BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Transfer El Hamdaoui van de baan

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - dinsdag 31 januari 2012 - 20:37
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Transfer El Hamdaoui van de baan (De Telegraaf)

Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 01 februari 2012 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 16:49 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Vertel mij eens wat Ajax ermee opschiet Bouy zo weg te laten lopen en/of zo laat te handelen richting Heerenveen om Narsingh over te nemen.
Geld.

quote:

Daarnaast denk ik dat iedere sporter het recht heeft het onderste uit de kan proberen te halen bij een contractonderhandeling. Of denk je werkelijk dat alleen Mounir dat doet?
Ik denk dat Mounir als een van de weinigen het structureel doet en bij elke mondelinge overeenkomst er toch weer iets bij doet. Dat maakt hem in mijn ogen

quote:

Ofwel, ik lees een loze aanname en misschien wel valse beschuldiging naar het kamp El Hamdaoui.
Misschien wel een terechte beschuldiging. En dat is mijn mening en zal waarschijnlijk nooit het tegendeel bewezen kunnen worden. Kan me geen andere spelers herinneren die voor zoveel problemen hebben gezorgd om een transfer te maken. Alves komt in de buurt maar in dit geval wil Ajax El Hamdaoui graag kwijt dus maakt het helemaal een raar verhaal.
geedeezet
 geedeezet - woensdag 01 februari 2012 - 17:21   quote  deeplink  
Dit deel is ook mooi (reactie van Fiorentina):
" Om 19:30 uur stuurde Ajax alsnog het contract, maar toen was het al een half uur te laat." In Italië sloot de transfermarkt dinsdag om 19:00 uur. "

Ongelooflijk.................
Rogier
 Rogier - woensdag 01 februari 2012 - 17:36   quote  deeplink  
Je denkt telkens dat het niet amateuristischer kan bij Ajax, maar blijkbaar is dat voor de heren Slop , Van der Aat en Blind geen enkel probleem !
alibabba
 alibabba - woensdag 01 februari 2012 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 17:36 schreef Rogier het volgende:
Je denkt telkens dat het niet amateuristischer kan bij Ajax, maar blijkbaar is dat voor de heren Slop , Van der Aat en Blind geen enkel probleem !
Je gaat bijna denken dat Slob en vd.Zaat het bewust doen...dat ze bij Ajax zitten om Ajax kapot te maken..zó amateuristisch als alles gaat...moet je toch eens zien waar Ajax voortaan staat...nationaal is het hard achteruit gegaan..Twente, AZ en PSV lachen zich te barsten om hetgeen er bij Ajax gebeurd..internationaal is het al helemaal een FARCE geworden..zelfs Slavia Praag is al een probleem..

In Nederland word Ajax, buiten Ajacieden, totaal niets gegund...en zelfs Ajax-supporters krijgen een afkeer tegen Ajax...wanneer houd het eens op??? Al jarenlang word Ajax geregeerd door Slob, vd.Zaat, de CoroneP-kliek en nu hebben we meer te maken met een dubbelganger van CoroneP, de heer Hennie HenniKs....die gasten zijn één en al ergernis en het ergste is dat ze het zelf ook weten, maar toch blijven zitten...wat is hun drijfveer daarvan???? Het kan maar één ding zijn en dat is POEN...gemakkelijk geld verdienen van goedwillende mensen....STRONT en STRONTZIEK word je ervan..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 februari 2012 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 20:15 schreef alibabba het volgende:

[..]

Je gaat bijna denken dat Slob en vd.Zaat het bewust doen...dat ze bij Ajax zitten om Ajax kapot te maken..zó amateuristisch als alles gaat...moet je toch eens zien waar Ajax voortaan staat...nationaal is het hard achteruit gegaan..Twente, AZ en PSV lachen zich te barsten om hetgeen er bij Ajax gebeurd..internationaal is het al helemaal een FARCE geworden..zelfs Slavia Praag is al een probleem..

In Nederland word Ajax, buiten Ajacieden, totaal niets gegund...en zelfs Ajax-supporters krijgen een afkeer tegen Ajax...wanneer houd het eens op??? Al jarenlang word Ajax geregeerd door Slob, vd.Zaat, de CoroneP-kliek en nu hebben we meer te maken met een dubbelganger van CoroneP, de heer Hennie HenniKs....die gasten zijn één en al ergernis en het ergste is dat ze het zelf ook weten, maar toch blijven zitten...wat is hun drijfveer daarvan???? Het kan maar één ding zijn en dat is POEN...gemakkelijk geld verdienen van goedwillende mensen....STRONT en STRONTZIEK word je ervan..
Ik wordt er stil en moedeloos van en dat ben ik niet snel....
Oceanu
 Oceanu - woensdag 01 februari 2012 - 21:09   quote  deeplink  
"Volgens technisch directeur ad interim van Ajax Danny Blind werden de club en El Hamdaoui het niet eens over de ontbinding van het Amsterdamse contract en de NOS meldt woensdagavond dat de spits een schadevergoeding van 600.000 euro wilde hebben. El Hamdaoui overweegt om een rechtszaak aan te spannen tegen Ajax."

Als dit zo is, is het nog schandaliger dan ik dacht. Ajax lijdt een paar miljoen verlies op El Hamdaoui, hij kan naar de Serie A, wat gewoon een vooruitgang is en hij heeft het afgelopen jaar niet of nauwelijks de werkzaamheden verricht waar hij voor betaald wordt. Dwz trainen en wedstrijden spelen in het elftal waarin de club (lees: de trainer) je wil hebben. Hij zou Ajax geld toe moeten geven als schadevergoeding !!!
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 02 februari 2012 - 02:21   quote  deeplink  
extra uitleg vanuit Ajax:

Slop ontkent de aantijging van Lens. Volgens de financieel directeur was Ajax wel degelijk op de hoogte van de Italiaanse transferdeadline. Slop stipt aan dat Ajax Ouasim Bouy aan Juventus had verkocht. Tevens legt hij uit dat de transfer van El Hamdaoui niet doorging, omdat de 27-jarige aanvaller een te hoog bedrag vroeg voor het beëindigen van zijn verbintenis in Amsterdam. "Voor Mounir werd aanvankelijk 900.000 euro gevraagd voor de ontbinding van zijn Ajax-contract, Sigi wilde zes ton van ons. Later brachten ze dat terug naar vijf ton voor Mounir en 250.000 euro voor Sigi. Wij hebben Mounir twee ton geboden en Sigi één ton. Daar gingen ze niet mee akkoord. En wat de bankgarantie betreft: op 9 januari hebben we al aangegeven dat we die wilden hebben."
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 02 februari 2012 - 02:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 februari 2012 - 02:21 schreef Boudewijn het volgende:
extra uitleg vanuit Ajax:

Slop ontkent de aantijging van Lens. Volgens de financieel directeur was Ajax wel degelijk op de hoogte van de Italiaanse transferdeadline. Slop stipt aan dat Ajax Ouasim Bouy aan Juventus had verkocht. Tevens legt hij uit dat de transfer van El Hamdaoui niet doorging, omdat de 27-jarige aanvaller een te hoog bedrag vroeg voor het beëindigen van zijn verbintenis in Amsterdam. "Voor Mounir werd aanvankelijk 900.000 euro gevraagd voor de ontbinding van zijn Ajax-contract, Sigi wilde zes ton van ons. Later brachten ze dat terug naar vijf ton voor Mounir en 250.000 euro voor Sigi. Wij hebben Mounir twee ton geboden en Sigi één ton. Daar gingen ze niet mee akkoord. En wat de bankgarantie betreft: op 9 januari hebben we al aangegeven dat we die wilden hebben."
Is het in de voetballerij normaal dat een speler geld krijgt voor ontbinding van zijn contract als hij akkoord is met een andere club?
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 02 februari 2012 - 06:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 februari 2012 - 02:21 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Is het in de voetballerij normaal dat een speler geld krijgt voor ontbinding van zijn contract als hij akkoord is met een andere club?
In 1 woord: NEE!!!
alibabba
 alibabba - donderdag 02 februari 2012 - 14:43   quote  deeplink  
Ik heb in dit geval toch sterk de neiging dat de schuld gezocht moet worden bij Hamlap en zijn zaakwaarnemer..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Transfer El Hamdaoui van de baan

0.0064439