BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Meesterlijk

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
TheMenace
 TheMenace - zondag 27 mei 2012 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 12:45 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hahaha! Menace is geil!
super geil tol klasse!jawohl!P:
tjah ik ben zo geil dat ik zelfs 3 niet sterren in hun reet ram hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 mei 2012 door TheMenace --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 mei 2012 - 13:05   quote  deeplink  
Geweldig deze jongens FF checken..
http://sport.marktplaats.nl/voetbal/563788113-te-koop-geldwolven-jerson-cabral-en-kelvin-leerdam.html?complete_ad=1&code=98ab205917fa1a43874c574f93892e4d
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 27 mei 2012 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 12:46 schreef TheMenace het volgende:

[..]

whahaha nee anders denken ze dat belangrijk zijn ja alleen in hun eigen belevingswereldje die toch al klein is net als hun hersencellen magoed genoeg geluld ik ga lekker formule 1 kijken!

Come On Feyenoord!
Welke wagen is van Feyenoord?
TheMenace
 TheMenace - zondag 27 mei 2012 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 13:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Welke wagen is van Feyenoord?
volkswagen
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 mei 2012 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 13:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Welke wagen is van Feyenoord?
Feyenoord-auto-001-620x465.jpg

Poll-position..
TheMenace
 TheMenace - zondag 27 mei 2012 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 13:29 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Poll-position..
haha lol
bode
 bode - zondag 27 mei 2012 - 13:40   quote  deeplink  
Meesterlijk gisteren avond hoe Heitinga die bal speelde
ik denk dat onze Vlaar wel even in zich zelf gelachen heeft
dekuipman
 dekuipman - zondag 27 mei 2012 - 13:58   quote  deeplink  
pfff het ergste is nog dat die joden nooit een keer kunnen toegeven dat ze van een betere hebben verloren bah bah
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 mei 2012 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 13:58 schreef dekuipman het volgende:
pfff het ergste is nog dat die joden nooit een keer kunnen toegeven dat ze van een betere hebben verloren bah bah
Aha nog een nieuweling, welkom kuipman, die snavelts zullen dat nooit toegeven daar zijn ze veel te arrogant voor, een paar uitzonderingen daar gelaten dan.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 27 mei 2012 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 13:22 schreef TheMenace het volgende:

[..]

volkswagen
hehe :)
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 27 mei 2012 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 13:58 schreef dekuipman het volgende:
pfff het ergste is nog dat die joden nooit een keer kunnen toegeven dat ze van een betere hebben verloren bah bah
Principe 1 van dit Forum is dat je reageert op elkaars posts.
Anders krijg je het dr. love-afbreukrisico, en dat is:
Solitair posten, dus niet als reactie en ook niet reageren op reactie op eigen post.

Soms snap ik mezelf ook niet meer...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 mei 2012 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 16:11 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Principe 1 van dit Forum is dat je reageert op elkaars posts.
Anders krijg je het dr. love-afbreukrisico, en dat is:
Solitair posten, dus niet als reactie en ook niet reageren op reactie op eigen post.

Soms snap ik mezelf ook niet meer...
Je bent daarin niet de enigste...d:-))
Stylzz
 Stylzz - zondag 27 mei 2012 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 16:11 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Principe 1 van dit Forum is dat je reageert op elkaars posts.
Anders krijg je het dr. love-afbreukrisico, en dat is:
Solitair posten, dus niet als reactie en ook niet reageren op reactie op eigen post.

Soms snap ik mezelf ook niet meer...
orlybabyvl0cp1ht5.gif
Leonidas
 Leonidas - zondag 27 mei 2012 - 17:25   quote  deeplink  
Waar is dat gezeur over Ajax nou nog voor nodig? Laten we uitgaan van eigen kracht en zelfverzekerheid in plaats van alsmaar te benadrukken wat vervelend die Ajaxieden zijn. Denk aan de woorden van Blokland: de komende 5 jaar 2 maal kampioen.
Daar spreekt eigenwaarde en ambitie uit. Wij zijn Feyenoorders en wat voor vervelende dingen anderen uitspoken zal mij worst zijn.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 27 mei 2012 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 17:25 schreef Leonidas het volgende:
Waar is dat gezeur over Ajax nou nog voor nodig? Laten we uitgaan van eigen kracht en zelfverzekerheid in plaats van alsmaar te benadrukken wat vervelend die Ajaxieden zijn. Denk aan de woorden van Blokland: de komende 5 jaar 2 maal kampioen.
Daar spreekt eigenwaarde en ambitie uit. Wij zijn Feyenoorders en wat voor vervelende dingen anderen uitspoken zal mij worst zijn.
Tja maar daar heb je het al!
Door te zeggen dat je twee x in de vijf jaar kampioen gaat worden
doet mij dat gelijk aan een bepaalde club denken..
Leonidas
 Leonidas - zondag 27 mei 2012 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 17:30 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Tja maar daar heb je het al!
Door te zeggen dat je twee x in de vijf jaar kampioen gaat worden
doet mij dat gelijk aan een bepaalde club denken..
Nou en?? Waarom moet je aan een bepaalde club denken? Ik denk aan Feyenoord en niet aan andere clubs en zeker niet aan Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 mei 2012 door Leonidas --
bode
 bode - zondag 27 mei 2012 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 13:58 schreef dekuipman het volgende:
pfff het ergste is nog dat die joden nooit een keer kunnen toegeven dat ze van een betere hebben verloren bah bah
Je bent zeker geen Feyenoord supporter, want die doen zo'n uitspraak niet
belachelijk hoor
bode
 bode - zondag 27 mei 2012 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 17:25 schreef Leonidas het volgende:
Waar is dat gezeur over Ajax nou nog voor nodig? Laten we uitgaan van eigen kracht en zelfverzekerheid in plaats van alsmaar te benadrukken wat vervelend die Ajaxieden zijn. Denk aan de woorden van Blokland: de komende 5 jaar 2 maal kampioen.
Daar spreekt eigenwaarde en ambitie uit. Wij zijn Feyenoorders en wat voor vervelende dingen anderen uitspoken zal mij worst zijn.
100& mee eens geen woon blijven, wij in 5 jaar 2 X naar de Coolsingel en verder geen
rare uitspraken doen
bode
 bode - zondag 27 mei 2012 - 19:41   quote  deeplink  
SORRY:geen woon moet gewoon zijn
Leonidas
 Leonidas - zondag 27 mei 2012 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 19:41 schreef bode het volgende:
SORRY:geen woon moet gewoon zijn
Geeft niet Bode, de boodschap is duidelijk.
Wat mij betreft geen Calimero gedrag maar zelfbewustheid. Maar dan wel zelfbewustheid met beide benen op de grond. Niet jezelf overschreeuwen en groot willen maken door anderen te kleineren.
Wij zijn Feyenoord, wij hebben dat niet nodig!!!
bode
 bode - zondag 27 mei 2012 - 20:08   quote  deeplink  
Meestelijk om te zien dat zonder Manu, Achahbar, M. Steenvoorden en van Huijvoorden Feyenoord A1 de finale haalt op het sterke toernooi bij Fc. Ostrach in Duitsland
de tegen stander is het favoriete Atleticfo Paranaese uit Brazilië
TheMenace
 TheMenace - zondag 27 mei 2012 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 20:08 schreef bode het volgende:
Meestelijk om te zien dat zonder Manu, Achahbar, M. Steenvoorden en van Huijvoorden Feyenoord A1 de finale haalt op het sterke toernooi bij Fc. Ostrach in Duitsland
de tegen stander is het favoriete Atleticfo Paranaese uit Brazilië
ja zag het ook staan netjes hoor....nu nog de finale winnen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 mei 2012 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 20:08 schreef bode het volgende:
Meestelijk om te zien dat zonder Manu, Achahbar, M. Steenvoorden en van Huijvoorden Feyenoord A1 de finale haalt op het sterke toernooi bij Fc. Ostrach in Duitsland
de tegen stander is het favoriete Atleticfo Paranaese uit Brazilië
Dat is zeker een mooie prestatie..
TheMenace
 TheMenace - zondag 27 mei 2012 - 20:18   quote  deeplink  
hey jongens effe weer met zijn allen reageren op de azsite want daar heb en had ik in het verleden gecommuniceerd met joodjes......haha ik wist het niet eens meer...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 mei 2012 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 17:34 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Nou en?? Waarom moet je aan een bepaalde club denken? Ik denk aan Feyenoord en niet aan andere clubs en zeker niet aan Ajax.
Tuurlijk denken we allemaal aan Feyenoord, maar jij weet ook dat er over Ajax gepraat word vanwege de rivaliteit. Ik vind het juist wel mooi om te kunnen lachen om dat FC Wanhoop uit Snavelstad..Zoals jij het stelt zou het inderdaad belachelijk zijn om hele dagen aan Ajax te denken, dan had je beter een snavelt kunnen zijn uiteraard. Maar jij kan me niet vertellen datnje nog nooit die club heb uit moeten lachen of dat je er plezier aan beleeft omdat ze bijvoorbeeld dik onder uitgaan tegen FC utreg..
bode
 bode - zondag 27 mei 2012 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 20:17 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dat is zeker een mooie prestatie..
zeker weten, misschien morgen even ga kijken, als ik niks anders moet doen
TheMenace
 TheMenace - zondag 27 mei 2012 - 20:22   quote  deeplink  
iedereen weet toch dat je bijlmer niet serieus kan nemen.dat doet niemand in nederland behalve hunzelf haha
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 mei 2012 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 20:22 schreef bode het volgende:

[..]

zeker weten, misschien morgen even ga kijken, als ik niks anders moet doen
Laat ons het maar weten gozerT, ik moet helaas werken dus zal er weinig va meekrijgen..
bode
 bode - zondag 27 mei 2012 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 20:22 schreef TheMenace het volgende:
iedereen weet toch dat je bijlmer niet serieus kan nemen.dat doet niemand in nederland behalve hunzelf haha
voor wie is dit bestemd, je mag wel een naam noemen
bode
 bode - zondag 27 mei 2012 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 20:28 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Laat ons het maar weten gozerT, ik moet helaas werken dus zal er weinig va meekrijgen..
moet je het gras maaien in de Kuip ? of stofzuigen thuis(grapje)
wie is gozer T
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 mei 2012 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 20:31 schreef bode het volgende:

[..]

moet je het gras maaien in de Kuip ? of stofzuigen thuis(grapje)
wie is gozer T
Ik moet gewoon bij mijn baas gaan werken hier in de haven..gozerT dat ben jij zo van Hey gozerT..
bode
 bode - zondag 27 mei 2012 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 20:16 schreef TheMenace het volgende:

[..]

ja zag het ook staan netjes hoor....nu nog de finale winnen.
wordt heel moeilijk de Brazilianen zijn zeer goed
bode
 bode - zondag 27 mei 2012 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 20:34 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik moet gewoon bij mijn baas gaan werken hier in de haven..gozerT dat ben jij zo van Hey gozerT..
bij oud voetballer Gyan die werkt toch ook in de haven
en ik begrijp dat T top gozer betekend
nou werkse ze morgen ik geniet nog even dan van het mooie weer, misschien wel langs de kant bij de finale, fijne avond nog ziet nu voor een lekkere halve liter wit bier buiten op het terras achter het huis
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 mei 2012 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 20:45 schreef bode het volgende:

[..]

bij oud voetballer Gyan die werkt toch ook in de haven
en ik begrijp dat T top gozer betekend
nou werkse ze morgen ik geniet nog even dan van het mooie weer, misschien wel langs de kant bij de finale, fijne avond nog ziet nu voor een lekkere halve liter wit bier buiten op het terras achter het huis
Nee man ik werk in Vlissingen Oost, ghehe zou best wel eens een dagje met Gyan willen werken overigens, er zal dan weinig gewerkt worden en veel gepraat..geniet van het mooie weer bode en niet meer terugkomen op het forum als je die fles op hebt want ben bang dat je dan alleen maar dubbelpost GOZERT..
Leonidas
 Leonidas - zondag 27 mei 2012 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 20:21 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Tuurlijk denken we allemaal aan Feyenoord, maar jij weet ook dat er over Ajax gepraat word vanwege de rivaliteit. Ik vind het juist wel mooi om te kunnen lachen om dat FC Wanhoop uit Snavelstad..Zoals jij het stelt zou het inderdaad belachelijk zijn om hele dagen aan Ajax te denken, dan had je beter een snavelt kunnen zijn uiteraard. Maar jij kan me niet vertellen datnje nog nooit die club heb uit moeten lachen of dat je er plezier aan beleeft omdat ze bijvoorbeeld dik onder uitgaan tegen FC utreg..
Rivaliteit is uitstekend. Ik mis de Ajax-supporters in de kuip. De spanning, de rivaliteit, de verslagenheid als we achter komen, de vreugde als we scoren en winnen. Prachtig!!
Maar waar het mij om gaat is dat bij sommige in het denken de grootsheid van Feyenoord en het trots zijn op Feyenoord niet voor op staat maar het kleineren van anderen, bijvoorbeeld Ajaxieden. Dat heeft niets meer met rivaliteit te maken maar misschien wel met een vorm van Calimero gedrag. Na al die rotjaren is dat ook wel begrijpelijk maar er komt een moment dat we daar bovenuit moeten stijgen. Ik vind dat we uit moeten gaan van eigen kracht. We kunnen trots zijn op de prestaties van ons eerste team, we kunnen trots zijn op de resultaten van onze opleiding op de prestaties van de zittende directie en mischien ook wel trots zijn op ons zelf.
Daarom hou ik me niet bezig met de dingen die andere clubs of supporters doen. Voor mij is er maar één club belangrijk en dat is de club waar ik al jaren een seizoenkaart van heb, de club waar ik soms heel teleurgesteld in ben, de club waar ik soms ongelooflijk trots op ben, de club waar ik soms tranen van in de ogen krijg, de club waar ik van hou.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 27 mei 2012 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 21:01 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Rivaliteit is uitstekend. Ik mis de Ajax-supporters in de kuip.
ik ook, naar wie moet je nu bakstenen gooien.....
TheMenace
 TheMenace - zondag 27 mei 2012 - 21:17   quote  deeplink  
nee hoor nu kunnen de supporters van feyenoord en de toeschouwers van ajax elkaar tenminste niet opfokken.laat die neusjes maar lekker wegblijven uit de kuip juist omdat ze er zo graag naartoe wilen hehehe
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 mei 2012 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 21:17 schreef TheMenace het volgende:
nee hoor nu kunnen de supporters van feyenoord en de toeschouwers van ajax elkaar tenminste niet opfokken.laat die neusjes maar lekker wegblijven uit de kuip juist omdat ze er zo graag naartoe wilen hehehe
Nee man zonder die snavels is het veel minder leuk, laat ze aub weer komen..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 mei 2012 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 21:01 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Rivaliteit is uitstekend. Ik mis de Ajax-supporters in de kuip. De spanning, de rivaliteit, de verslagenheid als we achter komen, de vreugde als we scoren en winnen. Prachtig!!
Maar waar het mij om gaat is dat bij sommige in het denken de grootsheid van Feyenoord en het trots zijn op Feyenoord niet voor op staat maar het kleineren van anderen, bijvoorbeeld Ajaxieden. Dat heeft niets meer met rivaliteit te maken maar misschien wel met een vorm van Calimero gedrag. Na al die rotjaren is dat ook wel begrijpelijk maar er komt een moment dat we daar bovenuit moeten stijgen. Ik vind dat we uit moeten gaan van eigen kracht. We kunnen trots zijn op de prestaties van ons eerste team, we kunnen trots zijn op de resultaten van onze opleiding op de prestaties van de zittende directie en mischien ook wel trots zijn op ons zelf.
Daarom hou ik me niet bezig met de dingen die andere clubs of supporters doen. Voor mij is er maar één club belangrijk en dat is de club waar ik al jaren een seizoenkaart van heb, de club waar ik soms heel teleurgesteld in ben, de club waar ik soms ongelooflijk trots op ben, de club waar ik soms tranen van in de ogen krijg, de club waar ik van hou.
Sluit ik me bij aan, bij mij staat Feyenoord ook voorop en daar zal niets tussenkomen, maar ik zie toch graag Ajax onder uitgaan hoor, daar geniet ik ook echt van..
evh112
 evh112 - zondag 27 mei 2012 - 21:31   quote  deeplink  
Juist in de agressieve sfeer kan het publiek het team goed opjutten. Valt mij op tenminste. Dus dan is het wel fijn dat die reukorgaantjes erbij zijn
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 27 mei 2012 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 17:30 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Tja maar daar heb je het al!
Door te zeggen dat je twee x in de vijf jaar kampioen gaat worden
doet mij dat gelijk aan een bepaalde club denken..
En worden er ineens weer verwachtingen neergelegd.
evh112
 evh112 - zondag 27 mei 2012 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 21:31 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

En worden er ineens weer verwachtingen neergelegd.
Houdt in dat het weer beter gaat, een beetje zelfvertrouwen mag ook wel toch?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 27 mei 2012 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 21:34 schreef evh112 het volgende:

[..]

Houdt in dat het weer beter gaat, een beetje zelfvertrouwen mag ook wel toch?
Natuurlijk, maar liever:
we gaan voor de plaatsen 1 t/ 5 en willen komende 4 jaren alleen maar hoger streven.
Dát is realistisch zelfvertrouwewn

"2 x kampioen in komende 5 jaar worden" (Blokland) is -zeker nu- 020praat en arrogant.

Al verkoopt het wel weer lekker naar bedrijven die nog twijfelen t.a.v. de VvF.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 27 mei 2012 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 21:31 schreef evh112 het volgende:
Juist in de agressieve sfeer kan het publiek het team goed opjutten. Valt mij op tenminste. Dus dan is het wel fijn dat die reukorgaantjes erbij zijn
hebben we dit jaar toch niet nodig gehad? ik irriteer me altijd verschrikkelijk aan die joden en wat mij betreft blijven ze weg.... onze sfeer bepalen we zelf, hebben we zeker geen hulp van die sukkeltjes voor nodig...
evh112
 evh112 - zondag 27 mei 2012 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 21:39 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar liever:
we gaan voor de plaatsen 1 t/ 5 en willen komende 4 jaren alleen maar hoger streven.
Dát is realistisch zelfvertrouwewn

"2 x kampioen in komende 5 jaar worden" (Blokland) is -zeker nu- 020praat en arrogant.

Al verkoopt het wel weer lekker naar bedrijven die nog twijfelen t.a.v. de VvF.
Ja je zegt het zelf idd al, in een subtopper zullen ze minder snel willen investeren.
Leonidas
 Leonidas - zondag 27 mei 2012 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 21:39 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar liever:
we gaan voor de plaatsen 1 t/ 5 en willen komende 4 jaren alleen maar hoger streven.
Dát is realistisch zelfvertrouwewn

"2 x kampioen in komende 5 jaar worden" (Blokland) is -zeker nu- 020praat en arrogant.

Al verkoopt het wel weer lekker naar bedrijven die nog twijfelen t.a.v. de VvF.
Mij lijkt dit een voorbeeld van onzekerheid en twijfel.
Geef mij dan Blokland maar. Uit zijn uitspraak spreekt ambitie, zelfvertrouwen en lef.
Dat zijn de dingen die Feyenoord nodig heeft om weer net zo goed te worden als in het verleden. Niet meer in je schulp kruipen maar je tegenstander, net zoals Guidetti deed, met lef en bravour weg spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 mei 2012 door Leonidas --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 27 mei 2012 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 21:46 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Mij lijkt dit een voorbeeld van onzekerheid en twijfel.
Geef mij dan Blokland maar. Uit zijn uitspraak spreekt ambitie, zelfvertrouwen en lef.
Dat zijn de dingen die Feyenoord nodig heeft om weer net zo goed te worden als in het verleden. Niet meer in je schulp kruipen maar je tegenstander, net zoals Guidetti deed, met lef en bravour weg spelen.
Dat zelfvertrouwen is prima. Als we maar niet gaan verwachten/eisen dát we die kampioenschappen gaan halen.
Leonidas
 Leonidas - zondag 27 mei 2012 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 21:48 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dat zelfvertrouwen is prima. Als we maar niet gaan verwachten/eisen dát we die kampioenschappen gaan halen.
Waarom niet? Je gaat mij toch niet vertellen dat jij uitsluit dat Feyenoord ooit kampioen zal worden? En dat ooit zou zo maar eens binnen een paar jaar kunnen zijn. Zeker met dit dadelijk versterkte team en met deze technische staf.
TheMenace
 TheMenace - zondag 27 mei 2012 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 17:34 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Nou en?? Waarom moet je aan een bepaalde club denken? Ik denk aan Feyenoord en niet aan andere clubs en zeker niet aan Ajax.
maar effe wat anders.speel jij hoofdklasse voetbal aangezien je leonidas heet?of is dat toeval?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 27 mei 2012 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 21:52 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Waarom niet? Je gaat mij toch niet vertellen dat jij uitsluit dat Feyenoord ooit kampioen zal worden? En dat ooit zou zo maar eens binnen een paar jaar kunnen zijn. Zeker met dit dadelijk versterkte team en met deze technische staf.
Ik sluit niets uit. Ik zou alleen geen druk gaan verhogen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Meesterlijk









0.0074660