|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
michelvakkie v
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
jezus die vertongen wat een KLOTE @#@$@#@$!^&@*(@) flikker is dat zeg. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Ja, en zie hem kijken als Guidetti de vierde heeft gemaakt en mee doet met de wave lekker voor ja lelijke tering jood. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: echt n min mannetje..misplaatst arrogant |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Fijn dat hij ook de penalty veroorzaakte, lekker voor die dat jodenjong |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Guidetti had heel zijn poot eraf moeten schaven. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hele hele enge mensen hahahahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kapotte platenspeler,we horen dat riedeltje toch al jaren.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Het ligt nooit aan hun, triest volk |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: +1 en maar roepen dat ze beste zijn mwoehahahahahaha, sneue koppies.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Frank de Boer weet niet beter, Vertonghen zal nooit beter weten. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
De beste?? Best of the rest!!! |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Wat een prachtige dag om nog eens hopelijk de haat te verklaren aan onze hoofdstedelijke jankmuilen. Wat een vervelend teringvolk.... Ik haat ze! En wat een HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRLIJK filmpje! sippe neuzen :---(( |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
(K)NEUS
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Hahahahhahahaha ajax hahahahahha jan vertongen hahahahha amsterdam hahahahaha |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
hahaha _$_#(%)#)# Vertonghen, van dit feyenoord hadden we kunnen winnen'', tuurlijk joh jij wel! je vergeet alleen een aantal dingen maat:
Het fucking legioen Teamgevoel Strijd Passie Sfeer (Guidetti)
Daarom is de Kuip onze tempel met je rotkop!
Sorry dit moest ff |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Kan weer een mooi filmpje toegevoegd worden!! HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Maar ze zijn wel de beste! Hahahahahahahahahhaa |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
WIJ STAAN BOVEN DE JODEN!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
ghehe
WIJ STAAN BOVEN DE JODEN !!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!
LELIJK!!!!
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Snavels gaan maar weer dicht. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Wij zijn ajax en we zijn de beste. Wij zijn ajax en we staan zesde! |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
quote: Dat Koeman daar ook mee gelopen heeft, zullen we hem maar vergeven haha. Iedereen maakt wel eens een foutje.
Wat een arrogantie die Ajaxieden. "wij hebben meer kwaliteit" laat me niet lachen. Eubicilio, Enoh, Blind, Anita, Eubiliz, Bulikin LAAT ME NIET LACHEN !!! |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
Pracht film en ze denken het nog steeds whahahahahaha niet alleen arrogant nog dom ook |
|
|
|
|
chesney1995
|
|
|
tegen dit feyenoord hadden we gewoon moeten winnen.. wat un prutser eerste klas allemaal ego spelers daar bij de neuzen! niets is sterker dan dat ene woord FEYENOORD! respect uit venlo! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 27 mei 2012 - 12:33 schreef chesney1995 het volgende:tegen dit feyenoord hadden we gewoon moeten winnen.. wat un prutser eerste klas allemaal ego spelers daar bij de neuzen! niets is sterker dan dat ene woord FEYENOORD! respect uit venlo! Welkom chesney, mooie binnenkomer, neuzen zijn allemaal Prutsers..!!!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 27 mei 2012 - 12:33 schreef chesney1995 het volgende:tegen dit feyenoord hadden we gewoon moeten winnen.. wat un prutser eerste klas allemaal ego spelers daar bij de neuzen! niets is sterker dan dat ene woord FEYENOORD! respect uit venlo! Deze kan ik niet helemaal volgen? Tegen dit Feyenoord? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ti's niet echt jouw dag vandaag geloof ik hè om dingen te kunnen volgen..d:-))) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tegen DIT Feyenoord hadden WE gewoon moeten winnen. Heb ik jou nog nooit horen zeggen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 27 mei 2012 - 12:39 schreef tomson het volgende:Tegen DIT Feyenoord hadden WE gewoon moeten winnen. Heb ik jou nog nooit horen zeggen.. Maar ik heet ook geen verthongen hè.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Okee verband gelegd.. GOedemorgen :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 27 mei 2012 - 12:37 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ti's niet echt jouw dag vandaag geloof ik hè om dingen te kunnen volgen..d:-))) Ghehe.. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
de bijlmer is 2 keer weggespeeld door Feyenoord.Feyenoord de echte kampioen!is toch niet zo moeilijk.de bijlmer heeft zoveel titels gekocht en niet verdiend.dat weet toch idereen met hun knjb/media vriendjes. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Biertje minder nemen, tom? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Das tegen dovemansoren Henkert |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
in de ajaksbijlmer zijn ze blind scheel achterlijk dom en mongloiede! dat weten we ook al jaren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 mei 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Mogelijk dat ie wél lezen kan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 27 mei 2012 - 12:44 schreef TheMenace het volgende:in de ajaksbijlmer zijn ze blind scheel achterlijk dom en mongloiede! dat weten we ook al jaren. Ga door heerlijk als je zo sexy praat.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahaha! Menace is geil! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat zou kunnen, maar of ie er wat mee doet.. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: whahaha nee anders denken ze dat belangrijk zijn ja alleen in hun eigen belevingswereldje die toch al klein is net als hun hersencellen magoed genoeg geluld ik ga lekker formule 1 kijken!
Come On Feyenoord! |
|
|
|