BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nu handelen!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 07 februari 2012 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 16:08 schreef AFC M&M het volgende:
Waarom niet transfervrije spelers als Schöne en Poulsen halen?
Ajax haalt voorlopig helemaal niets...dus moeten we straks blij zijn met de tweede garnituur...
davith
 davith - dinsdag 07 februari 2012 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 10:45 schreef AFCA MARCO het volgende:
Zolang al die fans lekker het volle pond blijven betalen voor de kaartjes en dus lekker elke week zorgen voor een goed gevult stadion, vind ajax het wel prima.

BLIJF WEG UIT DIE ARENA EN LAAT MERKEN DAT JE ERVAN MOET KOTSEN!!
Helemaal meeeens marco
remco k
 remco k - dinsdag 07 februari 2012 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 15:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Up to date blijven.....Wakker blijven...waarom zouden wij de belgische Kevin de Bruyne niet huren ??? Twente is ons weer voor....
http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/32363/de-bruyne-fc-twente-heeft-interesse-in-me/
Degene die geen fan van Janssen zijn...zie hier zijn vervanger voor volgend seizoen...gewoon huren....Chelsea heeft hem niet voor niets gekocht van Racing Genk....
[ filmpje ]
Sorry maar Ajax moet niet huren, we hebben destijds geprobeerd hem te kopen, maar hij wou liever naar Chelsea.. Het huren van talenten staat onze talenten in de weg..
Ajx
 Ajx - dinsdag 07 februari 2012 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 18:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry maar Ajax moet niet huren, we hebben destijds geprobeerd hem te kopen, maar hij wou liever naar Chelsea.. Het huren van talenten staat onze talenten in de weg..
Eens, en we kunnen daarnaast ook bijvoorbeeld Schöne halen, maar we hebben gelukkig nog niemand op het middenveld....
AFC M&M
 AFC M&M - dinsdag 07 februari 2012 - 21:17   quote  deeplink  
Focus nu op Narsingh en een goeie cvm á la elm , strootman.
Mocht Sulejmani weggaan dan Tadic of Assaidi halen.
Dan als eventuele spelers vertrekken die dan vervangen
Ajx
 Ajx - dinsdag 07 februari 2012 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 21:17 schreef AFC M&M het volgende:
Middenveld hebben we genoeg:
Anita, Janssen, Eriksen, Serero, Klaassen, de Jong, eventueel Enoh, Lodeiro! 8 man voor 3 posities!! Is dus niet nodig. Narsingh moet je wel absoluut halen, en ik zou nu focussen op Chivu en rechtsback(met Narsingh natuurlijk!)
AFC M&M
 AFC M&M - dinsdag 07 februari 2012 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 21:19 schreef Ajx het volgende:

[..]

Anita, Janssen, Eriksen, Serero, Klaassen, de Jong, eventueel Enoh, Lodeiro! 8 man voor 3 posities!! Is dus niet nodig. Narsingh moet je wel absoluut halen, en ik zou nu focussen op Chivu en rechtsback(met Narsingh natuurlijk!)
Janssen, De Jong en Enoh kunnen worden verkocht. Klaassen langzaam brengen tenslotte nog maar a-junior!
WE hebben geen goede cvm of vind jij met enoh en anita wel?
Type elm/strootman is perfect!
Dan Narsingh erbij, verdediger(s) en Tadic of Assaidi
Kampioensteam!
Gruber
 Gruber - donderdag 09 februari 2012 - 11:00   quote  deeplink  
Onbegrijpelijk waarom Ajax nu niet handelt! Bayern haalt paar dagen geleden Shaqiri op bij Basel. Echt een groot talent! Die zorgen ervoor dat ze de concurrentie voor zijn. Als Narsingh gaat vlammen komend half jaar zijn er straks nog meer geïnteresseerde clubs. Poulsen is transfervrij dus ook nu handelen!! Probeer het in ieder geval. Chivu praat inmiddels ook met Bayern.. Kunnen die incapabele bij Ajax eens vooruit gaan denken!! Maar nee, weer afwachten en straks te laat of de hoofdprijs betalen.
dennis s
 dennis s - donderdag 09 februari 2012 - 11:08   quote  deeplink  
dat is algemeen bekend tog dat ze bij ajax al jaren lopen teslapen
het gaat niet voor niets al jaren niet goed bij de club sinds ze de beurs op zijn gaat het slecht wat beter gezegt sind ze in die kut arena zitten waar totaal geen sfeer hangt
mis echt de tijd van dat ze nog in de meer zaten altijd een geweldige sfeer daar waren de tegenstanders gewoon bang nu denkt zelfs dat fc oss nog punten zou kunnen pakken van ajax is gewoon te triest voor woorden hoe die club naar de klote is geholpen
maar ook in slechte tijden gewoon achter de ploeg blijven staan want ajax blijft voor mij de nr1 van nl
AFC M&M
 AFC M&M - donderdag 09 februari 2012 - 14:07   quote  deeplink  
Nu eindelijk al die prutsers van de rvc weg zijn moet je een goede technische onderhandelaar neerzetten niet zoals blind die nu ook gelukkig weg is net als Sturkenboom.
Iemand die Tadic en Narsingh snel vastleggen.
Gruber
 Gruber - donderdag 01 maart 2012 - 13:17   quote  deeplink  
Brands doet het toch wel aardig daar in Eindhoven.
PSV haalt na Zanga nu ook een verdedigend Ijslands talent.

http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=160181

Wie gaat nu in godsnaam Jantje vervangen??
En waarom is het al een maand stil rond Narsingh?

Maak me vooral zorgen om de verdediging van volgend jaar. Van Rhijn is groot talent, maar nog niet rijp om eerste keuze te zijn. Boilesen blijkt zeer blessuregevoelig te zijn, en Vertonghen en vd Wiel vertrekken. Wie gaan deze plekken opvullen?

Ik zie heel graag iig Poulsen komen. Is transfervrij dus nu handelen!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 01 maart 2012 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2012 - 13:17 schreef Gruber het volgende:

Maak me vooral zorgen om de verdediging van volgend jaar. Van Rhijn is groot talent, maar nog niet rijp om eerste keuze te zijn. Boilesen blijkt zeer blessuregevoelig te zijn, en Vertonghen en vd Wiel vertrekken. Wie gaan deze plekken opvullen?

Zoals Cruyff al zei...er gebeurt niets...wordt straks weer de hoofdprijs betaald...hadden in de winterstop al toe moeten slaan...Narsingh is straks weer een paar miljoen duurder als ze niet te laat zijn want die blijft niet wachten op Ajax...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 01 maart 2012 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 14:07 schreef AFC M&M het volgende:
Nu eindelijk al die prutsers van de rvc weg zijn moet je een goede technische onderhandelaar neerzetten niet zoals blind die nu ook gelukkig weg is net als Sturkenboom.
Iemand die Tadic en Narsingh snel vastleggen.
Er is nog niemand van de RvC weg...ik had ergens gelezen dat ze er allemaal nog rondlopen....Cruyff heeft gelijk "er gebeurt niets"....zo komen we nooit van de kant...ze blijven Cruyff dwars zitten let maar op....
nora
 nora - donderdag 01 maart 2012 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 21:19 schreef Ajx het volgende:

[..]

Dat ligt er aan of ze goed genoeg zijn ik vind van niet,dus verkopen Anita-Enoh-Jansen-De Jong-Lodeiro ,dan blijven er maar 3 over dus een top middenvelder zou welkom zijn,en dan Ritz naar de a.selectie overhevelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 maart 2012 door nora --
nora
 nora - donderdag 01 maart 2012 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2012 - 16:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zoals Cruyff al zei...er gebeurt niets...wordt straks weer de hoofdprijs betaald...hadden in de winterstop al toe moeten slaan...Narsingh is straks weer een paar miljoen duurder als ze niet te laat zijn want die blijft niet wachten op Ajax...
Inderdaad zei Cruyff er gebeurd niets bij Ajax,maar wie moet er dan wat doen het techn.hart of gaat Cruyff het nu regelen ?? nee dus we zijn dus geen klote opgeschoten vrees ik.
Eide
 Eide - donderdag 01 maart 2012 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2012 - 18:20 schreef nora het volgende:

[..]

Inderdaad zei Cruyff er gebeurd niets bij Ajax,maar wie moet er dan wat doen het techn.hart of gaat Cruyff het nu regelen ?? nee dus we zijn dus geen klote opgeschoten vrees ik.
Nu moet er eerst een RvC komen die een nieuwe AD aanstelt. Hoe het nu binnen de club geregeld is tussen het TH en de resterende zittende directeurs weet ik niet. Ik neem echter aan dat het TH nu de beslissingen neemt over het aantrekken van spelers en dat de financieel directeur faciliteert.

Het TH moet dus nu inlezen in alle lopende zaken van Blind, en alle scouting rapporten en dan beslissingen nemen. Niet alleen over spelers maar ook andere posities zoals bijvoorbeeld in de medische staf.

Contacten over Narsingh waren er al. Ik denk wel dat Ajax dat contact doorzet in deze periode. Hopelijk zonder te veel roemrucht want dat drijft de prijs alleen maar op. Ik hoop zaken was te horen als de krabbel staat!
yngwie
 yngwie - donderdag 01 maart 2012 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2012 - 18:16 schreef nora het volgende:

[..]

Dat ligt er aan of ze goed genoeg zijn ik vind van niet,dus verkopen Anita-Enoh-Jansen-De Jong-Lodeiro ,dan blijven er maar 3 over dus een top middenvelder zou welkom zijn,en dan Ritz naar de a.selectie overhevelen.
Waarom moeten deze jongens weg? We moeten toch is van die gedachte af dat door allerlei spelers te dumpen en deze door zogenaamde topspelers te vervangen.Waar halen we deze topspelers vandaan. Ze zijn onbetaalbaar. En dan met het idee dat Ajax er dan weer staat. Nou ik kan je vertellen dat dit een aantal jaren gaat duren. Daarom moeten we niet te snel oordelen over spelers, want die spelers die jij noemt zijn best bruikbaar, mits ze in hun eigen positie spelen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 01 maart 2012 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2012 - 19:51 schreef yngwie het volgende:

[..]

Waarom moeten deze jongens weg? We moeten toch is van die gedachte af dat door allerlei spelers te dumpen en deze door zogenaamde topspelers te vervangen.Waar halen we deze topspelers vandaan. Ze zijn onbetaalbaar. En dan met het idee dat Ajax er dan weer staat. Nou ik kan je vertellen dat dit een aantal jaren gaat duren. Daarom moeten we niet te snel oordelen over spelers, want die spelers die jij noemt zijn best bruikbaar, mits ze in hun eigen positie spelen.
Eens...alleen Blind, Enoh(of Anita)en Ebecilio verkopen/verhuren...alleen Narsingh en 1 CVM binnen halen mocht Vertonghen en van der Wiel blijven....
Gruber
 Gruber - maandag 05 maart 2012 - 21:05   quote  deeplink  
Tadic naar Twente!! Wanneer gaat Ajax nu gvd eens handelen!! Centrale verdedigder/linksback/rechtsvoor moeten gehaald worden! Het is wachten op het nieuws dat Narsingh bij een andere club tekent. Tadic naar Twente is een perfecte aankoop voor twente. Jonh, Chadli, Verhoek en tadic voor op de flank. Of betekent dit dat john vertrekt?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 maart 2012 door Gruber --
Hummel10
 Hummel10 - maandag 05 maart 2012 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2012 - 21:05 schreef Gruber het volgende:
Tadic naar Twente!! Wanneer gaat Ajax nu gvd eens handelen!! Centrale verdedigder/linksback/rechtsvoor moeten gehaald worden! Het is wachten op het nieuws dat Narsingh bij een andere club tekent. Tadic naar Twente is een perfecte aankoop voor twente. Jonh en tadic voor op de linker flank. Of betekent dit dat john vertrekt?
Respect voor Munsterman en consorten. Er vertrekt van de zomer misschien een speler
dus staat er al een mooie speler voor in de plaats. Ajax loopt liever elke keer achter de feiten aan... Elke keer flikken ze het weer bij twente 1 weg 2 goede terug. Zo hoort het!
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - maandag 05 maart 2012 - 21:38   quote  deeplink  
En we zijn weer eens te laat! Wat een ongelofelijke zooi is het bij Ajax zeg!
Eide
 Eide - maandag 05 maart 2012 - 21:41   quote  deeplink  
Ajax heeft Tadic niet nodig. Iemand op rechtsbuiten en een CVM is afdoende, plus een vervanger voor Jan Vertonghen die zeker gaat vertrekken.
Gruber
 Gruber - maandag 05 maart 2012 - 21:49   quote  deeplink  
Ajax heeft geen tadic nodig? Twente heeft (uitgaande dat er geen spelers vertrekken) als buitenspelers straks Tadic, John, Chadli, Verhoek en Bajrami. Is toch stukken sterker dan Boerrigter, Sulejmani, Ebecilio, Ozbiliz en Lukoki. Boerrigter is al maanden geblesseerd en ik Zie het wel gebeuren dat Derk zeer blessure gevoelig is. Kortom Twente is zeer goed bezig en is nu in staat de beste spelers van de eredivisie te kopen waarbij Ajax het na laat! Ik vind dat zeer zorgwekkend en chapeau voor het handelen en visie van Twente. Je hoort niks en plots is Tadic naar Twente, zomaar eventjes op een maandagavond. Flankspelers met ongelooflijk veel mwaliteit en die staan voor zeer veel assists en goals.
arikanari
 arikanari - maandag 05 maart 2012 - 21:55   quote  deeplink  
Er is nog niks officieel bevestigd, dus voordat gebeurd gaan wij tukkers nog niet staan juichen. Maar eens eerst afwachten wat er vanuit de clubs bekend gaat worden. Want tot op nu toe, wordt het nog steeds hardnekkig ontkend.
Eide
 Eide - maandag 05 maart 2012 - 22:07   quote  deeplink  
Nee, Ajax heeft Tadic niet nodig nee met Boerrichter, Mickey, Ozbiliz en een nieuwe rechtsbuiten (Denk aan Narsingh)

Bovendien ligt daar het voetballende probleem van Ajax niet. Dat probleem ligt aan een slot op de deur en voetballend het spel kunnen maken. Aangezien Erkisen niet aan te tasten is, kan je dan slechts 2 posities aanmerken voor versterking, dat zijn de andere aanvallende middenvelder en de CVM. Na experimenten met Janssen, Aissati en Anita mag och duidelijk zijn dat juist daar de meeste winst te halen valt.

Ajax maakt zat goals. Ajax krijgt er alleen veels te veel tegen en komt nauwelijks aan voetbal toe.

En dan dus nog vervanging voor Jan.

Edit: bovendien heeft Ajax pas weer ruimte in het salarishuis als er een aantal mensen vertrekken zoals EH.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 maart 2012 door Eide --
remco k
 remco k - maandag 05 maart 2012 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2012 - 21:28 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Respect voor Munsterman en consorten. Er vertrekt van de zomer misschien een speler
dus staat er al een mooie speler voor in de plaats. Ajax loopt liever elke keer achter de feiten aan... Elke keer flikken ze het weer bij twente 1 weg 2 goede terug. Zo hoort het!
Hoezo achter de feiten aan?? Misschien wou Ajax hem wel helemaal niet halen??
Dat de supporters een speler graag zien komen betekend nog niet dat de club dit ook wil..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 05 maart 2012 - 23:16   quote  deeplink  
Je kan niet zeggen dat Twente niet slagvaardig is.....we kunnen hier wel chauvinistisch op reageren maar hiermee is Munsterman de concurrentie een slag voor.....kijk naar Ola John en Chadli dit zijn naar mijn idee fantastische aankopen geweest....Sigthorsson en Boerrigter ook maar kijkend naar dit seizoen zijn ze lichamelijk niet sterk genoeg gebleken...pech ???? laten we het hier pech noemen....neemt niet weg met het aankopen van Tadic dat Twente wederom een kanjer binnen hengelt ondanks dat Chadli op die positie speelt....Twente denkt vooruit....ze zijn blessures voor....mijn complimenten aan Munsterman.....hij zorgt er voor dat Twente de komende jaren in de top blijft meespelen....Ajax heeft zijn jeugd echter is het maar de vraag of hier toppers tuseen zitten.....als wij achter blijven in het halen van broodnodige spelers verspelen we prijzen en daarmee inkomsten....
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 06 maart 2012 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2012 - 22:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoezo achter de feiten aan?? Misschien wou Ajax hem wel helemaal niet halen??
Dat de supporters een speler graag zien komen betekend nog niet dat de club dit ook wil..
waar zeg ik dat ajax tadic wil dan? Gaat erom dat ze elke keer te laat zijn. Waarom bv. Niet narsingh alvast binnenhalen?
swennos
 swennos - dinsdag 06 maart 2012 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 21:17 schreef AFC M&M het volgende:
die hadden we in huis iemand die daar veel geschikter voor is als Theo . Namelijk van der Heiden ik zit toevallig net een stukje van hem te lezen
Eide
 Eide - dinsdag 06 maart 2012 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 10:08 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

waar zeg ik dat ajax tadic wil dan? Gaat erom dat ze elke keer te laat zijn. Waarom bv. Niet narsingh alvast binnenhalen?
Omdat, op basis van het financieel verslag, Ajax pas ruimte heeft in het salarishuis om nieuwe spelers aan te trekken als er een aantal lui vertrekken als bijvoorbeeld EH a 1.8 miljoen per jaar. Ik weet niet hoe de financiële reserve van Ajax is en of ze zonder transfers geld in kas hebben om een speler over te nemen.

Ik zou ik best graag bijvoorbeeld een Narsingh willen zien, maar nog liever bijvoorbeeld Maduro of een andere goede CVM. Maar liever nog op dit moment solide beleid en als er dan spelers aangetrokken worden moeten ze meerwaarde voor de ploeg hebben. Er zijn te veel aankopen gefaald de afgelopen jaren en eigenlijk zijn de succes verhalen, met uitzondering van KJH en Suarez allemaal jongens uit de eigen jeugd geweest.

De lijst miskopen van de laatste 10 jaar is on verkeerde redenen indrukwekkend te noemen. Laten we hopen dat als Ajax de weer lui gaat aantrekken ook wel overwogen keuzes daarin maakt.

Zomaar wat namen van de afgelopen jaren, aankopen die het niet hebben gered:
Atouba
Gabrich
Machlas
Vierklau
Luque
Nieuwenburg
Roger
Charisteas
Ledezma
Sikora
Kinkladze
Verlaat
Juanfran
Urzaiz
Christopher Kanu
Delorge
Colin
El Hamdaoui
Sonck

Ik zou nog wel even door kunnen gaan als ik nog iets verder terug de tijd in ga. Punt is dat als je iemand koopt, dat wel een doordachte en weloverwogen aankoop moet zijn die iets toevoegt aan de ploeg. Een aantal mannen hierboven kon best een aardig potje ballen, maar kwamen bij Ajax niet uit de verf, pasten gewoon niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 maart 2012 door Eide --
swennos
 swennos - dinsdag 06 maart 2012 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 11:08 schreef dennis s het volgende:
dat is algemeen bekend tog dat ze bij ajax al jaren lopen teslapen
het gaat niet voor niets al jaren niet goed bij de club sinds ze de beurs op zijn gaat het slecht wat beter gezegt sind ze in die kut arena zitten waar totaal geen sfeer hangt
mis echt de tijd van dat ze nog in de meer zaten altijd een geweldige sfeer daar waren de tegenstanders gewoon bang nu denkt zelfs dat fc oss nog punten zou kunnen pakken van ajax is gewoon te triest voor woorden hoe die club naar de klote is geholpen
maar ook in slechte tijden gewoon achter de ploeg blijven staan want ajax blijft voor mij de nr1 van nl
Nou moet je de meer ook niet gaan lopen ophemelen.
Dat was op het (laatst jammer genoeg) ook een pishok .
Ik weet dat WE er de mooiste tijden hebben beleeft maar het kon niet meer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 maart 2012 door swennos --
Brandje
 Brandje - dinsdag 06 maart 2012 - 11:00   quote  deeplink  
Wat een stelletje zeikerds hier. Wij hebben gvd Boerrigter wat een international is. Twente betaald bijna 8 miljoen voor Tadic. Hadden wij dat ook moeten doen en dan Boerrigter op de bank gaan zetten.
Jarenlang hebben we zitten janken dat we te veel geld uitgeven aan spelers en nu is het ook weer niet goed omdat we geen 8 miljoen willen neertelen voor tadic die we ook nog eens niet nodig hebben!!
Stelletje zeikwijven zijn jullie!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 maart 2012 door Brandje --
VakkieC
 VakkieC - dinsdag 06 maart 2012 - 11:15   quote  deeplink  
Lucky 020 strooit met geld en eindigt 6e dit seizoen. Dat moet wel even pijn doen, denk ik.
yngwie
 yngwie - dinsdag 06 maart 2012 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 10:17 schreef swennos het volgende:

[..]

die hadden we in huis iemand die daar veel geschikter voor is als Theo . Namelijk van der Heiden ik zit toevallig net een stukje van hem te lezen
van der Heiden en ook Robert Schilder waren zeker bruikbaar voor Ajax. Te snel afgedankt.
Brandje
 Brandje - dinsdag 06 maart 2012 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 21:23 schreef AFC M&M het volgende:

[..]

Janssen, De Jong en Enoh kunnen worden verkocht. Klaassen langzaam brengen tenslotte nog maar a-junior!
WE hebben geen goede cvm of vind jij met enoh en anita wel?
Type elm/strootman is perfect!
Dan Narsingh erbij, verdediger(s) en Tadic of Assaidi
Kampioensteam!
Voor de zoveelste keer. Janssen heeft maar een eenjarig contract
Brandje
 Brandje - dinsdag 06 maart 2012 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2012 - 13:17 schreef Gruber het volgende:

Ken jij de spelers??? De zanga is bijna een jaar ernstig geblesseerd geweest en van een IJslands talentje moet ik onder de indruk zijn van het werk van Brands??
Draai het eens. Bijna 30 miljoen uitgegeven en ondersteboven gespeeld worden door Tukkers.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 06 maart 2012 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 11:15 schreef VakkieC het volgende:
Lucky 020 strooit met geld en eindigt 6e dit seizoen. Dat moet wel even pijn doen, denk ik.
Seizoen duurt nog even hoor!
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 06 maart 2012 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 10:18 schreef Eide het volgende:

[..]

Omdat, op basis van het financieel verslag, Ajax pas ruimte heeft in het salarishuis om nieuwe spelers aan te trekken als er een aantal lui vertrekken als bijvoorbeeld EH a 1.8 miljoen per jaar. Ik weet niet hoe de financiële reserve van Ajax is en of ze zonder transfers geld in kas hebben om een speler over te nemen.

Ik zou ik best graag bijvoorbeeld een Narsingh willen zien, maar nog liever bijvoorbeeld Maduro of een andere goede CVM. Maar liever nog op dit moment solide beleid en als er dan spelers aangetrokken worden moeten ze meerwaarde voor de ploeg hebben. Er zijn te veel aankopen gefaald de afgelopen jaren en eigenlijk zijn de succes verhalen, met uitzondering van KJH en Suarez allemaal jongens uit de eigen jeugd geweest.

De lijst miskopen van de laatste 10 jaar is on verkeerde redenen indrukwekkend te noemen. Laten we hopen dat als Ajax de weer lui gaat aantrekken ook wel overwogen keuzes daarin maakt.

Zomaar wat namen van de afgelopen jaren, aankopen die het niet hebben gered:
Atouba
Gabrich
Machlas
Vierklau
Luque
Nieuwenburg
Roger
Charisteas
Ledezma
Sikora
Kinkladze
Verlaat
Juanfran
Urzaiz
Christopher Kanu
Delorge
Colin
El Hamdaoui
Sonck

Ik zou nog wel even door kunnen gaan als ik nog iets verder terug de tijd in ga. Punt is dat als je iemand koopt, dat wel een doordachte en weloverwogen aankoop moet zijn die iets toevoegt aan de ploeg. Een aantal mannen hierboven kon best een aardig potje ballen, maar kwamen bij Ajax niet uit de verf, pasten gewoon niet.
Ik begrijp je punt alleen kijk eens naar de gemiddelde leeftijd van die miskopen.
Grote talenten die nog verder kunnen ontwikkelen maar al wel een meerwaarde zijn bij een subtopper daar kan weinig fout aangaan hoor. Ok er zal er heus wel 1 tussen kunnen zitten die het niet red.
En er is heus nog wel wat geld beschikbaar hoor alleen zitten de heren liever op hun centen.
Maduro zou inderdaad nuttig kunnen zijn.
Eide
 Eide - dinsdag 06 maart 2012 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 17:41 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik begrijp je punt alleen kijk eens naar de gemiddelde leeftijd van die miskopen.
Grote talenten die nog verder kunnen ontwikkelen maar al wel een meerwaarde zijn bij een subtopper daar kan weinig fout aangaan hoor. Ok er zal er heus wel 1 tussen kunnen zitten die het niet red.
Ik had er nog wel 10 kunnen opschrijven en dan ben ik nog steeds niet verder dan 15 jaar terug in de tijd. Maar je snapt mijn punt, er zijn te veel spelers geweest die niets toevoegden.

Er zijn nog altijd hier lui die met droge ogen roepen om Poulsen terwijl we Boilesen, Alderweireld, Anita en Koppers hebben die allemaal daar uit de voeten kunnen, allemaal bewezen zijn bij Ajax en allemaal gewoon uit de eigen opleiding komen. En Poulsen voegt, ten opzichte van deze heren, niets maar dan ook helemaal niets toe aan Ajax. Tenzij Poulsen plotseling het niveau van Maxwel of Chivu heeft heeft die verder aardige voetballer gewoon niets in Amsterdam te zoeken. Nu is Poulsen hier het voorbeeld, maar je kan ook rustig Maher hier noemen (of elke andere aanvallende middenvelder in Nederland) en zelfs Tadic kan je over discuseren met Boerrichter in de selectie.

quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 17:41 schreef Hummel10 het volgende:
En er is heus nog wel wat geld beschikbaar hoor alleen zitten de heren liever op hun centen.
Ik kan niet in de kas kijken. ik weet wel zeker dat Ajax in het salarishuis geen ruimte heeft voor meer spelers. Je kan nog zoveel geld hebben voor transfers, als je de salarissen niet kan betalen houdt het gewoon op.

Maar als Ajax dan gaat kopen, dan iemand die meerwaarde heeft, kwalitatief goed is en zoals jij terecht zegt, toekomst heeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 maart 2012 door Eide --
Gruber
 Gruber - dinsdag 06 maart 2012 - 18:25   quote  deeplink  
@Eide
Poulsen bewijst op het moment beter te zijn dan alle linksbacks die Ajax in de selectie heeft. Boilesen kan zeker uitgroeien tot een goede linksback echter deze man speelt bijna nooit. Heeft vorig jaar nog geen half seizoen wat wedstrijden gespeeld en aan het begin van dit seizoen. Boilesen misschien erg blessuregevoelig? Boerrigter misschien ook?? Hoe kan Boilesen nu weer fit zijn en na 80 minuten voetbal er weer weken uit liggen... Puur fouten van technische en medische staf??? Neem aan dat hij zelf ook wel aangeeft wanneer hij weer wedstrijdfit is. Anita komt simpelweg te kort op linksback is inderdaad al vaak genoeg bewezen. Alderweireld moet in het centrum en op geen andere plek!!! Zie afgelopen pot tegen Roda, waar hij een veredelde rechtsback speelde. Geen 1 voorzet kwam aan van de beste man. Koppers kan je achter de hand houden om zo af en toe in te vallen en te groeien. Linksback is een zeer zwakke positie bij Ajax en al jaren!!

Ajax dient gewoon 2 goede linksbacks te hebben! Onbegrijpelijk dat personen zoals jij niet met Ajax naar een hoger plan willen, aangezien alles moet worden bereikt met eigen jeugd. Alles wordt af gedaan met we hebben toch al een Boilesen en een Boerrigter. Ja klopt maar 1 speler van niveau voor 1 positie is niet voldoende voor een topclub, daar heb je er minsten 2 nodig en dat kan je dan aanvullen met eigen jeugd. De echt grote talenten breken toch wel door!

Poulsen is transfervrij en zeker een versterking voor Ajax. Ik zeg halen!
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 06 maart 2012 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 18:10 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik had er nog wel 10 kunnen opschrijven en dan ben ik nog steeds niet verder dan 15 jaar terug in de tijd. Maar je snapt mijn punt, er zijn te veel spelers geweest die niets toevoegden.

Er zijn nog altijd hier lui die met droge ogen roepen om Poulsen terwijl we Boilesen, Alderweireld, Anita en Koppers hebben die allemaal daar uit de voeten kunnen, allemaal bewezen zijn bij Ajax en allemaal gewoon uit de eigen opleiding komen. En Poulsen voegt, ten opzichte van deze heren, niets maar dan ook helemaal niets toe aan Ajax. Tenzij Poulsen plotseling het niveau van Maxwel of Chivu heeft heeft die verder aardige voetballer gewoon niets in Amsterdam te zoeken. Nu is Poulsen hier het voorbeeld, maar je kan ook rustig Maher hier noemen (of elke andere aanvallende middenvelder in Nederland) en zelfs Tadic kan je over discuseren met Boerrichter in de selectie.

[..]

Ik kan niet in de kas kijken. ik weet wel zeker dat Ajax in het salarishuis geen ruimte heeft voor meer spelers. Je kan nog zoveel geld hebben voor transfers, als je de salarissen niet kan betalen houdt het gewoon op.

Maar als Ajax dan gaat kopen, dan iemand die meerwaarde heeft, kwalitatief goed is en zoals jij terecht zegt, toekomst heeft.
Ben het grotendeels ook wel met je eens ook hoor. Een miskoop zit ook niemand op te wachten.
Maar op bepaalde plekken zit je erg dun in de spoeling. Dus dan denk ik grote schoonmaak houden en gericht inkopen. Maar hier kunnen we nog uren over praten voorlopig gebeurd er toch helemaal niets.
remco k
 remco k - dinsdag 06 maart 2012 - 23:16   quote  deeplink  
quote:

[..]

Waarom wel?? Weet jij veel waar Ajax mee bezig is, misschien kijken ze wel in het buitenland naar zo'n type speler, of misschien wacht men wel omdat Ozbiliz zich nu ineens vrij goed ontwikkeld..
nora
 nora - woensdag 07 maart 2012 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2012 - 19:51 schreef yngwie het volgende:

[..]

Ze komen voor de top tekort,al laat je ze nog een paar seizoenen spelen ze worden geen top,dat zie je wel na 1 0f 2 jaar.
nora
 nora - woensdag 07 maart 2012 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2012 - 21:41 schreef Eide het volgende:
Ajax heeft Tadic niet nodig. Iemand op rechtsbuiten en een CVM is afdoende, plus een vervanger voor Jan Vertonghen die zeker gaat vertrekken.
Beste Eide vervangers zijn er altijd bij Ajax maar of ze ook top zijn daar zit mijn twijfels.
Eide
 Eide - woensdag 07 maart 2012 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2012 - 00:28 schreef nora het volgende:

[..]

Beste Eide vervangers zijn er altijd bij Ajax maar of ze ook top zijn daar zit mijn twijfels.
Ik doelde natuurlijk op kwalitatieve versterkingen. In mijn hele betoog, en in elk betoog, draag ik tekens aan dat Ajax niet alles moet kopen wat los en vast zit, maar alleen waar het zelf te kort komt in selectie en jeugd. En dat zijn die posities. Jou uitspraak onderschijft dat denk ik? Of hoe moet ik deze anders plaatsen?
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 07 maart 2012 - 08:10   quote  deeplink  
quote:

[..]

Omdat dat niet mogelijk is misschien?

Je moet eerste met Heerenveen in onderhandeling zijn wil je met Narsingh kunnen praten.
Op het moment dat Heerenveen zegt, "Wij wachten nog even en willen ons volledig richting op het restant van het seizoen", kan je als Ajax zijnde hoog of laag springen, maar moet je toch wachten.
biba1970
 biba1970 - woensdag 07 maart 2012 - 10:51   quote  deeplink  
ja wacht maar eens even nog ff en we hebben onze eerste top aankoop binnen meneer swinkels hele goeie zet.
Eide
 Eide - woensdag 07 maart 2012 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2012 - 10:51 schreef biba1970 het volgende:
ja wacht maar eens even nog ff en we hebben onze eerste top aankoop binnen meneer swinkels hele goeie zet.
De zaakwaarnemer van meneer meldt dat Ajax interesse zou hebben. Dat is iets heel anders.

quote:
Op woensdag 07 maart 2012 - 08:10 schreef Booya4Afca het volgende:
Je moet eerste met Heerenveen in onderhandeling zijn wil je met Narsingh kunnen praten.
Op het moment dat Heerenveen zegt, "Wij wachten nog even en willen ons volledig richting op het restant van het seizoen", kan je als Ajax zijnde hoog of laag springen, maar moet je toch wachten.
Precies. En volgens mij is dat momenteel even het devies bij H'veen met het oog op Europees voetbal en de komst van Van Basten.
nora
 nora - woensdag 07 maart 2012 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 18:25 schreef Gruber het volgende:
@Eide
Poulsen bewijst op het moment beter te zijn dan alle linksbacks die Ajax in de selectie heeft. Boilesen kan zeker uitgroeien tot een goede linksback echter deze man speelt bijna nooit. Heeft vorig jaar nog geen half seizoen wat wedstrijden gespeeld en aan het begin van dit seizoen. Boilesen misschien erg blessuregevoelig? Boerrigter misschien ook?? Hoe kan Boilesen nu weer fit zijn en na 80 minuten voetbal er weer weken uit liggen... Puur fouten van technische en medische staf??? Neem aan dat hij zelf ook wel aangeeft wanneer hij weer wedstrijdfit is. Anita komt simpelweg te kort op linksback is inderdaad al vaak genoeg bewezen. Alderweireld moet in het centrum en op geen andere plek!!! Zie afgelopen pot tegen Roda, waar hij een veredelde rechtsback speelde. Geen 1 voorzet kwam aan van de beste man. Koppers kan je achter de hand houden om zo af en toe in te vallen en te groeien. Linksback is een zeer zwakke positie bij Ajax en al jaren!!

Ajax dient gewoon 2 goede linksbacks te hebben! Onbegrijpelijk dat personen zoals jij niet met Ajax naar een hoger plan willen, aangezien alles moet worden bereikt met eigen jeugd. Alles wordt af gedaan met we hebben toch al een Boilesen en een Boerrigter. Ja klopt maar 1 speler van niveau voor 1 positie is niet voldoende voor een topclub, daar heb je er minsten 2 nodig en dat kan je dan aanvullen met eigen jeugd. De echt grote talenten breken toch wel door!

Poulsen is transfervrij en zeker een versterking voor Ajax. Ik zeg halen!
Plus 1
nora
 nora - woensdag 07 maart 2012 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 23:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom wel?? Weet jij veel waar Ajax mee bezig is, misschien kijken ze wel in het buitenland naar zo'n type speler, of misschien wacht men wel omdat Ozbiliz zich nu ineens vrij goed ontwikkeld..
Klopt maar de visie van Ajax om als je een goede speler hebt voor 1 positie er dan geen goede backup is,en dat zie ik bij Ajax.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nu handelen!

0.0070860