|
|
ajaxboy2
|
|
|
Het is inmiddels vier jaar geleden dat Theo Janssen, geboren en getogen in Arnhem, zijn laatste wedstrijd speelde voor Vitesse. In totaal heeft Janssen tien jaar in Arnhem gevoetbald en heeft dus mooie tijden gekend bij de club waar hij ook supporter van is. Het was niet altijd rozengeur en maneschijn. Zo moest Janssen in het seizoen 2003/04 nog tegen degradatie strijden met Vitesse. In 2008 maakte hij de overstap naar FC Twente. In Enschede heeft Janssen mooie momenten gekend. Zijn debuut in de Champions League tegen Internazionale was er een om niet snel te vergeten. Janssen scoorde tweemaal en speelde de wedstrijd van zijn leven. Ook zijn eerste kampioenschap vierde hij in Enschede. Al met al hebben de Tukkers ontzettend veel genoten van Janssen. Dit alles zorgde ervoor dat Ajax besloot werk te maken van Janssen. Deze Arnhemse jongen, die met Vitesse altijd met het mes tussen de tanden speelde tegen Ajax, kreeg nu de kans om naar de succesvolste club van Nederland te gaan. Als je Theo in 1998 vroeg of hij in Amsterdam wilde voetballen of in Arnhem, was er maar één antwoord mogelijk: Arnhem. Veel mensen vragen zich af waarom Theo zijn niveau niet kan halen in Amsterdam. Veel van de critici wijzen naar de befaamde speelwijze van de Amsterdammers. Anderen zijn van mening dat Frank de Boer niet profiteert van de talenten van Janssen door hem op een verkeerde positie te posteren. Hoewel bovenstaande zeker een rol speelt, ligt het antwoord veel dichterbij: 120 kilometer oostwaarts. Theo Janssen, die dit seizoen zijn geel-zwarte scheenbeschermers liet zien aan het Nijmeegse publiek in De Goffert tijdens NEC Ajax (0-3), smacht naar de nuchterheid in Arnhem. De veelzijdigheid van de fans die zielsveel van Janssen houden. Als Marc van Hintum, oud-verdediger Vitesse, al wordt gezien als een man van Vitesse, wat moeten ze dan van Theo denken? In Arnhem is er geen populairder iemand te signaleren. De Arnhemse fans, die tegenwoordig weer bij momenten kunnen genieten van Vitesse, weten het al, en Janssen ook. Elke dag dat Janssen nog in Amsterdam voetbalt wordt de kans dat hij terugkeert bij Vitesse steeds groter. Vitesse bouwt aan een nieuwe identiteit. Met Merab Jordania, eigenaar Vitesse, kunnen ze veel bereiken. Er lopen nog maar weinig Arnhemse jongens in het eerste van Vitesse. Ik hoop bij deze dan ook dat Vitesse geen kampioen wordt totdat Janssen terugkomt en hij de schaal mag optillen. De jongen uit Arnhem, die nog steeds bij zijn moeder in de buurt woont in een prachtige Arnhemse wijk, die heimwee heeft. Terwijl niemand hem begrijpt in Amsterdam, weten de echte Vitesse-supporters dat het een kwestie van tijd is. Janssen komt terug bij Vitesse. Als John van der Brom niet erin slaagt Theo naar Vitesse te halen, zullen de supporters hem nooit accepteren. Van den Brom heeft maar één doelstelling: Theo terughalen. Kampioen worden is dan slechts een bijkomstigheid. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
gaan we nou godverdomme overal een topic over openen? Jij hoor hier al niet eens meer te zijn nadat je een hele dag hebt lopen lullen hiero. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
leuk geschreven, maar wat moeten we hier in godsnaam nu weer mee |
|
|
|
|
Danielson 1448
|
|
|
verander die naam gewoon in boy2 |
|
|
|
|
Klokkenluider
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 februari 2012 - 14:52 schreef Grasmaaier het volgende:gaan we nou godverdomme overal een topic over openen? Jij hoor hier al niet eens meer te zijn nadat je een hele dag hebt lopen lullen hiero. Begin je nou alweer Grasnaaier, met je grote bek? Ben jij de Headliner politie ofzo? Wie denk je wel dat je bent? Ga spelen in je Ajax café en laat anderen met rust. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 februari 2012 - 14:52 schreef Grasmaaier het volgende:gaan we nou godverdomme overal een topic over openen? Jij hoor hier al niet eens meer te zijn nadat je een hele dag hebt lopen lullen hiero. De topic -politie is er weer |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
sorry maar dit is toch ook een onzintopic ;)! |
|
|
|
|
Klokkenluider
|
|
|
quote: Nee, dat Ajax café topic waar een stuk of 5 van die gassies dagelijks de meest grote kul ophangen, dat is zinnig...
En als je het niks vind dan ga je toch gewoon weg? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
Dit heb ik zelf geschreven hoor? Dat is mijn acc op voetbalzone.nl |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: En daar heb je juffrouw likkie pikkie weer!!!weet alles beter en houdt van iemand een lesje te geven........ Suck my cock bitch!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Morgen laat theo zien waarom hij gekocht is mannen !!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 februari 2012 - 17:06 schreef joduh het volgende:[..] En daar heb je juffrouw likkie pikkie weer!!!weet alles beter en houdt van iemand een lesje te geven........ Suck my cock bitch!!! Doen je vriendjes hier gelukkig niet zeg.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Beetje laat of niet |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Haha, die hebben er hun mond van vol. ;-) |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 februari 2012 - 16:10 schreef Klokkenluider het volgende:[..] Begin je nou alweer Grasnaaier, met je grote bek? Ben jij de Headliner politie ofzo? Wie denk je wel dat je bent? Ga spelen in je Ajax café en laat anderen met rust. hahaha moest wel lachen toen ik dit las en me tegelijkertijd bedacht dat jou IQ waarschijnlijk onder de 80 ligt. Laat ik er verder maar niet op in gaan |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: precies, alleen willen sommige dat niet inzien |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 februari 2012 - 18:27 schreef Grasmaaier het volgende:[..] hahaha moest wel lachen toen ik dit las en me tegelijkertijd bedacht dat jou IQ waarschijnlijk onder de 80 ligt. Laat ik er verder maar niet op in gaan En toch heeft ie gelijk.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Óf je pa, de kennis van Frank de Boer? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Ach, zolang Ome Nenam het maar goed vindt... toch? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: kun je nou echt niks anders verzinnen dat die bullshit? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Dat is jou mening misschien, maar het is een feit dat er al tientallen topics bestaan over dit soort bullcrap. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 februari 2012 - 18:33 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Dat is jou mening misschien, maar het is een feit dat er al tientallen topics bestaan over dit soort bullcrap. Ja leuk, laten we het over bullcrap hebben. Doe jij nooit aan hè met je scheldgoeroes? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Niet als het niet nodig is nee, maar soms moet het hè.. laten we maar niet beginnen over jouw taalgebruik, want dan zijn we nog lang niet klaar |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Soms moet het? Wahahaha... een verzameling van zwakzinnigen, aso's en meelopers, zo worden jullie genoemd door iemand die hier ook niet meer post. Net zoals ik weer fijn wat zinnigers ga doen dan jullie bullcrap lezen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 februari 2012 - 18:36 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Niet als het niet nodig is nee, maar soms moet het hè.. laten we maar niet beginnen over jouw taalgebruik, want dan zijn we nog lang niet klaar Heb Ikkie zelden zien schelden, denk toch echt dat jij dat heel wat meer doet dan hij.. En niet weer beginnen over dat Hofnarretjes verhaal, als je dat nu nog niet begrijpt hoe dat zit raad ik je echt aan nooit meer een ander op z'n IQ aan te spreken. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 februari 2012 - 18:38 schreef Ikke_tikkie het volgende:Soms moet het? Wahahaha... een verzameling van zwakzinnigen, aso's en meelopers, zo worden jullie genoemd door iemand die hier ook niet meer post. Net zoals ik weer fijn wat zinnigers ga doen dan jullie bullcrap lezen. Mooi man, doe Pietje de groeten! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Heb je onze halve kakkerlak ook weer!! Nog een beetje meegefeest afgelopen weekend?? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 februari 2012 - 18:39 schreef remco k het volgende:[..] Heb Ikkie zelden zien schelden, denk toch echt dat jij dat heel wat meer doet dan hij.. En niet weer beginnen over dat Hofnarretjes verhaal, als je dat nu nog niet begrijpt hoe dat zit raad ik je echt aan nooit meer een ander op z'n IQ aan te spreken. Daar ben ik nooit over begonnen hoor? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 februari 2012 - 18:38 schreef Ikke_tikkie het volgende:Soms moet het? Wahahaha... een verzameling van zwakzinnigen, aso's en meelopers, zo worden jullie genoemd door iemand die hier ook niet meer post. Net zoals ik weer fijn wat zinnigers ga doen dan jullie bullcrap lezen. loser |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: halve? een beetje? hij stond waarschijnlijk op de coolsingel te schreeuwen: ''helemaal niets in amsterdam'' |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En hij krijgt nog gelijk ook.. Whahahahaha wat grappig..
De schandknaapjes.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 februari 2012 - 19:21 schreef Grasmaaier het volgende:[..] halve? een beetje? hij stond waarschijnlijk op de coolsingel te schreeuwen: ''helemaal niets in amsterdam'' Jij bent echt nog dommer dan het achtereind van een varken. Echt om je te bescheuren zeg.. Maar goed, je zal morgen wel weer in het stadion zitten denk ik. Zoals je al zo vaak hebt gezeten in je leven.... Zing je ook nog even naar Johan namens mij?? Succes man.. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 februari 2012 - 18:27 schreef Grasmaaier het volgende:[..] hahaha moest wel lachen toen ik dit las en me tegelijkertijd bedacht dat jou IQ waarschijnlijk onder de 80 ligt. Laat ik er verder maar niet op in gaan Lijkt me beter inderdaad. In dit geval is het jouw IQ in plaats van jou IQ. Wel gezellig hier trouwens. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 februari 2012 - 19:26 schreef remco k het volgende:[..] Jij bent echt nog dommer dan het achtereind van een varken. Echt om je te bescheuren zeg.. Maar goed, je zal morgen wel weer in het stadion zitten denk ik. Zoals je al zo vaak hebt gezeten in je leven.... Zing je ook nog even naar Johan namens mij?? Succes man.. Jij weet helemaal niet hoevaak ik er zit dus waarom zeik je daar nou over.. waarschijnlijk heb ik er vaker gezeten dan jij. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 februari 2012 - 20:06 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Jij weet helemaal niet hoevaak ik er zit dus waarom zeik je daar nou over.. waarschijnlijk heb ik er vaker gezeten dan jij. Gewoon niet reageren gap........ |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik voel dat nu ook aan mijn water....morgen is het Janssendag!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Its never to late.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 februari 2012 - 20:06 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Jij weet helemaal niet hoevaak ik er zit dus waarom zeik je daar nou over.. waarschijnlijk heb ik er vaker gezeten dan jij. Whahahaha, wat ben je voorspelbaar.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Morgen hopelijk een goede Theo, helaas zal die waarschijnlijk wel met de band lopen maar goed, het is niet anders...
Net m'n laatste thuispilsje op, ff lekker gedouched en op na de stad..
Laterss.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 februari 2012 - 20:38 schreef remco k het volgende:Morgen hopelijk een goede Theo, helaas zal die waarschijnlijk wel met de band lopen maar goed, het is niet anders... Net m'n laatste thuispilsje op, ff lekker gedouched en op na de stad.. Laterss.. Mwah.......liever niet |
|
|
|
|
Herman1983
|
|
|
Persoonlijk vind ik dit seizoen niet echt geschikt om spelers op af te rekenen. Bij ajax heerst gewoon geen sfeer waar in optimaal gepresteerd kan worden... Ook blessures ontstaan juist dan als het tussen de oren niet goed zit. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Liever een schandknaap dan een halve kakkerlak!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ach pikkie, ze kennen niet lezen! Hebben ze problemen mee! Ze hopen dat je iets roept, denken het ook, maar lezen niet of het ook echt geroepen is! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 februari 2012 - 14:42 schreef ajaxboy2 het volgende:Het is inmiddels vier jaar geleden dat Theo Janssen, geboren en getogen in Arnhem, zijn laatste wedstrijd speelde voor Vitesse. In totaal heeft Janssen tien jaar in Arnhem gevoetbald en heeft dus mooie tijden gekend bij de club waar hij ook supporter van is. Het was niet altijd rozengeur en maneschijn. Zo moest Janssen in het seizoen 2003/04 nog tegen degradatie strijden met Vitesse. In 2008 maakte hij de overstap naar FC Twente. In Enschede heeft Janssen mooie momenten gekend. Zijn debuut in de Champions League tegen Internazionale was er een om niet snel te vergeten. Janssen scoorde tweemaal en speelde de wedstrijd van zijn leven. Ook zijn eerste kampioenschap vierde hij in Enschede. Al met al hebben de Tukkers ontzettend veel genoten van Janssen. Dit alles zorgde ervoor dat Ajax besloot werk te maken van Janssen. Deze Arnhemse jongen, die met Vitesse altijd met het mes tussen de tanden speelde tegen Ajax, kreeg nu de kans om naar de succesvolste club van Nederland te gaan. Als je Theo in 1998 vroeg of hij in Amsterdam wilde voetballen of in Arnhem, was er maar één antwoord mogelijk: Arnhem. Veel mensen vragen zich af waarom Theo zijn niveau niet kan halen in Amsterdam. Veel van de critici wijzen naar de befaamde speelwijze van de Amsterdammers. Anderen zijn van mening dat Frank de Boer niet profiteert van de talenten van Janssen door hem op een verkeerde positie te posteren. Hoewel bovenstaande zeker een rol speelt, ligt het antwoord veel dichterbij: 120 kilometer oostwaarts. Theo Janssen, die dit seizoen zijn geel-zwarte scheenbeschermers liet zien aan het Nijmeegse publiek in De Goffert tijdens NEC Ajax (0-3), smacht naar de nuchterheid in Arnhem. De veelzijdigheid van de fans die zielsveel van Janssen houden. Als Marc van Hintum, oud-verdediger Vitesse, al wordt gezien als een man van Vitesse, wat moeten ze dan van Theo denken? In Arnhem is er geen populairder iemand te signaleren. De Arnhemse fans, die tegenwoordig weer bij momenten kunnen genieten van Vitesse, weten het al, en Janssen ook. Elke dag dat Janssen nog in Amsterdam voetbalt wordt de kans dat hij terugkeert bij Vitesse steeds groter. Vitesse bouwt aan een nieuwe identiteit. Met Merab Jordania, eigenaar Vitesse, kunnen ze veel bereiken. Er lopen nog maar weinig Arnhemse jongens in het eerste van Vitesse. Ik hoop bij deze dan ook dat Vitesse geen kampioen wordt totdat Janssen terugkomt en hij de schaal mag optillen. De jongen uit Arnhem, die nog steeds bij zijn moeder in de buurt woont in een prachtige Arnhemse wijk, die heimwee heeft. Terwijl niemand hem begrijpt in Amsterdam, weten de echte Vitesse-supporters dat het een kwestie van tijd is. Janssen komt terug bij Vitesse. Als John van der Brom niet erin slaagt Theo naar Vitesse te halen, zullen de supporters hem nooit accepteren. Van den Brom heeft maar één doelstelling: Theo terughalen. Kampioen worden is dan slechts een bijkomstigheid. Waar gaat dit over? Heeft dit ook maar iets met Ajax of de relatie Ajax en Janssen?? NEE!! Dus, Slotje! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Liever normaal met Feyenoorders om kunnen gaan dan zo triest zijn om het nodig te vinden Ajacieden zo te behandelen, door mensen zoals jij kan ik me goed voorstellen dat er mensen zijn die zich weleens schamen om Ajacied te zijn..
Zag dat je vandaag ook bent wezen "glijden"
|
|
|
|