|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Het is rond en stijf? |
|
|
|
|
Ajaxfan675
|
|
|
quote: En waar zijn die keiharde feiten die ons met de neus in de waarheid drukken zonder geconfronteerd te worden met een totale overvloed aan onbetrouwbare bronnen? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: JA!!!! klasse APIK!!! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: Oom? Tante uit Marokko?.. Vertel..x'D |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: eeuhm.......cockring? |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 17:21 schreef Ajaxfan675 het volgende:[..] En waar zijn die keiharde feiten die ons met de neus in de waarheid drukken zonder geconfronteerd te worden met een totale overvloed aan onbetrouwbare bronnen? ik zou die bronnen ook wel eens willen weten. maar die zijn er niet |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: oompie uit binnestadje!
ik vertrouw hem alleen al mn hele leven niet! |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
@ajaxboy2 Wanneer wordt het officieel bekend gemaakt dat de transfer echt rond is? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
wtf, zie ik daar nou iemand schaatsen????????????????? |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Zal niet spelen vanavond dus! |
|
|
|
|
ajaxje12
|
|
|
quote: we zullen vanzelf zien of hij bij de wedstrijdselectie straks nog zit. |
|
|
|
|
FaWaka_024_ANTAR
|
|
|
Rond! OMG mijn Ajax hart gaat tekeer |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
'Ajax gaat nog steeds voor Narsingh' 31-01-12
Naar verluidt is Ajax nog druk bezig met Luciano Narsingh. De supportersvereniging van Ajax meldt dat Blind van hot naar her rent en geen tijd heeft voor een reactie. Ook wij konden Danny Blind niet telefonisch bereiken. Ajax heeft nog geen concreet bod neergelegd maar heeft wel geïnformeerd bij SC Heerenveen. Inmiddels zoemen er geluiden rond dat Narsingh alsnog zijn ja-woord aan Ajax heeft gegeven. De transfersom zou rond de zes miljoen euro liggen.
AjaxF-side.NL Update: Heerenveen zou inmiddels in Noorwegen zijn om een transfer van aanvaller Harmeet Singh (21) af te ronden.
Wordt vervolgd.........................
Dus een update is dit een vervanger van Narsingh? ik hoop echt dat je gelijk hebt ajaxboy2 als je gelijk hebt dan spijt het me dat ik je niet geloofde
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2012 door afcadavid -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: jij mag snel doodvallen met je priveberichten naar mij toe. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
KAb
|
|
|
Raiola zegt op twitter .. dat ie er vanuitgaat dat Ajax hem niet gaat halen. Maar misschien wel in de zomer |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: haha gaat leuk aan toe hier |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 17:25 schreef afcadavid het volgende:'Ajax gaat nog steeds voor Narsingh' 31-01-12 Bel me snel! Naar verluidt is Ajax nog druk bezig met Luciano Narsingh. De supportersvereniging van Ajax meldt dat Blind van hot naar her rent en geen tijd heeft voor een reactie. Ook wij konden Danny Blind niet telefonisch bereiken. Ajax heeft nog geen concreet bod neergelegd maar heeft wel geïnformeerd bij SC Heerenveen. Inmiddels zoemen er geluiden rond dat Narsingh alsnog zijn ja-woord aan Ajax heeft gegeven. De transfersom zou rond de zes miljoen euro liggen. AjaxF-side.NL Update: Heerenveen zou inmiddels in Noorwegen zijn om een transfer van aanvaller Harmeet Singh (21) af te ronden. Wordt vervolgd......................... Dus een update is dit een vervanger van Narsingh? ik hoop echt dat je gelijk hebt ajaxboy2 als je gelijk hebt dan spijt het me dat ik je niet geloofde Lijkt er dus echt op dat het gaat gebeuren droomaanval: Boerrigter-Sigthorsson-Narsingh |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
Raiola en Co laten hem echt niet paar uur voor het sluiten van de transfermarkt gaan |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: lees een pagina terug wat hij mij typte, zonder dat ik hem iets deed |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 17:27 schreef KAb het volgende:Raiola zegt op twitter .. dat ie er vanuitgaat dat Ajax hem niet gaat halen. Maar misschien wel in de zomer zegt wel meer om de prijs op te drijven, echt een geld wolf |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: ik geloof je hoor! heb het gelezen |
|
|
|
|
hajajo
|
|
|
@sandman Raiola wel die ruikt geld dus ja waarom niet zie hem al weer handje op houden met die kut bek van die man |
|
|
|
|
ajaxje12
|
|
|
een zaakwaarnemer zal altijd ontkennen, om zijn eigen kluis nog wat meer te vullen. verschrikkelijk eigenlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2012 door ajaxje12 -- |
|
|
|
|
marius
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 17:25 schreef afcadavid het volgende:'Ajax gaat nog steeds voor Narsingh' 31-01-12 Bel me snel! Naar verluidt is Ajax nog druk bezig met Luciano Narsingh. De supportersvereniging van Ajax meldt dat Blind van hot naar her rent en geen tijd heeft voor een reactie. Ook wij konden Danny Blind niet telefonisch bereiken. Ajax heeft nog geen concreet bod neergelegd maar heeft wel geïnformeerd bij SC Heerenveen. Inmiddels zoemen er geluiden rond dat Narsingh alsnog zijn ja-woord aan Ajax heeft gegeven. De transfersom zou rond de zes miljoen euro liggen. AjaxF-side.NL Update: Heerenveen zou inmiddels in Noorwegen zijn om een transfer van aanvaller Harmeet Singh (21) af te ronden. Wordt vervolgd......................... Dus een update is dit een vervanger van Narsingh? ik hoop echt dat je gelijk hebt ajaxboy2 als je gelijk hebt dan spijt het me dat ik je niet geloofde http://www.frisianpride.nl/news.php?readmore=2408 hier staat dat ook op, maar volgens wikkepedia is die dingh een middenvelder |
|
|
|
|
RobertvS-96
|
|
|
En.. waar blijft dat bericht nu op internet dat het rond is?? Die ajaxboy2 zit thuis gewoon te lachen dat iedereen hem zit te geloven. Hij vind het gewoon grappig om anderen voor de gek te houden.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: En Wikipedia is betrouwbaar, omdat ... ? |
|
|
|
|
FaWaka_024_ANTAR
|
|
|
Pijpen & zuigen die naringh nu |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
Narsingh wil in Heerenveen blijven, transfer naar Ajax ketst af Door Andor Faber | 31 Jan 2012 om 12:17 | Gratis live voetbal Het getouwtrek rond de persoon van Luciano Narsingh lijkt ten einde te gaan komen. De zaakwaarnemer van Narsingh, Mino Raiola, laat tegenover Voetbal International weten dat zijn pupil bij sc Heerenveen wil blijven.
"Het is te kort dag. Daarom hebben we er een punt achter gezet", zo zei Raiola over de transfer. "Ajax heeft pas maandag de belangstelling voor Narsingh kenbaar gemaakt en er was nog nergens over gesproken. Hij wil niet binnen een dag beslissen en moet dinsdagavond bovendien ook voor de beker tegen Vitesse spelen."
Raiola laat weten dat de vleugelaanvaller alle tijd neemt. "Luciano heeft het naar zijn zin bij sc Heerenveen en wil pas over enkele maanden een beslissing over zijn toekomst nemen. We gaan dit dus niet op stel en sprong doen", liet de belangenbehartiger van de Amsterdamse aanvaller weten.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/145389/Narsingh_wil_in_Heerenveen_blijven,_transfer_naar_Ajax_ketst_af#ixzz1l3QOVTRP |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 17:31 schreef RobertvS-96 het volgende:En.. waar blijft dat bericht nu op internet dat het rond is?? Die ajaxboy2 zit thuis gewoon te lachen dat iedereen hem zit te geloven. Hij vind het gewoon grappig om anderen voor de gek te houden.. Hij heeft toch niet gezegd dat het gelijk al kwam, of wel? |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
Kan toch dat ze liever een middenvelder erbij hebben ? ze hebben achter narsingh dacht ik al een ander talent dat al een paar keer heeft meegedaan |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
quote: dat zou dan erg jammer zijn ik hoop namelijk oprecht dat Narsingh naar Ajax komt... Een echt amsterdams straat schoffie die bij ons ajax de boel maar flink wakker moet schudden |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 17:30 schreef hajajo het volgende:@sandman Raiola wel die ruikt geld dus ja waarom niet zie hem al weer handje op houden met die kut bek van die man hm misschien heb je daar ook wel een beetje gelijk in, hem kennende doet die wel alles voor geld |
|
|
|
|
joey brand
|
|
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 17:33 schreef afcadavid het volgende:[..] dat zou dan erg jammer zijn ik hoop namelijk oprecht dat Narsingh naar Ajax komt... Een echt amsterdams straat schoffie die bij ons ajax de boel maar flink wakker moet schudden het was beter geweest om hem niet weg te doen in eerste instantie! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Mino Raiola op Twitter: Snel nu alweer met vliegtuig naar Amsterdam Onderhandelingen, drukdrukdruk |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
waarom niet proberen om Assaidi te halen? Galatasaray probeert het ook nu nog steeds |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
dus....we kopen niks,blijven lekker op de suarez miljoenen zitten,worden glansrijk 4de en gaan volgend jaar weer verder met verkopen en jeugd inzetten,wat vervolgens weer een mooie 4de plaats zal opleveren. |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
op twitter lees ik net dit bericht: DutchFBRumorsEN DutchFootballRumors #Rumor: Luciano #Narsingh has said 'yes' to #Ajax, after first declining (because it was to short dated). He will cost Ajax 6 million euros 12 minutes ago |
|
|
|
|
marius
|
|
|
achc die hamlap moet zen spulle pakke, anders moet de boer dat in zen reet stoppe en em een schop geve! die lul word slapent rijk! |
|
|
|
|
Lgnr,14
|
|
|
Early football life
Luciano Narsingh was born on 13 September, 1990 in Amsterdam. His youth was mainly football. His older brother, Furdjel Narsingh also plays in paid football. Together they played in the Ajax[disambiguation needed ] youth academy for several years. But when luciano was found to be too light for Ajax to go further he was picked up by SC Heerenveen and grown as one of the great talents. Furdjel moved to AZ Alkmaar but after being loaned out a couple times he transferred to FC Zwolle in the Eerste Divisie, the country's second level of professional club football. Ajax Amsterdam FC signed him on Deadline day for a fee of $ 15 mn. as Frank de Boer considers him as the new Arjen Robben for the national setup |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Die dikke raiola, moet niet zo gaan lopen mouwen en ajax dwars liggen.
Ik geloof erin dat t rond komt, al geloof ik niemand hier |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
MRaiola Mino Raiola I have to deal with other things! #busy #twexit
dit is wat Mino Raiola zegt... |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote: In ieder geval een voorhoede versterking halen. Maar Narsingh zal waarschijnlijk als je ajaxboy2 mag geloven over 2 uur gepresenteerd worden. |
|
|
|
|
Lgnr,14
|
|
|
uhmzz ±P het word steets gekker |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
MRaiola Mino Raiola @ @RavishSitaldin Lees dit.http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/72582/zaakwaarnemer-focus-narsingh-ligt-volledig-op-heerenveen |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 17:38 schreef AFC M&M het volgende:[..] In ieder geval een voorhoede versterking halen. Maar Narsingh zal waarschijnlijk als je ajaxboy2 mag geloven over 2 uur gepresenteerd worden. ben er niet zo zeker van, lees zijn( Mino) twitter maar ;) hij blijft bij zijn standpunt |
|
|
|