BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord -Vitesse (zondag 12-02-2012, 16:30 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
DY
 DY - maandag 06 februari 2012 - 17:17   quote  deeplink  
3-0, jeugd wint het weer van het grote geld.
aad 64
 aad 64 - maandag 06 februari 2012 - 17:27   quote  deeplink  
moet een 3 punter worden me schoondochter gaat voor t eerst mee naar de kuip
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 06 februari 2012 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 17:27 schreef aad 64 het volgende:
moet een 3 punter worden me schoondochter gaat voor t eerst mee naar de kuip
Dat word het ook wel oud, goh wel spannend voor je schoondochter dan, hoe oud is ze?
JanM
 JanM - maandag 06 februari 2012 - 17:43   quote  deeplink  
3-0

P.S. bij de vorm van Feyenoord staat een foutje Roel: moet zijn WVWW!
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 06 februari 2012 - 17:53   quote  deeplink  
Er moet gewoon nog een 'W' bij Jan ;)
JanM
 JanM - maandag 06 februari 2012 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 17:53 schreef Bosifyable het volgende:
Er moet gewoon nog een 'W' bij Jan ;)
Mag ook!
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 06 februari 2012 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 17:43 schreef JanM het volgende:
3-0

P.S. bij de vorm van Feyenoord staat een foutje Roel: moet zijn WVWW!
hoezo? ik snap niet wat je bedoelt?
JanM
 JanM - maandag 06 februari 2012 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 19:21 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

hoezo? ik snap niet wat je bedoelt?
Ik zie dat je het inmiddels begrepen hebt ;-p
Sensi
 Sensi - maandag 06 februari 2012 - 21:41   quote  deeplink  
Heb nu al zin in die wedstrijd.. Als Feyenoord het hoofd maar koel houd en vast blijft houden wat we afgelopen wedstrijden hebben gezien. Hmm ik denk dat het 3-0 word, 2 keer Guidetti en 1 keer Schaken. We shall not be moved!
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 06 februari 2012 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 20:52 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik zie dat je het inmiddels begrepen hebt ;-p
hehehehe
rich Arnhem
 rich Arnhem - dinsdag 07 februari 2012 - 10:30   quote  deeplink  
Feyenoord houdt ook hier de punten thuis. Vitesse is zeker niet beter dan Twente PSV of Ajax. Of er moet weer zo'n off day zijn als tegen ADO.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 februari 2012 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 10:30 schreef rich Arnhem het volgende:
Feyenoord houdt ook hier de punten thuis. Vitesse is zeker niet beter dan Twente PSV of Ajax. Of er moet weer zo'n off day zijn als tegen ADO.
Off days mogen in dit stadium niet meer voorkomen
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 februari 2012 - 13:13   quote  deeplink  
Feyenoord Vitesse zondag 12 februari (16.30 uur) staat onderleiding van scheidsrechter Serdar Gözübüyük, zijn assistent-scheidsrechters zijn Steegstra en Jansen. Vierde official is Bekebrede.
I
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 07 februari 2012 - 13:48   quote  deeplink  
Wij winnen. 4-1 weer!

Alleen ik vind dit zown waardelose kut tijd!
Afschaffe die handel!
Ben dan wel weer heel blij met de scheidsrechter.
Hij is de enige goeie scheidsrechter die op dit moment rond loopt in de Eredivisie naar mijn mening.
kuipje
 kuipje - dinsdag 07 februari 2012 - 14:40   quote  deeplink  
En een pokermaarje van vlaar ;)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 februari 2012 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 14:40 schreef kuipje het volgende:
En een pokermaarje van vlaar ;)
Jah inderdaad, dan komt het zeker goed.
kuipje
 kuipje - dinsdag 07 februari 2012 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 14:42 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Jah inderdaad, dan komt het zeker goed.
moet ie hem wel een keer laten winnen
tomson
 tomson - dinsdag 07 februari 2012 - 14:57   quote  deeplink  
En reis doet weer aan de lijn..
aad 64
 aad 64 - dinsdag 07 februari 2012 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 17:29 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dat word het ook wel oud, goh wel spannend voor je schoondochter dan, hoe oud is ze?
Ja de kleine meid is al 22 met een echt feyenoord hart
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 07 februari 2012 - 18:23   quote  deeplink  
Heb je een foto?
sevillana
 sevillana - dinsdag 07 februari 2012 - 18:32   quote  deeplink  
3-1 (foutje Mulder, . . mag dan wel weer in kader "leerproces")
Wim2
 Wim2 - dinsdag 07 februari 2012 - 18:52   quote  deeplink  
Vitesse gaat zich ingraven ze weten hoe ze ons moeten bestrijden. Ik denk dat je in de scenario meer hebt aan Cabral dan aan Fernadez. Omdat Cabral echt iemand is die een man voorbijkomt en met een snelle individuele actie een wedstrijd kan openbreken.

---------------Mulder---------------
Leerdam---Vlaar----Indi-----Nelom---
---El Ahmadi---Bakkal---Clasie-------
---Schaken----Guidetti---Cabral------
sevillana
 sevillana - dinsdag 07 februari 2012 - 18:54   quote  deeplink  
kan, ja . . .
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 februari 2012 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 17:43 schreef aad 64 het volgende:

[..]

Ja de kleine meid is al 22 met een echt feyenoord hart
Ghehe de 'kleine' meid. Zoals Henny eerder al aangaf, ze heeft in ieder geval een goede opvoeding gehad.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 februari 2012 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 18:23 schreef Bosifyable het volgende:
Heb je een foto?
d:-)
Jij zegt steeds wat ik denk (?)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 februari 2012 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 18:52 schreef Wim2 het volgende:
Vitesse gaat zich ingraven ze weten hoe ze ons moeten bestrijden. Ik denk dat je in de scenario meer hebt aan Cabral dan aan Fernadez. Omdat Cabral echt iemand is die een man voorbijkomt en met een snelle individuele actie een wedstrijd kan openbreken.

---------------Mulder---------------
Leerdam---Vlaar----Indi-----Nelom---
---El Ahmadi---Bakkal---Clasie-------
---Schaken----Guidetti---Cabral------
Ik zie de Vrij niet voorkomen, staat ie weer wissel?
Wim2
 Wim2 - dinsdag 07 februari 2012 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 18:57 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik zie de Vrij niet voorkomen, staat ie weer wissel?
Tja, ik vond Indi zondag erg sterk spelen. De Vrij zal Koeman moeten overtuigen tijdens de training. Maar op dit moment heeft Indi voor mij licht de voorkeur.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 februari 2012 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 19:04 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Tja, ik vond Indi zondag erg sterk spelen. De Vrij zal Koeman moeten overtuigen tijdens de training. Maar op dit moment heeft Indi voor mij licht de voorkeur.
Indi speelde zondag zeker sterk, ik hoop dat Ronald de RB-positie een keer aan de Vrij toevertrouwd.
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 07 februari 2012 - 20:02   quote  deeplink  
Ik gun Mulder nog wel een keer de 0
2-0
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - woensdag 08 februari 2012 - 19:47   quote  deeplink  
Ik zie liever Guyon, Cabral als wissel en die mag dan wat proberen in de laatste 15 min van de wedstrijd
van geil
 van geil - woensdag 08 februari 2012 - 23:26   quote  deeplink  
met weer n wervelende kuip worden onze jongens onverslaanbaar!!!!
4-0
Wim2
 Wim2 - donderdag 09 februari 2012 - 20:05   quote  deeplink  
Tja, na de makkelijke winst in Nijmegen moeten we nu aantreden tegen een subtopper die niet echt in vorm is. Samen met een kolkende Kuip en een fitte selectie ben ik geneigd te zeggen dat Feyenoord deze gewoon wint. Maar ik weet zelf dat het echt niet zo makkelijk zal gaan als we allemaal denken. We hebben een keer ene moeilijke uitwedstrijd gewonnen ja maar om te zeggen dat de wisselvalligheid er nu helemaal uit is weet ik nog lang niet. Vitesse weet donders goed dat we in vorm zijn en zij niet. Ze zullen zich ingraven ons het voetbal zo moeilijk mogelijk willen maken omdat ze weten dat als ze gaan voetballen ze net zoals in de uitwedstrijd met 4-0 kansloos verliezen. Wij zijn duidelijk de favouriet, niet alleen omdat we in vorm zijn en thuis spelen maar ook omdat we betere spelers hebben. Maar onderschat Vitesse niet. Ik denk dat we het nog heel moeilijk tegen ze kunnen gaan hebben en dat zo zo maar oppeens met de overwinning de Kuip uit kunnen komen.

Nu gaan veel mensen met natuurlijk weer zien als meneer de pessimist maar dit is mijn mening, ik schat Feyenoord nog niet sterk genoeg in om iedere wedstrijd moeiteloos te winnen. We zullen er volop in moeten gaan en 100% strijd moeten leveren om deze te winnen en geloof me dat zal echt niet makkelijk gaan worden.

Na de euroforie vrees ik weer een oorzwaai, maar ik blijf erbij dat Feyenoord favouriet is en dat ze nu maar eens moeten leren om daar mee om te gaan.

Mochten we deze winnen en daarna van RKC (wat wel voor de hand ligt.) Zijn we in ieder geval steeds meer verzekerd van de vijfde plaats die waarschijnlijk ons naar direct Europees voetbal kan helpen wat de club nodig heeft.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 09 februari 2012 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 20:05 schreef Wim2 het volgende:
Tja, na de makkelijke winst in Nijmegen moeten we nu aantreden tegen een subtopper die niet echt in vorm is. Samen met een kolkende Kuip en een fitte selectie ben ik geneigd te zeggen dat Feyenoord deze gewoon wint. Maar ik weet zelf dat het echt niet zo makkelijk zal gaan als we allemaal denken. We hebben een keer ene moeilijke uitwedstrijd gewonnen ja maar om te zeggen dat de wisselvalligheid er nu helemaal uit is weet ik nog lang niet. Vitesse weet donders goed dat we in vorm zijn en zij niet. Ze zullen zich ingraven ons het voetbal zo moeilijk mogelijk willen maken omdat ze weten dat als ze gaan voetballen ze net zoals in de uitwedstrijd met 4-0 kansloos verliezen. Wij zijn duidelijk de favouriet, niet alleen omdat we in vorm zijn en thuis spelen maar ook omdat we betere spelers hebben. Maar onderschat Vitesse niet. Ik denk dat we het nog heel moeilijk tegen ze kunnen gaan hebben en dat zo zo maar oppeens met de overwinning de Kuip uit kunnen komen.

Nu gaan veel mensen met natuurlijk weer zien als meneer de pessimist maar dit is mijn mening, ik schat Feyenoord nog niet sterk genoeg in om iedere wedstrijd moeiteloos te winnen. We zullen er volop in moeten gaan en 100% strijd moeten leveren om deze te winnen en geloof me dat zal echt niet makkelijk gaan worden.

Na de euroforie vrees ik weer een oorzwaai, maar ik blijf erbij dat Feyenoord favouriet is en dat ze nu maar eens moeten leren om daar mee om te gaan.

Mochten we deze winnen en daarna van RKC (wat wel voor de hand ligt.) Zijn we in ieder geval steeds meer verzekerd van de vijfde plaats die waarschijnlijk ons naar direct Europees voetbal kan helpen wat de club nodig heeft.
Moet je niet als een belediging zien hè, als ik je pessimist noem. Af en toe ook wel goed om te relativeren zoals jij doet, want je heb wel degelijk een punt.

Ik ga uit van een overwinning, maar kan( net als afgelopen zondag) ook een verlies verwachten.
tomson
 tomson - donderdag 09 februari 2012 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 10:12 schreef Wim2 het volgende:
3-1
Toch?
Wim2
 Wim2 - donderdag 09 februari 2012 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 20:20 schreef tomson het volgende:

[..]

Toch?
Ja, dat is wat ik hoop wat er gaat gebeuren dat het goede scenario voor ons uitpakt. :)
Gebeurt dat dan kunnen we iedereen van de eredivisie verslaan.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 09 februari 2012 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 20:05 schreef Wim2 het volgende:
Tja, na de makkelijke winst in Nijmegen moeten we nu aantreden tegen een subtopper die niet echt in vorm is. Samen met een kolkende Kuip en een fitte selectie ben ik geneigd te zeggen dat Feyenoord deze gewoon wint. Maar ik weet zelf dat het echt niet zo makkelijk zal gaan als we allemaal denken. We hebben een keer ene moeilijke uitwedstrijd gewonnen ja maar om te zeggen dat de wisselvalligheid er nu helemaal uit is weet ik nog lang niet. Vitesse weet donders goed dat we in vorm zijn en zij niet. Ze zullen zich ingraven ons het voetbal zo moeilijk mogelijk willen maken omdat ze weten dat als ze gaan voetballen ze net zoals in de uitwedstrijd met 4-0 kansloos verliezen. Wij zijn duidelijk de favouriet, niet alleen omdat we in vorm zijn en thuis spelen maar ook omdat we betere spelers hebben. Maar onderschat Vitesse niet. Ik denk dat we het nog heel moeilijk tegen ze kunnen gaan hebben en dat zo zo maar oppeens met de overwinning de Kuip uit kunnen komen.

Nu gaan veel mensen met natuurlijk weer zien als meneer de pessimist maar dit is mijn mening, ik schat Feyenoord nog niet sterk genoeg in om iedere wedstrijd moeiteloos te winnen. We zullen er volop in moeten gaan en 100% strijd moeten leveren om deze te winnen en geloof me dat zal echt niet makkelijk gaan worden.

Na de euroforie vrees ik weer een oorzwaai, maar ik blijf erbij dat Feyenoord favouriet is en dat ze nu maar eens moeten leren om daar mee om te gaan.

Mochten we deze winnen en daarna van RKC (wat wel voor de hand ligt.) Zijn we in ieder geval steeds meer verzekerd van de vijfde plaats die waarschijnlijk ons naar direct Europees voetbal kan helpen wat de club nodig heeft.
Dit verhaal vind ik niet overdreven pessimistisch. Vitesse heeft best een aardig elftal. Wij zijn favoriet. Maar met minder dan 100% inzet wordt het heel lastig. Met 100% inzet is het al geen uitgemaakte zaak.
MMM
 MMM - donderdag 09 februari 2012 - 22:09   quote  deeplink  
Wat een belachelijke tijd trouwens..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 09 februari 2012 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 22:09 schreef MMM het volgende:
Wat een belachelijke tijd trouwens..
eens.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 09 februari 2012 - 22:20   quote  deeplink  
beter dan 12:30 uur.... dan moet je zo vroeg van huis af...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 09 februari 2012 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 22:20 schreef FR-Roel het volgende:
beter dan 12:30 uur.... dan moet je zo vroeg van huis af...
doe mij maar gewoon 14:30.
Els
 Els - donderdag 09 februari 2012 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 22:09 schreef MMM het volgende:
Wat een belachelijke tijd trouwens..
Ja, ik kijk er ook niet echt naar uit. Liever gewoon 14.30 uur.
Wim2
 Wim2 - donderdag 09 februari 2012 - 22:28   quote  deeplink  
Idd, ik vind 16.30 een heel nare tijd. Ik heb het liefst 14.30 idd, 12.30 is niet zo heel erg maar wel een beetje vroeg idd.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 09 februari 2012 - 22:29   quote  deeplink  
Ach, volgende week is het zaterdagavond, om kwart voor 7. Helemaal een bagger tijd. Begin van de middag van huis weg, en pas 'laat' thuis. Kan er vrijwel niets omheen plannen op die manier.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 09 februari 2012 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 22:29 schreef Bosifyable het volgende:
Ach, volgende week is het zaterdagavond, om kwart voor 7. Helemaal een bagger tijd. Begin van de middag van huis weg, en pas 'laat' thuis. Kan er vrijwel niets omheen plannen op die manier.
kun je iig nog normaal thuis komen....
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 09 februari 2012 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 22:28 schreef Wim2 het volgende:
Idd, ik vind 16.30 een heel nare tijd. Ik heb het liefst 14.30 idd, 12.30 is niet zo heel erg maar wel een beetje vroeg idd.
Weet niet waar je zelf woont Wim, maar aangezien Feyenoorders vanuit alle hoeken van het land komen, kan het gebeuren dat mensen al ontzettend vroeg hun nest uit moeten komen om maar op tijd in Rotterdam te zijn.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 09 februari 2012 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 22:29 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

kun je iig nog normaal thuis komen....
Dat wel, maar als het nou om kwart voor 9 is, weet ik dat ik geen plannen meer hoef te maken 's avonds, maar kan ik overdag wel nog wat doen. Dat valt nu een beetje weg.

En het scheelt natuurlijk sowieso of je met de auto, of met de trein komt. Zeker met jouw afstand.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 februari 2012 door Bosifyable --
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 09 februari 2012 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 22:32 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Dat wel, maar als het nou laan kwart voor 9 is, weet ik dat ik geen plannen meer hoef te maken 's avonds, maar kan ik overdag wel nog wat doen. Dat valt nu een beetje weg.

En het scheelt natuurlijk sowieso of je met de auto, of met de trein komt. Zeker met jouw afstand.
klopt....
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 09 februari 2012 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 22:29 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

kun je iig nog normaal thuis komen....
Bezopen is normaal?
Liefst gewoon 14:30 vind ik overigens

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 februari 2012 door RenatoBos --
van geil
 van geil - donderdag 09 februari 2012 - 23:57   quote  deeplink  
hoppa,,,4 0 van de bromt
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 10 februari 2012 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 23:57 schreef van geil het volgende:
hoppa,,,4 0 van de bromt
Weer de 0, mooi.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord -Vitesse (zondag 12-02-2012, 16:30 uur)









0.0086708