BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax moet dé homoclub van Nederland worden'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 03 februari 2012 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 februari 2012 - 23:34 schreef TheMenace het volgende:

[..]

kom je anders gezellig terug schat?P:
lol
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 03 februari 2012 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 februari 2012 - 23:34 schreef TheMenace het volgende:

[..]

kom je anders gezellig terug schat als je eruit?P:
Dolletjes! Parkeerplaats A28? Gangbangen met Roelie en Hoogie;)
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 03 februari 2012 - 23:39   quote  deeplink  
Wat een feest!
TheMenace
 TheMenace - vrijdag 03 februari 2012 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 februari 2012 - 23:36 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dolletjes! Parkeerplaats A28? Gangbangen met Roelie en Hoogie;)
wat voor standjes gaan we doen dan?niet te moelijk he want er moet gescoord worden hahahahah
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 03 februari 2012 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 februari 2012 - 23:40 schreef TheMenace het volgende:

[..]

wat voor standjes gaan we doen dan?niet te moelijk he want er moet gescoord worden hahahahah
Hoeveel gaten heeft Roelie
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 03 februari 2012 - 23:43   quote  deeplink  
en nu stoppen jullie! dit is echt niet respectvol tegen onze homofiele medemens. Ze hebben het al zo moeilijk, laten we ze hier een warm welkom geven. Meteen al die suggestieve opmerkingen alsof ze extreem zijn in sex en zo. Ook homo's zijn normale mensen hoor.
TheMenace
 TheMenace - vrijdag 03 februari 2012 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 februari 2012 - 22:51 schreef FR-Roel het volgende:
[ filmpje ]
ik kijk nooit naar die programma's van ze maar dit was wel leuk!haha
TheMenace
 TheMenace - vrijdag 03 februari 2012 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 februari 2012 - 23:43 schreef FR-Roel het volgende:
en nu stoppen jullie! dit is echt niet respectvol tegen onze homofiele medemens. Ze hebben het al zo moeilijk, laten we ze hier een warm welkom geven. Meteen al die suggestieve opmerkingen alsof ze extreem zijn in sex en zo. Ook homo's zijn normale mensen hoor.
kijk das heel wijs gesproken maar als je vanaaf niet bij je vrouw erin mag mag je dat zeker ook niet bij mij whahahahahaha uhum

dan maar geen sex whehe

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 februari 2012 door TheMenace --
TheMenace
 TheMenace - vrijdag 03 februari 2012 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 februari 2012 - 23:41 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Hoeveel gaten heeft Roelie
ja dat weetik niet dat had jij toch moeten weten!p:

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 februari 2012 door TheMenace --
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 03 februari 2012 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 februari 2012 - 23:43 schreef FR-Roel het volgende:
Mooi! Ben blij dat je mij zo ziet.
TheMenace
 TheMenace - vrijdag 03 februari 2012 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 februari 2012 - 23:46 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Mooi! Ben blij dat je mij zo ziet.
wat?Als een homo??haha
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 03 februari 2012 - 23:46   quote  deeplink  
mwoehahahahahahahahahaha. zo ik ga slapen....
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 03 februari 2012 - 23:47   quote  deeplink  
oh... sorry... doeeiiiiiiiii Rocotus.
TheMenace
 TheMenace - vrijdag 03 februari 2012 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 februari 2012 - 23:46 schreef FR-Roel het volgende:
mwoehahahahahahahahahaha. zo ik ga slapen....
ja ik ook moet morgen weer werken....moet vroeg op en ja dan niet denken dat ik gelijk als prostituee aan de slag ben haha

slaap lekker lieverd....P:
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 03 februari 2012 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 februari 2012 - 23:45 schreef TheMenace het volgende:

[..]

ja dat weetik niet dat had jij toch moeten weten!p:
Ik zal van zijn sterretje en rondje maken hahaha
TheMenace
 TheMenace - vrijdag 03 februari 2012 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 februari 2012 - 23:48 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Ik zal van zijn sterretje en rondje maken hahaha
hehehe succes!
ik kom wat later als je het niet erg vindt.ik kijk wel hoe het gegaan is dan....P:

hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 03 februari 2012 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 februari 2012 - 23:49 schreef TheMenace het volgende:

[..]

hehehe succes!
;)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 04 februari 2012 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 februari 2012 - 22:41 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Wie is god nou weer?
hahaha, je was me voor broedert!
De vrouw van
 De vrouw van - zaterdag 04 februari 2012 - 07:39   quote  deeplink  
gatverdamme wat zitten er hier een stel vreselijke zieke gasten. Je moest je kapot schamen!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 04 februari 2012 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 februari 2012 - 07:39 schreef De vrouw van het volgende:
gatverdamme wat zitten er hier een stel vreselijke zieke gasten. Je moest je kapot schamen!
says who?

spiegel.jpg
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 04 februari 2012 - 09:07   quote  deeplink  
Zal wel de eerste 20/30 posts hebben gelezen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 04 februari 2012 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 februari 2012 - 23:12 schreef hoogvliet010 het volgende:
KOm ik ook maar uit de kast, IK BEN OOK HOMO!
Oud nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 04 februari 2012 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 februari 2012 - 07:39 schreef De vrouw van het volgende:
Is toch gezellige verjaardagshumor?
Wim2
 Wim2 - zaterdag 04 februari 2012 - 12:16   quote  deeplink  
HET ZIJN MAAR TERING NEUSJES HET ZIJN MAAR TERING NEUSJES
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 04 februari 2012 - 13:15   quote  deeplink  
PSV dé club voor gereformeerde negers met bult

Sjoerd Mossou is voetbaljournalist én columnist van AD Sportwereld.
Helemaal prettig zou het zijn als Ajax zo snel mogelijk een homofiele voetballer zou contracteren en Feyenoord een transseksueel. Mij kun je niet wijsmaken dat ze er niet zijn, dat lijkt me een kwestie van goed zoeken - en de voetballende homo's van Nederland hebben erg veel behoefte aan een rolmodel. Mocht Frank de Boer het onverhoopt niet zo zien zitten in zijn homofiele voorstopper, dan kun je de trainer altijd nog met wat politie-inzet en belastinggeld om de oren slaan. Werkt altijd.
Sjoerd MossouCOLUMN Het was nogal koud op straat, dus de gemeentepoliticus van D'66 dacht: kom, laat ik eens wat roepen. Daarom riep hij dat Ajax 'dé homoclub van Nederland' moet worden - en snel een beetje, graag.

Vooral de bijbehorende argumentatie vond ik mooi. Volgens de gemeentepoliticus van D'66 is Ajax moreel verplicht om 'dé homoclub van Nederland' te worden, want: 'vergeet niet hoeveel belastinggeld er jaarlijks aan politie-inzet bij de Arena wordt uitgegeven'. Het wordt tijd, vond de gemeentepoliticus van D'66, dat Ajax 'zijn verantwoordelijkheid' onderhand een keertje neemt.

Ik ben het daar roerend mee eens.

Als het aan mij ligt wordt Feyenoord dé transseksuelenclub van Nederland en PSV dé club voor gereformeerde negers met een bult op hun rug. Sterker nog: ik vind dat PSV en Feyenoord dat moreel verplicht zijn, want u moet eens weten wat dat allemaal kost aan belastinggeld, zeg, al die politie-inzet daar in Rotterdam en Eindhoven.

Wat Ajax betreft zou het goed zijn als er snel een speciale commissie wordt opgericht om het plan handen en voeten te geven. Of een adviesraad. Ik bedoel, je kunt wel roepen dat je dé homoclub van Nederland wilt worden, maar je moet het ook dóen natuurlijk. Met één lullig Ajax-bootje op de Gay Pride ben je er niet.

Om dé homoclub van Nederland te worden, zou het goed zijn als homo's voortaan korting krijgen op hun seizoenkaart, maar je zou ze ook een apart tribunevak kunnen geven, opdat het voor iedereen duidelijk zichtbaar is dat Ajax het bijzonder goed voor heeft met homofielen. In plaats van het clublied stel ik voor om voortaan 'Ticket to the Tropics' van Gerard Joling te draaien, en anders, nog beter, 'No more Bolero's'.

Helemaal prettig zou het zijn als Ajax zo snel mogelijk een homofiele voetballer zou contracteren en Feyenoord een transseksueel. Mij kun je niet wijsmaken dat ze er niet zijn, dat lijkt me een kwestie van goed zoeken - en de voetballende homo's van Nederland hebben erg veel behoefte aan een rolmodel. Mocht Frank de Boer het onverhoopt niet zo zien zitten in zijn homofiele voorstopper, dan kun je de trainer altijd nog met wat politie-inzet en belastinggeld om de oren slaan. Werkt altijd.

Toen D'66-politicus Gerolf Bouwmeester gisteren zag hoeveel reacties het thema losmaakte, twitterde hij tevreden dat dat eens te meer bewijst hoe 'gevoelig' het onderwerp ligt. Zo werkt dat in het tijdperk waarin we leven: de loze kreet kan altijd nog een trending topic worden op twitter, mits goed getimed en gek genoeg. Wie in staat is te verzinnen dat Ajax dé homoclub van Nederland moet worden, is verzekerd van instant roem en glorie.

Van harte, Gerolf Bouwmeester. U bent erin geslaagd de homofobie in het voetbal onder de aandacht te brengen. Dankzij u zullen alle homo's op hun voetbalclubs nu eindelijk uit de kast durven komen. Door te roepen dat Ajax dé homoclub van Nederland moet worden, heeft u een taboe doorbroken - en dat vind ik dapper van u. Dat u dat riep van ons belastinggeld, ach, daar hebben we het niet over, want dat zou wel erg gemakkelijk zijn. (Sjoerd Mossou)
04/02/12 11u27
Lees ook: 'Ajax moet dé homoclub van Nederland worden'
volledig dossier: Feyenoord
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 04 februari 2012 - 13:23   quote  deeplink  
Feyenoord moet een transsexueel aan trekken? Wat een mafketel die Sjoerd!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 04 februari 2012 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 februari 2012 - 13:23 schreef RenatoBos het volgende:
Feyenoord moet een transsexueel aan trekken? Wat een mafketel die Sjoerd!

to much blow can kill you....
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 04 februari 2012 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 februari 2012 - 13:15 schreef Leon FR1908 het volgende:
PSV dé club voor gereformeerde negers met bult

Sjoerd Mossou is voetbaljournalist én columnist van AD Sportwereld.
Sjoerd MossouCOLUMN Het was nogal koud op straat, dus de gemeentepoliticus van D'66 dacht: kom, laat ik eens wat roepen. Daarom riep hij dat Ajax 'dé homoclub van Nederland' moet worden - en snel een beetje, graag.

Vooral de bijbehorende argumentatie vond ik mooi. Volgens de gemeentepoliticus van D'66 is Ajax moreel verplicht om 'dé homoclub van Nederland' te worden, want: 'vergeet niet hoeveel belastinggeld er jaarlijks aan politie-inzet bij de Arena wordt uitgegeven'. Het wordt tijd, vond de gemeentepoliticus van D'66, dat Ajax 'zijn verantwoordelijkheid' onderhand een keertje neemt.

Ik ben het daar roerend mee eens.

Als het aan mij ligt wordt Feyenoord dé transseksuelenclub van Nederland en PSV dé club voor gereformeerde negers met een bult op hun rug. Sterker nog: ik vind dat PSV en Feyenoord dat moreel verplicht zijn, want u moet eens weten wat dat allemaal kost aan belastinggeld, zeg, al die politie-inzet daar in Rotterdam en Eindhoven.

Wat Ajax betreft zou het goed zijn als er snel een speciale commissie wordt opgericht om het plan handen en voeten te geven. Of een adviesraad. Ik bedoel, je kunt wel roepen dat je dé homoclub van Nederland wilt worden, maar je moet het ook dóen natuurlijk. Met één lullig Ajax-bootje op de Gay Pride ben je er niet.

Om dé homoclub van Nederland te worden, zou het goed zijn als homo's voortaan korting krijgen op hun seizoenkaart, maar je zou ze ook een apart tribunevak kunnen geven, opdat het voor iedereen duidelijk zichtbaar is dat Ajax het bijzonder goed voor heeft met homofielen. In plaats van het clublied stel ik voor om voortaan 'Ticket to the Tropics' van Gerard Joling te draaien, en anders, nog beter, 'No more Bolero's'.

Toen D'66-politicus Gerolf Bouwmeester gisteren zag hoeveel reacties het thema losmaakte, twitterde hij tevreden dat dat eens te meer bewijst hoe 'gevoelig' het onderwerp ligt. Zo werkt dat in het tijdperk waarin we leven: de loze kreet kan altijd nog een trending topic worden op twitter, mits goed getimed en gek genoeg. Wie in staat is te verzinnen dat Ajax dé homoclub van Nederland moet worden, is verzekerd van instant roem en glorie.

Van harte, Gerolf Bouwmeester. U bent erin geslaagd de homofobie in het voetbal onder de aandacht te brengen. Dankzij u zullen alle homo's op hun voetbalclubs nu eindelijk uit de kast durven komen. Door te roepen dat Ajax dé homoclub van Nederland moet worden, heeft u een taboe doorbroken - en dat vind ik dapper van u. Dat u dat riep van ons belastinggeld, ach, daar hebben we het niet over, want dat zou wel erg gemakkelijk zijn. (Sjoerd Mossou)
04/02/12 11u27
Lees ook: 'Ajax moet dé homoclub van Nederland worden'
volledig dossier: Feyenoord
Kunnen die hetero voetballers niet gewoon zeggen dat homo of hetero zijn geen reet (....) uitmaakt?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 04 februari 2012 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 februari 2012 - 13:41 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Kunnen die hetero voetballers niet gewoon zeggen dat homo of hetero zijn geen reet (....) uitmaakt?
Waarom?Ze lopen ook met verschillende rassen door elkaar en omhelzen elkaar bij een doelpunt..Dus waarom zou iemand dwangmatig moeten zeggen dat homo`s welkom zijn
terwijl ze er waarschijnlijk al geen probleem me hebben...
Dit soort nieuws berichten in de media brengen en een club een bepaalde dwang opleggen terwijl iedereen welkom is lijkt mij wat overbodig.
Ze kunnen beter het "belastinggeld" uitgeven aan misselijke lui die homofielen in elkaar slaan...En die nog harder straffen door harder met gelijke belastingsmunt terug te slaan!!
Amsterdam is al Gay capitol of the world dus ze moeten niet zo overdrijfen vind je niet?
Henny
 Henny - zaterdag 04 februari 2012 - 14:18   quote  deeplink  
Als het nog meer een homoclub wordt als het al was, wordt er misschien dan wat beter gedekt dan nu. Het is nu een aanfluiting, dus laten we het niet nog erger maken en het alsjeblieft lekker zo laten blijven.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 04 februari 2012 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 februari 2012 - 13:49 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

!
Amsterdam is al Gay capitol of the world dus ze moeten niet zo overdrijfen vind je niet?
Klopt, jij woont er!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 04 februari 2012 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 februari 2012 - 14:18 schreef Henny het volgende:
Als het nog meer een homoclub wordt als het al was, wordt er misschien dan wat beter gedekt dan nu. Het is nu een aanfluiting, dus laten we het niet nog erger maken en het alsjeblieft lekker zo laten blijven.
Hahahahaha mandekkers
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 04 februari 2012 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 februari 2012 - 14:25 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Klopt, jij woont er!
Toen in zondag aan je kontje zat zei je dat ook niet maat hahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 04 februari 2012 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 februari 2012 - 14:27 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Toen in zondag aan je kontje zat zei je dat ook niet maat hahaha
Ik hou van GROTE, STERKE mannen handen!
De fantasieen over sex met kabouter plop zijn alweer van lang geleden!
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 04 februari 2012 - 14:30   quote  deeplink  
gaat ajax dan ook spelen met een bruine streep iplv een rode
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 04 februari 2012 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 februari 2012 - 14:29 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Ik hou van GROTE, STERKE mannen handen!
De fantasieen over sex met kabouter plop zijn alweer van lang geleden!
Hahahahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 04 februari 2012 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 februari 2012 - 14:30 schreef piet de paler het volgende:
Lol...
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 04 februari 2012 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
hahahahahahaha, altijd weer scherp die Piet..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 04 februari 2012 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 februari 2012 - 13:49 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Waarom?Ze lopen ook met verschillende rassen door elkaar en omhelzen elkaar bij een doelpunt..Dus waarom zou iemand dwangmatig moeten zeggen dat homo`s welkom zijn
terwijl ze er waarschijnlijk al geen probleem me hebben...
Dit soort nieuws berichten in de media brengen en een club een bepaalde dwang opleggen terwijl iedereen welkom is lijkt mij wat overbodig.
Ze kunnen beter het "belastinggeld" uitgeven aan misselijke lui die homofielen in elkaar slaan...En die nog harder straffen door harder met gelijke belastingsmunt terug te slaan!!
Helemaal mee eens hoor Leon. Ik ben niet zo van de positieve discriminatie.
Ovedreven aandacht is juist tegengestelde aandacht oproepen.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 04 februari 2012 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Zij zijn toch de Heeren van de Bruine Ster?
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 04 februari 2012 - 17:20   quote  deeplink  
Ik heb geen probleem met homo's. Daarom ben ik ook tegen de ban van Hotjumper en Stylzz.

(Haha! een grap! lol! humor!)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 04 februari 2012 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 februari 2012 - 17:20 schreef Quiroz het volgende:
Ik heb geen probleem met homo's. Daarom ben ik ook tegen de ban van Hotjumper en Stylzz.

(Haha! een grap! lol! humor!)
Hahahahahaha
pat
 pat - zaterdag 04 februari 2012 - 17:56   quote  deeplink  
ik las em al maar dacht nee das te makkelijk ghe ghe
rich Arnhem
 rich Arnhem - maandag 06 februari 2012 - 18:17   quote  deeplink  
Uit de column van Menno Pot (ja leuke woordspeling natuurlijk) op Nusport:

Dan maar een beetje variëren op het thema de Ajax-bijdrage aan de homo-emancipatie is juist enorm, want ze stellen wekelijks mietjes op? Oók flauw: dat is de grap die elke voetbalsupporter in Nederland vermoedelijk metéén te binnen schoot bij het zien van dat bericht en dan moet je als columnist dus iets anders.

Bovendien: inschoppen op mensen (of clubs) die toch al bloedend op de grond liggen, is niet chique. De mietjes van Ajax... het is al zon rotmaandag voor ze. Laat ze maar even.

Aanleiding

Serieus en inhoudelijk ingaan op het statement vanuit het stadhuis? Kun je doen. Er is op zich wel aanleiding toe, want het argument waarmee D66-raadslid Gerolf Bouwmeester de politieke eis kracht bijzet (Vergeet niet hoeveel belastinggeld er jaarlijks aan de politieinzet bij de Amsterdam Arena wordt uitgegeven) is er natuurlijk een om boos over te worden: een klassieke voetbalhatersdrogreden.

Wie wenst te onderstrepen wat de bedrijfstak voetbal de maatschappij kost moet, om een eerlijk beeld te schetsen, óók even in zijn rekensommetje meenemen wat de voetbalsector de maatschappij en de economie oplevert.

Ik durf de bewering best aan dat de aanwezigheid van Ajax financieel niet zo heel ongunstig is voor de stad Amsterdam, alles bij elkaar, per saldo, onder de streep. Net zo min als de aanwezigheid van een levendige gay scene dat is, dunkt me.

Juiste reactie

Een tamelijk sterke inhoudelijke reactie op de eis vanuit de Stopera kwam er ook van Ajax-trainer Frank de Boer: Ajax wil de béste club van Nederland worden, en daar mogen homos ook bij, hoor.

Ik zou het, geloof ik, de enige juiste reactie hebben gevonden, als ik homo was geweest.

Eén ding is zeker: wat zich binnen Ajax afspeelt, is prachtig in woorden gevat door beroemde homos. Terwijl in de top allerlei types opereren volgens het motto van wijlen Pim Fortuyn (Ik word minister-president van dit land, en als ik het niet word, dan ben ik het toch), kunnen ook de supporters bij homos hun hart ophalen.

In my life / why do I give valuable time / to people who don't care if I live or die? zong de Stephen Patrick Morrissey ooit, in het liedje Heaven Knows Im Miserable Now. Pas hem toe op het fenomeen clubliefde en je hebt de existentiële vraag waarvoor elke Ajacied zich de laatste tijd wel eens gesteld ziet.

Reve

Wie zondag in de Arena was, zal geconstateerd hebben dat de Ajax-fans zich nauwelijks nog opwinden over de vertoning op het veld en het gekrakeel in de bestuurskamer. Het gaat slecht, maar verder gaat het goed, schreef Gerard Reve en ja, zo voelt het ongeveer.

Nog een Reve-citaat dan maar, uit De Avonden: Een vroege dag, een welbestede dag wordt het. [] Men is buiten geweest, voelt zich fris en krijgt een goed humeur. Dit wordt geen bedorven en verprutste Zondag.

Als homos ons, Ajacieden, weer zulke zondagen kunnen bieden Lieve God, wat zijn ze dan verschrikkelijk welkom.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 06 februari 2012 - 18:38   quote  deeplink  
Dit word hun nieuwe thuisshirt
35meclj.jpg
remco k
 remco k - maandag 06 februari 2012 - 18:43   quote  deeplink  
Toch wel heel erg druk met Ajax..

Jammer, dacht dat jullie nu het goed gaat je wel wat meer met het succes van je eigen club bezig zou houden..
craven
 craven - maandag 06 februari 2012 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 18:43 schreef remco k het volgende:

Jammer, dacht dat jullie nu het goed gaat je wel wat meer met het succes van je eigen club bezig zou houden..
Humort op feyenoordforum....dus....
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 06 februari 2012 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 18:43 schreef remco k het volgende:

De snavels zijn nu het middelpunt van spot, nu is het onze tijd om te genieten, zeker toen we die wedstrijd vorige week Herben gewonnen met .4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 .4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 .4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 .4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2
remco k
 remco k - maandag 06 februari 2012 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 18:45 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

De snavels zijn nu het middelpunt van spot, nu is het onze tijd om te genieten, zeker toen we die wedstrijd vorige week Herben gewonnen met .4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 .4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 .4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 .4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2 4-2
Staat daar nu 2-4??
Wim2
 Wim2 - maandag 06 februari 2012 - 18:52   quote  deeplink  
VVVVVIEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRR-TWWWWWWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

0-1 Perikesen
1-1 Guidetti (volkomen terrechte strafschop)
2-1 Guidetti (Bakkal)
3-1 Bakkal (Fernandez)
3-2 Ballekin (Fout mulders)
4-2 GUIDETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax moet dé homoclub van Nederland worden'

0.0128169