|
|
Lgnr,14
|
|
|
Ajax Amsterdam FC signed him on Deadline day for a fee of $ 15 mn. as Frank de Boer considers him as the new Arjen Robben for the national setup
die dit schreef heeft vast ruzie met zn vrouw thuis |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 17:38 schreef AFC M&M het volgende:[..] In ieder geval een voorhoede versterking halen. Maar Narsingh zal waarschijnlijk als je ajaxboy2 mag geloven over 2 uur gepresenteerd worden. Lees net dat die vanavond gewoon bij de selectie van heerenveen zit .. dus over 2 uur zal sowieso niet kunnen |
|
|
|
|
Lgnr,14
|
|
|
ik denk dat het niks word! |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
MRaiola Mino Raiola @ @AjaxFSideNL @JS8823 Verkeerd geïnterpreteerd, kan gebeuren ;) Maar ik respecteer jullie standpunt, en wil het niet veranderen. |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 17:40 schreef sandman het volgende:MRaiola Mino Raiola @ @AjaxFSideNL @JS8823 Verkeerd geïnterpreteerd, kan gebeuren ;) Maar ik respecteer jullie standpunt, en wil het niet veranderen. Dat gaat over Bouy |
|
|
|
|
Lgnr,14
|
|
|
kan iemand on uit de droom helpen , komt i of niet§!!! |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: oke! dat wist ik niet, mijn fout! |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
ajaxboy2 schaf ons duidelijkheid was is de stand van zaken volgens jouw bron? |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Het is toch rond of niet? |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: reken er maar niet op.. wss dan pas in de zomer! |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
MRaiola Mino Raiola Over Narsingh: Ik kan niets verzekeren, maar ik vermoed dat hij in de zomer pas komt! De bal is rond.
dit zegt mino net.. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 17:44 schreef sandman het volgende:MRaiola Mino Raiola Over Narsingh: Ik kan niets verzekeren, maar ik vermoed dat hij in de zomer pas komt! De bal is rond. dit zegt mino net.. Pas, dat betekent dat hij wel komt |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Maar ja, als ajaxboy2 ons gewoon uit onze lijden verlost. |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: ik heb hem liever nu al! met al onze blessures.. |
|
|
|
|
Lgnr,14
|
|
|
Ajax is druk bezig ,met de komst van nieuws robben. kans lijkt grooter te worden,ivm dat ajax voldoet aan de vraag prijs,! |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Ik ook hoop dat er gauw een betrouwbare bevestiging op internet komt |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 17:46 schreef Lgnr,14 het volgende:Ajax is druk bezig ,met de komst van nieuws robben. kans lijkt grooter te worden,ivm dat ajax voldoet aan de vraag prijs,! Bron? kun je dit bevestigen en betrouwbaar is |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
ajaxboy 2 is wel opvallend stil.. |
|
|
|
|
joey brand
|
|
|
Ajax kan beter mij bellen! Ik speel rechtsbuiten bij mzc11 en ik kost niets en speel voor 50000 op jaarbasis |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
Mensen rustig Narsingh is op weg naar de arena voor de medische keuring geldwolf raiola is ook op weg naar de arena der moeten ook nog wat contract zaken besproken worden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2012 door ajaxboy2 -- |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 17:49 schreef ajaxboy2 het volgende:Mensen rustig Narsingh is op weg naar de arena voor de medische keuring geldwolf raiola is ook op weg naar de arena lul niet knuppel |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 17:49 schreef ajaxboy2 het volgende:Mensen rustig Narsingh is op weg naar de arena voor de medische keuring geldwolf raiola is ook op weg naar de arena hij is inderdaad wel in amsterdam, maar dat gaat denk ik over de transfer komende zomer.. |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
ik kus raiola's reet als de deal voor 00:00 rond komt |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 17:49 schreef ajaxboy2 het volgende:Mensen rustig Narsingh is op weg naar de arena voor de medische keuring geldwolf raiola is ook op weg naar de arena der moeten ook nog wat contract zaken besproken worden Oke, wanneer is de bevestiging via de media? |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 17:49 schreef ajaxboy2 het volgende:Mensen rustig Narsingh is op weg naar de arena voor de medische keuring geldwolf raiola is ook op weg naar de arena der moeten ook nog wat contract zaken besproken worden Het gaat toch over een winter-transfer? Niet in de zomer |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
Mino twitterde dat hij in t vliegtuig zat naar Amsterdam |
|
|
|
|
RobertvS-96
|
|
|
Narsingh doet hoogstwaarschijnlijk mee in de wedstrijd Vitesse-Heerenveen vanavond, dus waar is nu je grote mond.. Die vent kan nooit nu nog komen :S |
|
|
|
|
ashols
|
|
|
Een jaar geleden zat ik op deze avond met hetzelfde gevoel. Toen wilde Bas Dost heeeeel graag komen. Toen werden wij om 0.00 uur teleurgesteld. Als Heerenveen hem niet kwijt wil, gaan ze net als destijds gewoon rekken. |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
Mino denkt dat ajax het nalaat om hem in de winter te contracteren, maar dat het in de zomer misschien wel lukt, staat op zijn twitter;) |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 17:53 schreef ashols het volgende:Een jaar geleden zat ik op deze avond met hetzelfde gevoel. Toen wilde Bas Dost heeeeel graag komen. Toen werden wij om 0.00 uur teleurgesteld. Als Heerenveen hem niet kwijt wil, gaan ze net als destijds gewoon rekken. idd, zelfde liedje toen ook al! |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
quote: Dat weet ik niet maar zal in ieder geval voor de wedstrijd vitesse heerenveen bevestigd worden |
|
|
|
|
RobertvS-96
|
|
|
quote: Waar moet hij dan vandaan komen, met vliegtuig vanuit heerenveen naar Amsterdam?? Of is dat omdat er weinig tijd is? |
|
|
|
|
Danielson 1448
|
|
|
Raiola is leugenachtige pizza verkoper en zakkenvuller van het ergste soort Niemand moet hem meer citeren.Als ie adem haalt dan liegt ie al. Hij doet Ajax meer kwaad dan goed.Nog erger dan Lens. |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 17:54 schreef RobertvS-96 het volgende:[..] Waar moet hij dan vandaan komen, met vliegtuig vanuit heerenveen naar Amsterdam?? Of is dat omdat er weinig tijd is? ik las londen |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Zal echt gerust zijn als hij niet aan de aftrap van vitesse-heerenveen staat |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: ik ben pas gerust als hij heeft getekend en met zijn shirt naast Danny Blind staat |
|
|
|
|
ajaxje12
|
|
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
ik heb trouwens ook op ajax.nl nog niet gezien dat el hamlap weg is:( hij gaat toch wel hoop ik(A) |
|
|
|
|
RobertvS-96
|
|
|
Sommige mensen lezen allemaal nieuwsberichten die niet eens op de ajaxheidliner staat terwijl die site alle ajax berichten neerplant, vind het toch vreemd :S
Zou het ook wel goed vinden als Narsingh in de zomer komt, beter ooit dan nooit zou ik zeggen (Y) |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Mmm, ik ben zelf is even op zoektoch gedaan en ik wacht op een reactie van raiola |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Ben al onderweg naar Amsterdam om Narsingh welkom te heten |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 17:57 schreef afcadavid het volgende:ik heb trouwens ook op ajax.nl nog niet gezien dat el hamlap weg is:( hij gaat toch wel hoop ik(A) ja, ajax bevestigd pas als de papieren binnen zijn. bron NOS |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Liever Narsingh binnen hebben dan dat El Hamdaoui oprot |
|
|
|
|
thedart180
|
|
|
|
|
|
RobertvS-96
|
|
|
Nu al 347 reacties, echt veel! |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
quote: Hahah als dan straks blijkt dat ie ajaxboy2 maar wat lulde .. heeft ie ons wel bezig gehouden vandaag |
|
|
|
|
marius
|
|
|
quote: liever een binne en de andere meteen oprotte! xd |
|
|
|