|
|
rich14
|
|
|
Ik denk toch dat Malki een hele goede aanvulling voor Feyenoord zal zijn voor volgend seizoen, mocht een eventuele verlenging van Guidetti niet lukken. Echt een aanjager en een neusje voor de goal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dit is n omekees topic... maar wel halen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 februari 2012 - 21:14 schreef rich14 het volgende:Ik denk toch dat Malki een hele goede aanvulling voor Feyenoord zal zijn voor volgend seizoen, mocht een eventuele verlenging van Guidetti niet lukken. Echt een aanjager en een neusje voor de goal. Omekees///HELD!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Malki///Held halen die gozurT! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Statistieken
seizoen club land competitie wed. goals
2004/05 Royale Union Saint-Gilloise België Tweede klasse 30 10 2005/06 Royale Union Saint-Gilloise België Tweede klasse 15 9 2005/06 KSV Roeselare België Jupiler League 13 1 2006/07 KSV Roeselare België Jupiler League 15 6 2006/07 Germinal Beerschot België Jupiler League 10 0 2007/08 Germinal Beerschot België Jupiler League 33 16 2008/09 Germinal Beerschot België Jupiler Pro League 22 6 2009/10 Germinal Beerschot België Jupiler Pro League 4 1 2009/10 Sporting Lokeren België Jupiler League 23 2 Play-Off II A 6 1 2010/11 Sporting Lokeren België Jupiler Pro League 1 0 → Panthrakikos Griekenland Beta Ethniki 13 1 2011/12 Roda JC Kerkrade Nederland Eredivisie 19 14 Totaal 204 67
tsja, . . .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 februari 2012 door sevillana -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Niet verkeerd, loopt bijna 1 op 1:) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
zo te zien ligt de nederlandse competitie hem wel... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 2011/12 Roda JC Kerkrade Nederland Eredivisie 19 14 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: da's waar, maar hoe zit 't dan met de voorgaande jaren? ik heb inmiddels gedurende de afgelopen decennia heel veel spelers naar de Kuip zien komen die het dan toch niet konden laten zien in dat mooie shirt. . . . één zwaluw enz. enz. :)
n.b.: vanaf 2008 in 69 wedstrijden 11x het net kunnen vinden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 februari 2012 door sevillana -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Mailki niet doen..... prutser die nu eens een leuk seizoen draait, overkomt hem nooit weer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Even aankijken. Eens zien wat ie na 34 wedstrijden heeft gepresteerd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
ja ik hou ook nog een slag om de arm.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
Hij maakte wel 2 mooie goals vanaaf! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Gadverredamme. Wat vies. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Hier mag verdomme ook een slot op. Paar dagen geleden open ik PRECIES hetzelfde topic, meteen slotje. EN dit topic heeft nog steeds geen slotje??!!!!? Malki///held |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 februari 2012 - 00:23 schreef Omekees het volgende:Hier mag verdomme ook een slot op. Paar dagen geleden open ik PRECIES hetzelfde topic, meteen slotje. EN dit topic heeft nog steeds geen slotje??!!!!? Malki///held Je heb een punt omekees... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 februari 2012 - 00:23 schreef Omekees het volgende:Hier mag verdomme ook een slot op. Paar dagen geleden open ik PRECIES hetzelfde topic, meteen slotje. EN dit topic heeft nog steeds geen slotje??!!!!? Malki///held inderdaad ,,,zei t al .. n ommekees topic... |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: en dat dacht ik nou precies, goed voor 1 seizoen, volgende seizoen is het teleurstellend |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
nog steeds geen slotje op dit topic.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe, het zit je echt dwars hè? |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: standbeeld...malki met omekees..hand in hand |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Pas als Malki binnen is dan! |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote: Het zit me zeker dwars! |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: slot erop....omekees en malki in 2015 n standbeeld |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Stel dat onze ster (Guidetti) naar het einde van dit seizoen onze club gaat verlaten,dan denk ik haal Malki en Junker van Roda JC en probeer Fernandez te verkopen want Malki en Junker vinden elkaar heel makkelijk ze zijn allebij vrij naar dit seizoen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Onmiddellijk kopen die Maliki 3* beter dan die dost, Heerenveen twee maal mazzel Roda had recht op de overwinning. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Ik niet, maar geef hem wel gelijk v.w.b. Malki |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik zou met mijn speelstijl wel bij Feyenoord passen Bij Feyenoord, om een voorbeeld te noemen, zou ik wel passen met mijn speelstijl. Maar blijkbaar zijn de clubs toch nog niet overtuigd van mijn kwaliteiten.
aldus Sanharib Malki, de spits van Roda JC die deze zomer geen transfer verdiende ondanks zijn 25 goals in het vorige seizoen. Bron:Feyenoordblog |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote:Op woensdag 12 september 2012 - 18:13 schreef RenatoBos het volgende:Ik zou met mijn speelstijl wel bij Feyenoord passenBij Feyenoord, om een voorbeeld te noemen, zou ik wel passen met mijn speelstijl. Maar blijkbaar zijn de clubs toch nog niet overtuigd van mijn kwaliteiten. aldus Sanharib Malki, de spits van Roda JC die deze zomer geen transfer verdiende ondanks zijn 25 goals in het vorige seizoen. Bron:Feyenoordblog Had ie niet moeten verlengen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ben je er al over heen Kees..?? |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat ie niet bij ons in de selectie is opgenomen uiteraard..d:-) |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote: Duh!! Tuurlijk niet we hebben immers Immers en Pelle! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Juiste instelling Omekees..!!!!! Who the fuck is Malki.. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote: Een eenjaarsvoetballer! |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
ome kees heeft gelijk als malki niet zo dom was geweest om te verlengen had hij nu in rotterdam gespeeld!!! |
|
|
|
|
Jeay
|
|
|
Wanneer heeft hij verlengd? Hij kan ook gewoon gewacht hebben, geen reactie gezien, toen maar verlengd. Dunno |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Malki heeft niet zijn contract verlengd. Roda JC had een optie om zijn contract te verlengen. Die hebben ze gelicht. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote:Op woensdag 12 september 2012 - 22:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Malki heeft niet zijn contract verlengd. Roda JC had een optie om zijn contract te verlengen. Die hebben ze gelicht. Scherp! |
|
|
|