|
|
afcadavid
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 16:11 schreef baco74 het volgende:[..] Haha...Tuurlijk vat ik dit niet op als een aanval. Ik wil alleen maar zeggen dat alles kan en dat iedereen gelijk kan hebben, want we roepen maar wat, zonder het zeker te weten. Zelfs als je wel of geen oom bij Ajax hebt, kan die beste oom het nog niet zeker weten. Tuurlijk geloof ik het ook pas als het op Ajax.nl staat, want dan is het een feit. Tot dan blijf ik het geen posten wat ik vind of hoop zonder iedereen om de oren te slaan met woorden als: "ik weet het 100% zeker", "geloof mij nu maar" en dat soort bevestigende termen. Gewoon lekker de media volgen en blijven speculeren tot 00:00 uur en niet de eigen mening als feit proberen te posten, dat is het enige wat we kunnen doen, of Ajax moet eerder met een of andere officiele bevestiging komen. Kijk dat vind ik nou ook:) mensen zeggen Ik weet en het is zo en het is zeker. Daar wordt niemand beter van. Tuurlijk iedereen mag een mening hebben en zoals je zegt ze moeten hen mening niet als een feit vertellen. |
|
|
|
|
FaWaka_024_ANTAR
|
|
|
Ajax krijgt 2 miljoen dat kan oplopen naar 4 miljoen voor El Hamdahoui staat op Ad.nl die van minuut tot minuut transfernieuws vertelt. Maar het is nog niet zeker nee, maar ga er maar wel vanuit.
Narsingh komt denk ik toch niet, en als Heerenveen hem wilt verkopen zou Ajax denk ik toch niet het bedrag willen betalen, maar weer weinig bieden. Dat is nu typisch Ajax, ze realiseren niet meer dat tegenwoordig de prijzen hoger zijn dan vroeger -___- |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 16:14 schreef FaWaka_024_ANTAR het volgende:Ajax krijgt 2 miljoen dat kan oplopen naar 4 miljoen voor El Hamdahoui staat op Ad.nl die van minuut tot minuut transfernieuws vertelt. Maar het is nog niet zeker nee, maar ga er maar wel vanuit. Narsingh komt denk ik toch niet, en als Heerenveen hem wilt verkopen zou Ajax denk ik toch niet het bedrag willen betalen, maar weer weinig bieden. Dat is nu typisch Ajax, ze realiseren niet meer dat tegenwoordig de prijzen hoger zijn dan vroeger -___- je valt in herhaling dat is namelijk al 2x eerder gepost
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2012 door afcadavid -- |
|
|
|
|
ferry1079
|
|
|
nouja marokko is al uitgeschakeld dus mischien stapt assaidi wel op het vliegtuig terug haha |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: BAN AUB, LOOPT TE STOKEN HIER! |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
het zal wel weer zo wezen dat ajax op het laatste moment een talentvolle speler uit een of andere amateurclub vandaan haalt, deze zien we wekelijks terug op het veld, maar dan als ballenjongen |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
|
|
|
RobertvS-96
|
|
|
Hoop dat hij komt, maar hij komt toch niet :(
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2012 door RobertvS-96 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Twente is weer goed bezig...Naast Wesley Verhoek is Plet ook die kant op...nu zijn ze bezig met de Wit-Rus Aliaksandr Hleb van Barcelona...hij mag van zijn huidige werkgever FC Barcelona kosteloos vertrekken.
Je kan lullen wat je wilt maar Twente heeft wel een lijstje klaar liggen....
Hey Blind wat doen jullie als Narsingh niet lukt ?????? |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
wachten tot het ei van calimero is uitgebroed!!! |
|
|
|
|
RobertvS-96
|
|
|
|
|
|
FaWaka_024_ANTAR
|
|
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
fawaka, je bent aangenomen, lukt het niet, kan je altijd nog achter de drukpers |
|
|
|
|
ajaxje12
|
|
|
verdacht stil rond onze doorgeefluik? ajaxboy2. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Ja, hoezit het nog nieuws ajaxboy2 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hij is zijn oom aan het zoeken... |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
ZIjn oom heeft Ajaxboy2 zijn smartphone afgenomen en hij moet meehelpen met patat bakken. |
|
|
|
|
ajaxje12
|
|
|
quote: zou het de schoonmaker zijn? |
|
|
|
|
FaWaka_024_ANTAR
|
|
|
jullie tuig, zuigen ajaxboy1 & 2 |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Kan ie lang zoeken: Sturkenboom is onder z'n bureau gedoken. |
|
|
|
|
RobertvS-96
|
|
|
|
|
|
ruby
|
|
|
ik hoorde van mijn tante( die bij ajax werkt) , dat Messi, Iniesta, Zlatan, Huntelaar, Sneijder, Xavi en Ronaldo ook nog voor het verstrijken van de transferlimit naar Ajax komen |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 16:47 schreef ruby het volgende:ik hoorde van mijn tante( die bij ajax werkt) , dat Messi, Iniesta, Zlatan, Huntelaar, Sneijder, Xavi en Ronaldo ook nog voor het verstrijken van de transferlimit naar Ajax komen Toppost nr. 1.. |
|
|
|
|
ajaxje12
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 16:47 schreef ruby het volgende:ik hoorde van mijn tante( die bij ajax werkt) , dat Messi, Iniesta, Zlatan, Huntelaar, Sneijder, Xavi en Ronaldo ook nog voor het verstrijken van de transferlimit naar Ajax komen oke doei. |
|
|
|
|
ashols
|
|
|
Mijn pappa werkt bij Mac Donalds... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Ook onder het bureau? :) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Laten we het bij narsingh houden |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Ajax faalt gewoon deze transferperiode.. Wat een kutzooi zeg al die blessures |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Naar verluidt is Ajax nog druk bezig met Luciano Narsingh. De supportersvereniging van Ajax meldt dat Blind van hot naar her rent en geen tijd heeft voor een reactie. Ook wij konden Danny Blind niet telefonisch bereiken. Ajax heeft nog geen concreet bod neergelegd maar heeft wel geïnformeerd bij SC Heerenveen. Inmiddels zoemen er geluiden rond dat Narsingh alsnog zijn ja-woord aan Ajax heeft gegeven. De transfersom zou rond de zes miljoen euro liggen. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Niemand halen.. alles is overbodig en enkel maar paniek aankopen.. De geschiedenis bij Ajax heeft dacht ik wel bewezen dat die jongens 9 van de 10 keer niet slagen bij Ajax.. |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 16:51 schreef AFC M&M het volgende:Naar verluidt is Ajax nog druk bezig met Luciano Narsingh. De supportersvereniging van Ajax meldt dat Blind van hot naar her rent en geen tijd heeft voor een reactie. Ook wij konden Danny Blind niet telefonisch bereiken. Ajax heeft nog geen concreet bod neergelegd maar heeft wel geïnformeerd bij SC Heerenveen. Inmiddels zoemen er geluiden rond dat Narsingh alsnog zijn ja-woord aan Ajax heeft gegeven. De transfersom zou rond de zes miljoen euro liggen. Ja alleen is dit het bericht wat om 2 uur ook al op twitter stond .. het zijn slechts de geruchten en ajaxf-side heeft ze laat opgepikt |
|
|
|
|
ajaxje12
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 16:53 schreef remco k het volgende:Niemand halen.. alles is overbodig en enkel maar paniek aankopen.. De geschiedenis bij Ajax heeft dacht ik wel bewezen dat die jongens 9 van de 10 keer niet slagen bij Ajax.. Ons elftal komt nu tekort. Vooral met de geblesseerde op dit moment |
|
|
|
|
Ajaxfan675
|
|
|
quote: Vergeet de n niet =] |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote: Precies met dit elftal wordt top4 al lastig met blind, enoh, anita en ebecilio in de basis |
|
|
|
|
FaWaka_024_ANTAR
|
|
|
Jongens, slecht nieuws. Narsingh kiest PSV boven AJAX |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
WAT?!?! Oplopen tot 6,5 miljoen?! Voor Narsingh?!
Ik word niet goed. |
|
|
|
|
ajaxje12
|
|
|
quote: goedkoop scoren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2012 door ajaxje12 -- |
|
|
|
|
Ajaxfan675
|
|
|
quote: Zeker zeker, maar dat hoort er ook bij dacht ik zo |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Bericht van: FaWaka_024_ANTARblokkeer deze gebruiker Verzonden op: 2012-01-31 16:26 Onderwerp: leees Bericht: Je kanker moeder, kanker tuig antwoord meteen op dit bericht
denk dat dit 1 van je laatste posts was kutjong!
mzzl |
|
|
|
|
Ajaxfan675
|
|
|
quote: En hoe kom je aan de info? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik kan vanuit mn inbox geen MELDT knop vinden, dus Boudewijn, gaarne levenslange ban voor deze stoker!
Tnx. |
|
|
|
|
FaWaka_024_ANTAR
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Niet meer op hem reageren aub. zielig opdondertje. |
|
|
|
|
carlos si hermano
|
|
|
dat Narsingh komt is leuk, maar ze zullen toch anders moeten gaan denken. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Niet moeilijk doen ajax betaal gewoon de prijs van 6miljoen. Je ziet dat ajax echt wegzakt van wat het team echt was. Blind, enoh, ebecilio, anita allemaal ajax-onwaardig. Je moet toch een keer kopen en voor z'on prijs de beste rechtsbuiten van de eredivisie |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
|
|