|
|
ajaxje12
|
|
|
quote: Maar ook een garantie voor een onsuccesvolle discussie |
|
|
|
|
hajajo
|
|
|
http://www.ajaxf-side.nl/ meld nu ook wat ajax1 net melde dus denk dat er nog steeds wat in de lucht hangend en ook is onze zaakjessmeerlap aardig rustig |
|
|
|
|
leondogger
|
|
|
inderdaad jack, marokko is al uitgeschakelt ;p |
|
|
|
|
hajajo
|
|
|
|
|
|
RobertvS-96
|
|
|
Nu schijnt er weer nieuws te zijn op de ajaxf-side.nl dat Narsingh alsnog zijn ja-woord heeft gegeven en dat Blind druk bezig is om Narsingh los te weken! Hoop het echt! |
|
|
|
|
ashols
|
|
|
Alle media praten elkaar weer na zeker... Het zal mij benieuwen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2012 door ashols -- |
|
|
|
|
joey brand
|
|
|
Hey allemaal, Ajax gaar narsing halen, dan gelijk maar sulimani verkopen! Gouweleeuw kopen en blind gratis weggeven. Nou alleen nog dost en assaidi halen! Dan de jong verkopen want die raakt geen pepernoot, lodeiro moet meer spelen!! Zeer leuke en goede speler! Dan Vermeer uit het goal, gebeurd dit dan worden we nog kampioen! Mijn opstelling!! Cillesen. Achter. Anita vertongen gouweleeuw v/d wiel. ! Midden. Jansen erikssen lodeiro!! Voorin narsing dost assaidi |
|
|
|
|
ajax4everrr
|
|
|
gewoon kopen die narsingh. ebecilio heb je niets aan,halen en dan zondag tegen utrecht direct in de basis dan hebben we voorin weer een beetje actie,kan boerrigter zondag alweer spelen of? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Heel leuk Narsingh! Erg goede speler. Ik zou zijn binnenkomst zeker aanjuichen, maar jongens even serieus... We hebben verdedigers nodig.. en het liefst ook een Linkerverdediger. Poulsen halen vind ik ook erg belangrijk! Beetje jammer dat we daar niks over horen, maar we zullen zien de aankomende uren kan nog van alles gebeuren..
Overigens beetje jammer dat het niveau soms weer erg laag is mensen.. Ik zie berichten dat ik denk van jeetje.. kom op! Hou het leuk, gezellig, ga normaal met elkaar aan de praat of in discussie. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
ZIT ER NOU 1 IEMAND 20 accounts aan te maken en van alles te verzinnen ofzo????[/B] |
|
|
|
|
ashols
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 17:08 schreef joey brand het volgende:Hey allemaal, Ajax gaar narsing halen, dan gelijk maar sulimani verkopen! Gouweleeuw kopen en blind gratis weggeven. Nou alleen nog dost en assaidi halen! Dan de jong verkopen want die raakt geen pepernoot, lodeiro moet meer spelen!! Zeer leuke en goede speler! Dan Vermeer uit het goal, gebeurd dit dan worden we nog kampioen! Mijn opstelling!! Cillesen. Achter. Anita vertongen gouweleeuw v/d wiel. ! Midden. Jansen erikssen lodeiro!! Voorin narsing dost assaidi ! |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
Het is rond! Ajax heeft 7 miljoen betaald voor Narsingh het wordt betaald in termijnen. Nu nog wachten op een officieel bericht op ajax.nl
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2012 door ajaxboy2 -- |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 17:08 schreef joey brand het volgende:Hey allemaal, Ajax gaar narsing halen, dan gelijk maar sulimani verkopen! Gouweleeuw kopen en blind gratis weggeven. Nou alleen nog dost en assaidi halen! Dan de jong verkopen want die raakt geen pepernoot, lodeiro moet meer spelen!! Zeer leuke en goede speler! Dan Vermeer uit het goal, gebeurd dit dan worden we nog kampioen! Mijn opstelling!! Cillesen. Achter. Anita vertongen gouweleeuw v/d wiel. ! Midden. Jansen erikssen lodeiro!! Voorin narsing dost assaidi Als het haalbaar zou zijn , had ik het leuk gevonden maar neee.. Wel leuke naam man!;) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Tweet: 16:55 Danny Blind zou zich sterk blijven maken voor de komst van Narsingh. De club uit Amsterdam zou alsnog een bod willen uitbrengen. Ondanks dat de speler zelf aangaf niet te willen verkassen. We wachten af!
Waarom ? Mocht het waar zijn dat hij zelf niet wilt.... |
|
|
|
|
Ajaxfan675
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 17:08 schreef joey brand het volgende:Hey allemaal, Ajax gaar narsing halen, dan gelijk maar sulimani verkopen! Gouweleeuw kopen en blind gratis weggeven. Nou alleen nog dost en assaidi halen! Dan de jong verkopen want die raakt geen pepernoot, lodeiro moet meer spelen!! Zeer leuke en goede speler! Dan Vermeer uit het goal, gebeurd dit dan worden we nog kampioen! Mijn opstelling!! Cillesen. Achter. Anita vertongen gouweleeuw v/d wiel. ! Midden. Jansen erikssen lodeiro!! Voorin narsing dost assaidi Of we verkopen het hele elftal een paar minuten voor de transferdeadline??? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 17:10 schreef ajaxboy2 het volgende:Het is rond! Ajax heeft 7 miljoen betaald voor Narsing het wordt betaald in termijnen. Nu nog wachten op een officieel bericht op ajax.nl Dats best veel.. We zullen zien of je gelijk hebt man.. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote: Serieus? De hele aanval van heerenveen overnemen? Mogen blij zijn als narsingh om 0:01 ajacied is. |
|
|
|
|
joey brand
|
|
|
|
|
|
ajaxje12
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 17:10 schreef ajaxboy2 het volgende:Het is rond! Ajax heeft 7 miljoen betaald voor Narsing het wordt betaald in termijnen. Nu nog wachten op een officieel bericht op ajax.nl we zullen zien gap |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: VERBRAND VIND IK LEUKER Verbrande Harry ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2012 door ALTIJD PRIJS IN DE K -- |
|
|
|
|
leondogger
|
|
|
gelijk betalen, sulejmani bakt er de laatste tijd ook niks meer van, 6 mil is een koopje voor hem, je ziet dat twente ook goeie aankopen heeft gedaan, zul je nog mee willen doen en beginnen aan een inhaalrace zullen ze dit moeten doen, poulsen zou heus niet komen en zou az anders ook niet willen, en ajax heeft last van blessures anders stonden ze hier nou niet, want kom op, wat is er mis met boilesen verthongen alderwiereld van der wiel? |
|
|
|
|
Ajaxfan675
|
|
|
Lol moet je nagaan, van de 16 miljoen die Sulej ooit gekost heeft kun je nu ongeveer de hele heerenveen aanval kopen =] |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 17:10 schreef ajaxboy2 het volgende:Het is rond! Ajax heeft 7 miljoen betaald voor Narsingh het wordt betaald in termijnen. Nu nog wachten op een officieel bericht op ajax.nl Waar heb je dit vandaan? Kan niet wachten om hem in een ajax shirt te zien!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 17:10 schreef ajaxboy2 het volgende:Het is rond! Ajax heeft 7 miljoen betaald voor Narsing het wordt betaald in termijnen. Nu nog wachten op een officieel bericht op ajax.nl Bron? www.oom.nl
Ik hoop dat als je gelijk hebt dat jouw oom dit 'lekken' jou niet kwalijk neemt., en Ajax het jouw oom niet. |
|
|
|
|
joey brand
|
|
|
Op deze manier wordt je geen kampioen! |
|
|
|
|
RobertvS-96
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 17:10 schreef ajaxboy2 het volgende:Het is rond! Ajax heeft 7 miljoen betaald voor Narsingh het wordt betaald in termijnen. Nu nog wachten op een officieel bericht op ajax.nl Ja tuurlijk joh, hoe weet jij dit nu weer??? Zeker van je oom weer, als dit niet zo is ben je nooit meer te vertrouwen, dat weet je hopelijk wel!! |
|
|
|
|
Ajaxfan675
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: hahahahahahahahaha!!!!
+5646546 |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 17:11 schreef leondogger het volgende:gelijk betalen, sulejmani bakt er de laatste tijd ook niks meer van, 6 mil is een koopje voor hem, je ziet dat twente ook goeie aankopen heeft gedaan, zul je nog mee willen doen en beginnen aan een inhaalrace zullen ze dit moeten doen, poulsen zou heus niet komen en zou az anders ook niet willen, en ajax heeft last van blessures anders stonden ze hier nou niet, want kom op, wat is er mis met boilesen verthongen alderwiereld van der wiel? Ja maar je ziet dat wanneer er iemand wegvalt door bijv. een blessure dat we geen goede vervangers hebben! Want naast Boilesen hebben we geen andere GOEDE LV!!!! En Az wil wsl nog wel wat vangen voor Pouklsen anders vertrekt hij aankomnde zomer wsl gratis! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: shit...die url bestaat ook nog...geinig |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 17:10 schreef ajaxboy2 het volgende:Het is rond! Ajax heeft 7 miljoen betaald voor Narsingh het wordt betaald in termijnen. Nu nog wachten op een officieel bericht op ajax.nl Laat ons niet meer in spanning en zeg ons een betrouwbare bron wat we met onze eigen ogen kunnen zien. Geloof je wel maar toch echt als het ergens betrouwbaar staat. |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
Lach me maar uit mensen maar over een uur of 2 zullen jullie wel wat anders piepen! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Ajaxfan675
|
|
|
quote: We zullen zien of je ''oom'' bij Ajax werkt... |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
ghehehe, maar ff serieus, ik mag echt HOPEN dat het bullshit is. 7 miljoen voor een grappige flankspeler.....oioioi |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: ja man dan piep ik echt wel anders |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
De presentatie is vanavond |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Piepen niet, maar de regel is gewoon dat je alleen nieuws post incl. BRON, mijn oom is niet eens een bron voor ons.....snappie.
Wil graag dat het waar is, goeie speler, snel en behendig! |
|
|
|
|
FaWaka_024_ANTAR
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
joey brand
|
|
|
Poulson is niets voor Ajax! Haal dan de cler terug! Net zo slecht!!!!!! Misschien kan ebbicilio verdedigen! Trouwens. Kent cruyff geen links achter bij barca die Ervaring op moet doen. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik heb een stijve jongens!!!!!!!! Het is waar!!!!!!! |
|
|
|
|
ajaxje12
|
|
|
quote: Waarom zou jouw oom zoveel risico nemen door dit aan jou te vertellen als je het niet verzint? (serieuze vraag) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote: Ik hoop het maar ik geloof je wel. GELOVEN IN HET GOEDE!! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: Dat je een stijve hebt? |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
je geloven dit toch niet echt? sorry maar ik gaat HELEMAAL NIKS gebeuren.. broodje aap allemaal |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote: dat het rond is of dat je een stijve hebt? xd |
|
|
|