|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Feyenoord mogelijke interesse in Everton (FeyenoordTime)
|
|
|
FR-Han
|
|
|
everton! komt u maar binnen maat! |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Zal hem zo even van de training plukken en op de trein naar Rotterdam zetten. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
die gast mag er echt wel bij hoor! everton links, guidetti in de missen, schaken rechts... en vlammen!! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Mwha, Everton is las ik al tegen de 30 jaar. Maar kan een leuke breedte versterking zijn. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: klopt. maar sommige spelers van 30 doen het best aardig... |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Everton...Net wel, net niet. Twijfel... Transfervrij voor breedte, okee. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Hij is pas na volgend seizoen transfervrij |
|
|
|
|
salemi
|
|
|
quote: Een heel goede speler die bij Heracles duidelijk aan zijn plafond zit. Bij Feyenoord zou hij het heel goed kunnen doen. Betere spelers om hem heen, dat maakt hem ook beter. Het is een jongen met heel veel ervaring in de eredivisie. Martin, leg hem nu maar snel vast voor het moment dat hij transfervrij wordt. VAN GEEL/HELD!!!!!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
mwa, ben niet onder de indruk van hem. Betwijfel of hij iets zou kunnen toevoegen. Hij is geen echte spits en op de vleugels hebben we al Cabral en Schaken. Schaken doet het goed en Cabral heeft veel potentie. Daarachter hebben we nog Cissé. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
en Guyon fernandez en Goossens die ook van de flanken kunnen spelen/ |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
ik zou eerder armenteros halen ipv. everton |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Precies. Everton is in mijn ogen overbodig. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Of Duarte die is erg goed bezig, maarja dat is een middenvelder en daar hebben we er al genoeg van. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: is over the hill . . |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Kun je nagaan, op zijn top was het al niet veel ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: niet echt top, nee :) |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Was ook erg handig met 2-0 voor een onzinnige 2e gele kaart pakken. Mag ook wegblijven. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En een contract tot 2013. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Laten we proberen Afonso Alves aan te trekken. Speelt voor heel veel oliedollars bij Al Ryann of zo. Moet toch ook wel weer eens lekker op niveau willen ballen? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 01 februari 2012 - 13:20 schreef Henny het volgende:Laten we proberen Afonso Alves aan te trekken. Speelt voor heel veel oliedollars bij Al Ryann of zo. Moet toch ook wel weer eens lekker op niveau willen ballen? Nee.. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Nee niet halen of nee wil hij niet? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Niet halen en denk dat hij zelf ook niet wil.. Beide dus! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Everton is al jaren een goede speler en heeft erg vaak het verschil gemaakt voor Heracles..Wel is hij iets ingekakt de laatste 1,5 jaar.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 01 februari 2012 - 22:02 schreef Leon FR1908 het volgende:Everton is al jaren een goede speler en heeft erg vaak het verschil gemaakt voor Heracles..Wel is hij iets ingekakt de laatste 1,5 jaar.. dat inkakken dus . . ., vriend! |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: lijkt me n betere optie als everton... in mijn ogen missen we n extra spits en vrije verdediger volgend seizoen |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Tomasson.........tóch nog! |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
lekker daar laten niet goed genoeg |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Is Malki transfervrij dan omekees? |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
Heb ik toch lieve Mats Juncker van Roda JC |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Heb ik toch lieve Mats Juncker van Roda JC |
|
|
|
|
Zw' 28
|
|
|
Wellicht is Guidetti sportief nog beter.. je verdiend misschien niet direct iets aan de verkoop van de speler.. maar wel Europees voetbal waarschijnlijk door zijn kunnen..
Fernandez is nu ook al uitgekakt.. want Feyenoord is op zoek naar een echte nummer 9 en 10 volgens van Geel.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Sorry het moet Mads Junker zijn, van Geel direkt vast leggen een echte topper voor ons |
|
|
|
|
bollebeer
|
|
|
gelijk halen,is echte spits |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote: Malki!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: waar lullen we dan nog over omekees,,halen die vent... Palestijnse held die Malki!!! |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Bol.Ron
|
|
|
Als Everton inderdaad bijna 30 jaar is zou ik liever Mads Junker zien, groter, sterker, scoort gemakkelijk, 10 assists dit jaar, speelt al met Vormer die straks van ons is en is transfervrij. Blijft natuurlijk een gok, maar Guidetti speelt hier volgend jaar niet meer en je moet toch met weinig middelen alternatieven zoeken. Blijft Guidetti, dan is het nog een aanwinst voor de selectie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 februari 2012 door Bol.Ron -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Van Geel is al vastgelegd ;) inderdaad een toppert!
En Junker niet doen. Niet goed genoeg. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote: Ja MALKI!!!!!!!!!!!! |
|
|