BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nu handelen!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
JOOD
 JOOD - woensdag 01 februari 2012 - 09:25   quote  deeplink  
Transferbeleid ajax.. Wat moet je er van zeggen? Het probleem is vaak dat ajax te laat is en dus of teveel betaald of de transfer ketst af. Je hoeft je niet dood te staren op de transferwindow om spelers vast te leggen. Je kunt nu in alle rust, zonder menging van andere clubs spelers proberen los te weken. Narsingh geeft aan dat hij graag met Assaidi naar Amsterdam wil komen, leg maar 10 miljoen neer voor allebei zou ik zeggen. Het enige nadeel is dat je niet weet of ze geblesseerd raken, of helemaal uit vorm, of dat ze met hun hoofd in de wolken zijn het komende half jaar en of ze veel beter worden kun je ook niets over zeggen. Doen! Regelen! Nu handelen ajax voor het weer te laat is!! (kennen jullie de transfer van Jaap Stam nog?)
Brandje
 Brandje - woensdag 01 februari 2012 - 09:30   quote  deeplink  
Ach zo is het al jaren bij ons. We moeten eerst in de problemen komen en gaan dan pas reageren. Andere clubs liggen mijlenver voor op ons.
Twente verkocht destijds Wielaert en binnen een paar had men Wisgerhof. Twente verkoop Janko en halen binnen een paar uur Plet. Wij verkopen eerst en gaan dan pas kijken. Kut beleid!!!
gabri
 gabri - woensdag 01 februari 2012 - 09:57   quote  deeplink  
Dit vind ik beter dan al die paniek aankopen die ze voor heen wel deden en er vervolgens niks mee op schoten. En op links hebben we boerigter dus aisaiddi heb je niet nodig . En een aankoop staat de jeugd ook weer in de weg . Dus goed gehandeld in mijn ogen.
Brandje
 Brandje - woensdag 01 februari 2012 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 09:57 schreef gabri het volgende:
Dit vind ik beter dan al die paniek aankopen die ze voor heen wel deden en er vervolgens niks mee op schoten. En op links hebben we boerigter dus aisaiddi heb je niet nodig . En een aankoop staat de jeugd ook weer in de weg . Dus goed gehandeld in mijn ogen.
Welke jeugd??? Juist door ons rukbeleid hebben ze al die paniekaankopen gedaan!!!!
gabri
 gabri - woensdag 01 februari 2012 - 10:03   quote  deeplink  
Ajax heefttoch niks verkocht of wel dan. Als alle spelers weer fit zijn hebben we genoeg spelers en waar laat je die aankopen dan weer? Op de bank dus zit weer voor miljoenen op de bank. Dat is voor mij niet de oplossing volgens mij.
gabri
 gabri - woensdag 01 februari 2012 - 10:04   quote  deeplink  
Ozbiliz ,lukoki zijn in mijn ogen goede spelers op rechts
gabri
 gabri - woensdag 01 februari 2012 - 10:05   quote  deeplink  
dadlijk Boerigter weer fit en ja we hebben dit jaar gewoon veel pech met veel gebleseerden daar doe je niks aan
gabri
 gabri - woensdag 01 februari 2012 - 10:06   quote  deeplink  
Gewoon een verloren seizoen .Het is jammer maar het zei zo
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 01 februari 2012 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 10:05 schreef gabri het volgende:
dadlijk Boerigter weer fit en ja we hebben dit jaar gewoon veel pech met veel gebleseerden daar doe je niks aan
Dat is geen pech gabri, dat is gewoon slechte trainingen geven.
30 spierblessures in een half seizoen is toch wel een record denk ik.
JOOD
 JOOD - woensdag 01 februari 2012 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 10:03 schreef gabri het volgende:
Ajax heefttoch niks verkocht of wel dan. Als alle spelers weer fit zijn hebben we genoeg spelers en waar laat je die aankopen dan weer? Op de bank dus zit weer voor miljoenen op de bank. Dat is voor mij niet de oplossing volgens mij.
Als iedereen dan fit is krijg je concurentie ;) haha dat woord kennen we op dit moment niet met Ebecilio, Anita, Blind en Enoh... Niet iedere goede speler kan altijd spelen. Maar je mag 3 keer wisselen per wedstrijd he :)

Want als er een blessure komt.... (krijg je hetzelfde verhaal als nu.)

En heel erg is het niet hoor om 25 tot 30 wedstrijden te spelen als 'bankzitter'
JOOD
 JOOD - woensdag 01 februari 2012 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 09:57 schreef gabri het volgende:
Dus Assaidi hebben we ook nodig.. In ieder geval iemand die zich kan meten met Boerrighter
(zie post hierboven)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 februari 2012 door JOOD --
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 01 februari 2012 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 10:10 schreef JOOD het volgende:

[..]

Dus Assaidi hebben we ook nodig.. In ieder geval iemand die zich kan meten met Boerrighter
(zie post hierboven)
Lijkt mij dat ajax die niet allebei kan betalen en als ze het wel kunnen betalen dan proberen ze de spelers evengoed voor een appel en een ei binnen te hengelen.

IK zeg: HAAL DIE DANNY BLIND WEG DAAR!!!
JOOD
 JOOD - woensdag 01 februari 2012 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 10:12 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Lijkt mij dat ajax die niet allebei kan betalen en als ze het wel kunnen betalen dan proberen ze de spelers evengoed voor een appel en een ei binnen te hengelen.

IK zeg: HAAL DIE DANNY BLIND WEG DAAR!!!
Je bent wel rigoreus, maar ik ben inderdaad wel benieuwd wie Johan Cruyf daar neer wil zetten... Technisch hart maakt alle voetbaltechnische beslissingen dus ook de aan en verkopen, maar wie gaat dat regelen dan? Moet iemand zijn die in ieder geval de deadlines uit zijn hoofd kent ;)
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 01 februari 2012 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 10:16 schreef JOOD het volgende:

[..]

Je bent wel rigoreus, maar ik ben inderdaad wel benieuwd wie Johan Cruyf daar neer wil zetten... Technisch hart maakt alle voetbaltechnische beslissingen dus ook de aan en verkopen, maar wie gaat dat regelen dan? Moet iemand zijn die in ieder geval de deadlines uit zijn hoofd kent ;)
Ik zou narsingh wel gehaald hebben. wie gaat er nu net voor de deadline nog liggen kloten als je hem 2 weken geleden al binnen had kunnen hebben. Zo gaat dat al jaren!!
JOOD
 JOOD - woensdag 01 februari 2012 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 10:18 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Ik zou narsingh wel gehaald hebben. wie gaat er nu net voor de deadline nog liggen kloten als je hem 2 weken geleden al binnen had kunnen hebben. Zo gaat dat al jaren!!
Ja, dat bedoel ik.. Volgens mij is het zo dat Blind aan Bergkamp,Jonk en Frank moet vragen hoeveel en waarom. En dat hij daarna bij de bobo's aanklopt om te vragen hoeveel en waarom.. Klopt dus niet zo he, zo kun je geen zaken doen.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 01 februari 2012 - 10:23   quote  deeplink  
Ajax had gewoon meteen 6.5 miljoen neer moeten leggen voor die Narsingh. Nu krijg je in de zomer weer veel concurrentie let maar op. Op die 6.5 miljoen maakt ajax geen stuiver verlies uiteindelijk dat durf ik ze op een briefje te geven.

Met Blind aan het roer krijgen we natuurlijk ook nooit een goede nieuwe links back.
Had wel verwacht dat ze toch even bij Poulsen zouden informeren.
Helaas denk ik dat Danny het te druk had met andere dingen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 februari 2012 - 10:42   quote  deeplink  
Twente heeft constant 2 voetballers voor elke positie + jeugdspelers...dus eigenlijk 3 voetballers...NU AL VASTLEGGEN NARSINGH EN ASSAIDI.....2 spelers bij 1 club ophalen is goedkoper....Oja dat is waar Danny Blind is een Zeeuw en zeeuwen en joden kunnen elkaar een hand geven die zitten op hun geld beiden volksgroepen zijn ZUUNIG!!!!!!!!!
EXCUSE ME VOOR DE CAPSLOCK MAAR IK VIND HET 1 GROTE VUILNISBELT!!!!
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 01 februari 2012 - 10:45   quote  deeplink  
Zolang al die fans lekker het volle pond blijven betalen voor de kaartjes en dus lekker elke week zorgen voor een goed gevult stadion, vind ajax het wel prima.

BLIJF WEG UIT DIE ARENA EN LAAT MERKEN DAT JE ERVAN MOET KOTSEN!!
alibabba
 alibabba - woensdag 01 februari 2012 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 10:45 schreef AFCA MARCO het volgende:
Zolang al die fans lekker het volle pond blijven betalen voor de kaartjes en dus lekker elke week zorgen voor een goed gevult stadion, vind ajax het wel prima.

BLIJF WEG UIT DIE ARENA EN LAAT MERKEN DAT JE ERVAN MOET KOTSEN!!
De AFC AJAX is allang niet meer...de Ajax NV regeert al jaren en maakt alles KAPOT...
gabri
 gabri - woensdag 01 februari 2012 - 11:02   quote  deeplink  
Ik begrijp dat jij dus geen van de wedstrijden gaat afca marco
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 februari 2012 - 11:04   quote  deeplink  
We hebben nog geen vervanger voor van der Wiel...Ligeon komt te kort...dus we hebben sowieso geen dubbele bezetting voor die positie....stel dat van der Wiel vertrekt....maar goed laat nu ook Ajax doelwit Janmaat bij feyenoord gaan tekenen!!!!!!

http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=20693
AFC020
 AFC020 - woensdag 01 februari 2012 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 11:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:
We hebben nog geen vervanger voor van der Wiel...Ligeon komt te kort...dus we hebben sowieso geen dubbele bezetting voor die positie....stel dat van der Wiel vertrekt....maar goed laat nu ook Ajax doelwit Janmaat bij feyenoord gaan tekenen!!!!!!

Cicinho van palmeiras
AFC020
 AFC020 - woensdag 01 februari 2012 - 11:05   quote  deeplink  
Alle posities moet je dubbel bezet hebben.
Een 3e keus moet dan uit de jeugd komen
gabri
 gabri - woensdag 01 februari 2012 - 11:06   quote  deeplink  
spelers die nu spelen moet je ook steunen of nie
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 01 februari 2012 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 11:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:

Janmaat is nooit Ajax doelwit geweest...
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 01 februari 2012 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 11:02 schreef gabri het volgende:
Ik begrijp dat jij dus geen van de wedstrijden gaat afca marco
Al een tijdje niet meer. Moet vanuit Limburg komen altijd he. Ik heb dat jarenlang trouw gedaan maar nu heb ik het er niet meer voor over ( samen met 7 vrienden ).
ik ga dat wanbeleid niet meer steunen door elke keer maar van die dure kaarten te kopen.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 01 februari 2012 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 11:06 schreef gabri het volgende:
spelers die nu spelen moet je ook steunen of nie
Daar schieten we toch niets meer mee op. Top 3 kunnen we vergeten!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 februari 2012 door AFCA MARCO --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 februari 2012 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 11:06 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Janmaat is nooit Ajax doelwit geweest...
Jij weet het dus beter als de F-side van Ajax....
gabri
 gabri - woensdag 01 februari 2012 - 11:13   quote  deeplink  
Vind ik raar je bent ajacied of niet afca marco. Dus jij hebt bij het kampioenschap geen feest geviert of toen wel.Dat vind ik gek en een beetje hypocriet. ALTIJD JE CLUB BLIJVEN STEUNEN OOK IN MINDERE TIJDEN.!!!!!! Maarja blijkbaar kan dat niet als het even wat minder gaat.
joey brand
 joey brand - woensdag 01 februari 2012 - 11:15   quote  deeplink  
ajax moet gewoon grote verkoop gaan houden. sulimani 12 miljoen, vertongen 12 miljoen, erikssen 22 miljoen, v/d wiel 10 miljoen, blind gratis weggeven, de jong 3 miljoen. dan heb je aardig weer poen en dan narsing , assaidi, en dost halen. voor op het middenveld lodeiro die gozer kan zo leuk voetballen. dan haal je voor achteren gouweleeuw en de rest vul je op met jeugd.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 01 februari 2012 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 11:13 schreef gabri het volgende:
Vind ik raar je bent ajacied of niet afca marco. Dus jij hebt bij het kampioenschap geen feest geviert of toen wel.Dat vind ik gek en een beetje hypocriet. ALTIJD JE CLUB BLIJVEN STEUNEN OOK IN MINDERE TIJDEN.!!!!!! Maarja blijkbaar kan dat niet als het even wat minder gaat.
Ik vind het niet vreemd hoor. Er is een oorlog binnen ajax aan de gang. Ik kan me voorstellen dat mensen walgen van deze club ondertussen. Kan nu helemaal niks normaal gedaan worden?
Ik wil de spelers zeker steunen alleen ga ik daar niet meer voor naar de Arena rijden (150km). Ik ga pas weer kijken als er wat rust is binnen de club en er eindelijk een beleid gevoerd kan gaan worden. Wat gebeurt er met jou centjes denk je? Daar voert Ten Have lekker wat rechtzaken mee tegen Cruijff.
Eide
 Eide - woensdag 01 februari 2012 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 10:07 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Dat is geen pech gabri, dat is gewoon slechte trainingen geven
Ik ben blij dat jij dat zo goed kan zien. Misschien moet je net als die inspanningsfysioloog over twitter maar even gaan ventileren wat er fout zit. Bovendien zijn het niet allemaal spierblessures, want er zitten nogals wat kruisbandjes, meniscussen en andere zaken bij die niets te maken het het abnormale hoge aantal hamstring blessures.

Er zal best het een en ander te verbeteren zijn op fysiologisch gebied bij Ajax, maar zoals jij het nu stelt is wel heel erg simplistisch.
gabri
 gabri - woensdag 01 februari 2012 - 11:23   quote  deeplink  
Als je zo gaat denken afca marco moet je helemaal niet meer naar voetbal gaan in mijn ogen. De voetballers verdienen ook teveel in mijn ogen . Maarja wat doe je eraan ,niet meer naar het stadion gaan? Dat is niet de oplossing en natuurlijk is het beleid kut op dit moment . Het word ook is tijd dat we met ze alle is hardere maatregelen nemen ,wij als betalende supporter . Het is nu lang genoeg netjes gebleven in mijn ogen. Zondag zullen we het zien er was weer een actie aangekondigd.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 01 februari 2012 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 11:22 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik ben blij dat jij dat zo goed kan zien. Misschien moet je net als die inspanningsfysioloog over twitter maar even gaan ventileren wat er fout zit. Bovendien zijn het niet allemaal spierblessures, want er zitten nogals wat kruisbandjes, meniscussen en andere zaken bij die niets te maken het het abnormale hoge aantal hamstring blessures.

Er zal best het een en ander te verbeteren zijn op fysiologisch gebied bij Ajax, maar zoals jij het nu stelt is wel heel erg simplistisch.
Ik stel gewoon hoe het in elkaar zit. Ik heb het hier over 30 SPIERblessures.
Hamstring en kuitspier bijvoorbeeld??
Misschien moeten ze verbeek even bellen hoe je het beste kan trainen want dit gaat natuurlijk nergens meer over.
gabri
 gabri - woensdag 01 februari 2012 - 11:27   quote  deeplink  
eens maar vorig jaar was de boer ook trainer .Toen had je toch ook niet zoveel blessures
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 01 februari 2012 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 11:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Jij weet het dus beter als de F-side van Ajax....
a) dat is niet de officiele pagina van de F-Side
b) Janmaat werd inderdaad gelinkt aan Ajax, net zoals 343294873298473289479349327493479032943269 spelers tijdens een transferperiode.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 01 februari 2012 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 11:23 schreef gabri het volgende:
Als je zo gaat denken afca marco moet je helemaal niet meer naar voetbal gaan in mijn ogen. De voetballers verdienen ook teveel in mijn ogen . Maarja wat doe je eraan ,niet meer naar het stadion gaan? Dat is niet de oplossing en natuurlijk is het beleid kut op dit moment . Het word ook is tijd dat we met ze alle is hardere maatregelen nemen ,wij als betalende supporter . Het is nu lang genoeg netjes gebleven in mijn ogen. Zondag zullen we het zien er was weer een actie aangekondigd.
Voor wie moet ik nog gaan kijken? Noem eens 1 smaakmaker op bij ajax dan.....

Eriksen is een goede voetballer maar mag niet in de schaduw staan van Van der Vaart of Sneijder vroeger. We hebben gewoon geen spelers meer voor wie je naar het stadion komt.
Waar zijn die 3 hoekjes en verschrikkelijk mooi opgezette aanvallen gebleven??
Ik betaal er gewoon niet meer voor. Mijn hele Zondag is naar de klote als ik naar Ajax ga kijken. Ik ben serieus al zeker 7 jaar seizoenkaart houder maar ik heb er nu gewoon genoeg van.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 februari 2012 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 11:22 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik vind onze medische staf simplistisch want dit klopt natuurlijk niet...dat weet mijn dochtertje van 12 nog wel....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 februari 2012 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 11:27 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

a) dat is niet de officiele pagina van de F-Side
b) Janmaat werd inderdaad gelinkt aan Ajax, net zoals 343294873298473289479349327493479032943269 spelers tijdens een transferperiode.
Maakt niet uit maar wij doen weer niks....we zijn nergens mee bezig...AMATEURS!!!
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 01 februari 2012 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 11:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Maakt niet uit maar wij doen weer niks....we zijn nergens mee bezig...AMATEURS!!!
Maakt wel degelijk uit. Mensen nemen dat soort berichten klakkeloos over. Wat verachtingen schetst die uiteindelijk niet worden waargemaakt.

Ongeacht het feit dat ik van mening ben dat ze de tranferperiode in de winter moeten afschaffen, ben ik van mening dat er eerst een goed in beeld moet worden gebracht wat voor een talenten wij in de jeugd hebben, en of die talenten het niveau van Ajax 1 aankunnen.

Daar is nu HET moment voor, gezien het feit dat het kampioenschap voor 99% een verloren zaak is. We zullen tegen Utrecht zien wie het dichtst bij het niveau komt die Ajax 1 hoort te hebben.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 01 februari 2012 - 11:39   quote  deeplink  
Weet iemand überhaupt of er zondag welke actie's tegen Sturkenboom en ten have& co. worden gevoerd?
Het topic heet toch; 'NU HANDELEN'....

vandaar mijn eigen quote: Vanuit AJAX (lees; Sturkenboom en Ten Have & Co.) hebben we absoluut niets, maar dan ook helemaal niets positiefs te verwachten!!

Wordt het nu niet eens echt tijd dat WIJ als supporters echt gaan handelen zodat JC zijn gang kan gaan, die bovengenoemde klojo's oprotten en er weer rust komt bij ONZE CLUB!!!

Ik hou die gasten (lees wederom; Sturkenboom, Blind en Ten Have & Co.) VOLLEDIG AANSPRAKELIJK voor de wanorde en wanbeleid bij onze club.
OOK VOOR HET AAN- EN VERKOOPBELEID.

7 Februari doet de rechter uitspraak in het hoger beroepen daarna is er nog de BAVA.

Moeten we daar echt op wachten.....???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 februari 2012 door Ronald 1960 --
alibabba
 alibabba - woensdag 01 februari 2012 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 11:08 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Al een tijdje niet meer. Moet vanuit Limburg komen altijd he. Ik heb dat jarenlang trouw gedaan maar nu heb ik het er niet meer voor over ( samen met 7 vrienden ).
ik ga dat wanbeleid niet meer steunen door elke keer maar van die dure kaarten te kopen.
Ik kom ook uit Limburg Marco..waar precies woon je??
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 01 februari 2012 - 11:50   quote  deeplink  
Roermond
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 01 februari 2012 - 11:55   quote  deeplink  
jij dan alibabba?
Brandje
 Brandje - woensdag 01 februari 2012 - 12:00   quote  deeplink  
Zo Janmaat naar f'noord!! Wij gaan eerst wachten tot vd Wiel verkocht is en gaan dan weer miljoenen voor een back uitgeven!!!
Dood en doodziek word je ervan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 februari 2012 door Brandje --
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 01 februari 2012 - 12:11   quote  deeplink  
Het heeft ook allemaal geen zin Brandje. AJAX heeft er dikke schijt aan wat wij hiervan vinden.
Brandje
 Brandje - woensdag 01 februari 2012 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 12:11 schreef AFCA MARCO het volgende:
Het heeft ook allemaal geen zin Brandje. AJAX heeft er dikke schijt aan wat wij hiervan vinden.
Maar als maar 10% van de fans het gevoel heeft over ONZE club wat ik in mijn lijf hebt dan gaat de echte pleuris uitbreken
alibabba
 alibabba - woensdag 01 februari 2012 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 11:55 schreef AFCA MARCO het volgende:
jij dan alibabba?
Meijel, Noord-Limburg...niet ver van Roermond, 25 minuutjes.
alibabba
 alibabba - woensdag 01 februari 2012 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 12:20 schreef Brandje het volgende:

[..]

Maar als maar 10% van de fans het gevoel heeft over ONZE club wat ik in mijn lijf hebt dan gaat de echte pleuris uitbreken
Dat heeft véél meer dan 10% Brandje...neem dat maar van mij aan.
baco74
 baco74 - woensdag 01 februari 2012 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 12:42 schreef alibabba het volgende:

[..]

Meijel, Noord-Limburg...niet ver van Roermond, 25 minuutjes.
Bestaat de Panneshop nog?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5941
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nu handelen!

0.0066709