BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Mickey had al heel lang pijn.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
AFCAMylife
 AFCAMylife - donderdag 02 februari 2012 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 februari 2012 - 15:17 schreef geedeezet het volgende:

[..]

Hier ben ik het zeker mee eens. Een speler die zo vaak speelt is nooit 100% fit.

De ene keer ben je een held als je een spuit in je poot laat zetten.
"Kijk eens wat een bikkel! Speelt altijd, ook als hij pijn heeft! Geweldige inzet! Wat een liefde voor de club!"...

Maar oh wee als je er iets van durft te zeggen, dat je niet helemaal fit bent. Dan ben je gelijk een mietje, jankerd, huilebalk...
Ja als je zelf vind dat je er niet goed doorspeelt, en dan achteraf gaat klagen over je pijn! hoe dom ben je dan?
hippy
 hippy - donderdag 02 februari 2012 - 15:38   quote  deeplink  
quote:

[..]

Hier ben ik het zeker mee eens. Een speler die zo vaak speelt is nooit 100% fit.

"Kijk eens wat een bikkel! Speelt altijd, ook als hij pijn heeft! Geweldige inzet! Wat een liefde voor de club!"...

Maar oh wee als je er iets van durft te zeggen, dat je niet helemaal fit bent. Dan ben je gelijk een mietje, jankerd, huilebalk...
hippy
 hippy - donderdag 02 februari 2012 - 15:41   quote  deeplink  
quote:

[..]

Vaak spelen.....in engeland daar spelen vaak....en ook nog op hoger niveau....is geen excuus....je topsporter of niet....
hippy
 hippy - donderdag 02 februari 2012 - 15:44   quote  deeplink  
De eerste keer was ik te snel voor mezelf....haha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 04 februari 2012 - 14:22   quote  deeplink  
Dacht dat Mickey pijn had....is dit wel verstandig medische staf???
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/207391/Sulejmani_in_selectie_voor_duel_met_Utrecht.html
joduh
 joduh - zaterdag 04 februari 2012 - 17:18   quote  deeplink  
En ik heb al heel lang pijn van mikkie debilimani!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 februari 2012 door joduh --
ktotheb
 ktotheb - zaterdag 04 februari 2012 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 februari 2012 - 14:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Dacht dat Mickey pijn had....is dit wel verstandig medische staf???
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/207391/Sulejmani_in_selectie_voor_duel_met_Utrecht.html
Tja dit lijkt me dus idd echt een moment waarop de staf hem tegen zichZelf in bescherming moet nemen en hem gewoon een paar weken rust moet geven, zodat hij straks weer echt fit is. Maar door alle blessures denken ze nu natuurlijk dt ze hem niet kunnen missen. Maar let op mijn woorden, als hij meteen weer gaat spelen komt er een moment dat hij er echt lang uit ligt.
biba1970
 biba1970 - zaterdag 04 februari 2012 - 18:20   quote  deeplink  
ik denk dat die gewoon fit is en dat verhaal ik heb er een naar gevoel over
Oceanu
 Oceanu - zaterdag 04 februari 2012 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 februari 2012 - 18:08 schreef ktotheb het volgende:

[..]

Tja dit lijkt me dus idd echt een moment waarop de staf hem tegen zichZelf in bescherming moet nemen en hem gewoon een paar weken rust moet geven, zodat hij straks weer echt fit is. Maar door alle blessures denken ze nu natuurlijk dt ze hem niet kunnen missen. Maar let op mijn woorden, als hij meteen weer gaat spelen komt er een moment dat hij er echt lang uit ligt.
Die paar weken rust heeft ie toch net gehad ?? We zijn net de winterstop uit !! Als je gewoon blijft spelen, zoals Sulejmani doet, moet je achteraf niet gaan janken dat niemand weet hoeveel pijn je hebt. Als het zo erg is, moet ie niet spelen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5183
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Mickey had al heel lang pijn.

0.0073220