat er nog steeds wordt onderhandeld) op 1 van de sites gelinkt aan www.ajax.headliner.nl, dus begin te twijfelen. Daarentegen was de deal tussen PSV en Grunn inzake Matavz zgn ook 'dood'. We zullen zien ... |
|
|
|
|
Lgnr,14
|
|
|
uhmzz ik denk dat ze beter hadden gedaan dat ze ,plus- een week eerder hadden moeten beginnen, maar alleen met NARSING red ajax het niet . |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 15:47 schreef afcadavid het volgende:Mensen waarom geloven jullie deze onzin? Let op mijn woorden Narsingh komt helaas niet naar ons Ajax Ik reageer niet vaak op het forum maar de afgelopen transfer periodes is er altijd iemand geweest die zegt een bron binnen ajax te hebben... uiteindelijk kwam er nooit iemand waar het over ging dus VOor de mensen die er nog hoop in hebben NARSINGH KOMT NIET +1 ! ? |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 15:45 schreef ajaxje12 het volgende:@AFC M&M ik denk als het nog rond komt dat het pas in de avond gebeurt en zeker pas nadat Ajax heeft bevestigd dat Mounir weg is Denk gewoon dat het een spel van Raiola is en dat hij uiteindelijk rond de 6,5 miljoen weggaat. Maar denk dat anderen er meer van weten dan jij dus.. |
|
|
|
|
echte Ajaxfan
|
|
|
|
|
|
ajax
|
|
|
Ik kan er alleen maar om lachen iemand opent een topic en de meeste geloven het...die komt echt niet...zoals altijd begeeft ajax zich weer te laat op de transfermarkt ondanks dat iedereen kan zien dat er versterkingen moeten komen...
gewoon lachwekkend de hele beleid |
|
|
|
|
ajaxje12
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 15:49 schreef AFC M&M het volgende:[..] Denk gewoon dat het een spel van Raiola is en dat hij uiteindelijk rond de 6,5 miljoen weggaat. Maar denk dat anderen er meer van weten dan jij dus.. beetje naïef ben je op deze manier wel he. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 15:47 schreef afcadavid het volgende:Mensen waarom geloven jullie deze onzin? Let op mijn woorden Narsingh komt helaas niet naar ons Ajax Ik reageer niet vaak op het forum maar de afgelopen transfer periodes is er altijd iemand geweest die zegt een bron binnen ajax te hebben... uiteindelijk kwam er nooit iemand waar het over ging dus VOor de mensen die er nog hoop in hebben NARSINGH KOMT NIET Jij bent net zo stellig als degenen die zeggen dat ie wel komt.
Het is ja of nee, oftewel 50/50.
Kan morgen de ene helft lekker roepen: "ik zei het toch!!!"
Waarom post iedereen hier onder het motto: "MARK MY WORDS!!!" of "IK WEET HET ZEKER!!!"
In het voetbal is niets zeker, zelfs de betrokkene (Narsingh/ Blind etc) weten het nog geen eens zeker.
We moeten gewoon posten met wat we vinden of denken, stelletje waarzeggers hier. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote: Hopen mag toch? Beter dan afkraken van topic! |
|
|
|
|
thedart180
|
|
|
We wachten gewoon af welke speler naar ajax toe komt , we hebben nog tot vanavond 00.00 uur
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2012 door thedart180 -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 15:53 schreef thedart180 het volgende:We wachten gewoon af welke speler naar ajax toe komt , we hebben nog tot vanavond 00.00 uur +100 |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Narsingh is een uitstekende speler maar raakt wanneer Slob, vd.Zaat en die hele kliek blijft zitten op den duur geen knikker meer...het is in het verleden al diverse malen bewezen...Kennedy, Silva, Sulejmani, Janssen, Oleguer, Luque, Lindgren zijn allemaal spelers die bij hun eerdere clubs de uitblinker waren maar eenmaal in het Ajax-shirt totaal niet meer zichzelf zijn..
Rara hoe kan dat toch....de cultuur bij Ajax is totaal verziekt door dat soort gasten dus kopen in deze situatie heeft totaal geen zin...het is geld over de balk smijten mensen....we moeten eerst zorgen dat die hele bende OPROT en dan zul je zien dat de jeugd beter word, de eventuele aankopen presteren en dat de supporters weer geloven in hun club..allemaal ingredienten waardoor Ajax weer AJAX kan worden.. |
|
|
|
|
marcos
|
|
|
ik hoop het maar geloof het niet |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Kan kennedy toch echt niet met narsingh vergelijkene en narsingh komt wel uit eigen opleiding |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Niemand komt! Jawel!!!!
Nietus!!
Wellus!!!!
zullen we hier verder praten om 00:01 |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
@baco geloof jij dan dat ajaxboy2 een bron heeft binnen ajax? en vorig jaar was er ook iemand die een bron had en dat jaar daarvoor ook? Ik HOOP dat Narsingh komt Ik geloof het alleen niet. Jullie mogen geloven wat jullie willen geloven maar naar afgelopen jaren geloof ik die ''bronnen binnen ajax'' niet meer. Let op www.ajax.nl en we zien wel of er iemand komt of gaat. Pas als het daar staat geloof ik het.
Dit is geen aanval op jou hoor Baco74 |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote: Laten we gewoon duimen dat narsingh nog komt en afwachtne |
|
|
|
|
Paul/Frank
|
|
|
Wat doet je oom dan bij Ajax ? Patat bakken zeker !!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De geruchtenmaker roept al langer over dit soort zaken te beschikken, enkel heeft hij tot nu toe enkel iets geroepen dat al weken of dagen in de geruchten de ronde deed. Toen werd er ook gezegd dat Mertens al rond was, en over nog een aantal spelers is er wel wat gezegd wat niet is uitgekomen..
Gewoon gelul dus totdat het zoals APIK zegt om 00:01 bekend is of wordt gemaakt.. Blijkt het toch rond gemaakt te worden heb je het goed gegokt.. |
|
|
|
|
FaWaka_024_ANTAR
|
|
|
Ik heb op een website gelezen, als het alternatief is dat ajax Michel Bastos ook nog roept. |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 16:00 schreef FaWaka_024_ANTAR het volgende:Ik heb op een website gelezen, als het alternatief is dat ajax Michel Bastos ook nog roept. welke website dan? |
|
|
|
|
ajaxje12
|
|
|
quote: Ja tuurlijk is hoop niet verkeert. Jij bent hoopvol over de bron, ik bekijk het kritisch. Dit is vaker gebeurd |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 15:56 schreef AFC M&M het volgende:Kan kennedy toch echt niet met narsingh vergelijkene en narsingh komt wel uit eigen opleiding Je had eens iedereen moeten horen destijds over Kennedy...hij speelde schitterend bij Twente en bij Ajax zou ie uitgroeien tot een held...we hebben allemaal kunnen zien dat Kennedy datgeen wat ie bij Twente liet zien nooit bij Ajax heeft laten zien...waarom hebben we nog niet de Sulejmani van Heerenveen bij Ajax gezien?? Silva was briljant bij Groningen net als Lindgren...op den duur worden ze bij Ajax uitgekotst...datzelfde gaat op den duur ook met Narsingh gebeuren als die ELLENDELINGEN maar blijven zitten, zitten en zitten... |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 16:00 schreef FaWaka_024_ANTAR het volgende:Ik heb op een website gelezen, als het alternatief is dat ajax Michel Bastos ook nog roept. en welke site heb je dat gelezen dan? haha ook lekker geloofwaardig:P slecht dat ik hierop reageer trouwens.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 16:03 schreef alibabba het volgende:[..] Je had eens iedereen moeten horen destijds over Kennedy...hij speelde schitterend bij Twente en bij Ajax zou ie uitgroeien tot een held...we hebben allemaal kunnen zien dat Kennedy datgeen wat ie bij Twente liet zien nooit bij Ajax heeft laten zien...waarom hebben we nog niet de Sulejmani van Heerenveen bij Ajax gezien?? Silva was briljant bij Groningen net als Lindgren...op den duur worden ze bij Ajax uitgekotst...datzelfde gaat op den duur ook met Narsingh gebeuren als die ELLENDELINGEN maar blijven zitten, zitten en zitten... +1 |
|
|
|
|
FaWaka_024_ANTAR
|
|
|
|
|
|
RobertvS-96
|
|
|
Ajax krijgt 2 miljoen dat kan oplopen naar 4 miljoen voor El Hamdahoui staat op Ad.nl die van minuut tot minuut transfernieuws vertelt. Maar het is nog niet zeker nee, maar ga er maar wel vanuit.
Narsingh komt denk ik toch niet, en als Heerenveen hem wilt verkopen zou Ajax denk ik toch niet het bedrag willen betalen, maar weer weinig bieden. Dat is nu typisch Ajax, ze realiseren niet meer dat tegenwoordig de prijzen hoger zijn dan vroeger -___- |
|
|
|
|
FaWaka_024_ANTAR
|
|
|
Ik heb net te horen gekeregen dat Ajax spelers, Sulejmani, Boilesen, Boerigter alweer fit zijn. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 15:58 schreef afcadavid het volgende:@baco geloof jij dan dat ajaxboy2 een bron heeft binnen ajax? en vorig jaar was er ook iemand die een bron had en dat jaar daarvoor ook? Ik HOOP dat Narsingh komt Ik geloof het alleen niet. Jullie mogen geloven wat jullie willen geloven maar naar afgelopen jaren geloof ik die ''bronnen binnen ajax'' niet meer. Let op www.ajax.nl en we zien wel of er iemand komt of gaat. Pas als het daar staat geloof ik het. Dit is geen aanval op jou hoor Baco74 Haha...Tuurlijk vat ik dit niet op als een aanval.
Ik wil alleen maar zeggen dat alles kan en dat iedereen gelijk kan hebben, want we roepen maar wat, zonder het zeker te weten. Zelfs als je wel of geen oom bij Ajax hebt, kan die beste oom het nog niet zeker weten.
Tuurlijk geloof ik het ook pas als het op Ajax.nl staat, want dan is het een feit. Tot dan blijf ik het geen posten wat ik vind of hoop zonder iedereen om de oren te slaan met woorden als: "ik weet het 100% zeker", "geloof mij nu maar" en dat soort bevestigende termen.
Gewoon lekker de media volgen en blijven speculeren tot 00:00 uur en niet de eigen mening als feit proberen te posten, dat is het enige wat we kunnen doen, of Ajax moet eerder met een of andere officiele bevestiging komen. |
|
|
|
|
RobertvS-96
|
|
|
Ajax krijgt 2 miljoen dat kan oplopen naar 4 miljoen voor El Hamdahoui staat op Ad.nl die van minuut tot minuut transfernieuws vertelt. Maar het is nog niet zeker nee, maar ga er maar wel vanuit.
Narsingh komt denk ik toch niet, en als Heerenveen hem wilt verkopen zou Ajax denk ik toch niet het bedrag willen betalen, maar weer weinig bieden. Dat is nu typisch Ajax, ze realiseren niet meer dat tegenwoordig de prijzen hoger zijn dan vroeger -___- |
|
|
|