BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mokotjo

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
craven
 craven - woensdag 04 september 2013 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2013 - 22:59 schreef Stylzz het volgende:

[..]

En toch hetzelfde rendement
had ook niet veel rendement, maar vond er meer dreiging vanuit gaan..
Verhoek heeft geluk gehad dat die Rus 1 seizoen overal ze kop tegen aan kon krijgen, anders had hij nou nog bij Ado gespeeld
JanM
 JanM - woensdag 04 september 2013 - 23:18   quote  deeplink  
Mokutjo!
bussie.
 bussie. - donderdag 05 september 2013 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2013 - 16:40 schreef Stylzz het volgende:
Kamohelo Mokotjo heeft het uitstekend naar zijn zin bij PEC Zwolle. De middenvelder speelde tussen 2009 en 2013 bij Feyenoord, maar bij die club brak hij nooit echt door. Bij Zwolle lijkt de 22-jarige speler helemaal op zijn plaats.

In de eerste speelronde wist de club uit Overijssel in eigen huis te winnen van de voormalige werkgever van Mokotjo. "Het was een prachtige dag, maar het verraste me niet. Wij zijn de betere voetballende ploeg", laat de Zuid-Afrikaan weten aan Voetbal International. "PEC probeert te voetballen, Feyenoord speelt vooral op resultaat. Zij doen het meer op kracht, gokken vooral op de lange bal naar Graziano Pellè. Daar is niks mis mee. Maar ik pas hier beter."

Koploper Zwolle pakte in de eerste vijf wedstrijden liefst dertien punten. Dat zijn er zeven meer dan Feyenoord. "Het seizoen is nog jong, Feyenoord gaat nog wel beter draaien", zo gaat hij verder. "Maar ik hoop dat wij hoger eindigen. En dat kan, geloof me. Zoals we boven een heel aantal teams kunnen eindigen. Maar we moeten nu niet gaan zweven. Gewoon doorgaan op de ingeslagen weg. Mijn persoonlijke doel is dat we op zijn minst in de bovenste helft van de ranglijst eindigen."

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/207699/Mokotjo:_PEC_probeert_te_voetballen,_Feyenoord_speelt_vooral_op_resultaat?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl#ixzz2dw24W3QX
_______

Deze mafkees moet zijn pilletje eens nemen.
" "PEC probeert te voetballen, Feyenoord speelt vooral op resultaat. Zij doen het meer op kracht, gokken vooral op de lange bal naar Graziano Pellè."

Met deze woorden raakt hij toch een gevoelige snaar denk ik, zie al ons voetballend talent wat wel speelt en niet echt uit de verf komt.En al die lange halen op Pellé
zijn er gewoon, kan niemand omheen lijkt me.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 september 2013 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 08:16 schreef bussie. het volgende:

[..]

" "PEC probeert te voetballen, Feyenoord speelt vooral op resultaat. Zij doen het meer op kracht, gokken vooral op de lange bal naar Graziano Pellè."

Met deze woorden raakt hij toch een gevoelige snaar denk ik, zie al ons voetballend talent wat wel speelt en niet echt uit de verf komt.En al die lange halen op Pellé
zijn er gewoon, kan niemand omheen lijkt me.
Ja, maar als al die spelers zo veel voetballend vermogen hebben, waarom komt dat er dan niet uit?
Waarom kunnen de verdedigers de bal niet snel kwijt op het middenveld?
Waarom zoekt het middenveld niet de diepte en als ze de bal hebben spelen ze alleen maar terug?

De enige optie is vaak nog de lange bal. Wat pipo Mokotjo ook nog mag meenemen is dat Feyenoord over t algemeen speelt tegen 9 verdedigers en 1 verdwaalde aanvaller. Die op de counter spelen. Zo speelde Zwolle zelf ook. Lekker voetballen dan. Scheelt.

Onze bottlenock is inderdaad het middenveld en ik denk ook de rechtsbuiten. Maar Mokotjo was 100% niet de oplossing.
bussie.
 bussie. - donderdag 05 september 2013 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 08:39 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja, maar als al die spelers zo veel voetballend vermogen hebben, waarom komt dat er dan niet uit?
Waarom kunnen de verdedigers de bal niet snel kwijt op het middenveld?
Waarom zoekt het middenveld niet de diepte en als ze de bal hebben spelen ze alleen maar terug?

De enige optie is vaak nog de lange bal. Wat pipo Mokotjo ook nog mag meenemen is dat Feyenoord over t algemeen speelt tegen 9 verdedigers en 1 verdwaalde aanvaller. Die op de counter spelen. Zo speelde Zwolle zelf ook. Lekker voetballen dan. Scheelt.

Onze bottlenock is inderdaad het middenveld en ik denk ook de rechtsbuiten. Maar Mokotjo was 100% niet de oplossing.
Ik beweer niet dat Mokotjo de oplossing zou zijn,zeg wel dat hij een gevoelige snaar raakt wat niet alleen maar onzin is.

Verder geef ik in een andere topic (Koeman topic)al aan dat het teveel spelers zijn die op posities lopen waar zij dat extra niet kunnen brengen wat zij wel in zich hebben.
Er wordt teveel geschoven met spelers en komen daardoor buiten hun kwaliteit te spelen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 september 2013 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 08:53 schreef bussie. het volgende:

[..]

Ik beweer niet dat Mokotjo de oplossing zou zijn,zeg wel dat hij een gevoelige snaar raakt wat niet alleen maar onzin is.

Verder geef ik in een andere topic (Koeman topic)al aan dat het teveel spelers zijn die op posities lopen waar zij dat extra niet kunnen brengen wat zij wel in zich hebben.
Er wordt teveel geschoven met spelers en komen daardoor buiten hun kwaliteit te spelen.
omdat andere spelers niet de kwaliteiten hebben voor die positie ja.
Om een stap verder te komen, heb je versterkingen nodig, de enige die nog een positieve inbreng hebben als ze invallen zijn Boëtius, Manu (met twijfel) en (soms) Goossens.

De rest is onder de maat.
craven
 craven - donderdag 05 september 2013 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 09:05 schreef Stylzz het volgende:

[..]

omdat andere spelers niet de kwaliteiten hebben voor die positie ja.
Om een stap verder te komen, heb je versterkingen nodig, de enige die nog een positieve inbreng hebben als ze invallen zijn Boëtius, Manu (met twijfel) en (soms) Goossens.

De rest is onder de maat.
Van Goossens ben ik ook niet overtuigd, hij heeft een goed schot, maar mist ook duidelijk handelingssnelheid
bussie.
 bussie. - donderdag 05 september 2013 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 09:05 schreef Stylzz het volgende:

[..]

omdat andere spelers niet de kwaliteiten hebben voor die positie ja.
Om een stap verder te komen, heb je versterkingen nodig, de enige die nog een positieve inbreng hebben als ze invallen zijn Boëtius, Manu (met twijfel) en (soms) Goossens.

De rest is onder de maat.
We hebben ongeveer 10 spelers die Feyenoord waardig zijn en waar je iets mee kan, is helemaal waar.Maar om dit aantal uit te breiden zal je gebruik moeten maken van het huidige talent en vooral ook van de spelers die Oranje halen om bij doorselecteren voldoende cash te vergaren om deze selectie wel op orde te krijgen.
Eerste vereiste is dan wel dat je talent binnen hun kwaliteit laat spelen zodat zij ook dat extra kunnen brengen wat noodzakelijk is voor de uiteindelijke transfer die het geld in het laatje gaat brengen, wat nodig is.
bussie.
 bussie. - donderdag 05 september 2013 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 09:28 schreef craven het volgende:

[..]

Van Goossens ben ik ook niet overtuigd, hij heeft een goed schot, maar mist ook duidelijk handelingssnelheid
Vilhena op 10 en Goossens op zijn plek, een oplossing uit nood geboren,weet ik,maar verwacht wel dat er dan veel meer voetbal te zien zal zijn.
Indi LC zodat Clasie en Goossens iets verder naar voren kunnen spelen en de ruimte
naar Pellé niet te groot gaat worden en de lange halen op Pellé niet nodig meer zijn.
craven
 craven - donderdag 05 september 2013 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 09:37 schreef bussie. het volgende:

[..]

Vilhena op 10 en Goossens op zijn plek, een oplossing uit nood geboren,weet ik,maar verwacht wel dat er dan veel meer voetbal te zien zal zijn.
Indi LC zodat Clasie en Goossens iets verder naar voren kunnen spelen en de ruimte
naar Pellé niet te groot gaat worden en de lange halen op Pellé niet nodig meer zijn.
lekker immertje op vilhena zijn plek laten draven, dat kan hij namelijk..balletje inpikken en inleveren. Door Immers zijn werklust zal ook Clasie meer ruimte krijgen om wat meer voetballend vermogen te laten zien
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 05 september 2013 - 17:02   quote  deeplink  
4e6f7daa513fde657007c8f7e14432a2.png

kamohelo_mokotjo1.jpg

Bij PEC Zwolle laat hij zien een van de beste en belangrijkste spelers te zijn.

Kamohelo Mokotjo speelde de afgelopen jaren voor Feyenoord, waar hij op de bank of de tribune zat. "Hij zag het nooit in me zitten."

Dat vertelt de Zuid-Afrikaanse middenvelder tegenover Voetbal International. De 22-jarige international stond vier jaar onder contract bij Feyenoord. Daarin kwam hij tot 35 wedstrijden, veel invalbeurten. "Ronald Koeman heeft het nooit helemaal in mij zien zitten."

"In het begin gaf de trainer iedereen een eerlijke kans. Ook mij. Ik dacht dat ik genoeg liet zien. Hij vond blijkbaar van niet. Koeman en ik hadden niet veel contact. Hij is geen extravert persoon en richt zich vooral op de jongens die wél spelen."

"Maar we gingen wel op een respectvolle manier met elkaar om. Op sportief vlak waren we het alleen niet eens met elkaar. Dat kan." Sowieso kon Mokotjo moeilijk leven met zijn positie op het veld, vervolgt hij tegenover het voetbalweekblad. "Voor Koeman was ik niet meer dan een alternatief op de rechtsbackpositie. Dat was uiteindelijk de enige plek waar hij me nog wilde gebruiken."

"Ik speel waar een trainer me nodig heeft, maar op die plek ligt mijn ambitie niet. Ik wil er niet spelen. Als iemand in mij een rechtsback ziet, dan mag dat. Iedereen heeft recht op een eigen mening. Ik ben het er alleen totaal niet mee eens. Niemand kent mij beter dan ikzelf. Ik ben een natural born midfielder, geen twijfel over mogelijk."
Bron:ElfVoetbal
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 05 september 2013 - 17:02   quote  deeplink  
Hij weet niet van ophouden..
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 05 september 2013 - 17:54   quote  deeplink  
Je hoeft het ook niet te lezen, of te plakken? :')
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 05 september 2013 - 18:00   quote  deeplink  
Das waar..

Maar had jij dit verwacht van hem..?
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 05 september 2013 - 18:03   quote  deeplink  
Ik geef er echt helemaal niets om, laat die gozer maar lekker doen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 05 september 2013 - 18:06   quote  deeplink  
Okay..
van geil
 van geil - donderdag 05 september 2013 - 18:09   quote  deeplink  
hij verteld gewoon hetzelfde,
wordt nu alleen door alle bladen benaderd omdat hij zo goed gestart is.
hij zegt ook niets geks
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 05 september 2013 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 18:09 schreef van geil het volgende:
hij verteld gewoon hetzelfde,
wordt nu alleen door alle bladen benaderd omdat hij zo goed gestart is.
hij zegt ook niets geks
+1
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 september 2013 - 18:37   quote  deeplink  
Koeman was niet de enige
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 05 september 2013 - 18:49   quote  deeplink  
Als Feyenoord slechter draait zijn ineens alle spelers die weg zijn beter?
Hahahahaha!
JanM
 JanM - donderdag 05 september 2013 - 21:20   quote  deeplink  
Mokutjoch!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 05 september 2013 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 09:37 schreef bussie. het volgende:

[..]

Vilhena op 10 en Goossens op zijn plek, een oplossing uit nood geboren,weet ik,maar verwacht wel dat er dan veel meer voetbal te zien zal zijn.
Indi LC zodat Clasie en Goossens iets verder naar voren kunnen spelen en de ruimte
naar Pellé niet te groot gaat worden en de lange halen op Pellé niet nodig meer zijn.
Oplossingen uit nood geboren is waar Feyenoord gekomen is waar ze nu zijn...
Helaas waren ze dat alweer snel vergeten en haalde Mathijsen en degradeerde
gelijk het eigen talent Bruno Martins Indi...
Het jaar dat we 2de werden is zelfs voor 020 nu en vorigjaar het bewijs
om in de eigen keuken te kijken...
Maar Feyenoord begaat straks weer de fout door Bakkal aan te trekken..
Daardoor gaat weer een talent naar de klote zoals Indi...
Feyenoord geeft een voorzetje en andere clubs profiteren van onze visie...
Ze profiteren zelfs zo van die visie dat het straks weer de 020 visie is omdat
Feyenoord weer stagneerd...
Ik hou van mijn club maar ik zie zoveel ontzettende domme dingen gebeuren pfffff.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 september 2013 - 22:24   quote  deeplink  
Je kan niet alleen maar varen op eigen jeugd. Je selectie moet minimaal 15 kwalitatief redelijk gelijkwaardige spelers hebben. Dat is nu niet zo.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 05 september 2013 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:24 schreef Stylzz het volgende:
Je kan niet alleen maar varen op eigen jeugd. Je selectie moet minimaal 15 kwalitatief redelijk gelijkwaardige spelers hebben. Dat is nu niet zo.
Janmaat Mathijsen en Pelle zijn genoeg,ergens anders worden ze 3 keer achter elkaar
kampioen met minder ervaring.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 05 september 2013 - 22:31   quote  deeplink  
Talenten voorang, ja.
Talenten zijn ook grillig.
Ervaring is noodzaak waar talent achterblijft.

Ervaring is noodzaak om uitvliegende talenten op te vangen
Ervaring is noodzaak tbv stabiliteit.

En dat gaat allemaal niet foutloos.
Nooit eigenlijk.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 05 september 2013 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:31 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Janmaat Mathijsen en Pelle zijn genoeg,ergens anders worden ze 3 keer achter elkaar
kampioen met minder ervaring.
Janmaat is ook eigen jeugd. In onze min of meer vaste basis van vorig jaar waren alleen Mathijsen, Immers, Pellè en Schaken geen eigen jeugd. Bij Ajax waren dat er nog een stuk meer met Moisander, Poulsen, Eriksen, Fischer, Sana/Cuenca en Sigthórsson/Schöne...
van geil
 van geil - donderdag 05 september 2013 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:31 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Janmaat Mathijsen en Pelle zijn genoeg,ergens anders worden ze 3 keer achter elkaar
kampioen met minder ervaring.
manier van denken.
en dat begint bij de supporters.
Feyenoord haalt regelmatig spelers die de supporters willen zien,Immers Vormer.bv
dat zal er uit moeten voor echt succes op langere termijn.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 05 september 2013 - 22:45   quote  deeplink  
Verhoek ook voor de supporters?
Merkwaardige theorie...

Zeg gewoon dat je wanbeleid bedoelt?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 05 september 2013 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:42 schreef van geil het volgende:

[..]

manier van denken.
en dat begint bij de supporters.
Feyenoord haalt regelmatig spelers die de supporters willen zien,Immers Vormer.bv
dat zal er uit moeten voor echt succes op langere termijn.
Volgens mij was er helemaal niet zo veel enthousiasme over Immers... ik meen me te herinneren dat veel mensen het teveel geld vonden.
van geil
 van geil - donderdag 05 september 2013 - 22:47   quote  deeplink  
dat zijn jou woorden.dat zei ik niet
ps,Verhoek noemde ik niet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 september 2013 door van geil --
van geil
 van geil - donderdag 05 september 2013 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Volgens mij was er helemaal niet zo veel enthousiasme over Immers... ik meen me te herinneren dat veel mensen het teveel geld vonden.
ik denk wel dat je weet wat ik bedoel.
op 1 hard werken,mentaliteit.
ik denk dat de basis voetballend vermogen,inzicht n goede balbehandeling en kop er op veel belangrijker is.werken is namelijk normaal.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 september 2013 - 22:50   quote  deeplink  
Vormer en Goossens waren gratis.
Verhoek een ruil.
Alleen immers is gekocht.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 05 september 2013 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:50 schreef van geil het volgende:

[..]

ik denk wel dat je weet wat ik bedoel.
op 1 hard werken,mentaliteit.
ik denk dat de basis voetballend vermogen,inzicht n goede balbehandeling en kop er op veel belangrijker is.werken is namelijk normaal.
Natuurlijk is werken normaal. Dat betekent niet dat elke speler, zelfs al hebben ze dezelfde instelling als Immers, ook effectief datzelfde werk kan verzetten.

En ik vind Immers ook (nog) niet goed genoeg.
van geil
 van geil - donderdag 05 september 2013 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 23:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Natuurlijk is werken normaal. Dat betekent niet dat elke speler, zelfs al hebben ze dezelfde instelling als Immers, ook effectief datzelfde werk kan verzetten.

En ik vind Immers ook (nog) niet goed genoeg.
maar we zullen toch eens zijn dat de best voetballende ploeg t minste arbeid verricht.
dat is het punt namelijk.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 05 september 2013 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 23:08 schreef van geil het volgende:

[..]

maar we zullen toch eens zijn dat de best voetballende ploeg t minste arbeid verricht.
dat is het punt namelijk.
Jep. Klopt. Mede daarom vind ik hem ook niet goed genoeg.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 05 september 2013 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:42 schreef van geil het volgende:

[..]

manier van denken.
en dat begint bij de supporters.
Feyenoord haalt regelmatig spelers die de supporters willen zien,Immers Vormer.bv
dat zal er uit moeten voor echt succes op langere termijn.
Feyenoord haalt spelers die haalbaar zijn en en in bepaalde opzichten van toegevoegde waarde.
Heeft alles te maken met heden en financiële overbrugging.
Voor succes op langere termijn liggen nadien accenten heel anders.

By the way: was jij -aantoonbaar- tégen Immers én Vormer's komst vorig jaar?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 05 september 2013 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 23:08 schreef van geil het volgende:

[..]

maar we zullen toch eens zijn dat de best voetballende ploeg t minste arbeid verricht.
dat is het punt namelijk.
Best voetballende ploegen kunnen arbeid beter doseren. Voetbalintelligentie, kracht en technisch vermogen brengen de beste teams.
van geil
 van geil - donderdag 05 september 2013 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 23:11 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Feyenoord haalt spelers die haalbaar zijn en en in bepaalde opzichten van toegevoegde waarde.
Heeft alles te maken met heden en financiële overbrugging.
Voor succes op langere termijn liggen nadien accenten heel anders.

By the way: was jij -aantoonbaar- tégen Immers én Vormer's komst vorig jaar?
als je de topics terugleest was ik altijd al tegen hun komst,je geheugen laat je in de steek,dus lees het terug.
en voor n miljoen kun je best veel doen.
wij worden het nooit eens Henk.geen probleem.maar haal er niet steeds van alles bij,en verdraai mijn woorden niet om je gelijk te halen.
we denken er anders over.ik vind dat geen probleem.laat dat wederzijds zijn.
van geil
 van geil - donderdag 05 september 2013 - 23:17   quote  deeplink  
enne nu ga ik slapen...:)
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 05 september 2013 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2012 - 17:23 schreef van geil het volgende:
vormer en immers???
ik word er niet vrolijk van...
hebben we n goed voetballend middenveld ,,,sinds decennia...
komen er weer twee van die renners...
Duurt ff, heb je wel wat.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 05 september 2013 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 23:17 schreef van geil het volgende:

[..]

als je de topics terugleest was ik altijd al tegen hun komst,je geheugen laat je in de steek,dus lees het terug.
en voor n miljoen kun je best veel doen.
wij worden het nooit eens Henk.geen probleem.maar haal er niet steeds van alles bij,en verdraai mijn woorden niet om je gelijk te halen.
we denken er anders over.ik vind dat geen probleem.laat dat wederzijds zijn.
quote:
Op woensdag 09 november 2011 - 20:22 schreef van geil het volgende:
ben dr niet kapot van helaas
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 22:33 schreef van geil het volgende:
immers naar feyenoord????
n lachertje......die tijd is wel voorbij....zeer beperkte speler...
Van Geil for TD!
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 05 september 2013 - 23:34   quote  deeplink  
Haha, hij zat ook al te graven :')
tomson
 tomson - donderdag 05 september 2013 - 23:38   quote  deeplink  
woensdag 23 mei 2012 - 13:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
De ooievaart kwààààààmm landen op zììììììjjjjnn nieuwe nessìììeeee, das Lexìììeee, he is the fucking bessììììeeee!!
:)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 05 september 2013 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 23:34 schreef Bosifyable het volgende:
Haha, hij zat ook al te graven :')
Tuurlijk. Altijd leuk als je mensen op tegenstrijdigheden kan betrappen! ;)

Maar eerlijk is eerlijk. Van Geil zei het toen ook al.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 05 september 2013 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 23:17 schreef van geil het volgende:

[..]

als je de topics terugleest was ik altijd al tegen hun komst,je geheugen laat je in de steek,dus lees het terug.
en voor n miljoen kun je best veel doen.
wij worden het nooit eens Henk.geen probleem.maar haal er niet steeds van alles bij,en verdraai mijn woorden niet om je gelijk te halen.
we denken er anders over.ik vind dat geen probleem.laat dat wederzijds zijn.
Kwestie van schrijfwijze en stijl en hoe jij zienswijzes verwoord. Vaak mee oneens idd.
Verder prima hoor. Is niet het doel.
Zoek soms discussie op, but it takes two to tango.
Dat gaat ook niet lukken, en is niet erg en niet belangrijk.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 05 september 2013 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 23:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Tuurlijk. Altijd leuk als je mensen op tegenstrijdigheden kan betrappen! ;)

Maar eerlijk is eerlijk. Van Geil zei het toen ook al.
Dat klopt!
Maarrrr...Zeg nou eerlijk: dachten wij allen toen nou werkelijk dat Feyenoord zomer 2012 TOPspelers had gehaald?
Soms neemt hoop een loopje met ons.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 05 september 2013 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 23:47 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dat klopt!
Maarrrr...Zeg nou eerlijk: dachten wij allen toen nou werkelijk dat Feyenoord zomer 2012 TOPspelers had gehaald?
Soms neemt hoop een loopje met ons.
Neuh niet echt. Maar dat beseften we ons toen ook al wel geloof ik. Als ik terugkijk naar mijn eigen posts dan noem ik Vormer een nuttige speler en geen slechte aanwinst gezien zijn prestaties bij Roda en in de verschillende jaarklassementen (oa VI). Is redelijk uitgekomen. Alleen heeft hij de pech dat Clasie voor hem zit. Voor de overige posities komt hij tekort.

Lex had ik hoger ingeschat. Dacht dat we een redelijke voetballer met uitstekende mentaliteit binnenhaalden. Dat redelijke is vooralsnog eerder matig tot zeer matig.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 september 2013 - 06:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 23:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Tuurlijk. Altijd leuk als je mensen op tegenstrijdigheden kan betrappen! ;)

Maar eerlijk is eerlijk. Van Geil zei het toen ook al.
Kijk en dat maakt jou eerlijk...TOP!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 september 2013 door Leon FR1908 --
eko-sporter
 eko-sporter - vrijdag 06 september 2013 - 07:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 23:47 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

....Soms neemt hoop een loopje met ons.
Mooi gezegd.
van geil
 van geil - woensdag 11 september 2013 - 15:36   quote  deeplink  
gaat ons helpen dit weekend.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mokotjo









0.0086011