BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Aboutaleb juicht Europees stadionverbod toe

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 03 februari 2012 - 10:40
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Aboutaleb juicht Europees stadionverbod toe (FR-Fanatic)

RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 03 februari 2012 - 14:39   quote  deeplink  
Burgemeester Ahmed Aboutaleb van Rotterdam is een groot voorstander van een Europees stadionverbod. Dat idee is afkomstig van het Europees Parlement.

Hooligans die in een EU-land een stadionverbod krijgen, mogen dan in andere lidstaten ook geen voetbalwedstrijden meer bezoeken.

Ik vind het een heel interessante gedachte, zegt Aboutaleb. Als je je misdraagt rond het voetbal, moet zon maatregel niet alleen gelden in je eigen stad of land, maar in heel Europa.

Uitreisverbod
Aboutaleb kijkt ook met instemming naar de aanpak van Groot-Brittanniƫ, waar een uitreisverbod voor hooligans geldt. Die mogen dan het land niet uit tijdens belangrijke voetbalwedstrijden, vernam Aboutaleb donderdag van de Britse minister van Veiligheid.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 03 februari 2012 - 14:40   quote  deeplink  
Hadden ze die tyfus vent niet beter een Europees verbod kunnen geven dan had die maar lekker in Marokko gebleven ofzo
plannetje
 plannetje - vrijdag 03 februari 2012 - 14:51   quote  deeplink  
hahaha ja dat is ook goed!

ergens vind ik het geen slecht idee laat ze maar voelen
tomson
 tomson - vrijdag 03 februari 2012 - 15:03   quote  deeplink  
Als er wat te verbieden is staat die koekebakker toch altijd vooraan te juichen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5990
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Aboutaleb juicht Europees stadionverbod toe









0.0050559