BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Manu maakt droom waar met eerste contract

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 31 januari 2012 - 18:29
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Manu maakt droom waar met eerste contract (Officiële Feyenoord Clubsite)

GeenGelul
 GeenGelul - dinsdag 31 januari 2012 - 18:48   quote  deeplink  
Elvis Manu zal de datum 31 januari 2012 niet snel vergeten. De watervlugge aanvaller zette dinsdagmiddag in De Kuip in het bijzijn van onder meer zijn trotse vader zijn handtekening onder zijn eerste profcontract. Manu tekende een overeenkomst die hem tot medio 2015 aan Feyenoord verbindt. Een prachtig moment, zei de dolgelukkige jeugdinternational. Dit was als kleine jongen mijn droom. Het is niet te tellen hoe vaak ik die droom heb gehad.

Manu is één van de zes jeugdspelers die afgelopen winterstop met het eerste elftal mee op trainingskamp in Marbella waren. Daar heeft Elvis zijn visitekaartje afgegeven, zei technisch directeur Martin van Geel. Feyenoord heeft heel veel vertrouwen in zijn kwaliteiten. Hij moet nog wat worden gepolijst, maar Elvis is een aanvaller met veel kracht en snelheid en weet bovendien makkelijk het net te vinden. Dat is goud waard in de voetballerij. De club gaat er alles aan doen om dit grote talent ook de laatste stap naar De Kuip te laten zetten.

De jeugdinternational is wat dit laatste betreft goed op weg. Twee keer per week traint hij mee met het elftal van hoofdtrainer Ronald Koeman. Afgelopen zaterdag vervulde hij met twee treffers de hoofdrol in de overwinning van Feyenoord/Excelsior onder 19 op PSV. Omschakelen van het eerste naar de jeugd is voor mij geen probleem, zei Manu. Ook daar moet ik het gewoon laten zien. Het gaat goed dit seizoen. We staan vijf punten achter op Ajax, maar die krijgen we thuis nog. Alles is nog mogelijk.

Manu is vastberaden uiteindelijk een vaste plaats in de eerste selectie van Feyenoord af te dwingen. Ik blijf keihard werken om beter te worden, besloot hij. Vandaag heb ik mijn eerste contract getekend en dat is mooi. Maar ik wil nu de volgende stap zetten. Ik heb al een paar keer op de bank gezeten bij het eerste. Ik hoop dat ik snel mijn officiële debuut mag maken en op het veld van De Kuip sta. Daar ga ik voor.
GeenGelul
 GeenGelul - dinsdag 31 januari 2012 - 18:49   quote  deeplink  
En weer een talent vastgelegd. Bravo v. Geel
bjorn
 bjorn - dinsdag 31 januari 2012 - 18:52   quote  deeplink  
Goed nieuws.
PieterBos
 PieterBos - dinsdag 31 januari 2012 - 22:26   quote  deeplink  
De nieuwe John Guidetti?
van geil
 van geil - dinsdag 31 januari 2012 - 22:40   quote  deeplink  
goed bezig

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Manu maakt droom waar met eerste contract









0.0054600