BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nu horen we de engelen huilen...

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 februari 2012 - 14:56   quote  deeplink  
+ 100 punten...helemaal goed!

http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/163247_flop-elf-ajax-zwakste-schakel-blind-nieuwkomer
Stanley
 Stanley - woensdag 01 februari 2012 - 14:57   quote  deeplink  
Waar ik nu zo benieuwd naar ben... of ze de deal meteen afronden. Want ik zie er alweer van komen dat ze het nu laten rusten. Komende zomer met de rest van Europa een poging gaan wagen en dan niet meer mee kunnen komen wat betreft salaris.

HSV heeft bijvoorbeeld ook altijd grote interesse in NL buitenspelers.

Het zou eindelijk eens van daadkracht getuigen om deze transfer alvast door te zetten!
Ajx
 Ajx - woensdag 01 februari 2012 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Jack, dat is toch geen moeilijke vraag? Imbecillio, Vermeer en Enoh zijn ook slecht, maar dit papa kindje is duidelijk de ALLERslechtste!
remco k
 remco k - woensdag 01 februari 2012 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 14:21 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Yup, sinds het toetreden van de beurs en Bobo's het voor het zeggen kregen...
Sleeping Giant die dus heel snel wakker gemaakt moet worden voordat die voorgoed inslaapt.
Stanley
 Stanley - woensdag 01 februari 2012 - 15:17   quote  deeplink  
Met de deal bedoel ik natuurlijk de deal met Narsingh.

Nu moeten ze direct doorpakken anders kunnen we het van de zomer wel weer shaken!!!
nora
 nora - woensdag 01 februari 2012 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 11:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ajax en Blind zijn absoluut niet schadevrij in de soap rond Hamlap...lees en huiver...

http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/72694/fiscalist-de-waarheid-is-dat-ajax-laks-gehandeld-heeft
Ja maar wie spreekt de waardheid als Hamlab weer geld moest hebben bij het opzeggen contract dan zou ik dat ook niet accepteren oprotten die geldwolf ,ook niet meer op de toekomst laten,stuur maar terug naar fc Kakkelakke city gaat hij daar maar in zijn sportzaak staan en laat hem zijn tijd maar uitdienen er zijn ook nog eens principes in het leven en in dit geval kost dat Ajax gewoon geld (salaris) maar geen schadeclaims betalen aan die uitvreter.
nora
 nora - woensdag 01 februari 2012 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 11:36 schreef biba1970 het volgende:

[..]

jezus zeg lees de regels eens onder aan het verhaal
ha ha dat verhaal is nou humor moet je wel snappen
nora
 nora - woensdag 01 februari 2012 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 11:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Fiorentina is natuurlijk nalatig geweest maar Ajax net zo goed...de heren van Ajax moeten toch weten dat de deadline om 19.00u verstrijkt in Italie....Ajax heeft een bankgarantie nodig... dus moet Ajax daar tijdig op aandringen al direct wanneer de onderhandelingen plaats vinden....ik vind het van beide clubs heel amateuristisch als je het mij vraagt...
Jack volgens mij ging het niet om die bank garantie maar om de extra eisen die Hammie en Lens stelde daar wilde Ajax niet op ingaan en terecht die lul heeft ons al genoeg gekost.
judo72
 judo72 - woensdag 01 februari 2012 - 15:35   quote  deeplink  
we hadden zo,n grote regelneef ene cruiff die weet het allemaal zo goed tot nu toe is de rotzooi enkelt maar toegenomen blijf aub bij barca laat van gaal het maar doen dan gebeurt er tenmiminste wat
judo72
 judo72 - woensdag 01 februari 2012 - 15:36   quote  deeplink  
de hele erediviesie haal spelers maar bij ajax slapen ze zeker
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 februari 2012 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 15:31 schreef nora het volgende:

[..]

Jack volgens mij ging het niet om die bank garantie maar om de extra eisen die Hammie en Lens stelde daar wilde Ajax niet op ingaan en terecht die lul heeft ons al genoeg gekost.
Precies daar draait het om, als ze die bankgarantie wel hadden gehad...had het alsnog niet door gegaan, Die Marrokaan eiste ineens 1/2 miljoen euro aan schadevergoeding van Ajax.....terecht dat Ajax hier niet op in ging....
judo72
 judo72 - woensdag 01 februari 2012 - 15:43   quote  deeplink  
als wij ontslagen worden krijg je amper ww
judo72
 judo72 - woensdag 01 februari 2012 - 15:45   quote  deeplink  
en dan zeggen ze ook nog dat wij discrinineren wat een joke
Rikkert
 Rikkert - woensdag 01 februari 2012 - 21:37   quote  deeplink  
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=20703

geen gehuil, steun Ajacied voor het leven: Cruijff !!!
read it !!! ^^^^^^^^
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 01 februari 2012 - 21:55   quote  deeplink  
I'll be there***
Stanley
 Stanley - donderdag 02 februari 2012 - 08:14   quote  deeplink  
het bestuur van ajax " bestuurt" zich van de ene soap in de andere. En wat triestigheid en hufterigheid hebben ze in die Marokkaanse geldwolf hun gelijke getroffen. Daar waar Piet Piraat niet zonder zijn papagaai kan wordt die hamlap door een Kraai bijgestaan, zelfs op het toilet om z'n billetjes af te vegen.

Het is echt om je janken welk bedenkelijk niveau deze beide partijen op de mat leggen. En een rechtzaak eil ik wel zien. Wie heeft wat nu precies verpest???

Stiekum hoop ik dat hiermee het onvermogen van de directie weer eens wordt aangetoond en ze wat sneller oprotten!

Wat een klucht weer...
nora
 nora - donderdag 02 februari 2012 - 09:55   quote  deeplink  
Ja die dropeenden bakken er wat van maar ingeval van Hammie en Lens geef ik ze wel gelijk geef ze geen stuiver en laat Hammie zich maar weer uitleven op de toekomst en laat die Lens nooit meer binnen het hek van Ajax komen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 02 februari 2012 - 10:03   quote  deeplink  
Lees het volgende stukje van Slop:

Volgens de financieel directeur was Ajax wel degelijk op de hoogte van de Italiaanse transferdeadline. Slop stipt aan dat Ajax Ouasim Bouy aan Juventus had verkocht. Tevens legt hij uit dat de transfer van El Hamdaoui niet doorging, omdat de 27-jarige aanvaller een te hoog bedrag vroeg voor het beëindigen van zijn verbintenis in Amsterdam. "Voor Mounir werd aanvankelijk 900.000 euro gevraagd voor de ontbinding van zijn Ajax-contract, Sigi wilde zes ton van ons. Later brachten ze dat terug naar vijf ton voor Mounir en 250.000 euro voor Sigi. Wij hebben Mounir twee ton geboden en Sigi één ton. Daar gingen ze niet mee akkoord. En wat de bankgarantie betreft: op 9 januari hebben we al aangegeven dat we die wilden hebben."

http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/163367_ajax-we-hebben-el-hamdaoui-twee-ton-geboden
IdiJoods
 IdiJoods - donderdag 02 februari 2012 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 00:18 schreef Stanley het volgende:
De Ajax engelen zijn uitgezongen!
Wat een drama zeg...
john oost oud f side
 john oost oud f side - donderdag 02 februari 2012 - 12:31   quote  deeplink  
dachten jullie van theo van duivenbode dat is de man die dr goed voor is heeft een goede fisie op de club en gooit geen geld over de balk dat is de man voor ajax en is ook bevriend met cruyff
ajaxkampioen 2012
 ajaxkampioen 2012 - donderdag 02 februari 2012 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 14:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Weet je wie de zwakste schakel is ???
zijn er nog wel schakel.s??
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 02 februari 2012 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 februari 2012 - 12:31 schreef john oost oud f side het volgende:
dachten jullie van theo van duivenbode dat is de man die dr goed voor is heeft een goede fisie op de club en gooit geen geld over de balk dat is de man voor ajax en is ook bevriend met cruyff
Dat zou idd een hele goed zijn, maar ze vonden Theo te oud.......

Wat ze nu hebben neergezet bij AJAX N.V, dat is wat... NOT!!!

Beter een oud en wijs persoon die leiding geeft aan de N.V. dan die achterlijke gladjakkers die er nu alleen maar zitten om het 'pluche' warm te houden en hun EIGEN zakken te vullen.

Ik zeg; OPROTTEN*** ALLEMAAL!
john oost oud f side
 john oost oud f side - donderdag 02 februari 2012 - 13:40   quote  deeplink  
ne ronald hij is niet te oud bevonden ,... maar ze vonden hem te link die rvc die dr nu zit en daarom hebben ze hem als eerst dr uit gerot met wat andere leden
baco74
 baco74 - donderdag 02 februari 2012 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 februari 2012 - 13:40 schreef john oost oud f side het volgende:
ne ronald hij is niet te oud bevonden ,... maar ze vonden hem te link die rvc die dr nu zit en daarom hebben ze hem als eerst dr uit gerot met wat andere leden
Te stellig en te oud.
Dat eerste moeten Ten Have er wel bij zeggen, want als alleen te oud de rede is, dan is het pure discriminatie.

Lees de onderste alinea maar van het bericht in deze link.

BTW in het stuk valt ook te lezen dat ie zelf weg is gegaan omdat het rapport Coronel niet uitgevoerd werd,
die er nota bene toen nog zat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 februari 2012 door baco74 --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 02 februari 2012 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 februari 2012 - 13:51 schreef baco74 het volgende:

[..]

Te stellig en te oud.
Dat eerste moeten Ten Have er wel bij zeggen, want als alleen te oud de rede is, dan is het pure discriminatie.

Lees de onderste alinea maar van het bericht in deze link.

BTW in het stuk valt ook te lezen dat ie zelf weg is gegaan omdat het rapport Coronel niet uitgevoerd werd,
die er nota bene toen nog zat.
jullie hebben beide gelijk, maar het resultaat is het zelfde; ZE SLOPEN ONZE CLUB.

het liefst zou ik die gladjakkers hoogst persoonlijk bij kop en kont pakken en er uit flikkeren. HOPPAAAAA
AFCAMylife
 AFCAMylife - donderdag 02 februari 2012 - 14:44   quote  deeplink  
Gewoon diep triest de laatste jaren bij Ajax! Enige pluspunt is dat het altijd nog gezellig is in mijn vakkie!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nu horen we de engelen huilen...

0.0068690