|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: HAND IN HAND KAMERADEN HAND IN HAND VOOR FEYENOORD 1 |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Nu kunnen ze echt laten zien dat ze stappen hebben gemaakt. Als ze nu een goede reeks neer zetten dan zijn we in ieder geval sportief een stuk verder |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Mocht Heerenveen verliezen/gelijk spelen, en wij winnen morgen, staan we gewoon 3e.
En als Heerenveen nou wint staan we 4e; vind ik ook niet erg. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 - 19:02 schreef hotjumper het volgende:Nu kunnen ze echt laten zien dat ze stappen hebben gemaakt. Als ze nu een goede reeks neer zetten dan zijn we in ieder geval sportief een stuk verder Nu zullen ze het moeten laten zien. Heb er echt goede hoop in. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 - 19:07 schreef Bosifyable het volgende:Mocht Heerenveen verliezen/gelijk spelen, en wij winnen morgen, staan we gewoon 3e. En als Heerenveen nou wint staan we 4e; vind ik ook niet erg. +1. heerenveen uit pakken we 3 punten dus geen probleem |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
Wat is dat voor een club Die club uit Rotterdam Daar aan de Maas, bij Brienenoord Dat is Feijenoord
refr.: Feijenoord, Feijenoord Het rood en wit van Feijenoord Dat schittert aan de Maas Feijenoord, Feijenoord Hand in hand met Feijenoord Feijenoord |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 - 19:55 schreef FR-D@@N het volgende:Wat is dat voor een club Die club uit Rotterdam Daar aan de Maas, bij Brienenoord Dat is Feijenoord refr.: Feijenoord, Feijenoord Het rood en wit van Feijenoord Dat schittert aan de Maas Feijenoord, Feijenoord Hand in hand met Feijenoord Feijenoord hey gozert, ben jij d'r ook nog?! alles goed? |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
tuurlijk ben ik er nog haha jazeker is alles goed heb zin aan morgen en hoe is die met jou ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 februari 2012 door FR-D@@N -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Offtopic in het offtopic. Of plak een kop thee en koekjes in het café, ga je daar zitten ouwehoeren.
Zelfregulering..! |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
He have found ourselves a submoderator! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
In geen geval.
Ontopic: 3-0 |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
3-1, had ik al gezegd.. Mogen we geen euforie op bouwen naarmate de wedstrijd dan...? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: nee geen tegendoelpunt lol |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 - 20:07 schreef Bosifyable het volgende:Offtopic in het offtopic. Of plak een kop thee en koekjes in het café, ga je daar zitten ouwehoeren. Zelfregulering..! ga ff lekker op het dak zitten.... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Ga bier halen morgen. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Volgens mij kan jij dr wel 1 gebruiken. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: off-topic, ban! nee, dat zelfreguleren is toch niet iets voor mij hahahahaha |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Nee, biergeleut moeten we maar in het cafe topic plaatsen vind je niet? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Ik wou het niet onder de noemer 'biergeleut' gooien. |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
5-1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 februari 2012 door albert ten vrijde -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: pak je je inwendige vriendjes erbij toch,,,,simpel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik hoop op een overwinning 2-1 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik wens vooral Els heel veel plezier vandaag! 5-0 voor Els. |
|
|
|
|
feyenoord fan
|
|
|
We moeten bij opletten bij vrije trappen. Laatst bij mijn sportclub was de scheidsrechter van vanmiddag als spreker. Hij zij dat hij de muur altijd TE VER zet bij vrije trappen. Gozubujuk begint pas met het tellen van zijn stappen na zijn eerste stap. Hij doet dit express zodat de muur op geen 9 maar 10 meter staat zodat bij inlopen van de muur er evengoed genoeg afstand is. WE MOETEN HIER OP LETTEN VANMIDDAG ALS PUBLIEK EN ALS HET KAN AAN DE SPELERS LATEN WETEN. Nicky Hofs speelt bij Vitesse en wij als het Legioen zouden moeten weten hoe hij een vrije trap in het net kan leggen! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 11:06 schreef feyenoord fan het volgende:. Nicky Hofs speelt bij Vitesse en wij als het Legioen zouden moeten weten hoe hij een vrije trap in het net kan leggen! Wij hebben Mulder |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
3-1 .... fijne wedstrijd allemaal |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 11:06 schreef feyenoord fan het volgende:We moeten bij opletten bij vrije trappen. Laatst bij mijn sportclub was de scheidsrechter van vanmiddag als spreker. Hij zij dat hij de muur altijd TE VER zet bij vrije trappen. Gozubujuk begint pas met het tellen van zijn stappen na zijn eerste stap. Hij doet dit express zodat de muur op geen 9 maar 10 meter staat zodat bij inlopen van de muur er evengoed genoeg afstand is. WE MOETEN HIER OP LETTEN VANMIDDAG ALS PUBLIEK EN ALS HET KAN AAN DE SPELERS LATEN WETEN. Nicky Hofs speelt bij Vitesse en wij als het Legioen zouden moeten weten hoe hij een vrije trap in het net kan leggen! Hofs moet zich gewoon net zo instellen als de ex neuzen die bij NAC spelen... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Vlaar twittert dat ie " Zin heeft om te knallen!!" Nou... Laat maar zien dan!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Kan er niks anders van maken Tom na gisteren...;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Onder tafel geregeld? Zagreb part 2 :p |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou ben benieuwd,heb weinig vertrouwen in wedstrijden op graf tijden... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Of Excelsior part 2 ,en dan vergeten af te rekenen:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Een vriend van me zoekt een goeie stream. Iemand een tip voor hem? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Hoe dan ook,we moeten "gewoon" blijven winnen! |
|
|
|
|
pootje
|
|
|
laat de spelers van feyenoord uitkijken voor nikie hofs , hij zal onze spelers uitdagen zodat wij gele of misschien wel rooie kaarten krijgen. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik denk 3-0 (Guidetty,Bakkal,Schaken) en 5 gele kaarten voor vietas (Gözübüyük).
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 februari 2012 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
melrdam010
|
|
|
ik gok ook op een 3-0.. nu eerst maar even de voorbeschouwing op varkenoord of DHZ |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Kutzooi, met griep thuis......... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Sterkte pik!!! Dan maar een mooie overwinning... |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Beterschap =) Een overwinning zou een mooie remedie zijn ja! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
4-1
Guidetti, Bakkal en Schaken mogen de doelpunten verdelen, hoop eindelijk Cisse eens een fatsoenlijke wedstrijd te zien spelen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
pisvee 2-0 voor, die krijgen we deze week helaas nog niet in het vizier |
|
|
|