BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Schokkend gerucht!!!Oud Feyenoord keeper Ekramy mogenlijk gedood tijdens voetbal rellen in Egypte..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 01 februari 2012 - 22:27   quote  deeplink  
Onze gebande maat Stylzz kwam net met het nieuws dat mogelijk Sherif Ekramy mogelijk is omgekomen tijdens voetbal rellen..
Ik had zelf al gelezen dat er tijdens die wedstrijd 74 mensen door de rellen zijn omgekomen...
Wij hopen dat de eventuele dood van Ekramy slechts een gerucht blijven...

http://www.aljazeera.com/news/middleeast/2012/02/20122118396971404.html
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 01 februari 2012 - 22:28   quote  deeplink  
Bericht van: Stylzz
Verzonden op: 2012-02-01 22:26
Onderwerp: Re: ...
Bericht: @FeyenoordlifeNL: R.I.P. Sheriff Ekramy! Oud keeper van Feyenoord omgekomen bij de rellen in Egypte.

Ekramy on radio masr just called for enforcing emergency law and emergency law. His son is injured

Ahmed Fat7y and Sherif Ekramy (Alahly players) are both injured due to clashes
#AhlyTV
#Ahly

Beetje dubbele berichtgeving.
Las óók dat Hossam Ghaly óók gewond was..

Niets bevestigd.
antwoord meteen op dit bericht

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 februari 2012 door Leon FR1908 --
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 01 februari 2012 - 22:29   quote  deeplink  
godver......
sevillana
 sevillana - woensdag 01 februari 2012 - 22:30   quote  deeplink  
zou idd wel erg sneu zijn, als het al zo is
MMM
 MMM - woensdag 01 februari 2012 - 22:30   quote  deeplink  
Pfff, hoop het niet!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 01 februari 2012 - 22:36   quote  deeplink  
Bericht van: Stylzzblokkeer deze gebruiker
Verzonden op: 2012-02-01 22:31
Onderwerp: Re: ...
Bericht: Laatste bericht van AhlyTV is nu dat Sheriff Ekramy gewond is. Eeder werd er gesproken over dood.
antwoord meteen op dit bericht
MMM
 MMM - woensdag 01 februari 2012 - 22:37   quote  deeplink  
Oud-Feyenoorders Sherif Ekramy en Hossam Ghaly hebben klappen opgelopen bij de voetbalrellen in Egypte, maar zijn niet in levensgevaar.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 01 februari 2012 - 22:38   quote  deeplink  
Pff Gelukkig maar!
MMM
 MMM - woensdag 01 februari 2012 - 22:39   quote  deeplink  
Ghaly was in zijn Feyenoord tijd echt een geniale voetballer, ben hem de laatste jaren uit het oog verloren, zonde! Had echt verwacht dat hij in de Europese subtop terecht zou komen. Heerlijke speler!
tomson
 tomson - woensdag 01 februari 2012 - 22:39   quote  deeplink  
Hopen dat het niet zo ernstig is....wat een stelletje gestoorden zeg.Maar ja heel dat land is een en al rellen tegenwoordig. Hebben ze geen voetbal bij nodig.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 01 februari 2012 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 22:39 schreef MMM het volgende:
Ghaly was in zijn Feyenoord tijd echt een geniale voetballer, ben hem de laatste jaren uit het oog verloren, zonde! Had echt verwacht dat hij in de Europese subtop terecht zou komen. Heerlijke speler!
eens, gelukkig lijkt het mee te vallen nu voor deze 2 mannen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 01 februari 2012 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 22:39 schreef MMM het volgende:
Ghaly was in zijn Feyenoord tijd echt een geniale voetballer, ben hem de laatste jaren uit het oog verloren, zonde! Had echt verwacht dat hij in de Europese subtop terecht zou komen. Heerlijke speler!
Hij is verkloot door die dikke Jol bij Tottenham...
Ghaly was een harde maar technisch uitstekende voetballer...
Ekramy hebben we nooit echt kunnen beoordelen...

Ik hoop dat het idd maar bij een aantal klappen is gebleven...
Ik zag van de week ook op het AD van een Hollandse vrouw die uit het niets
door 40 man werd aangerand op een plein waar een demonstratie aan de gang was...
De mensen leven daar nog zoals ze hier leefde tijdens de kruistochten..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 01 februari 2012 - 22:49   quote  deeplink  
In Egypte is een voetbalwedstrijd in de hoogste divisie uitgelopen op een groot bloedbad. Vrijwel meteen na de wedstrijd in Port Saïd gingen fans van de winnende thuisploeg Al-Masri het veld op en vielen spelers en fans van de tegenstander, Al-Ahly uit Caïro, aan.

Inmiddels heeft het verschrikkelijke nieuws onze redactie bereikt, dat oud-keeper Sherif Ekramy, die reservekeeper was achter Henk Timmer in de seizoenen 2005/06, 2006/07 en 2007/08, zwaar gewond zou zijn geraakt tijdens deze rellen. Hij speelde in totaal zeven wedstrijden voor Feyenoord.

Ook oud-speler Hossam Ghaly zou gewond zijn geraakt! Officiële berichten over de situatie van beiden spelers zijn er nog niet. Zeker is, dat ze gewond zijn geraakt tijdens dit geweld.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 01 februari 2012 - 23:04   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/ad/nl/1017/Buitenlands-voetbal/article/detail/3150420/2012/02/01/Zeker-73-doden-bij-voetbalrellen-in-Egypte.dhtml
van geil
 van geil - woensdag 01 februari 2012 - 23:08   quote  deeplink  
tering,,,nie best
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 01 februari 2012 - 23:08   quote  deeplink  
0.47 Is dat Ekramy?
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 01 februari 2012 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 23:08 schreef hoogvliet010 het volgende:
0.47 Is dat Ekramy?
lijkt er wel op.... tering, die ME daar doet helemaal niets man.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 01 februari 2012 - 23:32   quote  deeplink  
Ekramy en Ghaly niet overleden bij rellen in EgypteGeschreven op 2012-02-01 om 23:13:43 | Bekeken: 1056 | Reacties: 16 | Foto: OrangePictures |
Sherif Ekramy (foto) en Hossam Ghaly zijn niet omgekomen bij de rellen die plaatsvonden na afloop van het duel tussen Al-Masry en Al-Ahly. Het gerucht circuleerde dat de voormalig doelman en middenvelder van Feyenoord, die tegenwoordig onder contract staan bij Al-Ahly, waren gedood bij de veldinvasie. Ongeveer duizend mensen bestormden na de wedstrijd het veld en volgens internationale media zijn er meer dan zeventig doden gevallen.

Ekramy en Ghaly schijnen wel klappen te hebben opgelopen maar verkeren buiten levensgevaar, zo meldt Feyenoord perschef Gido Vader. Ekramy stond tussen 2005 en 2008 onder contract bij de Stadionclub. Zijn landgenoot Ghaly droeg tussen 2003 en 2006 het shirt van de Rotterdammers. Beide spelers wisten nooit een vaste waarde te worden in De Kuip.
tomson
 tomson - woensdag 01 februari 2012 - 23:38   quote  deeplink  
Is dat gerucht in ieder geval uit de wereld.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 01 februari 2012 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 23:38 schreef tomson het volgende:
Is dat gerucht in ieder geval uit de wereld.
Gelukkig maar!!!
De vrouw van
 De vrouw van - woensdag 01 februari 2012 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 23:38 schreef tomson het volgende:
Is dat gerucht in ieder geval uit de wereld.
goed zo!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 02 februari 2012 - 17:24   quote  deeplink  
tering... hier een foto van de rellen van gister:

jhvt4n.jpg
tomson
 tomson - donderdag 02 februari 2012 - 17:29   quote  deeplink  
Compleet gestoord.Je zal zo'n mafketel op je af krijgen zeg.Doet me gelijk afvragen hoe die speler er vanaf gekomen is...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 02 februari 2012 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 februari 2012 - 17:29 schreef tomson het volgende:
Compleet gestoord.Je zal zo'n mafketel op je af krijgen zeg.Doet me gelijk afvragen hoe die speler er vanaf gekomen is...
dat is gissen ja...
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 02 februari 2012 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 februari 2012 - 17:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
tering... hier een foto van de rellen van gister:

[ afbeelding ]
ik kan het natuurlijk mis hebben, maar het lijkt er een beetje op alsof dat mes erin gephotoshopt is?!
tomson
 tomson - donderdag 02 februari 2012 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 februari 2012 - 17:32 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ik kan het natuurlijk mis hebben, maar het lijkt er een beetje op alsof dat mes erin gephotoshopt is?!
Anders moet die koekwaus wel hele grote broekzakken hebben.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 02 februari 2012 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 februari 2012 - 17:33 schreef tomson het volgende:

[..]

Anders moet die koekwaus wel hele grote broekzakken hebben.
geen idee of ze uberhaupt en hoe goed ze daar toeschouwers fouilleren
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 02 februari 2012 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 februari 2012 - 17:32 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ik kan het natuurlijk mis hebben, maar het lijkt er een beetje op alsof dat mes erin gephotoshopt is?!
mmmmm, ik zie het er niet zo gauw in eerlijk gezegd. Lijkt mij echt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 02 februari 2012 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 februari 2012 - 17:34 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

geen idee of ze uberhaupt en hoe goed ze daar toeschouwers fouilleren
niet goed genoeg in ieder geval.
tomson
 tomson - donderdag 02 februari 2012 - 17:44   quote  deeplink  
Heel dat land zit niet zo lekker in z'n vel momenteel he? Ben ook niet geneigd om binnenkort de pyramides eens fijn te gaan bewonderen of zo.
MauricioAros
 MauricioAros - donderdag 02 februari 2012 - 17:44   quote  deeplink  
Was er enige aanleiding tot rellen? Compleet hondsdol daar echt niet te geloven dit!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 02 februari 2012 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 februari 2012 - 17:44 schreef tomson het volgende:
Heel dat land zit niet zo lekker in z'n vel momenteel he? Ben ook niet geneigd om binnenkort de pyramides eens fijn te gaan bewonderen of zo.
Niet bepaald nee..
tomson
 tomson - donderdag 02 februari 2012 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 februari 2012 - 17:44 schreef MauricioAros het volgende:
Was er enige aanleiding tot rellen? Compleet hondsdol daar echt niet te geloven dit!
Soortje Feyenoord - ajax in het kwadraat. Zijn altijd problemen tussen die 2 clubs als ik het goed begrepen heb.
tomson
 tomson - donderdag 02 februari 2012 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 februari 2012 - 17:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Niet bepaald nee..
Syrie dan maar?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 02 februari 2012 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 februari 2012 - 17:48 schreef tomson het volgende:

[..]

Syrie dan maar?
Ook niet;) Te makkelijk om nu Zeeland te gaan noemen :)
tomson
 tomson - donderdag 02 februari 2012 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 februari 2012 - 17:55 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ook niet;) Te makkelijk om nu Zeeland te gaan noemen :)
Maar toch ff gedaan..Sorry weer helemaal offtopic...SORRY!!!!!
MauricioAros
 MauricioAros - donderdag 02 februari 2012 - 18:17   quote  deeplink  
Ik heb een hekel aan Ajax maar zulke praktijken gun ik zelfs Ajax niet toe!
tomson
 tomson - donderdag 02 februari 2012 - 18:21   quote  deeplink  
Zag net even beelden van Ekramy bij 1 vandaag,zullen zo ook wel online komen. btw hij zag er ongedeerd uit,en zei dat de misdadigers "dood moesten".
Henny
 Henny - donderdag 02 februari 2012 - 21:21   quote  deeplink  
Hebben jullie die kutreporter van de nos nog gehoord over dat ze bij die thuisclub in Egypte een heel erg fanatieke F-side hebben....... Heb me er niet zo erg aan gestoord als aan de gebeurtenis zelf, maar die reporter moeten ze op staande voet ontslaan.
Quiroz
 Quiroz - donderdag 02 februari 2012 - 21:35   quote  deeplink  
Alle spelers zijn gestopt met voetbal. Begrijpelijk, voetbal is voor de meeste de allergrootste hobby en als je dan in een politiek conflict word meegetrokken en dit meemaakt...
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - donderdag 02 februari 2012 - 21:58   quote  deeplink  
niemand dood. kwam in ad
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 02 februari 2012 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 februari 2012 - 17:32 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ik kan het natuurlijk mis hebben, maar het lijkt er een beetje op alsof dat mes erin gephotoshopt is?!
Aan de reactie van die voetballer te zien heb je gelijk,hij had eigenlijk een colt 45 in z`n handen..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 02 februari 2012 - 22:07   quote  deeplink  
Dit gebeurde overigens afgelopen week in Cairo....

Op Youtube is deze week een video geplaatst waarop een blonde, vermoedelijk Nederlandse vrouw wordt aangerand door een groep mannen op het inmiddels beroemde Tahrirplein in de Egyptische hoofdstad Cairo.

Het filmpje is afgelopen woensdag gepost op YouTube, de dag dat de opstand tegen de Egyptische ex-president Mubarak werd herdacht, die woensdag precies een jaar geleden, werd herdacht.

'Hou op, hou op'
We zien op de schokkende beelden een groep mensen die rond een blonde vrouw staan. Zij lijkt aangevallen en betast te worden. Andere mannen proberen haar juist te beschermen tegen de aanvallers. Op 57 seconden in de video horen we de vrouw duidelijk 'Hou op, hou op' schreeuwen.

Volgens GPD-correspondent Harald Doornbos, die als eerste melding maakte van de video, staat in de beschrijvende tekst dat de aanranding op 25 januari een half uur geduurd heeft. De vrouw zou vervolgens met een ambulance van het Tahirplein zijn afgevoerd.

Het ministerie van Buitenlandse Zaken heeft tegenover Pownews verklaard geen meldingen te hebben gekregen over een aanranding van een Nederlandse.


dat land is ziek.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 februari 2012 door Leon FR1908 --
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 02 februari 2012 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 februari 2012 - 17:32 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ik kan het natuurlijk mis hebben, maar het lijkt er een beetje op alsof dat mes erin gephotoshopt is?!
klopt, kijk maar naar de hand die het mes vasthoud. is niet zijn eigen hand.
Daarnaast heb ik gehoord dat alle voetballers het hebben overleefd, met zo'n mes overleef je een steekpartij niet.
Quiroz
 Quiroz - donderdag 02 februari 2012 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 februari 2012 - 22:07 schreef Leon FR1908 het volgende:
Dit gebeurde overigens afgelopen week in Cairo....

Op Youtube is deze week een video geplaatst waarop een blonde, vermoedelijk Nederlandse vrouw wordt aangerand door een groep mannen op het inmiddels beroemde Tahrirplein in de Egyptische hoofdstad Cairo.

Het filmpje is afgelopen woensdag gepost op YouTube, de dag dat de opstand tegen de Egyptische ex-president Mubarak werd herdacht, die woensdag precies een jaar geleden, werd herdacht.

'Hou op, hou op'
We zien op de schokkende beelden een groep mensen die rond een blonde vrouw staan. Zij lijkt aangevallen en betast te worden. Andere mannen proberen haar juist te beschermen tegen de aanvallers. Op 57 seconden in de video horen we de vrouw duidelijk 'Hou op, hou op' schreeuwen.

Volgens GPD-correspondent Harald Doornbos, die als eerste melding maakte van de video, staat in de beschrijvende tekst dat de aanranding op 25 januari een half uur geduurd heeft. De vrouw zou vervolgens met een ambulance van het Tahirplein zijn afgevoerd.

Het ministerie van Buitenlandse Zaken heeft tegenover Pownews verklaard geen meldingen te hebben gekregen over een aanranding van een Nederlandse.
[ filmpje ]

dat land is ziek.
Verschrikkelijk natuurlijk, en ik wil het ook niet goed praten, maar dit allemaal buiten beschouwing gelaten is het natuurlijk wel goed dat er in de Oosterse landen een revolutie gaande is. Weg met de dictators! Zo is Europa ook ooit begonnen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 02 februari 2012 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 februari 2012 - 23:01 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Verschrikkelijk natuurlijk, en ik wil het ook niet goed praten, maar dit allemaal buiten beschouwing gelaten is het natuurlijk wel goed dat er in de Oosterse landen een revolutie gaande is. Weg met de dictators! Zo is Europa ook ooit begonnen.
snap sowieso niet dat je als blonde jongedame op zo'n plek bent ten tijde van zo'n gebeurtenis.....
verder: viva la revolution!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 februari 2012 door FR-Elmo --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 02 februari 2012 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 februari 2012 - 23:01 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Verschrikkelijk natuurlijk, en ik wil het ook niet goed praten, maar dit allemaal buiten beschouwing gelaten is het natuurlijk wel goed dat er in de Oosterse landen een revolutie gaande is. Weg met de dictators! Zo is Europa ook ooit begonnen.
Zijn nog zat dictators in burger pakkie die van mij part voor het vuurpeleton mogen..
Een stuk of 40 in dat filmpje...Beesten zijn het!!
Quiroz
 Quiroz - donderdag 02 februari 2012 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 februari 2012 - 23:07 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

snap sowieso niet dat je als blonde jongedame op zo'n plek bent ten tijde van zo'n gebeurtenis.....
verder: viva la revolution!!!
Zulke reacties las ik ook op internet, maar we zijn er in onze maatschappij meester in om de zaken om te draaien. We moeten degene die dit veroorzaken veroordelen, en niet de slachtoffers!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 02 februari 2012 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 februari 2012 - 23:07 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

snap sowieso niet dat je als blonde jongedame op zo'n plek bent ten tijde van zo'n gebeurtenis.....
verder: viva la revolution!!!
Joh in Tunesië kon je niet eens naar de markt met je blonde vrouw
want je moet vechten dat je leven er vanaf hangt..
Maar ook ontzettend veel goeie mensen daar!
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 02 februari 2012 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 februari 2012 - 23:11 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Zulke reacties las ik ook op internet, maar we zijn er in onze maatschappij meester in om de zaken om te draaien. We moeten degene die dit veroorzaken veroordelen, en niet de slachtoffers!
ach kom.... wat een onzin.... als ik in de aRENa heel hard "hup Feyenoord" roep dan weet ik dat ik een probleem heb....
Je moet als jonge vrouw niet op zo'n moment daar zijn... iedereen is door het dolle heen, politie is ver weg... wat denk je dan zelf?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Schokkend gerucht!!!Oud Feyenoord keeper Ekramy mogenlijk gedood tijdens voetbal rellen in Egypte..









0.0071980