BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Narsingh toch naar Ajax

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
RobertvS-96
 RobertvS-96 - dinsdag 31 januari 2012 - 18:05   quote  deeplink  
Ben benieuwd hoeveel reacties er zijn als het 00:00 is. Veel negatieve reacties dat hij er niet is, of heel misschien wel positieve voor als hij toch ajacied word of is...
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 31 januari 2012 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2012 - 18:05 schreef Mike32 het volgende:
Narsing zelf akkoord, verschil is 1 mijoen, komt goed
Als dit klopt, dan speelt hij straks niet. Als ik jullie was zou ik de wedstrijd Vitesse - Heerenveen in de gaten houden.
ThreeStars
 ThreeStars - dinsdag 31 januari 2012 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2012 - 18:06 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Als dit klopt, dan speelt hij straks niet. Als ik jullie was zou ik de wedstrijd Vitesse - Heerenveen in de gaten houden.
ja komt goed EL erop als de voorbeschouwing begint ( als die er is)
Danielson 1448
 Danielson 1448 - dinsdag 31 januari 2012 - 18:08   quote  deeplink  
Iedereen wil nu opeens de reet van Raiola kussen,ik wil er wel een corner vlag
inplanten ruimte zat.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 31 januari 2012 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2012 - 17:59 schreef Grasmaaier het volgende:
Ben al onderweg naar Amsterdam om Narsingh welkom te heten
hahahahahahahahahahaha klasse pik!!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 31 januari 2012 - 18:09   quote  deeplink  
maar een vraagje hebben wij hem wel nodig?

tijdens feyenoord-ajax heeft ajax 64 procent balbezit gehad. hoeveel kansen heeft ajax zelf gecreëerd?
2 kansen, 1 uit een counter waar gescoord werd en een rush van anita. verder waren de kansen die er waren fouten van de tegenpartij. kans ebicilio een fout van de linksback en doelpunt bully was een fout van mulder.

ik wil hiermee aangeven dat 1 speler op de rechter flank daar niet veel in verandering kan gaan brengen. als je tegenstander maar 36 procent balbezit heeft en kans op kans creëerde en ook nog 4 doelpunten maakt, lijkt het mij dat het probleem wel ergens anders zit.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 31 januari 2012 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2012 - 18:08 schreef Danielson 1448 het volgende:
inplanten ruimte zat.
Whahahahahahahahaha
ThreeStars
 ThreeStars - dinsdag 31 januari 2012 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2012 - 18:08 schreef Danielson 1448 het volgende:
inplanten ruimte zat.
El Hamdaouis pik erin douwen bij mino
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 31 januari 2012 - 18:11   quote  deeplink  
ik ga bami koken, mzzl!
marius
 marius - dinsdag 31 januari 2012 - 18:12   quote  deeplink  
heel ajax speelt kut! dat is toch ook al bij jouw bekent?
maar narsingh gaat ons nieuw leven inbrengen vertongen gaat opeens van de ene op andere dag weer elke bal afpakken.
jansen gaat weer spelen zoals bij twente en de rest van ajax is binne een week niet meer gebleseerd?
dit is net zo realistisch als het verhaaltje dat narsingh komt. onze hoop vestigen(doe ik ook) op een of andere gast zonder bron dat hij komt!
twee woorden BULL SHIT!
ktotheb
 ktotheb - dinsdag 31 januari 2012 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2012 - 18:09 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
maar een vraagje hebben wij hem wel nodig?

tijdens feyenoord-ajax heeft ajax 64 procent balbezit gehad. hoeveel kansen heeft ajax zelf gecreëerd?
2 kansen, 1 uit een counter waar gescoord werd en een rush van anita. verder waren de kansen die er waren fouten van de tegenpartij. kans ebicilio een fout van de linksback en doelpunt bully was een fout van mulder.

ik wil hiermee aangeven dat 1 speler op de rechter flank daar niet veel in verandering kan gaan brengen. als je tegenstander maar 36 procent balbezit heeft en kans op kans creëerde en ook nog 4 doelpunten maakt, lijkt het mij dat het probleem wel ergens anders zit.
Als je veel balbezit hebt, maar weinig kansen weet te creeren, moet je dus inderdaad wel creatieve spelers hebben en dat is Narsingh natuurlijk. Ben met je eens dat er in andere linies misschien ook wel wat mag gebeuren, maar dat komt ook door blessures natuurlijk. Maar je argument dat we met veel balbezit weinig creeren is juist WEL een argument om een speler als Narsingh te halen
AFCAMylife
 AFCAMylife - dinsdag 31 januari 2012 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2012 - 18:12 schreef marius het volgende:
heel ajax speelt kut! dat is toch ook al bij jouw bekent?
maar narsingh gaat ons nieuw leven inbrengen vertongen gaat opeens van de ene op andere dag weer elke bal afpakken.
jansen gaat weer spelen zoals bij twente en de rest van ajax is binne een week niet meer gebleseerd?
dit is net zo realistisch als het verhaaltje dat narsingh komt. onze hoop vestigen(doe ik ook) op een of andere gast zonder bron dat hij komt!
twee woorden BULL SHIT!
Een flankspeler is zowiezo welkom! maar het lost zoals je zelf zegt zeker niet al onze problemen op! Zou mooi zijn als narsingh komt! maar van mij mag het ook aankomende zomer gebueren!
sandman
 sandman - dinsdag 31 januari 2012 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2012 - 18:05 schreef Mike32 het volgende:
Narsing zelf akkoord, verschil is 1 mijoen, komt goed
bron?
AFC M&M
 AFC M&M - dinsdag 31 januari 2012 - 18:16   quote  deeplink  
ajaxboy2 Narsingh al een contract getekend?
Rikkert
 Rikkert - dinsdag 31 januari 2012 - 18:17   quote  deeplink  
ja man, zeg weer ns wat, ben benieuwd
ThreeStars
 ThreeStars - dinsdag 31 januari 2012 - 18:17   quote  deeplink  
minimaal een contract van 4,5 jaar voor narsingh
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - dinsdag 31 januari 2012 - 18:17   quote  deeplink  
Hoop van ganser harte dat deze transfer nog rondkomt en dat de heren nog niet snel een chineesje meepakken als het een uur of half 11 is xd. Hele goede aankoop die wat frisse energie kan toevoegen aan het elftal en bovendien met Mickey kan gaan uitvechten wie de sterkste is, en anders een goede vervanger als Sulejmani in de zomer mocht vertrekken. Nog niet gegarandeerd een succes in ons aller Ajax, maar met de juiste begeleiding gaat Narsingh er ook wel komen! Ben benieuwd hoe dit afloopt.
Mr. Sjeiksz
 Mr. Sjeiksz - dinsdag 31 januari 2012 - 18:18   quote  deeplink  
Hoe kunnen jullie zo naiëf zijn om types als ajaxboy2 te geloven... kom op man
AFC M&M
 AFC M&M - dinsdag 31 januari 2012 - 18:18   quote  deeplink  
Hoe laat begint Vitesse-Heerenveen?
Als hij daarbij is dan is het verhaal over een transfer over.
Maar ja we vertrouwen ajaxboy2 en die zegt dat hij in de arena over zijn contract aan het onderhandelen is
Mike32
 Mike32 - dinsdag 31 januari 2012 - 18:18   quote  deeplink  
Narsing niet in opstelling H'veen
marius
 marius - dinsdag 31 januari 2012 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2012 - 18:18 schreef AFC M&M het volgende:
Hoe laat begint Vitesse-Heerenveen?
Als hij daarbij is dan is het verhaal over een transfer over.
Maar ja we vertrouwen ajaxboy2 en die zegt dat hij in de arena over zijn contract aan het onderhandelen is
kwart voor 9 dacht ik
AFC M&M
 AFC M&M - dinsdag 31 januari 2012 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2012 - 18:18 schreef Mr. Sjeiksz het volgende:
Hoe kunnen jullie zo naiëf zijn om types als ajaxboy2 te geloven... kom op man
Wat doe jij hier met dat soort opmerkingen, bemoei je er dan niet mee
Rikkert
 Rikkert - dinsdag 31 januari 2012 - 18:19   quote  deeplink  
18:14
Zaakwaarnemer Mino Raiola ziet een transfer vandaag niet meer gebeuren. "Ik ga ervan uit dat Luciano bij Heerenveen blijft. Ajax is een interessante club, maar dat zijn PSV en FC Twente ook. We zitten er heel rustig in. Het is niet zo dat hij alleen maar naar Ajax wil," aldus Raiola op de website van het Algemeen Dagblad. Heerenveen-voorzitter Robert Veenstra zegt het volgende: "Dit is gekkenwerk, wij laten Narsingh nu niet meer gaan. Ajax zal met een bod moeten komen dat we niet kunnen weigeren."

ajaxboy2 reactie please ....??
AFC M&M
 AFC M&M - dinsdag 31 januari 2012 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2012 - 18:18 schreef Mike32 het volgende:
Narsing niet in opstelling H'veen
Echt?
ricardov2
 ricardov2 - dinsdag 31 januari 2012 - 18:20   quote  deeplink  
dit meld transfertalk : 17.35: Zet Ajax in de laatste uurtjes nog alles op alles voor Luciano Narsingh? Op Twitter gonst het van de geruchten dat de Amsterdammers nog altijd hopen de aanvaller van SC Heerenveen te contracteren. Technisch manager Danny Blind zou vanavond een alles-of-niets-poging doen om de Amsterdammer vast te leggen, maar de bevestiging hiervoor hebben we (voorlopig) niet: Danny Blind is voortdurend in gesprek.
toppertje
 toppertje - dinsdag 31 januari 2012 - 18:20   quote  deeplink  
volgens mij heeft hij idd ja gezegt, maar wil heerenveen hem nu niet kwijt maar van de zomer. en hamlap is zeker weg uit amsterdam. over narsingh terug komend, als het bedrag 1 a 2 mil verschil is moet ajax het doen.
AFC M&M
 AFC M&M - dinsdag 31 januari 2012 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2012 - 18:19 schreef Rikkert het volgende:
Zaakwaarnemer Mino Raiola ziet een transfer vandaag niet meer gebeuren. "Ik ga ervan uit dat Luciano bij Heerenveen blijft. Ajax is een interessante club, maar dat zijn PSV en FC Twente ook. We zitten er heel rustig in. Het is niet zo dat hij alleen maar naar Ajax wil," aldus Raiola op de website van het Algemeen Dagblad. Heerenveen-voorzitter Robert Veenstra zegt het volgende: "Dit is gekkenwerk, wij laten Narsingh nu niet meer gaan. Ajax zal met een bod moeten komen dat we niet kunnen weigeren."

Dit is al eerder gezegd, prijs opdrijven van raiola
Mike32
 Mike32 - dinsdag 31 januari 2012 - 18:20   quote  deeplink  
Gerucht komt van H'veen supporter
Mike32
 Mike32 - dinsdag 31 januari 2012 - 18:22   quote  deeplink  
Laatste nieuws van die dikke nicht

MRaiola Mino Raiola
@
@RoodLoeder @JoostVeenstra Whaha, wat een vraag.. wordt wachten op ''Welke kleur onderbroek heb je aan?''
thedart180
 thedart180 - dinsdag 31 januari 2012 - 18:22   quote  deeplink  
Waar haal je dat vandaan dan mike32
AFC M&M
 AFC M&M - dinsdag 31 januari 2012 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2012 - 18:22 schreef thedart180 het volgende:
Waar haal je dat vandaan dan mike32
twitter van Raiola
sandman
 sandman - dinsdag 31 januari 2012 - 18:23   quote  deeplink  
jongens, krijg nou niet teveel hoop. dit zijn geruchten, geen enkele website bevestigt wat. hij komt niet, denk aan vorig jaar met Bas Dost, toen ging het ook fout.
yngwie
 yngwie - dinsdag 31 januari 2012 - 18:23   quote  deeplink  
het AD tja....
marius
 marius - dinsdag 31 januari 2012 - 18:23   quote  deeplink  
quote:

die lul moet zen muil houden, praat alleen maar de prijs omhoog. maar hij heeft nog contract voor 1,5 jaar dus met mooi bod rond 6 of 7 mil dan kunne ze bijna nie weigeren!
Mike32
 Mike32 - dinsdag 31 januari 2012 - 18:23   quote  deeplink  
17.35: Zet Ajax in de laatste uurtjes nog alles op alles voor Luciano Narsingh
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 31 januari 2012 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2012 - 18:13 schreef ktotheb het volgende:

[..]

Als je veel balbezit hebt, maar weinig kansen weet te creeren, moet je dus inderdaad wel creatieve spelers hebben en dat is Narsingh natuurlijk. Ben met je eens dat er in andere linies misschien ook wel wat mag gebeuren, maar dat komt ook door blessures natuurlijk. Maar je argument dat we met veel balbezit weinig creeren is juist WEL een argument om een speler als Narsingh te halen
nou volgens mij moet hij worden bediend. ik hoop niet dat hij ballen gaat ophalen. maar als niemand een fatsoenlijke pass kan geven wat hebben we dan aan een buitenspeler? als je zegt dat eriksen en janssen goeie passen kunnen geven waarom doen ze dan nu niet? sulejmani is een van de snelste mannen van de eredivisie maar als je ziet wat voor ballen hij soms krijgt dan kan bolt er niet eens bij. maar in ieder geval is het beter dat hij bij ajax komt voetballen al is dat hij onze bank kan warm houden en niet bij ONZE concurrent speelt en assist aflevert op onze vorige winter aankoop.
ThreeStars
 ThreeStars - dinsdag 31 januari 2012 - 18:24   quote  deeplink  
quote:

en hoe wil meneer raiola binnen nog geen 1,5 uur van italie in amsterdam zijn?
en de media te woord staan? of zijn er allemaal cameraploegen en verslagevers in dat vliegtuig

ajaxboy2
wij eisen een reactie binnen nu en 30 minuten zoniet is dit lulkoek en zit je ons mooi een hartaanval te laten bezorgen ik hoop dat je goed verzekered bent.
AFC M&M
 AFC M&M - dinsdag 31 januari 2012 - 18:24   quote  deeplink  
ajaxboy2 wat is er gaande met de transfer-narsingh?
Zijn ze er al bijna uit?
Presentatie aanstaande?
Mr. Sjeiksz
 Mr. Sjeiksz - dinsdag 31 januari 2012 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2012 - 18:23 schreef sandman het volgende:
jongens, krijg nou niet teveel hoop. dit zijn geruchten, geen enkele website bevestigt wat. hij komt niet, denk aan vorig jaar met Bas Dost, toen ging het ook fout.
precies
Mike32
 Mike32 - dinsdag 31 januari 2012 - 18:25   quote  deeplink  
Kijk kijk....die dikke komt op zijn woorden terug, lees de vraag op twitter:

@MRaiola telegraaf meld dat je had gezegt dat Narsingh nergens meer heen gaat. Is dat waar?
MRaiola Mino Raiola
@
@Julian0546x Nee.
ashols
 ashols - dinsdag 31 januari 2012 - 18:25   quote  deeplink  
Gaat Heerenveen dan straks ook met de naam AJAX op de shirts lopen? Wij zijn volgens mij de hoofdsponsor van die *** Friezen...
barry32
 barry32 - dinsdag 31 januari 2012 - 18:26   quote  deeplink  
las net op telesport dat hij niet komt
platvoet
 platvoet - dinsdag 31 januari 2012 - 18:27   quote  deeplink  
nee jonge onzin nobody is coming.. en ze moeten voor voorin meer dan 1 speler halen aangezien sigthorsson zoiezo nie speelt dit seizoen bulykin heb je ook niks aan.. en een verdediger zou ook verstandig zijn aangezien boilesen misschien een chronishe pijn heb of kan oplopen.. cv hebben we zoiezo nodig 1 xtra van rhijn is nie genoeg en een goeie stofzuiger
platvoet
 platvoet - dinsdag 31 januari 2012 - 18:28   quote  deeplink  
een vol basis waardig team moet je hebben
ajaxboy2
 ajaxboy2 - dinsdag 31 januari 2012 - 18:29   quote  deeplink  
Ik heb niet meer nieuws narsingh en raiola zijn op weg naar de arena dus mensen wacht af
Mike32
 Mike32 - dinsdag 31 januari 2012 - 18:29   quote  deeplink  
Volgens Twitter is het verhaal in de telegraaf verzonnen
Rogier
 Rogier - dinsdag 31 januari 2012 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2012 - 13:18 schreef ajaxboy2 het volgende:
Luciano Narsingh zal dan toch naar Ajax komen Narsingh heeft op het laatste moment toch zijn jawoord gegeven en nu moet Ajax er uit komen met sc Heerenveen.
En als hij het niet wordt, wat dan nog ? Jullie hebben je iig goed vermaakt met 8 pagina's onzin neertypen ! lol
toppertje
 toppertje - dinsdag 31 januari 2012 - 18:30   quote  deeplink  
danny blind is in arnhem.
Mike32
 Mike32 - dinsdag 31 januari 2012 - 18:30   quote  deeplink  
Weet iemand hoe het staat mt Ruud Krol
barry32
 barry32 - dinsdag 31 januari 2012 - 18:30   quote  deeplink  
ik hoop zo dat je gelijk hebt krijg je een biertje van me

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Narsingh toch naar Ajax

0.0112299