|
|
sandman
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 18:29 schreef Rogier het volgende:[..] En als hij het niet wordt, wat dan nog ? Jullie hebben je iig goed vermaakt met 8 pagina's onzin neertypen ! lol haha mooi tijdverdrijf! |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 18:23 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] nou volgens mij moet hij worden bediend. ik hoop niet dat hij ballen gaat ophalen. maar als niemand een fatsoenlijke pass kan geven wat hebben we dan aan een buitenspeler? als je zegt dat eriksen en janssen goeie passen kunnen geven waarom doen ze dan nu niet? sulejmani is een van de snelste mannen van de eredivisie maar als je ziet wat voor ballen hij soms krijgt dan kan bolt er niet eens bij. maar in ieder geval is het beter dat hij bij ajax komt voetballen al is dat hij onze bank kan warm houden en niet bij ONZE concurrent speelt en assist aflevert op onze vorige winter aankoop. Tja als je zo gaat redeneren hoef je nooit meer iemand te kopen. Jij zegt in je vorige post dat Narsingh niet nodig is, omdat we tegen Feyenooit veel balbezit hadden, maar weinig creerden. Het enige wat ik zei is dat je in die situatie juist wel een speler als Narsingh nodig hebt. Kijk maar hoeveel verschil Boerigter kan maken in ons elftal, als Narsingh hetzelfde kan doen op rechts denk ik dat hij wel degelijk een verschil kan maken. Bovendien is een buitenspeler niet een speler die bediend moet worden, maar een speler die de spits juist aan het werk moet zetten. Hij is de koning van de assist in de eredivisie tot nu toe, dus hij GAAT bedienen, niet andersom. Ook denk ik dat als je de laatste wedstrijden goed naar Ajax hebt gekeken, je gezien moet hebben dat een rechtsbuiten ook wel degelijk belangrijk kan zijn voor de kwetsbaarheid achterin. Vooral tegen AZ viel dit op. Mickey is echt de meest luie speler die ik ooit gezien heb en je zag dus ook constant die Poulsen van AZ mee op komen. Daar kwam erg veel gevaar vandaan. Als Narsingh dus EN veel assists kan afleveren EN meer verdedigend werk op kan knappen dan Mickey, denk ik wel degelijk dat hij een verschil kan maken bij Ajax. Ik ben het trouwens wel met je eens dat een extra verdediger misschien nog beter was geweest, maar dit is een topic over deze specifieke speler. |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 18:05 schreef RobertvS-96 het volgende:Ben benieuwd hoeveel reacties er zijn als het 00:00 is. Veel negatieve reacties dat hij er niet is, of heel misschien wel positieve voor als hij toch ajacied word of is... we gaan voor (op zijn minst) 20 pagina's! |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
haha blind in arnhem terwijl ze opweg zijn naar Adam wat een bullshit!! |
|
|
|
|
Ajaxfan675
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 18:31 schreef ktotheb het volgende:[..] Tja als je zo gaat redeneren hoef je nooit meer iemand te kopen. Jij zegt in je vorige post dat Narsingh niet nodig is, omdat we tegen Feyenooit veel balbezit hadden, maar weinig creerden. Het enige wat ik zei is dat je in die situatie juist wel een speler als Narsingh nodig hebt. Kijk maar hoeveel verschil Boerigter kan maken in ons elftal, als Narsingh hetzelfde kan doen op rechts denk ik dat hij wel degelijk een verschil kan maken. Bovendien is een buitenspeler niet een speler die bediend moet worden, maar een speler die de spits juist aan het werk moet zetten. Hij is de koning van de assist in de eredivisie tot nu toe, dus hij GAAT bedienen, niet andersom. Ook denk ik dat als je de laatste wedstrijden goed naar Ajax hebt gekeken, je gezien moet hebben dat een rechtsbuiten ook wel degelijk belangrijk kan zijn voor de kwetsbaarheid achterin. Vooral tegen AZ viel dit op. Mickey is echt de meest luie speler die ik ooit gezien heb en je zag dus ook constant die Poulsen van AZ mee op komen. Daar kwam erg veel gevaar vandaan. Als Narsingh dus EN veel assists kan afleveren EN meer verdedigend werk op kan knappen dan Mickey, denk ik wel degelijk dat hij een verschil kan maken bij Ajax. Ik ben het trouwens wel met je eens dat een extra verdediger misschien nog beter was geweest, maar dit is een topic over deze specifieke speler. +9999999 |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
quote: Ik las ook op twitter dat ie gezien is bij het gelredome |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: idd klopt voor geen kant, had liever gehoord dat ze naar Barca gingen, om Thiago te huren |
|
|
|
|
hajajo
|
|
|
17.35: Zet Ajax in de laatste uurtjes nog alles op alles voor Luciano Narsingh? Op Twitter gonst het van de geruchten: 'Danny Blind in Gelredome', waar SC Heerenveen tegen Vitesse speelt, en 'Narsingh gesignaleerd in Arena'. De Amsterdammers zouden een alles-of-niets-poging doen om de vleugelspits vast te leggen, maar de bevestiging hiervoor hebben we (voorlopig) niet: technisch manager Blind is voortdurend in gesprek. |
|
|
|
|
hajajo
|
|
|
|
|
|
Mike32
|
|
|
Mino Raiola bevestigt in De Telegraaf dat de club contact met hem heeft opgenomen. |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
laat ze de bomber uit breda maar halen, alex schalkje |
|
|
|
|
platvoet
|
|
|
wie biertje lijkt me lekker.. haha |
|
|
|
|
toppertje
|
|
|
ik moet gaan, pfffff verjaardag [ uurtje rijden ] hoop strax meer te lezen of via de radio, dan ga ik toeteren op de snelweg en schijt aan die bekeuring hahahahaahah maar weet dit wat er ook gebeurt, WIJ ZIJN AJAX. |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: graag! ben er aan toe =) |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 18:35 schreef toppertje het volgende:ik moet gaan, pfffff verjaardag [ uurtje rijden ] hoop strax meer te lezen of via de radio, dan ga ik toeteren op de snelweg en schijt aan die bekeuring hahahahaahah maar weet dit wat er ook gebeurt, WIJ ZIJN AJAX. en op dit moment spelen we niet al te best.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: je hebt gelijk.. maar het kan natuurlijk ook voor Dost of Assaidi zijn |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: of bony, of luuk de jong, misschien zelfs everton? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 18:31 schreef ktotheb het volgende:[..] Tja als je zo gaat redeneren hoef je nooit meer iemand te kopen. Jij zegt in je vorige post dat Narsingh niet nodig is, omdat we tegen Feyenooit veel balbezit hadden, maar weinig creerden. Het enige wat ik zei is dat je in die situatie juist wel een speler als Narsingh nodig hebt. Kijk maar hoeveel verschil Boerigter kan maken in ons elftal, als Narsingh hetzelfde kan doen op rechts denk ik dat hij wel degelijk een verschil kan maken. Bovendien is een buitenspeler niet een speler die bediend moet worden, maar een speler die de spits juist aan het werk moet zetten. Hij is de koning van de assist in de eredivisie tot nu toe, dus hij GAAT bedienen, niet andersom. Ook denk ik dat als je de laatste wedstrijden goed naar Ajax hebt gekeken, je gezien moet hebben dat een rechtsbuiten ook wel degelijk belangrijk kan zijn voor de kwetsbaarheid achterin. Vooral tegen AZ viel dit op. Mickey is echt de meest luie speler die ik ooit gezien heb en je zag dus ook constant die Poulsen van AZ mee op komen. Daar kwam erg veel gevaar vandaan. Als Narsingh dus EN veel assists kan afleveren EN meer verdedigend werk op kan knappen dan Mickey, denk ik wel degelijk dat hij een verschil kan maken bij Ajax. Ik ben het trouwens wel met je eens dat een extra verdediger misschien nog beter was geweest, maar dit is een topic over deze specifieke speler. Helemaal goed gap....100% mee eens! |
|
|
|
|
Mike32
|
|
|
ben benieuwd wanneer de opstelling van Heerenveen bekend word |
|
|
|
|
ajaxje12
|
|
|
Het gaat precies hetzelfde als vorig jaar. Toen met Mertens en Dost (vooral die laatste). toch mooi die belevenis. Laten we hopen dat het rond komt. 50/50 |
|
|
|
|
marius
|
|
|
quote: maar we zijn wel de beste |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 18:32 schreef sandman het volgende:[..] idd klopt voor geen kant, had liever gehoord dat ze naar Barca gingen, om Thiago te huren Whahahahaha nog beter!!! |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: daar is geen twijfel over mogelijk natuurlijk! |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: wat heeft iedereen toch weer natte dromen =D! |
|
|
|
|
Mike32
|
|
|
Volgens mij is de kans kleiner als vorig jaar, al is de noodzaak vele malen hoger |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: heb liever Ken Leemans of Timothee Atouba |
|
|
|
|
ajaxje12
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 18:31 schreef ktotheb het volgende:[..] Tja als je zo gaat redeneren hoef je nooit meer iemand te kopen. Jij zegt in je vorige post dat Narsingh niet nodig is, omdat we tegen Feyenooit veel balbezit hadden, maar weinig creerden. Het enige wat ik zei is dat je in die situatie juist wel een speler als Narsingh nodig hebt. Kijk maar hoeveel verschil Boerigter kan maken in ons elftal, als Narsingh hetzelfde kan doen op rechts denk ik dat hij wel degelijk een verschil kan maken. Bovendien is een buitenspeler niet een speler die bediend moet worden, maar een speler die de spits juist aan het werk moet zetten. Hij is de koning van de assist in de eredivisie tot nu toe, dus hij GAAT bedienen, niet andersom. Ook denk ik dat als je de laatste wedstrijden goed naar Ajax hebt gekeken, je gezien moet hebben dat een rechtsbuiten ook wel degelijk belangrijk kan zijn voor de kwetsbaarheid achterin. Vooral tegen AZ viel dit op. Mickey is echt de meest luie speler die ik ooit gezien heb en je zag dus ook constant die Poulsen van AZ mee op komen. Daar kwam erg veel gevaar vandaan. Als Narsingh dus EN veel assists kan afleveren EN meer verdedigend werk op kan knappen dan Mickey, denk ik wel degelijk dat hij een verschil kan maken bij Ajax. Ik ben het trouwens wel met je eens dat een extra verdediger misschien nog beter was geweest, maar dit is een topic over deze specifieke speler. Als je met Boerrigter en Narsingh op de vleugel speelt zullen de backs van de tegenstanders het liefst op de achterlijn gaan staan. Het veld wordt stukje groter en je kan meer voetballen. Je hebt gelijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2012 door ajaxje12 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Of Giorgi Chanturia van Vietasssss |
|
|
|
|
Mike32
|
|
|
nieuwe tweet van de bolle:
PrinceNEDER Hell's kitsen @MRaiola kan het nog vandaag? #Narsingh #AJAX 1 minuut geleden als antwoord op ↑
@MRaiola Mino Raiola @PrinceNEDER Tuurlijk, het kan. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
ajaxboy2 Narsingh in Arena niet in Arnhem voor bekerduel toch? Wat doet blind daardan? Is er al duidelijk heid of zitten wij hier met vals e hoop? |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: wat een baas is Timothee! zeer goede wedstrijden gespeeld voor ajax! misschien een idee om Mido terug te halen? of missschien speelt Nikos Machlas nog wel ergens! |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 18:42 schreef Mike32 het volgende:nieuwe tweet van de bolle: PrinceNEDER Hell's kitsen @MRaiola kan het nog vandaag? #Narsingh #AJAX 1 minuut geleden als antwoord op ยช @MRaiola Mino Raiola @PrinceNEDER Tuurlijk, het kan. ik las het ook net ja! maar de tijd gaat snel voorbij! tis al bijna 00:00 |
|
|
|
|
platvoet
|
|
|
haal nieuwe scouts ik denk dat een betere optie is:P menn kijk groningen haalt perfecte spelers binnen |
|
|
|
|
Mike32
|
|
|
ajaxboy2 hoor ik niet meer |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
MRaiola wordt er nog gepraat bedoel ik eigenlijk? #Narsingh #AJAX
MRaiola Mino Raiola @ @PrinceNEDER Daar ga ik niet op in. |
|
|
|
|
Mike32
|
|
|
Ja dus.....
PrinceNEDER Hell's kitsen @ @MRaiola wordt er nog gepraat bedoel ik eigenlijk? #Narsingh #AJAX 2 minuten geleden als antwoord op ↑
@MRaiola Mino Raiola @PrinceNEDER Daar ga ik niet op in. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
JARI LITMANEN TERUG NAAR AJAX!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Mike32
|
|
|
PrinceNEDER Hell's kitsen @ @MRaiola ja dus.. 1 minuut geleden als antwoord op ↑
@MRaiola Mino Raiola @PrinceNEDER Of nee. ;) |
|
|
|
|
Ajaxfan675
|
|
|
Zit Blind niet stiekem achter Luque aan, of misschien wel leen van steensel als een nieuwe cv =] |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 18:44 schreef platvoet het volgende:haal nieuwe scouts ik denk dat een betere optie is:P menn kijk groningen haalt perfecte spelers binnen of Heerenveen, of AZ, of Twente, tsja ik weet niet wat die scouts van ajax hele dagen aan het doen zijn, maar ze kunnen beter FM 2012 aanschaffen |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 18:44 schreef platvoet het volgende:haal nieuwe scouts ik denk dat een betere optie is:P menn kijk groningen haalt perfecte spelers binnen Die kunnen het ook veroorloven om een seizoen niet goed te presteren! bij Ajax moet je er gelijk staan! |
|
|
|
|
platvoet
|
|
|
machlas is een reisbureau medewerker geworden |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
Jullie zijn bekend met de vermeende transfersom en het feit dat zijn zaakwaarnemer Raiola is? Twee redenen om het niet te doen. Paniekvoetbal van Blind, om 5 voor 12 een speler voor de hoofdprijs....ik hoop dat ik straks lees dat het is afgeketst. |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: he jammer, Boukhari dan ? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
EL HAMDAOUI BLIJFT TOCH EN KEERT TERUG IN AJAX 1 TEGEN UTRECHT!!!! |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
ajaxboy2 geef ons nog wat info |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
Blind zit niet in Arnhem! |
|
|
|
|
platvoet
|
|
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 18:45 schreef sandman het volgende:[..] of Heerenveen, of AZ, of Twente, tsja ik weet niet wat die scouts van ajax hele dagen aan het doen zijn, maar ze kunnen beter FM 2012 aanschaffen idd haha! vaak ken ik de talenten al van fm en 5 jaar later spelen ze bij een europese topclub! overigens wel een leuk spel! normaal gesproken hou ik helemaal niet van spellen op de computer! |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
MRaiola Mino Raiola @ @mariusroelofs Nee, dat lees je morgen maar in de media. ;) Blijkbaar iets te ongeduldig.. ;-)
hij wil geen info geven over de transfer, of dat er daadwerkelijk wat speelt |
|
|
|