BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mokotjo

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 26 april 2014 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2014 - 14:22 schreef dennie het volgende:

[..]

Ik denk dat het te makkelijk is om het zo te bekijken, de training is altijd anders dan de wedstrijden. Als jou stelling klopte had Kongolo ook al veel eerder in de basis moeten staan. Zo zijn er nog genoeg voorbeelden te noemen van spelers die pas door groeien als ze in de basis komen. Niet voor niets stellen insiders van de voetbal wereld dat het belangrijk is om echte wedstrijden te spelen en niet alleen trainingspartijtjes.

Daarbij was het inderdaad zo dat er spelers met naam voor hem stonden in de pikorde, waardoor hij nooit een echte kans heeft kunnen krijgen, er was gewoon geen positie vrij waardoor hij vaak ook op de rechtsback positie belandde.
Onder Been stond Mokotjo wel op het middenveld. En toen speelde hij ook regelmatig.

En Kongolo had internationals voor zich. Een ander verhaal. Mokotjo brak niet door omdat hij niet goed genoeg was toen. Kongolo brak later door vanwege het feit dat hij moest concurreren met Mathijsen, Indi en Nelom.
van geil
 van geil - zaterdag 26 april 2014 - 18:33   quote  deeplink  
Toen was Mokotjo net geboren, is nu pas 2 a 23.
en is nooit opgesteld in de rol die hij nu heeft
moa
 moa - zaterdag 26 april 2014 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2014 - 14:22 schreef dennie het volgende:

[..]

Ik denk dat het te makkelijk is om het zo te bekijken, de training is altijd anders dan de wedstrijden. Als jou stelling klopte had Kongolo ook al veel eerder in de basis moeten staan. Zo zijn er nog genoeg voorbeelden te noemen van spelers die pas door groeien als ze in de basis komen. Niet voor niets stellen insiders van de voetbal wereld dat het belangrijk is om echte wedstrijden te spelen en niet alleen trainingspartijtjes.

Daarbij was het inderdaad zo dat er spelers met naam voor hem stonden in de pikorde, waardoor hij nooit een echte kans heeft kunnen krijgen, er was gewoon geen positie vrij waardoor hij vaak ook op de rechtsback positie belandde.
Natuurlijk wordt hij beter door eredivisie wedstrijden te spelen, dat is de beste training die er bestaat, in totaal heeft hij 38 officiële wedstrijden voor Feyenoord gespeeld, daarvan weet ik dat hij in 1 wedstrijd goed speelde en in alle overige wedstrijden kon hij niemand wat bekoren..

Als je zo weinig laat zien verdien je gewoon niet de kans om nog meer in de basis te staan, zeker niet als jongens als Vilhena, Clasie, Immers, Bakkal, Ahmadi, Vormer e.d. wel laten zien dat ze van waarde kunnen zijn.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 26 april 2014 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2014 - 18:33 schreef van geil het volgende:
Toen was Mokotjo net geboren, is nu pas 2 a 23.
en is nooit opgesteld in de rol die hij nu heeft
Onder Been wel.
ar
 ar - zaterdag 26 april 2014 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2014 - 07:17 schreef Stylzz het volgende:
Op de training en in wedstrijden van Jong Feyenoord krijgt elke basisspeler de KANS om zich te onderscheiden, als je daar laat zien dat je goed bent, krijg je je kans in het elftal. Als je speelt, moet je de kans grijpen.

Mokotjo heeft mogen spelen, op verschillende posities en heeft bij Feyenoord nooit laten zien waarom. Dat hij geen kansen gehad heeft is echt onzin. Ritme is ook onzin. Mokotjo is een prima voetballer voor Zwolle, Utrecht of Heerenveen.
Dank u..
MMM
 MMM - zondag 27 april 2014 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 april 2014 - 17:08 schreef Stylzz het volgende:
Been
quote:
Op vrijdag 25 april 2014 - 17:55 schreef van geil het volgende:
Bruins!
/BAN
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 29 oktober 2014 - 15:43   quote  deeplink  
"Mijn jaren bij Feyenoord zijn niet verloren geweest"

213goj.jpg

Kamohelo Mokotjo maakte afgelopen zomer de overstap van PEC Zwolle naar FC Twente. De Zuid-Afrikaanse middenvelder stond van 2009 tot en met 2013 onder contract bij Feyenoord. Mokotjo wist echter nooit een basisplaats bij de Rotterdamse club te bemachtigen en zocht daardoor zijn geluk ergens anders.

Ondanks dat zijn periode bij Feyenoord niet verwacht is wat hij gehoopt had, kijkt hij niet met een slecht gevoel terug op die tijd. 'Mijn jaren bij Feyenoord zijn niet verloren geweest, zegt Mokotjo in gesprek met Voetbal International. 'Wel moeilijk.

In de maanden dat ik niet speelde, eindigde elke dag met een mix aan emoties. Teleurstelling en plezier woonden in één en hetzelfde huis, er waren twijfels, maar ook de vastberadenheid om geen concessies te doen aan de karaktertrekken die Kamohelo Mokotjo vormen, zegt hij.

'Uiteindelijk heb ik bij Feyenoord geleerd dat in het voetbal niets vanzelf komt aanwaaien. Je moet keihard werken en elke dag je lichaam en geest pijnigen om de maximale prestatie uit jezelf te halen, besluit de Zuid-Afrikaan.
Bron:VI
piet de paler
 piet de paler - woensdag 29 oktober 2014 - 19:14   quote  deeplink  
Waarom praten we altijd over als , en misschien of dat was fout? We kunnen het toch niet meer terugdraaien, hopelijk leren we van deze foutjes. Maar wij branden ook snel spelers af Kazim, Boula, en noem maar op.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mokotjo









0.0078439