|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 maart 2012 - 18:25 schreef Gruber het volgende:@Eide Poulsen bewijst op het moment beter te zijn dan alle linksbacks die Ajax in de selectie heeft. Verschillen we dan toch over van mening, aangezien ik Poulsen de zwakste schakel vind in de AZ verdediging als daar iedereen fit is. Veel drang naar voren maar verdedigend gewoon matig, en niet voor niets al door Biolesen gepasseerd in de pikorde van het Deense elftal. De blessure was Biolesen was trouwens en afgescheurde kruisband want het gevolg is van een abrupt trauma aan de knie. Heeft niets met blessuregevoeligheid te maken, maar is wel een veel voorkomende zware blessure bij voetballers.
quote:Op dinsdag 06 maart 2012 - 18:25 schreef Gruber het volgende:Ajax dient gewoon 2 goede linksbacks te hebben! Onbegrijpelijk dat personen zoals jij niet met Ajax naar een hoger plan willen, aangezien alles moet worden bereikt met eigen jeugd. Ik zeg nergens dat alles met eigen jeugd moet. Als je dat denkt moet je toch maar eens gaan lezen wat ik schrijf en niet zomaar van je af blaten. Ik stel dat Ajax vanuit het verleden met name succesvol is geweest als er zelf opgeleid personeel tussen de lijnen stond, juist als er op hoog niveau werd gespeeld. kenmerkend daarbij was waar Ajax zelf niet in voldoende kwaliteit kon voorzien er een buitengewoon goede voetballer bij werd gehaald.
Dat wil ik nu ook graag. Als jij me nu zegt dat Poulsen een buitengewoon getalenteerd voetballer is dan lach ik je gewoon uit. Ajax gaat zich daar niet mee versterken. Wat jij voorstelt is veel geld uitgeven op niets af. Investeer dat geld dan in spelers waar Ajax echt beter van wordt, zoals een goede CVM en een rechtsbuiten, maar kom niet aan met een Poulsen, 27 jaar dus op het top van zijn kunnen die nog nooit, maar dan ook nooit de middelmaat heeft overstegen.
Gezien de financiële mogelijkheden kan Ajax geen gearriveerde toppers betalen, dus zullen we het moeten zoeken in aankomend talent, denk aan de Eriksen's van deze wereld of van topvoetballers die komen afsluiten bij Ajax. Aankomende toppers is een zaak van de scouting goed werkt bij het halen van jeugdspelers maar minder goed voor het 1e. Terugkerende toppers is afhankelijk van hun wensen. Chivu zal waarschijnlijk voor een grote competitie kiezen, Heitinga komt nog niet, zelfde voor VDV. De enige mogelijkheid wat dat betreft zal Maduro zijn.
Nogmaals, ik denk aan versterkingen van buiten de club voor CVM, rechtsbuiten en mogelijk CV als Jantje vertrekt. Dat zijn de plaatsen die Ajax nu zelf niet afdoende kan afdichten waarbij de CVM en rechtsbuiten dit seizoen toch al zwak zijn ingevuld. Dus zal je daar moeten investeren, en niet op linksback waar we Biolesen, Alderweireld, Vertonghen, Anita, Koppers en Blind hebben die daar kunnen spelen en je als enige argument hebt dat er achter Biolesen geen echte LB staat die structureel kan concureren op LB.
Ben benieuwd of je serieuze argumenten hebt want alle informatie wijst er toch op dat Ajax met Biolesen een betere LB heeft. Daar moet wel een goede 2e keuze achter. Helemaal mee eens, want Anita en Blind voldoen niet. Poulsen zou best als wissel achter Biolesen mogen zitten, maar die kans acht ik vrij klein.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 maart 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
@ Eide
We verschillen inderdaad sterk van mening. Ten eerste was/is Boilesen geblesseerd aan zijn hamstring en niet aan zijn knie. Zijn huidige blessure aan zijn hamstring zit op een andere plek dan zijn eerdere hamstringblessure. Ook tijdens zijn revalidatie heeft hij een zware terugval gehad. Dit betreft spierblessures en sommige spelers hebben hier veel vaker last van dan andere. Heeft dus niks te maken met een afgescheurde kruisband.Op 18 september liep Boilesen zijn eerste hamstringblessure in wedstrijd tegen PSV. Kortom hij is al bijna een half jaar out door een hamstringblessure en dat is erg lang! Dus heel goed mogelijk wel blessuregevoelig!
Ajax staat inderdaad bekent om de uitmuntende eigen jeugd. Als Ajax niet in voldoende kwaliteit kon voorzien. Dat is nu toch precies aan de orde. In mijn ogen komen Anita, Blind, en Koppers ver te kort voor linksback van Ajax. Dit is bij Anita en Blind al zeer vaak gebleken. Alderweireld en Vertonghen wil je niet op linksachter hebben spelen! Dan kan je zelfs zeggen dt Vertonghen ook stand-in is voor Boerrigter en Sigi aangezien hij op linksvoor en in de spits waarschijnlijk nog steeds de beste speler is.De echt grote talenten breken door. Of wil je zeggen dat Ebecilio en Blind nog niet genoeg kansen hebben gehad? Een Nederlandse Ajax speler moet in mijn ogen in aanmerking komen voor Oranje! Dat gaat bij deze 2 echt nooit gebeuren. En dat weet jij zelf ook wel. Dus niet goed genoeg voor Ajax. Ozbiliz nog twijfel gevalletje.
Poulsen is geen buitengewoon getalenteerde speler, maar wel een zeer nuttige die de concurrentie strijd met Boilesen aan kan! Als 1 van de 2 geblesseerd is val je in ieder geval niet terug naar een niveau Blind.Poulsen is 27 en zit komende 3 jaar in de bloei van zijn carrière. En er zijn wel meer laatbloeiers niet..? Tevens is de man transfervrij zodoende alleen tekengeld en salaris. Investering is zeer gering aangezien Poulsen hoogstwaarschijnlijk onder miljoen per jaar zal verdienen.
Terugkerende toppers moet je niet op gokken. Die lullen allemaal dat ze terugkomen maar geen 1 houdt zich aan zijn woord. Ajax kan prima wat investeren in spelers zoals gedaan bij een Huntelaar of Suarez. Is veel geld aan deze spelers verdiend. Ook een investering als de Zeeuw is Ajax niet slechter van geworden. Scouting van AJax is bij jeugd top! Maar voor het eerste dramatisch slecht te noemen! Zlatan kan worden gezien als de laatste succesvolle buitenlandse versterking voor het 1e. De Huntelaars en Suarezsen hadden jij en ik ook al lang al gescout.
Anita doet het in mij ogen veel beter op CVM dan op de back posities. Maar ben het met je eens dat er voor CVM een versterking moet komen. Jan gaat zeker weg dus ook een CV halen! Is te hopen dat Ajax daar al mee bezig is want een ieder weet dat Jan ons verlaat deze zomer. Verder dient er ook een rechtsbuiten gehaald te worden. Narsingh!
En een linksback! Het argument dat er achter Boilesen geen goede vervanger staat lijkt mij het sterkste argument dat iemand aan kan voeren in deze. Want die ontbreekt nu eenmaal in de selectie. Al maanden zit Ajax te kloten op linksback maar volgens jouw is er dus geen vuiltje aan de lucht omdat we 5 goede vervangers hebben. Daar moet ik nu om lachen!
Betreffende Poulsen hoeft Ajax niet veel geld te investeren en heb je 2 Deens internationals op je linksback positie staan. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Correct, mijn fout.
quote:Op woensdag 07 maart 2012 - 13:27 schreef Gruber het volgende:volgens jouw is er dus geen vuiltje aan de lucht omdat we 5 goede vervangers hebben. Daar moet ik nu om lachen! Tja, ergens houd het op met serieus reageren. Je beweert nu het omgekeerde van wat ik heb geschreven (zie laatste alinea), neem me niet kwalijk dat ik dus verder met jou geen discussie aan ga. Ik schreef dat er een goede 2e achter Boilesen moet komen, iets waar jij kennelijk voor kiest om niet te zien. Prima. Fijne dag verder.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 maart 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
@ Eide en overige lezers
Dit heb ik werkelijk nog nooit gezien! JE LAATSTE ALINEA AANPASSEN NU IK MET STERKERE ARGUMENTEN KOM.. WHAHAHAH!!!
Je lult de hele tijd dat Poulsen niet goed genoeg is en dat AJax niemand moet halen voor linksback omdat we Blind, Anita, ALderweireld, Vertonghen en Koppers hebben die daar uit de voeten kunnen. En dat Ajax zich moet richten op een CVM. En opeens is je mening veranderd in het standpunt dat Ajax een goede 2de linksback moet halen voor achter Boilesen., en dat Poulsen wel kan komen als standin. Anita, Blind en Koppers opeens niet goed genoeg meer...??? Je bent alleen vergeten ook je reactie op de vorige pagina nog even aan te passen. Daar zeg je namelijk het volgende:
Er zijn nog altijd hier lui die met droge ogen roepen om Poulsen terwijl we Boilesen, Alderweireld, Anita en Koppers hebben die allemaal daar uit de voeten kunnen, allemaal bewezen zijn bij Ajax en allemaal gewoon uit de eigen opleiding komen. En Poulsen voegt, ten opzichte van deze heren, niets maar dan ook helemaal niets toe aan Ajax.
Zelden iemand zichzelf zo hebben zien tegen spreken.
En dan nog eindigen met woorden als:
'Tja, ergens houd het op met serieus reageren. Je beweert nu het omgekeerde van wat ik heb geschreven, neem me niet kwalijk dat ik dus verder met jou geen discussie aan ga. Ik schreef dat er een goede 2e achter Boilesen moet komen, iets waar jij kennelijk voor kiest om niet te zien. Prima. Fijne dag verder.'
Hoe hard kan je een discussietje verliezen!!!! Fijne dag verder... |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
quote:Op woensdag 07 maart 2012 - 13:52 schreef Eide het volgende:Tja, ergens houd het op met serieus reageren. Je beweert nu het omgekeerde van wat ik heb geschreven (zie laatste alinea), neem me niet kwalijk dat ik dus verder met jou geen discussie aan ga. Ik schreef dat er een goede 2e achter Boilesen moet komen, iets waar jij kennelijk voor kiest om niet te zien. Prima. Fijne dag verder. te zielig voor woorden...!! Je zet jezelf volledig buitenspel. Je weet namelijk zelf donders goed dat je je laatste alinea hebt aangepast. Eerst stond er namelijk alleen dat ik met betere argumenten moest komen waarom Poulsen geschikt zou zijn voor AJax.
Eide = game over! |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
quote:Op woensdag 07 maart 2012 - 12:32 schreef Eide het volgende:Nogmaals, ik denk aan versterkingen van buiten de club voor CVM, rechtsbuiten en mogelijk CV als Jantje vertrekt. Dat zijn de plaatsen die Ajax nu zelf niet afdoende kan afdichten waarbij de CVM en rechtsbuiten dit seizoen toch al zwak zijn ingevuld. Dus zal je daar moeten investeren, en niet op linksback waar we Biolesen, Alderweireld, Vertonghen, Anita, Koppers en Blind hebben die daar kunnen spelen en je als enige argument hebt dat er achter Biolesen geen echte LB staat die structureel kan concureren op LB. Ben benieuwd of je serieuze argumenten hebt want alle informatie wijst er toch op dat Ajax met Biolesen een betere LB heeft. Daar moet wel een goede 2e keuze achter. Helemaal mee eens, want Anita en Blind voldoen niet. Poulsen zou best als wissel achter Biolesen mogen zitten, maar die kans acht ik vrij klein. JE bent ook vergeten de samenhang tussen deze 2 alinea's aan te passen, want ook hier spreek je jezelf nogal tegen.
In de bovenste alinea moet er geen linksback komen en kunnen Blind en Anita nog spelen op die positie.
1 alineatje verder zijn Anita en Blind opeens niet goed genoeg meer... |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op woensdag 07 maart 2012 - 14:11 schreef Gruber het volgende:@ Eide en overige lezers Dit heb ik werkelijk nog nooit gezien! JE LAATSTE ALINEA AANPASSEN NU IK MET STERKERE ARGUMENTEN KOM.. WHAHAHAH!!! Je lult de hele tijd dat Poulsen niet goed genoeg is en dat AJax niemand moet halen voor linksback omdat we Blind, Anita, ALderweireld, Vertonghen en Koppers hebben die daar uit de voeten kunnen. En dat Ajax zich moet richten op een CVM. En opeens is je mening veranderd in het standpunt dat Ajax een goede 2de linksback moet halen voor achter Boilesen., en dat Poulsen wel kan komen als standin. Anita, Blind en Koppers opeens niet goed genoeg meer...??? Je bent alleen vergeten ook je reactie op de vorige pagina nog even aan te passen. Daar zeg je namelijk het volgende: Er zijn nog altijd hier lui die met droge ogen roepen om Poulsen terwijl we Boilesen, Alderweireld, Anita en Koppers hebben die allemaal daar uit de voeten kunnen, allemaal bewezen zijn bij Ajax en allemaal gewoon uit de eigen opleiding komen. En Poulsen voegt, ten opzichte van deze heren, niets maar dan ook helemaal niets toe aan Ajax. Zelden iemand zichzelf zo hebben zien tegen spreken. En dan nog eindigen met woorden als: 'Tja, ergens houd het op met serieus reageren. Je beweert nu het omgekeerde van wat ik heb geschreven, neem me niet kwalijk dat ik dus verder met jou geen discussie aan ga. Ik schreef dat er een goede 2e achter Boilesen moet komen, iets waar jij kennelijk voor kiest om niet te zien. Prima. Fijne dag verder.' Hoe hard kan je een discussietje verliezen!!!! Fijne dag verder... Sterker nog;
Boilesen, Alderweireld, Anita en Koppers zijn helemaal geen echte linksbacks.
Alderweireld, Boilesen en Koppers zijn centrale verdedigers. Anita is al helemaal geen verdediger.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 maart 2012 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 07 maart 2012 - 14:11 schreef Gruber het volgende:@ Eide en overige lezers Dit heb ik werkelijk nog nooit gezien! JE LAATSTE ALINEA AANPASSEN NU IK MET STERKERE ARGUMENTEN KOM.. WHAHAHAH!!! Stond er al voordat je jou reactie kwam hoor, sterker nog, al geruime tijd. Maar je doet maar. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 07 maart 2012 - 14:29 schreef Gruber het volgende:[..] In de bovenste alinea moet er geen linksback komen en kunnen Blind en Anita nog spelen op die positie. 1 alineatje verder zijn Anita en Blind opeens niet goed genoeg meer... Kunnen spelen en gelijkwaardig is een wereld van verschil of niet?
quote:Op woensdag 07 maart 2012 - 14:50 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Sterker nog; Boilesen, Alderweireld, Anita en Koppers zijn helemaal geen echte linksbacks. Alderweireld, Boilesen en Koppers zijn centrale verdedigers. Anita is al helemaal geen verdediger. Zie bovendtaand.
En de edits zijn om verschillende quotes in 1 bericht te plaatsen. Ik verander achteraf helemaal niets.
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 07 maart 2012 - 12:32 schreef Eide het volgende:[..] Verschillen we dan toch over van mening, aangezien ik Poulsen de zwakste schakel vind in de AZ verdediging als daar iedereen fit is. Veel drang naar voren maar verdedigend gewoon matig, en niet voor niets al door Biolesen gepasseerd in de pikorde van het Deense elftal. De blessure was Biolesen was trouwens en afgescheurde kruisband want het gevolg is van een abrupt trauma aan de knie. Heeft niets met blessuregevoeligheid te maken, maar is wel een veel voorkomende zware blessure bij voetballers. [..] Ik zeg nergens dat alles met eigen jeugd moet. Als je dat denkt moet je toch maar eens gaan lezen wat ik schrijf en niet zomaar van je af blaten. Ik stel dat Ajax vanuit het verleden met name succesvol is geweest als er zelf opgeleid personeel tussen de lijnen stond, juist als er op hoog niveau werd gespeeld. kenmerkend daarbij was waar Ajax zelf niet in voldoende kwaliteit kon voorzien er een buitengewoon goede voetballer bij werd gehaald. Dat wil ik nu ook graag. Als jij me nu zegt dat Poulsen een buitengewoon getalenteerd voetballer is dan lach ik je gewoon uit. Ajax gaat zich daar niet mee versterken. Wat jij voorstelt is veel geld uitgeven op niets af. Investeer dat geld dan in spelers waar Ajax echt beter van wordt, zoals een goede CVM en een rechtsbuiten, maar kom niet aan met een Poulsen, 27 jaar dus op het top van zijn kunnen die nog nooit, maar dan ook nooit de middelmaat heeft overstegen. Gezien de financiële mogelijkheden kan Ajax geen gearriveerde toppers betalen, dus zullen we het moeten zoeken in aankomend talent, denk aan de Eriksen's van deze wereld of van topvoetballers die komen afsluiten bij Ajax. Aankomende toppers is een zaak van de scouting goed werkt bij het halen van jeugdspelers maar minder goed voor het 1e. Terugkerende toppers is afhankelijk van hun wensen. Chivu zal waarschijnlijk voor een grote competitie kiezen, Heitinga komt nog niet, zelfde voor VDV. De enige mogelijkheid wat dat betreft zal Maduro zijn. Nogmaals, ik denk aan versterkingen van buiten de club voor CVM, rechtsbuiten en mogelijk CV als Jantje vertrekt. Dat zijn de plaatsen die Ajax nu zelf niet afdoende kan afdichten waarbij de CVM en rechtsbuiten dit seizoen toch al zwak zijn ingevuld. Dus zal je daar moeten investeren, en niet op linksback waar we Biolesen, Alderweireld, Vertonghen, Anita, Koppers en Blind hebben die daar kunnen spelen en je als enige argument hebt dat er achter Biolesen geen echte LB staat die structureel kan concureren op LB. Ben benieuwd of je serieuze argumenten hebt want alle informatie wijst er toch op dat Ajax met Biolesen een betere LB heeft. Daar moet wel een goede 2e keuze achter. Helemaal mee eens, want Anita en Blind voldoen niet. Poulsen zou best als wissel achter Biolesen mogen zitten, maar die kans acht ik vrij klein. Beste Eide volgens mij leef je af en toe in de jaren 70 ,het alleen maar met jeugd redden in de top lukt never nooit meer,toen de tijd ging alle top jeugd nog naar Ajax nu zitten ze door heel Nederland,ten tweede als ze top zijn bij Ajax gaan ze op te vroegen leeftijd voor het geld ,en als ze blijven en ze gaan extra betekenen voor Ajax gaan ze ook weer weg voor het geld (Begrijpelijk).Dan kam jij Poulsen af die voor AZ een heel goede aanvallende back die transfervrij is en ervaring heeft,zo ook Pranjic die ook ervaring hebt mits hij transfervrij is en qua salaris redelijk te betalen is die jongens tussen onze beste jeugd en dat is de filesofie die we moeten handteren bij Ajax.En ja we moeten ook harder worden qua breedte jongens zoals Anita /Enoh/Ebicilio/Blind en Jansen en de Jong zijn in mijn ogen niet goed genoeg voor Ajax en moeten verkocht worden.Ook het terug halen van oudspelers van Ajax moet goed na gekeken worden of die Ajax beter maken,jongens zoals Maxwel en Chivu zijn volgens mij van meerwaarde maar Maduro is voor mij niet echt een meerwaarde een zelfde type speler als de Jong te traag en dus voor mij niet een direkte versterking ,wat ik ook graag wil zien is een sterke c/middenvelder een type zoals Gabri was en in mindere mate de Zeeuw was en een type Strootman is.Dat is wat Ajax nodig heeft plus een goede rechterspits en ik zou ook graag een Rits en een Fischer en Klaasen volgend seizoen meer minuten maken zodat ze kunnen groeien,dan gaat het allemaal goedkomen ,ik zie in van Rhijn een goede rechtsback voor v/d Wiel en voor Jan zou Maduro misschien kunnen maar zoals al aangegeven heb ik mijn twijfels over Maduro ik zou liever Chivu zien of een Douglas of die jongen van Heereveen. p.s en Cillisen voor Vermeer. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik ben het niet eens met jullie oneens. Ik ben alleen van mening dat:
1. Poulsen niet beter is dan Biolesen, bovendien is Biolesen talentvoller. 2. Poulsen 27 is en nu moet cashen en spelen omdat het hierna afbouwen wordt. 3. Poulsen als bankzitter niemand blij gaat maken.
Daarnaast ben ik van mening dat, gezien de alternatieven voor LB, andere posities een hogere prioriteit hebben omdat hier de alternatiever nog minder goed zijn dan op LB. Hier doel ik op CVM, CV en rechtsbuiten. Mocht Ajax dan nog geld hebben voor een LB, prima hoor, maar niet eerder. En dan mat name naar het salarishuis kijken want dat zijn de kosten die tellen. |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
quote:Op woensdag 07 maart 2012 - 14:56 schreef Eide het volgende:[..] Stond er al voordat je jou reactie kwam hoor, sterker nog, al geruime tijd. Maar je doet maar. Op het moment dat ik jouw reactie (zo rond 13.20) las stond er in je laatste alinea een andere tekst. Waar of niet? Dat kan je niet ontkennen. Stom van mij dat ik dat stukje niet gequote heb. Dat je nu ineens een andere standpunt aanneemt moet jezelf weten. Ik ben blij dat ik je enigszins heb kunnen overtuigen van het feit dat Poulsen wellicht een goede keuze is voor Ajax. Je bent iig al van het standpunt geheel tegen opgeschoven naar standpunt eventueel als bankzitter.
quote: Kunnen spelen en gelijkwaardig is een wereld van verschil of niet?
Dat is geen wereld van verschil. Jij zegt dat Blind en Anita op linksback uit de voeten kunnen. Dat lees ik als gelijkwaardig. Een speler die uit de voeten kan op een positie is geschikt om op die positie te spelen.
Kunnen spelen is heel wat anders aangezien iedereen ergens kan spelen. Neem aan dat je dat niet bedoelde te zeggen. Want ook jij en ik kunnen linksback spelen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 07 maart 2012 - 15:42 schreef Eide het volgende:Ik ben het niet eens met jullie oneens. Ik ben alleen van mening dat: 1. Poulsen niet beter is dan Biolesen, bovendien is Biolesen talentvoller. 2. Poulsen 27 is en nu moet cashen en spelen omdat het hierna afbouwen wordt. 3. Poulsen als bankzitter niemand blij gaat maken. Daarnaast ben ik van mening dat, gezien de alternatieven voor LB, andere posities een hogere prioriteit hebben omdat hier de alternatiever nog minder goed zijn dan op LB. Hier doel ik op CVM, CV en rechtsbuiten. Mocht Ajax dan nog geld hebben voor een LB, prima hoor, maar niet eerder. En dan mat name naar het salarishuis kijken want dat zijn de kosten die tellen. Je kan Boilessen ook als vervanger voor Jan neerzetten en Poulsen als linksback neer zetten zonder transfergeld en met een redelijk salaris ,dan ben je wel weer een stuk sterker op links ,want met alle respect Anita en Blind worden constant weg gespeeld op de backplaats. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
22 gelijkwaardige spelers is een Utopie. Kijk nar ManU, Ferguson is de grootste voorvechter van het roulatie systeem. Zelfs hij moest toegeven dat hij tegen Ajax te veel man van de het 2e garnituur had staan en daardoor te weinig kwaliteit op het veld had. Dus zelfs ManU heeft niet elke positie (bijna) gelijkwaardig ingevuld.
Je 2e keuze kan en zal nooit gelijkwaardig zijn. Als je achter Biolesen niet allen Blind maar ook Koppers en Anita hebt (en worst case hebben Jan en Toby bij Belgie ook LB gespeelt) heb je daar voldoende keuze en opties. En dus moet wat mij betreft de prioriteit ergens anders liggen.
Het probleem van Ajax ligt niet op LB, hoe slecht die positie af en toe ook is ingevuld. Tijdens de zomerstop vorig seizoen waren we het op dit forum al eens dat de CVM positie de belangrijkste positie zou worden in de tactische invulling van de Boer. Dat is nog niet veranderd. Enoh is te beperkt, en Anita moet niet in een verdedigende rol spelen. Ook op de buitenposities zijn we gewoon te zwak vertegenwoordigt en kunnen we eigenlijk maar 1 basis speler adequaat vervangen. De plek van Jantje staat natuurlijk buiten kijf.
Terug naar Poulsen. Ik mijn optiek een leuke LB voor de eredivisie, en nu op zijn top. Gaat niet beter worden, en moet nu spelen en cashen, anders gaat zijn carrière uit als een kaarsje. Ik verwacht dus dat hij qua salaris erg duur zou worden, te duur als terugvaloptie achter Biolesen. In mijn optiek ook verreweg de zwakste schakel in de verdediging van AZ, want uiteindelijk moet een LB verdedigen. Dus zie ik liever niet Poulsen. Mocht hij wel heel betaal zijn, prima hoor, laat plaats nemen op die bank, maar dat acht ik uitgesloten. |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 07 maart 2012 - 16:26 schreef nora het volgende:[..] Je kan Boilessen ook als vervanger voor Jan neerzetten en Poulsen als linksback neer zetten zonder transfergeld en met een redelijk salaris ,dan ben je wel weer een stuk sterker op links ,want met alle respect Anita en Blind worden constant weg gespeeld op de backplaats. Dit zou best een mogelijkheid kunnen zijn. Dan ben ik ngo steeds niet overtuigd van de waarde van Poulsen voor Ajax, maar dat is een persoonlijke keuze. Wedersuggestie is dan natuurlijk dat Van Rhijn ook als CV kan spelen dus waarom Biolesen naar binnen.
Mijn conclusie blijft dat we voldoende keuze hebben en dat een kwaliteits impuls prettig zou zijn, maar minder noodzakelijk dan op andere posities. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Eide je vergeet volgens mij kijk het maar terug dat wij heel veel punten hebben verloren op onze linkerzijde dus een betere linksback wat Poulsen zeker is t/o Blind/Anita of Koppens,dus is een alternatief van Anita en Koppens geen slimme keuze ,je moet Anita verkopen en Blind en van dat geld evt het salaris betalen van Poulsen en Koppens als alternatief achter Poulsen dat zou een betere optie zijn. |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
quote:Op woensdag 07 maart 2012 - 14:11 schreef Gruber het volgende:@ Eide en overige lezers Dit heb ik werkelijk nog nooit gezien! JE LAATSTE ALINEA AANPASSEN NU IK MET STERKERE ARGUMENTEN KOM.. WHAHAHAH!!! Je lult de hele tijd dat Poulsen niet goed genoeg is en dat AJax niemand moet halen voor linksback omdat we Blind, Anita, ALderweireld, Vertonghen en Koppers hebben die daar uit de voeten kunnen. En dat Ajax zich moet richten op een CVM. En opeens is je mening veranderd in het standpunt dat Ajax een goede 2de linksback moet halen voor achter Boilesen., en dat Poulsen wel kan komen als standin. Anita, Blind en Koppers opeens niet goed genoeg meer...??? Je bent alleen vergeten ook je reactie op de vorige pagina nog even aan te passen. Daar zeg je namelijk het volgende: Er zijn nog altijd hier lui die met droge ogen roepen om Poulsen terwijl we Boilesen, Alderweireld, Anita en Koppers hebben die allemaal daar uit de voeten kunnen, allemaal bewezen zijn bij Ajax en allemaal gewoon uit de eigen opleiding komen. En Poulsen voegt, ten opzichte van deze heren, niets maar dan ook helemaal niets toe aan Ajax. Zelden iemand zichzelf zo hebben zien tegen spreken. En dan nog eindigen met woorden als: 'Tja, ergens houd het op met serieus reageren. Je beweert nu het omgekeerde van wat ik heb geschreven, neem me niet kwalijk dat ik dus verder met jou geen discussie aan ga. Ik schreef dat er een goede 2e achter Boilesen moet komen, iets waar jij kennelijk voor kiest om niet te zien. Prima. Fijne dag verder.' Hoe hard kan je een discussietje verliezen!!!! Fijne dag verder... doe niet zo populair. Als je problemen met iemand hebt los dat dan lekker zelf op. En betrek er geen andere mensen bij |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 07 maart 2012 - 16:52 schreef nora het volgende:Eide je vergeet volgens mij kijk het maar terug dat wij heel veel punten hebben verloren op onze linkerzijde dus een betere linksback wat Poulsen zeker is t/o Blind/Anita of Koppens,dus is een alternatief van Anita en Koppens geen slimme keuze ,je moet Anita verkopen en Blind en van dat geld evt het salaris betalen van Poulsen en Koppens als alternatief achter Poulsen dat zou een betere optie zijn. Ik denk niet we die punten aan de alleen maar aan de linkerzijde zijn verloren. Die zijn we verloren omdat Ajax als elftal niet in balans was. Omdat Ajax als elftal niet onder de druk van een tegenstander kon uit voetballen en omdat we door de keuze van een middenveld met Eriksen, Janssen en Enoh/Anita allemaal mannen hebben die centraal opereren. Als dan je buitenspeler 1 keer niet mee terug komt is het bonje achterin, en dan is iemand van het 2e/3e garnituur snel overlopen ja.
Nogmaals, ben ook niet met je oneens dat een versterking fijn zou zijn, Maar Poulsen? Is hij dan dat verdedigende beest? Duidelijk niet. Poulsen rendeert omdat AZ altijd vooruit voetbalt en dat bij balbezit dat elftal heel effectief ruimtes klein maakt. Positioneel sterk dus als elftal, maar Poulsen zelf is verdedigend van een bedenkelijk niveau.
Dit is in mijn optiek op te lossen door een hele goede CVM aan te trekken. Iemand met voldoende lopenvermogen in de omschakeling, positioneel en fysiek sterk en in staat om voetballend bij te dragen aan de ploeg. Het is maar waar je wilt investeren. |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
quote:Op woensdag 07 maart 2012 - 16:52 schreef swennos het volgende:[..] doe niet zo populair. Als je problemen met iemand hebt los dat dan lekker zelf op. En betrek er geen andere mensen bij sorry voor de botte opmerking Combinatie van slaap tekort en een ongeloofelijke kut dag
Mijn excuses |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 07 maart 2012 - 18:42 schreef swennos het volgende:[..] sorry voor de botte opmerking Combinatie van slaap tekort en een ongeloofelijke kut dag Mijn excuses Top man. Mooi gebaar. |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
quote:Op woensdag 07 maart 2012 - 18:42 schreef swennos het volgende:[..] sorry voor de botte opmerking Combinatie van slaap tekort en een ongeloofelijke kut dag Mijn excuses No worries! Vond zelf zeer irritant dat ik een reactie schrijf op iemands bericht, waarbij ik vervolgens het antwoord krijg van diegene dat hij niet meer met mij in discussie gaat omdat ik zijn bericht niet goed lees.
en dan laten we maar in het midden of de laatste alinea is aangepast na mijn post of terwijl ik mijn reactie schreef. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 07 maart 2012 - 18:01 schreef Eide het volgende:[..] Ik denk niet we die punten aan de alleen maar aan de linkerzijde zijn verloren. Die zijn we verloren omdat Ajax als elftal niet in balans was. Omdat Ajax als elftal niet onder de druk van een tegenstander kon uit voetballen en omdat we door de keuze van een middenveld met Eriksen, Janssen en Enoh/Anita allemaal mannen hebben die centraal opereren. Als dan je buitenspeler 1 keer niet mee terug komt is het bonje achterin, en dan is iemand van het 2e/3e garnituur snel overlopen ja. Nogmaals, ben ook niet met je oneens dat een versterking fijn zou zijn, Maar Poulsen? Is hij dan dat verdedigende beest? Duidelijk niet. Poulsen rendeert omdat AZ altijd vooruit voetbalt en dat bij balbezit dat elftal heel effectief ruimtes klein maakt. Positioneel sterk dus als elftal, maar Poulsen zelf is verdedigend van een bedenkelijk niveau. Dit is in mijn optiek op te lossen door een hele goede CVM aan te trekken. Iemand met voldoende lopenvermogen in de omschakeling, positioneel en fysiek sterk en in staat om voetballend bij te dragen aan de ploeg. Het is maar waar je wilt investeren. Poulsen en Boilissen samen zou perfect zijn hoor. Kun je afwissellen en je heb twee gelijkwaardige linksbacks. Alles na Boillissen is gewoon te slecht! En ja die controlerende middenvelder hebben we ook nodig al zie ik Anita liever daar dan linksback maar dat is mijn mening. |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
Als ik twente zo zie voetballen, ze hebben toch wel een geweldig middenveld,met zoveel loop vermogen chadli,de jong,ola john,willem janssen,fer,dat zijn spelers wat allemaal straks minimaal 10 miljoen euro opleveren, mits ze zich zo blijven ontwikkelen,als ik er over nadenk is het echt lastig wat je moet gaan doen als ajax zijnde,ga je uit van eigen jeugd dan denk ik dat we niet meer vaak kampioen gaan worden,of moet ajax miljoenen uit gaan geven ,ik weet het niet.Ik vind twente een stukje slagvaardiger als ajax,op transfer gebied,graag zou ik jullie mening horen zonder weer direkt te horen wat maakt mij dat uit wat twente doet. |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
quote:Op donderdag 08 maart 2012 - 19:25 schreef Hummel10 het volgende:[..] Poulsen en Boilissen samen zou perfect zijn hoor. Kun je afwissellen en je heb twee gelijkwaardige linksbacks. Alles na Boillissen is gewoon te slecht! En ja die controlerende middenvelder hebben we ook nodig al zie ik Anita liever daar dan linksback maar dat is mijn mening. Denk dat poulsen alleen ergens heen gaat waar die ook speeltijd krijgt, en de boer kiest zeker boilesen als nummer 1, dus daarom denk ik dat poulsen, niet na ajax wil. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Iedereen vergeet hier nog even dat er nog een heel groot talent voor de LB aan zit te komen: Mitchel Dijks. Die jongen is echt super. Fysiek sterk, technisch en een echt Ajax-back. Let op mijn woorden, als die eenmaal doorbreekt hoor je nooit meer iemand over een marginale speler als Poulsen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 08 maart 2012 - 20:05 schreef ktotheb het volgende:Iedereen vergeet hier nog even dat er nog een heel groot talent voor de LB aan zit te komen: Mitchel Dijks. Die jongen is echt super. Fysiek sterk, technisch en een echt Ajax-back. Let op mijn woorden, als die eenmaal doorbreekt hoor je nooit meer iemand over een marginale speler als Poulsen. Je hebt helemaal gelijk, al zal het nog wel even duren voordat hij er is bij het eerste, ik verwacht in ieder geval nog niet dit seizoen.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 08 maart 2012 - 19:26 schreef biba1970 het volgende:Als ik twente zo zie voetballen, ze hebben toch wel een geweldig middenveld,met zoveel loop vermogen chadli,de jong,ola john,willem janssen,fer,dat zijn spelers wat allemaal straks minimaal 10 miljoen euro opleveren, mits ze zich zo blijven ontwikkelen,als ik er over nadenk is het echt lastig wat je moet gaan doen als ajax zijnde,ga je uit van eigen jeugd dan denk ik dat we niet meer vaak kampioen gaan worden,of moet ajax miljoenen uit gaan geven ,ik weet het niet.Ik vind twente een stukje slagvaardiger als ajax,op transfer gebied,graag zou ik jullie mening horen zonder weer direkt te horen wat maakt mij dat uit wat twente doet. Eens twente heeft meer loopvermogen maar ook meer body op het middenveld...Fer is een veelzijdige voetballer die het werken niet schuwt...Ola hoeven we niet te vermelden weten we...Willem Janssen...een werkpaard die wij missen....
Mijn mening op tranfergebied...
* Een goede CVM....Maduro..(Valencia) transfervrij * Mocht Sulejmani/El Hammie vertrekken...(beiden jippie)...Narsingh..(Heerenveen)6 miljoen * Mocht Janssen vertrekken....Pranjic..(Bayern Munchen) transfervrij * Mocht Vertonghen vertrekken(AZ) Nick Viergever * Mocht van der Wiel vertrekken(Wigan Athletic) Ronnie Stam
De kosten zijn nihil of je maakt zelfs winsten je hebt een leuke selectie voor volgend jaar |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op donderdag 08 maart 2012 - 20:27 schreef remco k het volgende:[..] Je hebt helemaal gelijk, al zal het nog wel even duren voordat hij er is bij het eerste, ik verwacht in ieder geval nog niet dit seizoen.. Ik las dat hij vandaag voor het eerst heeft getraind met het eerste elftal, dus hij zou nog best zijn minuten kunnen maken. Maar goed, in de discussie over Poulsen gaat het natuurlijk ook pas over volgend seizoen |
|
|
|
|
AjaxExpert
|
|
|
Ben ik het wel mee eens, Ajax moet zich flink gaan versterken, aangezien er een grote kans dat bestaat dat vd Wiel, Vertonghen, El Hamdaoui, Sulejmani en evt Janssen vertrekken en er ook een aantal contracten aflopen. Van Rhijn moet zeer snel verlengd worden, dat is echt een groot talent. Dat is in principe de opvolger van van der Wiel met Ligeon erachter, dan hopelijk nog Gouweleeuw en Heitinga terughalen zodat je die 2 met Alderweireld en misschien al Denswil de dienst kan laten uitmaken in de centrale verdediging. Op links heb je dan Boilesen & Koppers, Middenveld Anita en Enoh erachter, als aanvallende middenvelders Lodeiro(optie lichten), Serero, Eriksen, De Jong en eventueel Klaassen, Rits of Kip. Aanvallend Sigthorsson, Boerrigter en dan Narsingh halen. Met daarachter Wildschut van VVV en een jeugdspeler(De Sa, Özbiliz, Ebecilio, Fischer, De Bondt, Lukoki). Castillion is een goede spits voor een RKC, maar helaas niet voor Ajax. Als 2e spits eventueel nog Bulykin's optie lichten, heeft zich toch goed bewezen. Dus Heitinga, Gouweleeuw, Wildschut en Narsingh halen. Ben je +- 20 miljoen kwijt, dat verdien je dik terug met de verkoop van Vertonghen, vd Wiel, El Hamdaoui en Sulejmani. Salaris komt vrij omdat Aissati en Bruno Silva, Cvitanich, Ooijer, vd Wiel, Sulejmani, Vertonghen en El Hamdaoui allen vertrekken. Bijna allemaal (zeer) groot verdieners, Sulejmani 1,5 miljoen, El Hamdaoui 1.75 miljoen, Aissati 1,1 miljoen, Bruno silva 800.000, Cvitanich volgens mij ook 700.000, vd Wiel en Vertonghen zullen ook tegen de miljoen aanzitten. |
|
|
|
|
AjaxExpert
|
|
|
quote:Op donderdag 08 maart 2012 - 20:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Eens twente heeft meer loopvermogen maar ook meer body op het middenveld...Fer is een veelzijdige voetballer die het werken niet schuwt...Ola hoeven we niet te vermelden weten we...Willem Janssen...een werkpaard die wij missen.... Mijn mening op tranfergebied... * Een goede CVM....Maduro..(Valencia) transfervrij * Mocht Sulejmani/El Hammie vertrekken...(beiden jippie)...Narsingh..(Heerenveen)6 miljoen * Mocht Janssen vertrekken....Pranjic..(Bayern Munchen) transfervrij * Mocht Vertonghen vertrekken(AZ) Nick Viergever * Mocht van der Wiel vertrekken(Wigan Athletic) Ronnie Stam De kosten zijn nihil of je maakt zelfs winsten je hebt een leuke selectie voor volgend jaar Ipv Viergever zou ik toch Gouweleeuw halen, meer talent, meer potentie en wss grotere doorverkoopwaarde. Is wrs ook goedkoper. Stam halen is niet nodig, Van Rhijn kan die plaats opvangen met Ligeon erachter. Pranjic kan je voor de breedte halen, zelfde voor Maduro hoewel ik denk dat die er niet op zit te wachten. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 08 maart 2012 - 22:05 schreef AjaxExpert het volgende:[..] Ipv Viergever zou ik toch Gouweleeuw halen, meer talent, meer potentie en wss grotere doorverkoopwaarde. Is wrs ook goedkoper. Stam halen is niet nodig, Van Rhijn kan die plaats opvangen met Ligeon erachter. Pranjic kan je voor de breedte halen, zelfde voor Maduro hoewel ik denk dat die er niet op zit te wachten. Ook goed Gouweleeuw maar Viergever scoort elke week hoog....een fantastische verdediger die nauwelijks opvalt omdat hij zo goed is...overigens zou Moisander(AZ)ook geen verkeerde zijn...van Rhijn is geen rechtsback...liever niet...stand-inn voor CV....Maduro wordt danig onderschat door velen...fantastische voetballer...indien blessurevrij een vaste kracht bij Valencia...Pranjic als vaste basisspeler halen...ook een geweldenaar....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 maart 2012 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Halen halen halen, dat is alles wat je hoort. Dan halen ze straks weer een paar spelers uit de eredivisie, blijken ze de druk bij Ajax niet aan te kunnen en dan loopt iedereen weer te mekkeren dat Ajax zelf op moet leiden. Pranjic, Viergever, Poulsen, noem het allemaal maar op. Gouweleeuw net zo. Lijkt een groot talent, maar speelt amper een seizoen in de basis bij Heerenveen. Weten jullie nog wat er de vorige keer gebeurde toen we zo'n speler van Heerenveen haalden? Mickey gebeurde en dat is op zijn positiefst gezegd met wisselend succes. Laten we nou toch gewoon blij zijn dat we eindelijk eens een trainer hebben die niet alleen maar loopt te zeiken over het halen van spelers. 1 of 2 gerichte aankopen lijkt me prima, maar haal ze dan niet uit de eredivisie. Twente, Heerenveen, AZ en ga zo maar door, halen allemaal spelers uit het buitenland voor schijntjes en die doen het prima. Laat het scoutingsapparaat nou met 1 of 2 pareltjes uit verwegistan komen en laat de spelers uit de eredivisie maar lekker bij hun club blijven. Ik volg de A1 op de voet en we hoeven ons geen zorgen te maken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 maart 2012 door ktotheb -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Bron: http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/171947_ajax-wil-ook-met-van-rhijn-verlengen
Ajax wil ook met van Rhijn verlengen Door MAX VAN LEEUWEN __ gepubliceerd op 14 maart '12 11:52 __
Ajax wil het aflopende contract van Ricardo van Rhijn verlengen, dat meldt eredivisie live. De 20-jarige verdediger maakte de afgelopen weken een prima indruk als vervanger van de geblesseerde Gregory van der Wiel.
Ajax onderhandelt ook over een langer verblijf van Miralem Sulejmani, Kenneth Vermeer en Nicolai Boilesen. Zij staan tot volgende zomer bij de Amsterdamse club onder contract.
Toby Alderweireld heeft inmiddels ook aangegeven dat hij zijn huidige verbintenis, dat tot 2014 loopt, graag wil verlengen. Het is nog niet duidelijk of Dmitri Boelykin en Nicolas Lodeiro na dit seizoen een nieuw contract krijgen aangeboden. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 08 maart 2012 - 22:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ook goed Gouweleeuw maar Viergever scoort elke week hoog....een fantastische verdediger die nauwelijks opvalt omdat hij zo goed is...overigens zou Moisander(AZ)ook geen verkeerde zijn...van Rhijn is geen rechtsback...liever niet...stand-inn voor CV....Maduro wordt danig onderschat door velen...fantastische voetballer...indien blessurevrij een vaste kracht bij Valencia...Pranjic als vaste basisspeler halen...ook een geweldenaar.... Moisander kan dus totaal niet verdedigen werd zondag tegen de Superboeren voorbij gelopen door Poepon alsof hij er niet stond. Dus aub GEEN Moisander!! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Wat willen we? willen we volgend jaar weer kampioen worden? Dan moet je rechtstreekse versterkingen halen. Is het uitgangspunt om het jaar daarna of daarna weer een super ingespeeld team te hebben dat aansprekende resultaten in Europa gaat neerzetten? Zet dan in op de huidige jeugd. Hier zie ik voldoende talenten voor de verdediging.
Middenveld? Weet ik niet, blijf een pitbull als Davids of Nigel de Jong missen...
Aanval? Wellicht een investering voor de toekomst in Wildschut de linkeraanvaller van VVV??? of die spits Nwofor??? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 13:15 schreef Stanley het volgende:Wat willen we? willen we volgend jaar weer kampioen worden? Dan moet je rechtstreekse versterkingen halen. Is het uitgangspunt om het jaar daarna of daarna weer een super ingespeeld team te hebben dat aansprekende resultaten in Europa gaat neerzetten? Zet dan in op de huidige jeugd. Hier zie ik voldoende talenten voor de verdediging. Middenveld? Weet ik niet, blijf een pitbull als Davids of Nigel de Jong missen... Aanval? Wellicht een investering voor de toekomst in Wildschut de linkeraanvaller van VVV??? of die spits Nwofor??? Narsingh. Sulemani zal wel vetrekken na de verlaagde aanbieding die hij heeft gekregen. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
De 23-jarige Tadic zegt nog geen beslissing te hebben genomen: "Voordat ik naar Groningen kwam, heb ik samen met mijn omgeving heel goed nagedacht wat het beste voor mijn ontwikkeling zou zijn. Dat ga ik nu weer doen. Alle belangrijke mensen om me heen, familie, manager, vriendin en vrienden, mogen hun mening geven. Daar luister ik naar en dan kom ik tot een weloverwogen keuze."
Dit soort uitspraken van Tadic doelen er echt op dat hij eigenlijk op Ajax zit te wachten. Gaf al veel eerder aan dat Ajax zijn droomclub is en mensen om hem heen zoals boby milevski bevestigen dit dus Ajax actie ondernemen:
Ajax opstelling 2012/2013
Wissel: DM: Vermeer, Zwinkels Verdediging: Viergever/gouweleeuw, Poulsen, Ligeon, Denswil, Veltman Middenveld: De Jong, Lodeiro, Anita, Serero, Aisatti, (schöne) Aanval:castillion, Bulykin, Özbiliz, Boerrigter, Lukoki
Verkoop: Blind=500.000 Koppers= 300.000 Ooijer= Transfervrij Van der Wiel= 9.000.000 Vertonghen=13.000.000 Enoh=3.000.000 Janssen= 2.000.000 Ebecilio=500.000 Sulejmani= 8.000.000 El Hamdaoui=3.500.000
Totaal: 39,8 miljoen
Aankoop: Gouweleeuw/viergever= 3.000.000 Douglas= 9.000.000 Poulsen= Transfervrij Schöne= Transfervrij CVM Aankoop(elm?)= (6.000.000.) Tadic=7.700.000 Assaidi= 7.500.000 Narsingh=6.000.000.
Totaal: 38,7 Miljoen
Winst van 1,1 miljoen met veel betere selectie!
Basis:
Cillessen Van Rhijn-Alderweireld-Douglas-Boilesen CVM Aankoop(Elm of Maduro?) Eriksen-Tadic Narsingh-Sighthorsson-Assaidi/Boerrigter |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 15:37 schreef AFC M&M het volgende:De 23-jarige Tadic zegt nog geen beslissing te hebben genomen: "Voordat ik naar Groningen kwam, heb ik samen met mijn omgeving heel goed nagedacht wat het beste voor mijn ontwikkeling zou zijn. Dat ga ik nu weer doen. Alle belangrijke mensen om me heen, familie, manager, vriendin en vrienden, mogen hun mening geven. Daar luister ik naar en dan kom ik tot een weloverwogen keuze." Dit soort uitspraken van Tadic doelen er echt op dat hij eigenlijk op Ajax zit te wachten. Gaf al veel eerder aan dat Ajax zijn droomclub is en mensen om hem heen zoals boby milevski bevestigen dit dus Ajax actie ondernemen: Ajax opstelling 2012/2013 Wissel: DM: Vermeer, Zwinkels Verdediging: Viergever/gouweleeuw, Poulsen, Ligeon, Denswil, Veltman Middenveld: De Jong, Lodeiro, Anita, Serero, Aisatti, (schöne) Aanval:castillion, Bulykin, Özbiliz, Boerrigter, Lukoki Verkoop: Blind=500.000 Koppers= 300.000 Ooijer= Transfervrij Van der Wiel= 9.000.000 Vertonghen=13.000.000 Enoh=3.000.000 Janssen= 2.000.000 Ebecilio=500.000 Sulejmani= 8.000.000 El Hamdaoui=3.500.000 Totaal: 39,8 miljoen Aankoop: Gouweleeuw/viergever= 3.000.000 Douglas= 9.000.000 Poulsen= Transfervrij Schöne= Transfervrij CVM Aankoop(elm?)= (6.000.000.) Tadic=7.700.000 Assaidi= 7.500.000 Narsingh=6.000.000. Totaal: 38,7 Miljoen Winst van 1,1 miljoen met veel betere selectie! Basis: Cillessen Van Rhijn-Alderweireld-Douglas-Boilesen CVM Aankoop(Elm of Maduro?) Eriksen-Tadic Narsingh-Sighthorsson-Assaidi/Boerrigter Janssen heeft maar eenjarig contract dus helaas. Verder is natuurlijk giswerk en dus totaal onzinnig
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 maart 2012 door Brandje -- |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Over nu handelen gesproken... Boerrigter kan zijn rentree tot nader order weer uitstellen. Wat een teleurstelling!
Brengt wel de vraag omhoog: zit hij anatomisch wel goed in elkaar of hebben we een stel amateurs in de medische staf!?
Hoe dan ook het is tijd om te kijken naar een nieuwe linksbuiten, want nog een seizoen met een kwakkelende bezetting op die plek lijkt mij niet wenselijk! |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 - 16:12 schreef Stanley het volgende:Over nu handelen gesproken... Boerrigter kan zijn rentree tot nader order weer uitstellen. Wat een teleurstelling! Brengt wel de vraag omhoog: zit hij anatomisch wel goed in elkaar of hebben we een stel amateurs in de medische staf!? Hoe dan ook het is tijd om te kijken naar een nieuwe linksbuiten, want nog een seizoen met een kwakkelende bezetting op die plek lijkt mij niet wenselijk! Tadic of Assaidi!! Zolang Tadic nog niet bij twente heefft getekend.. Hij heeft ajax wel als voorkeur
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 maart 2012 door AFC M&M -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Boerrigter en Sigthorsson beiden onze beste aanvallers kunnen ons dit seizoen niet dat extra geven....jammer...het is zelfs zo dat het afwachten is of Derk ooit weer op het hoogste niveau komt....van Marwijk had hem zelfs al geselecteerd voor Oranje....ik hoop echt dat hij terug komt maar de rug is en blijft een onzekere factor.... |
|
|
|
|
|