|
|
FR-Elmo
|
|
|
Datum: zondag 12 februari Tijdstip: 16:30 uur Plaats: Rotterdam Scheidsrechter: Gözübüyük
Afwezigen: : Ramsteijn (kruisband knie), van Haaren (enkel) Vitesse: Propper (knie), Piiroja (kuit). Vink (knie), Bony (Africa cup), Annan (Africa cup)
Vorm: : GWVWW Vitesse: WGVVW
Topscorers: : Guidetti (14) Vitesse: Bony (9)
Laatste 5 ontmoetingen in Rotterdam:
Seizoen Wedstrijd Uitslag 29/08/2010 Feyenoord-Vitesse 4-0 31/03/2010 Feyenoord-Vitesse 2-1 01/03/2009 Feyenoord-Vitesse 2-2 17/02/2008 Feyenoord-Vitesse 1-0 05/11/2006 Feyenoord-Vitesse 2-1
Laatste 5 ontmoetingen in Arnhem:
Seizoen Wedstrijd Uitslag 20/11/2011 Vitesse-Feyenoord 0-4 06/02/2011 Vitesse-Feyenoord 1-1 09/08/2009 Vitesse-Feyenoord 0-0 30/11/2008 Vitesse-Feyenoord 1-1 07/10/2007 Vitesse-Feyenoord 0-1
Historisch beeldmateriaal:
Feyenoord in de media na deze wedstrijd:
Feyenoord.nl blikt na elke speelronde terug op de wedstrijd van Feyenoord, aan de hand van verslagen en reacties in de media. Een overzicht uit dagbladen en van websites, plus een samenvatting van Eredivisie Live. Deze keer: Feyenoord tegen Vitesse, uitslag 4-0.
Sp!ts: Nog steeds ziek van Gent Na zijn 2-0 tegen Vitesse gaf Fer met armgebaren aan dat zijn ploeggenoten hem niet te enthousiast moesten komen feliciteren. Bovendien spurtte hij naar de reservebank om Sekou Cissé een knuffel te geven. Ik wilde hem een steuntje in de rug geven omdat hij wéér last van zijn teen heeft.
De Pers: De vernieuwde Mario Been moet al meteen aan de bak Voor Feyenoord kwam de zege goed uit. De competitiestart was belabberd en de groepsfase van de Europa League werd niet bereikt omdat de Belgische dreumes AA Gent te sterk of minder zwak bleek. Been was er vooraf dan ook niet helemaal gerust op. Het debacle in Gent had er bij al die jonge gassies behoorlijk ingehakt. Het was een knock-out. Na een teleurstellend eerste kwartier hebben we tegen Vitesse echter bij vlagen goed gevoetbald.
Vitesse.nl: Vitesse geeft voor rust wedstrijd weg Op het uur had Davy Pröpper de spanning terug kunnen brengen, maar na de schitterende pass van Marco van Ginkel schoot de middenvelder de bal over. In de 64e minuut was het debuut van Ismaïl Aissati die de plaats innam van de teleurstellende Dalibor Stevanovic. Vitesse wist het duel geen wending meer te geven en Feyenoord liep via Castaignos en Wijnaldjum (penalty) zelfs nog uit naar 4-0.
Metro: Druk is even van de ketel De Feyenoorders startten weliswaar met enige schroom aan het duel, maar door een goal van Smolov (aan hem werd de goal toegekend op het wedstrijdformulier en niet aan Leerdam) die in de twintigste minuut uit de lucht kwam vallen zorgde ervoor dat de druk van de Feyenoordschouders afviel. Er vielen bij tijd en wijle zelfs aardige uitgespeelde aanvallen te bespeuren. Uit één van die aanvallen viel na een half uur al de beslissing.
AD Sportwereld: Feyenoord lacht weer een beetje Dit resultaat geeft toch weer vertrouwen, weet Fer. Een 4-0 overwinning is mooi. We kunnen hiermee verder. Het vrije weekeinde komt de Rotterdammers bijzonder goed uit. André Bahia, Diego Biseswar en Karim El Ahmadi zullen de extra rust benutten om weer speelklaar te raken voor de uitwedstrijd tegen NAC Breda. Sekou Cissé, die toch weer last had van zijn teen en op de bank bleef, kan het rustige weekje eveneens goed gebruiken.
Bijzonderheden: Supportersherdenking
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 februari 2012 door FR-Elmo -- |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hier een in feyenoord gehulde special edition van de fietstas...
|
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Deze MOETEN we winnen, anders komen ze wel heel dicht bij! 4-0!.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Laatste 5 ontmoetingen in Rotterdam:
Seizoen Wedstrijd Uitslag 29/08/2010 Feyenoord-Vitesse 4-0 31/03/2010 Feyenoord-Vitesse 2-1 01/03/2009 Feyenoord-Vitesse 2-2 17/02/2008 Feyenoord-Vitesse 1-0 05/11/2006 Feyenoord-Vitesse 2-1
Als ik hier naar kijk, moet het geen probleem zijn.
3-1 |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Doen we ook en die week daarop RKC, dat zijn 9 punten de komende drie wedstrijden. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Eerst zien dan geloven, ups and downs that's the life of feyenoord fan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Je gaat het zien Wim. Trust me.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
in de flow blijven, winnen dus, scoreverloop is minder interessant |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: neem een borrel . . |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: En aanverwante feestartikelen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik zeg 3-1 Feyenoord-Vitesse, heb het al gezien |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
|
|
|
boes
|
|
|
Ik denk nogmaals 4-0, komt helemaal goed! |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
Vitesse weet hoe wij te werk gaan 2.3.4 geen monsterscore |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: denk het ook albert,1-0 zou ik al blij mee zijn.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Fietstassen is ook een heel omberekenbare ploeg.1-0 ben ik ook tevreden |
|
|
|
|
Zw' 28
|
|
|
team was gisteren niet spectaculair goed.. tegen Vitesse draait het allemaal wat beter heb ik de hoop.
Gewoon winst volle bak 3-0.
Mulder heeft van mij het vertrouwen om de 0 te houden.. die kerel heeft ook ontdekt waar z'n ballen zitten (uitkomen en balvast? kreeg van mij voor gister ook een 8)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 februari 2012 door Zw' 28 -- |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
5-1 3x Albert in eigen doel en 2x Guidetti. |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
2-0 Mulder de man of the match!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 februari 2012 door EdjeNL -- |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
4-0 twee maal john fernandez en vlaar |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
bollebeer
|
|
|
de coolsingel komt steeds dichterbij |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote: Is je geraden ook! ;) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: ga je nog naar varkenoord? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote: Kijk is aan! ;) Ik zit op Z4.. Maar spreken elkaar met Renato waarschijnlijk nog voor de wedstrijd! ;) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 09:57 schreef EdjeNL het volgende:[..] Kijk is aan! ;) Ik zit op Z4.. Maar spreken elkaar met Renato waarschijnlijk nog voor de wedstrijd! ;) gaat Renato ook dan? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
We rijden samen,maar hij zit op T he... |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote: Ja, hij gaat samen met Tomson!
@Tomson Ja we spreken af vòòr de wedstrijd. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Duidelijk :) Als we de controlepost bij de uitgang van Zeeland voorbijkomen :p
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 februari 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
spreken jullie af op varkenoord of ergens anders? |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
laten we een afspraak maken met alle vrienden van het forum :P! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Geweldig plannetje... |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
Renato is gesignaleerd..;)
Maar lijkt me een goed plan Roel!
Kom maar binnen Renato..;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lijkt wel een f@cking dating site hierzo, is er nog een plekje voor mij over dan. Kom ik samen met Stomson als dat kan. d:-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 10:31 schreef RenatoBos het volgende:Lijkt wel een f@cking dating site hierzo, is er nog een plekje voor mij over dan. Kom ik samen met Stomson als dat kan. d:-) speeddaten Renato..;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nou weer ff ontopic hier stelletje vervuilers! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: +1, feyenoord-Vitesse ik heb er nu al zin in. |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Ja, gewoon 5-1, 2x Guidetti, 1x Martins Indi, 1x Bakkal en 1x Achahbar. Vitese scoort vlak voor tijd de 5-1 vanwege concentratieverlies Bij Feyenoord. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
snelle goal proberen te forceren... anders wordt t n leunwedstrijdje...van hun kant |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
5-0
Mulder geen klote te doen. 2x Guidetti 1x El Ahmadi 1x Schaken 1x Vlaar |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De uitslagen lopen nogal uiteen maar het doet me goed dat ik alleen winstverwachtingen zie. Het vertrouwen is weer geheel terug dus. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
doelsaldo even opkrikken..... tegen vitesse 4.0 dan rkc 6,1 en dan naar de lampenkappen,,,,, |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|