|
|
Stanley
|
|
|
De Ajax engelen zijn uitgezongen!
De tranen zijn de engelen in de ogen geschoten.
Narsingh uit de jeugd weggeschopt en nu de gestrande poging hem voor miljoenen terughalen en zelfs dat lukt ze niet!
Elia... Effe nadenken en je weet dat het regeltechnisch niet haalbaar is, maar dat kwartje moest ook nog effe vallen!
Elhamdahufter niet weten te verkopen...
En wat hebben onze wonderboys dan wel voor elkaar gekregen... Dat een van de grootste talenten uit de jeugd zo goed als gratis de deur uitloopt!!!
Geweldig bezig mannen!!!
Al die bobo's moeten zich kapot schamen en en voor de komende wedstrijd de deur uit worden gekegeld. Allemaal stuk voor stuk !!! En wat mij betreft niemand uitgezonderd. Stelletje lachwekkende amateurs!!! |
|
|
|
|
Ajax-Fan020
|
|
|
quote:Op woensdag 01 februari 2012 - 00:18 schreef Stanley het volgende:De Ajax engelen zijn uitgezongen! De tranen zijn de engelen in de ogen geschoten. Narsingh uit de jeugd weggeschopt en nu de gestrande poging hem voor miljoenen terughalen en zelfs dat lukt ze niet! Elia... Effe nadenken en je weet dat het regeltechnisch niet haalbaar is, maar dat kwartje moest ook nog effe vallen! Elhamdahufter niet weten te verkopen... En wat hebben onze wonderboys dan wel voor elkaar gekregen... Dat een van de grootste talenten uit de jeugd zo goed als gratis de deur uitloopt!!! Geweldig bezig mannen!!! Al die bobo's moeten zich kapot schamen en en voor de komende wedstrijd de deur uit worden gekegeld. Allemaal stuk voor stuk !!! En wat mij betreft niemand uitgezonderd. Stelletje lachwekkende amateurs!!! +1 |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
|
|
|
Pietje P.
|
|
|
|
|
|
dennis s
|
|
|
dit word gewoon een verloren jaar ze mogen wel eens de bezem door de selectie halen en ik snap niet waarom ze chivu niet terug hebben gehaalt want dan kan vertongen naar het middeveld waar ie ook thuis hoort maar ondertussen zal mr de boer wel vast blijven houden aan het 4-3-3 systeem terwijl ze er de spelers nu niet voor hebben ps hoop dat boerrichter weer snel kan spelen want dat is onze beste speler |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Stanley +4 We zijn gewoon afgegeleden tot het niveau van een goedwillende amateurclub op alle fronten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 februari 2012 door Ztjes -- |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
En nu durft die werkweigeraar ook nog een rechtzaak aan te spannen...wat een naief stuk vreten |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
en nog verder in de problemen, geen speler aangetrokken en toch je geld kwijt zijn aan proceskosten, zowel aan El ham als van fiorentina die ook beide een fikse schadeclaim zullen vragen, de zoveelste moedwillige blunder van de directie. Stanley +5 |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op woensdag 01 februari 2012 - 00:36 schreef dennis s het volgende:dit word gewoon een verloren jaar ze mogen wel eens de bezem door de selectie halen en ik snap niet waarom ze chivu niet terug hebben gehaalt want dan kan vertongen naar het middeveld waar ie ook thuis hoort maar ondertussen zal mr de boer wel vast blijven houden aan het 4-3-3 systeem terwijl ze er de spelers nu niet voor hebben ps hoop dat boerrichter weer snel kan spelen want dat is onze beste speler Natuurlijk blijven ze hopelijk 4-3-3 spelen, want dat is Ajax. En als er ergens nog spelers zijn, zijn dit jeugdspelers van jong Ajax en de A1 en die zijn opgegegroeid met deze speelstijl.
Ben heel heel nieuwsgierig hoe we het seizoen gaan afmaken en wie er binnen Ajax als eerste het veld gaat ruimen???
Wie o wie heeft het inzicht om zelf op te stappen of wie durft er niet meer te komen ? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Elhoerenlap komt denk niet meer.....hehehe! |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Als dat waar is Ztjes dan is het klaar voor mij. Ik zet nu toch al geen poot meer in de Arena maar dan zullen ze mijn nooit meer terug zien. Wat een minkukels daar in die Arena mannen!!! We moeten niet te lang wachten met optreden tegen dit soor malafide gasten binnen AJAX. De supporters hebben toch al de volle laag gehad? of is dit nog niet genoeg? Volgens mij willen ze Feyenoord na. |
|
|
|
|
Danielson 1448
|
|
|
Wat is er zo vreemd aan betaald voetbal om een premie te zetten om te winnen, jezus wat is dit voor slap gelul. |
|
|
|
|
afcaj
|
|
|
Het klinkt heel raar. Maar ik vindt het ook aan de Boer liggen dat MOunir El Hamdiou hij het niet red. Want onder Advocaat en van Gaal presteerde hij prima en aschoot hij er 34 binnen. En deze man is echt wel 5 klasse beter dan Siem en wel 10 keer beter als Dimitri
En ik vindt jullie onrespectvol denken jullie dat het verhaal geen 2 kanten heeft. En Jullie stonden ook op de banken toen hij wereldgoals maakte dus meer respect aub. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 01 februari 2012 - 09:30 schreef afcaj het volgende:Het klinkt heel raar. Maar ik vindt het ook aan de Boer liggen dat MOunir El Hamdiou hij het niet red. Want onder Advocaat en van Gaal presteerde hij prima en aschoot hij er 34 binnen. En deze man is echt wel 5 klasse beter dan Siem en wel 10 keer beter als Dimitri En ik vindt jullie onrespectvol denken jullie dat het verhaal geen 2 kanten heeft. En Jullie stonden ook op de banken toen hij wereldgoals maakte dus meer respect aub. Gelul. Meneertje stond er een keertje naast(Milan uit) en begon vanaf dat momeent te etteren. Hij heeft letterlijk gezegd dat wanneer je hem er naast zet dat hij dan een vervelend mannetje wordt. Krijgt toch een tweede kans van De Boer en raakt vervolgens geen pepernoot. Meldt zich daarna meerdere malen ziek. Zowel bij Ajax 1 als bij jong Ajax. Hij speelde zijn eerste wedstrijd pas in november bij Jong Ajax en jij de Boer de schuld geven????? |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Tuurlijk heeft dit 2 kanten.
Een goede manager had dit wel weer goed gekregen. Zie je meteen dat Frank te onervaren is om zo'n topclub te leiden. Elhamlap heeft zichzelf ondertussen wel helemaal onmogelijk gemaakt en moet nu dus gewoon oprotten. |
|
|
|
|
Danielson 1448
|
|
|
Ik denk omdat we nu toch allemaal over de seik zijn,Cruyff en vGaal oppakken opsluiten in een kamer en niet eerder vrij laten tot ze beloven om samen te werken en eerst een zooitje lamlullen van bestuurders eruit gooien. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 01 februari 2012 - 09:34 schreef Danielson 1448 het volgende:Ik denk omdat we nu toch allemaal over de seik zijn,Cruyff en vGaal oppakken opsluiten in een kamer en niet eerder vrij laten tot ze beloven om samen te werken en eerst een zooitje lamlullen van bestuurders eruit gooien. Ik ben bang dat als je ze opsluit dat er dan maar 1 levend uit die kamer zal komen :) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 01 februari 2012 - 00:18 schreef Stanley het volgende:De Ajax engelen zijn uitgezongen! De tranen zijn de engelen in de ogen geschoten. Narsingh uit de jeugd weggeschopt en nu de gestrande poging hem voor miljoenen terughalen en zelfs dat lukt ze niet! Elia... Effe nadenken en je weet dat het regeltechnisch niet haalbaar is, maar dat kwartje moest ook nog effe vallen! Elhamdahufter niet weten te verkopen... En wat hebben onze wonderboys dan wel voor elkaar gekregen... Dat een van de grootste talenten uit de jeugd zo goed als gratis de deur uitloopt!!! Geweldig bezig mannen!!! Al die bobo's moeten zich kapot schamen en en voor de komende wedstrijd de deur uit worden gekegeld. Allemaal stuk voor stuk !!! En wat mij betreft niemand uitgezonderd. Stelletje lachwekkende amateurs!!! +1 Onze club is door en door verrot. De jeugdopleiding is een lachertje. Er breekt al jaren niemand door. Het enige wat doorbreekt zijn importspelers zoals Eriksen en Boilessen. Echte spelers die vanaf de E-tjes bij ons in de jeugd zitten breken niet door en hebben een bedroevend niveau. Op de transfermarkt zijn we al jaren een lachtertje Ze reageren veel te laat. Kijk eens naar Twente. Die verkochten destijds Wielaert aan ons en binnen een paar uur haalde men Wisgerhof. Ze verkopen Janko en reageren direkt met Plet. Dat is beleid voeren!!! |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 01 februari 2012 - 09:36 schreef Brandje het volgende:[..] +1 Onze club is door en door verrot. De jeugdopleiding is een lachertje. Er breekt al jaren niemand door. Het enige wat doorbreekt zijn importspelers zoals Eriksen en Boilessen. Echte spelers die vanaf de E-tjes bij ons in de jeugd zitten breken niet door en hebben een bedroevend niveau. Op de transfermarkt zijn we al jaren een lachtertje Ze reageren veel te laat. Kijk eens naar Twente. Die verkochten destijds Wielaert aan ons en binnen een paar uur haalde men Wisgerhof. Ze verkopen Janko en reageren direkt met Plet. Dat is beleid voeren!!! +1 helemaal mee eens Brandje. Word tijd dat er nu actie word genomen door de supporters. Ik zeg: Blijf eens een paar thuiswedstrijden massaal weg. Dit is toch al een verloren seizoen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ja wat zal ik zeggen ik ben eigenlijk uit gelult elke dag op de site kijken of er een speler is gekocht lijkt mij normaal als je zo veel geblesseerde hebt en ook nog eens een aantal voetballers die het niveau niet aankunnen,maar niks is minder waar een soort schijnbeweging van Ajax om een paar uur voor het sluiten van de transfermarkt zogenaamd interesse te tonen voor Narsingh,wat je kon weten dat je dat niet ging redden,is gewoon een lucht gebaar naar de supporters dit wordt een drama seizoen hopeleijk bij de eerste 4 voor plaatsing van de EL .En dan als klap op de vuurpijl die halve zool mister geldwolf himzelf wil een proces tegen Ajax beginnen ivm schade aan zijn carriere nou mister Nobody doe dat maar en dan verlies je nog meer geld want dat win je never,en Ajax flikker hem ook van de toekomst af en laat hem lekker opfucken naar fc Kakkerlak mag hij daar gaan trainen. En als laatste begin maar met de grote schoonmaak een hele lijst met namen afvoeren of verhuren of verkopen dat mogen jullie uitmaken ik hoop dat jullie nog wel iets goed kunnen doen.Uiteraard is dit al 80x op het forum gezet maar misschien dat de 81 ste keer het gaat doordringen en het lucht mij ook op in dit drama jaar. We hadden misschien ook transfervrij de linksback van AZ kunnen overnemen maar ook niet helaas
p.s Kijk is naar Twente gewoon dubbele postities gekocht dat is beleid !!!
Wegwezen of verhuur of verkoop. Blind-de Jong-Enoh-Ebicilio-Gastillon-Lodeiro-Anita (v/d Wiel en Vertongen vrijwillig) Obiliz -Verhoeven-Bully-Jozefzoon-Aisatti en Jansen (El hamlab evt gratis wegdoen.) En onze man met overgewicht die constant omvalt Sulejmanie zal een heel andere persoon moeten worden anders mag je hem ook in de etalage zetten. Ik zal er wel een paar vergeten,maar laat Ritz en Klaasen maar maar meespelen alvast voor volgend seizoen wat ervaring opdoen,laat Knoppen linksback spelen kan je meteen kijken of hij dit volgend seizoen zou aankunnen achter Bouilessen uiteraard.
Aankoop Een goede ervaren laatste man een type Stam/Chivu Aankoop evt.een rechtsback Aankoop een sterke en techn/m/loopvermogen middenvelder type Gabri/Strootman Aankoop een rechterspits en linkerspits en spits ,ik weet we hebben Boerrigter en Siggi en Sulejmanie maar die kunnen geblesseerd zijn of uit vorm raken en het is ook prima dat ze concurentie hebben dat houd ze scherp.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 februari 2012 door nora -- |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Er zal in de zomer heeeeeeel veeeeeel moeten gebeuren wil je volgend seizoen wel meedoen om de titel! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 01 februari 2012 - 00:18 schreef Stanley het volgende:Al die bobo's moeten zich kapot schamen en en voor de komende wedstrijd de deur uit worden gekegeld. Allemaal stuk voor stuk !!! En wat mij betreft niemand uitgezonderd. Stelletje lachwekkende amateurs!!! Vorig jaar met Dost nu weer met Narsingh, spelen ze beiden niet bij Heerenveen ? Dan moet je toch weten dat je niet op het allerlaatste moment moet aankomen... Narsingh wou wel(nog gehoord gisteren) maar de clubs kwamen er niet uit....denkt Ajax dat Narsingh voor een klein bedragje op te halen is en dat op het allerlaatste moment ???? Wat betreft El Hamdoeiiii lijkt me Ajax niet schuldig vooral als die marrokaan op het laatst met aanvullend eisen komt richting Ajax...
Maar goed al met al zeer amateuristisch... en aankopen zijn hard nodig want de jeugd die nu staan te dringen zijn nog niet een meerwaarde op misschien Boilesen en van Rhijn na...Boilesen is zelfs geen eigen kweek....Ligeon, Klaassen, Lukoki komen op dit moment echt nog tekort... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 01 februari 2012 - 10:03 schreef AFCA MARCO het volgende:Er zal in de zomer heeeeeeel veeeeeel moeten gebeuren wil je volgend seizoen wel meedoen om de titel! Begint nu al met een plan de campagne en niet net als maandag achter maar 1 voetballer aan zitten al was dat 1 grote show richting de supporters.....er is zelfs geen aankooplijstje...Zoals AFCA laat weten er zal heel veel moeten gebeuren...kan Cruyff niet alvast een paar weken langs komen want er ligt genoeg werkb te wachten.... |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Ach scheid toch uit met dat emo gedoe.
Ja het loopt voor geen meter. Ja ik had ook liever gezien dat Narsingh onze kant op zou komen. Ja ik had ook liever gezien dat El Hamdaoui zou vertrekken.
Maar ik word onderhand zo ontzettend moe van alle topics die vooral na een verlies partij of tegevallend nieuws als paddenstoelen de grond uit schieten.
Cruijff zei ooit; "elk voordeel heb zijn nadeel". Dat geldt andersom natuurlijk net zo goed.
En aangezien ik nogal positief in het leven sta, kan ik ook niets anders doen dan de positieve kanten hieruit halen.
- Het loopt voor geen meter
Gezien de selectie niet zo heel gek. Veel jeugd, die helaas niveau te kort komt voor het echte werk. Veel net-niet spelers die normaal gesproken niet eens Ajax 1 zouden halen. Een grote schoonmaak is noodzakelijk, maar heeft tijd nodig gezien er contracten mee gemoeid zijn.
Door de blessures en schorsingen moeten we terugvallen op de jeugd. Een goed moment om het niveau van je jeugdopleiding te evalueren lijkt me.
Al het geklungel op het veld maakt de zaak Cruijff alleen maar sterker (tegenover aandeelhouders , en leden van de vereniging)
- Narsingh komt door te laat handelen niet
Door onvermogen Blind, die helaas nu iets teveel voor het zeggen heeft. Echter voorkomt men hierdoor wel de mogelijkheid dat er teveel betaalt zou worden. Narsingh zou aan het eind van dit seizoen nog een contract hebben van 1 jaar. Dat zou betekenen dat Narsingh goedkoper zou zijn, door zijn contract en het feit dat Heerenveen de tijd heeft om een vervanger te regelen.
Enige nadeel : Andere clubs (buitenland) hebben ook de mogelijkheid om Narsingh te contracteren.
- El Hamdaoui WEER niet weg.
Eerlijk is eerlijk, hier kan ik vrij weinig positiefs over zeggen. Behalve dan het feit dat dit Cruijff een duw in de rug geeft in de zin van : Blind bakt er weinig van. Door zijn onkunde zit Ajax nogsteeds vast aan een salaris post van tussen 1-2 ?? miljoen. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Er is geen enkele positieve kant aan Ajax de laatste maanden Booya4Afca. Gisteren is er weer opzichtig gefaald en meer kan ik er niet van maken. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
De Ajax NV is een SCHANDE voor alles wat met voetbal te maken heeft.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik heb een engel horen huilen....wwwwwwwrwrrrrrraaaaraaararaaaaaaaaaaawwwwwrrrrrrrr
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 februari 2012 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: +1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 februari 2012 door AFCA MARCO -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op woensdag 01 februari 2012 - 10:43 schreef AFCA MARCO het volgende:Er is geen enkele positieve kant aan Ajax de laatste maanden Booya4Afca. Gisteren is er weer opzichtig gefaald en meer kan ik er niet van maken. In welk opzicht??
Geen Narsingh? El Hamdaoui niet verkocht? Een talent die zijn bankrekening belangrijk vindt dan zijn carriere?
Omdat we nu toevallig weer wat breder zitten wat betreft financien, betekent niet dat wij alles moeten kopen wat los en vast zit.
Zolang Slop en vd Aadt het voor het zeggen hebben, zal er vrij weinig veranderen. Vandaar dat ik dit zie als een duw en de rug van Cruijff. Zeker nu er op de BAVA (volgende week) het een en ander wordt besloten. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote: Hoezo opendeuren intrappen?
Natuurlijk is dit mede door de onkunde van Blind en dus Ajax. Blind heeft al meerdere malen laten zien totaal ongeschikt als TD.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 februari 2012 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Hoezo niet schadevrij??? Dat valt nog te bezien. Dit hele nieuwsbericht is opgemaakt uit de mond van Albert van Werkhoven, hij is de fiscalist van Sigi Lens. De waarheid is ook dat Mounir wlde dat zijn contract werd ontbonden, iets wat heel ongebruikelijk is bij een transfer, waarbij het contract door de kopende partij (Fiorentina)wordt afgekocht (de transfersom), Mounir (of Lens) dacht de transferwaarde gewoon in zijn eigen zak te steken. Nogal een brutale voorwaarde van de zaakwaarnemer van een speler die verbannen is uit het eerste elftal en zich weigert te melden bij de beloftes. Dat Ajax om half acht pas om een bankgarantie vraagt is vreemd te noemen maar dan alleen het tijdstip. Want is het niet zo dat Fiorentina hierin gewoon verzaakt heeft die aan te vragen en toen die garantie maar niet kwam Ajax toen pas aan de bel is gaan trekken? Blijkt dat Fiorentina een speler aan het kopen is wanneer zij nog geen eens weten of ze daarwel het nodige geld beschikbaar voor hebben. Als ik Ajax had geweest had ik Mounir lekker naar Fiorentina laten gaan en geprobeerd op basis van het overname-contract geprobeerd de transfersom te vangen. Dat is namelijk ook een rechtsgeldigcontract waar alle voorwaardes en bedragen in horen staan. Een bankgarantie voorziet eigenlijk alleen de garantie voor tegoeden die open staan wanneer de club denkt niet meer te kunnen betalen of dreigt falliet te gaan. Vraag is alleen wat er afgesproken was over de vergoeding die Mounir daarvan zou krijgen, wat op zich al vreemd te noemen is. Dat is ook waar ElHamdaoui,Lens en van Werkhoven zich druk om maken, laatst genoemde had die centen nl al berekend en aan Mounir, sigi en waarschijnlijk een deel aan zich zelf toeberekend. Druk maken om de mislukte transfer zullen zij zich niet zo, eerder die centen. Dat blijkt maar weer uit het feit dat ze Espanyol hadden laten schieten,eeen club die er 10x zo goed voor staat als Fiorentina, in een mooiere competitie speelt en met een grote kans op plaatsing CL. Volgens mij kwam Lens er bij die club pas achter dat de transfersom een dermate bedrag was dat er voor hun weinig aan de strijkstok bleef hangen. Dus maar een andere club benaderd met de hoop die finaciele eisen nog maar even bij Ajax neer te leggen. Nu gaat Lens via een rechtzaak proberen Mounir transfervrij te verklaren, wat op het zelfde neerkomt als de constructie die ze wilde bedingen bij Ajax. Alles wat een club aan transfersom zou uitgeven in de zakken van Mounir en Lens.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 februari 2012 door baco74 -- |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
quote:Op woensdag 01 februari 2012 - 09:30 schreef Danielson 1448 het volgende:Wat is er zo vreemd aan betaald voetbal om een premie te zetten om te winnen, jezus wat is dit voor slap gelul. jezus zeg lees de regels eens onder aan het verhaal |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Fiorentina is natuurlijk nalatig geweest maar Ajax net zo goed...de heren van Ajax moeten toch weten dat de deadline om 19.00u verstrijkt in Italie....Ajax heeft een bankgarantie nodig... dus moet Ajax daar tijdig op aandringen al direct wanneer de onderhandelingen plaats vinden....ik vind het van beide clubs heel amateuristisch als je het mij vraagt... |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Ik las het gisterochtend dat Ajax een poging ging wagen voor Narsingh.. Aangezien ik in Engeland zat 's middags kon ik pas 's avonds in mijn hotel weer op internet.. Ik zag dat alles mislukt was! Eigenlijk wist je dat al.. Als jij op de laatste dag aanklopt voor een belangrijke speler weet je dat het moeilijk wordt! Misschien is het maar goed ook.. Ik zie Narsingh graag komen hoor! Voor El Hamdaoui heb ik geen goed woord over. Ajax neemt zijn verlies wil meewerken maar meneer wil meer geld zien voor geleden schade! Volgens mij heeft hij zichzelf deze schade toegebracht.. Geen enkele speler heeft in zijn contract dat hij basisklant is! Wordt je er naast gezet dan zul je daar mee moeten leven.. Maar deze man heeft een ego zo groot als het universum! Ik mag lijen dat Ajax alles geregistreerd en genoteerd heeft zodat waneer het op een rechtzaak aankomt El Hamdaoui geen poot heeft om op te staan..
Maar is de gifbeker nu leeg? Ik hoop van ganser harte dat volgende week een mooie week wordt.. Winst van Cruijff, RvC weg, rust in de club.. En maar weer bouwen! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
***AJAX will live for ever*** |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Wat een gelul allemaal. Ajax heeft slechte ervaring met italianen en centen. Als Fiorentina had willen kopen, waren ze zelf wel eerder met die bankgarantie gekomen. Nu kost El-Hammi ook geld aan salaris, maar je moet als club ook duidelijk maken dat je niet met je laat sollen.
En waarom Narsingh halen voor vele miljoenen? Omdat hij nu toevaliig een paar maanden leuk kan meeballen? Laat toch. De selectie van Ajax is matig. Dat is een feit. De club is aan het reorganiseren. Ze hebben te maken met dat gezeik rond Cruijff waardoor de club niet normaal bestuurt kan worden. Laat ze daar eerst maar uitkomen. En voor de mensen die denken dat Cruijff alles gaat oplossen : Word wakker!! Kijk eens naar de history van Cruijff. Die heeft nog nooit bij een club lang voor rust gezorgt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 februari 2012 door Per4manc -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Bestaat onze voetbalclub Ajax eigenlijk nog wel?? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dat vroeg ik me eigen ook al af...er is echt veel te veel gezeik..maar goed dat komt doordat het daar boven niet goed zit....als het daar boven weer koek en ei is...kunnen we weer positief aan voetbal gaan denken.... |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote: Bestaat wel. Al heeft AJAX NV, AFC Ajax flink in de houdgreep.
Maar dat wisten we al een tijdje ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 01 februari 2012 - 14:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dat vroeg ik me eigen ook al af...er is echt veel te veel gezeik..maar goed dat komt doordat het daar boven niet goed zit....als het daar boven weer koek en ei is...kunnen we weer positief aan voetbal gaan denken.... mits er niet al teveel schade is toegebracht.. We zijn de supporters van een zinkend schip.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 01 februari 2012 - 14:12 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Bestaat wel. Al heeft AJAX NV, AFC Ajax flink in de houdgreep. Maar dat wisten we al een tijdje ;) Hij bestaat dus toch, we hebben hem enkel al sinds het vertrek van Luis in de jaren 90 niet meer gezien dan ofzo??? |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op woensdag 01 februari 2012 - 14:14 schreef remco k het volgende:[..] Hij bestaat dus toch, we hebben hem enkel al sinds het vertrek van Luis in de jaren 90 niet meer gezien dan ofzo??? Yup, sinds het toetreden van de beurs en Bobo's het voor het zeggen kregen... |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Eigenlijk zou er iemand moeten zijn (oud voetballer, groot Ajacied) die voor de belangen van AFC Ajax vecht, enig idee? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Uhhhhh eve denke uhhhh....Henk Groot ? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Weet je wie de zwakste schakel is ??? |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Nee ali, de RvC en huidige directie. Bij Ajax NV zitten ook clubmensen, met RvC en directie worden degene die je bedoelt beter gepakt. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Daley Blind in het elftal en Ten Hate in de top, hoezo? |
|
|
|