|
|
Sensi
|
|
|
Ja, allemaal een hele mooie wedstrijd toegewenst! Helaas zit ik niet in de kuip maar ik schreeuw voor 30 achter mn pc. FEYENOOOOOOORD! |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
HET IS JAMMER DAT BONATI NIET MEEDOET VOOR VITESSE, maar Feyenoord wint de match met
3 of 4-1 |
|
|
|
|
Frannie
|
|
|
Feyenoord for the win COME ON! |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Alle supporters sucsex, op de trip want ik moet naar Antarctica toe. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Lijkt me spannend suck sex op Antartica, zijn de vrouwen mooi daar? |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Weetje effe iets over die ajanks, de hele sportmedia en kenner hebben medelijden met die club, omdat ze zwakker zijn geworden en het voetbal is niet om aan te zien, dat is hun eigen schuld en zolang die f.de boer daar blijft trainen is het niks en wordt het niks en als een topclub te veel met zulke mensen indienst neemt en zwaar overdreven salaris betaalt dan zal en gaat een topclubs es zeker ten onder. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 15:38 schreef dr love het volgende:Weetje effe iets over die ajanks, de hele sportmedia en kenner hebben medelijden met die club, omdat ze zwakker zijn geworden en het voetbal is niet om aan te zien, dat is hun eigen schuld en zolang die f.de boer daar blijft trainen is het niks en wordt het niks en als een topclub te veel met zulke mensen indienst neemt en zwaar overdreven salaris betaalt dan zal en gaat een topclubs es zeker ten onder. Ssssst, hou nou op, straks komt Amsterdom 123 hier weer klagen. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Oef, wat ben ik weer zenuwachtig zeg, ik tril er serieus van! |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Je bent niet de enige Wim =)! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Met jouw nick kan je toch wel een lekker tranquillizertje roken om het trillen tegen te gaan. Ik heb geen enkele spanning. Vrees volgende week RKC meer. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 16:25 schreef Henny het volgende:[..] Met jouw nick kan je toch wel een lekker tranquillizertje roken om het trillen tegen te gaan. Ik heb geen enkele spanning. Vrees volgende week RKC meer. Haha er ligt ook al een dikke klaar voor de aanvang van de wedstrijd! Btw ik krijg 1 of andere tennis wedstrijd op first row tv als ik Feyenoord - Vitesse aanklik, beter veranderen ze dat nog in de aankomende 3 minuten. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Come on Feyenoord! There is always hope! |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Hoop het ook voor je. Ik ben vandaag beeldbuissupporter. Ben mijn dochter een goede opvoeding aan het geven!! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
De Kuip is nogal besneeuwd. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
En een rode bal lol. Hoop dat dit ons spel niet aanpast. |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Heeft schaken nou zo'n ebecilio-hoofd? |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Iemand een andere link!? Heb Radio rijnmond maar opgezet. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Corner, en Schaken ook een Hanenkam?? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Rrr, dode spel situaties met vitesse zijn gevaarlijk |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Geen idee, sorry man, ben er niet goed in. Heb in Costa Rica ook wel eens 15 dollar verspeeld om op internet te zoeken naar een Feyenoord stream (toevallig ook voor een wedstrijd tegen Fietstas). |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Die corners van ons leveren echt nooit iets op. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Wim, ik trek me even terug, want ik kan slecht tegen voetbel volgen met mensen die zenuwachtig/negatief zijn. Niets persoonlijks tegen jou. Ga me focussen op iets positiefs. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Pff, slordige ballen zeg. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
Frannie
|
|
|
Vraagje, waarom hebben al die voetbalnegers tegenwoordig zo'n kutstreep op hun hoofd? Schaken..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 februari 2012 door Frannie -- |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 16:41 schreef Henny het volgende:Wim, ik trek me even terug, want ik kan slecht tegen voetbel volgen met mensen die zenuwachtig/negatief zijn. Niets persoonlijks tegen jou. Ga me focussen op iets positiefs. Ik snap het ;)
Verliest bakkal daar nou zijn linker schoen? |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
1-0 en dat uit een corner
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 februari 2012 door bjorn -- |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GUIDETTIIIIIIIIIIIIIII |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Frannie
|
|
|
Guidetti met zn schouder hahahahaha |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Wim, vriend en lul. Zie je nou, dat helpt! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Hahaahah, nou hij kan het ook met z'n schouder. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Treffer, wordt aan Guidetti toegeschreven maar vooral goed koppend werk van Leerdam moet ik zeggen. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Ik denk dat ie t ook met zijn ... kan als t nodig is.
Goede redding Mulder. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
Frannie
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Oeff, bedankt Mulder. Wakker blijven Feyenoord! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Nogmaals, ik weet dat ik er niets aan kan doen maar Feyenoord moet echt wakker blijven want zou krijg je weer treffers tegen.. |
|
|
|
|
Frannie
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 16:48 schreef Wim2 het volgende:Nogmaals, ik weet dat ik er niets aan kan doen maar Feyenoord moet echt wakker blijven want zou krijg je weer treffers tegen.. Je hebt ook gewoon gelijk, dat zie je. ;) |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Je hebt gelijk hoor Wim. Bovendien heb ik geen enkel recht van spreken, want ik post ook wat ik denk en voel, ook al wordt dat niet door iedereen gewaardeerd. Jammer dan, het is internet, en forum, jouw forum. Gooi het er gewoon uit en laat je niet door mij weerhouden. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Schaken komt er een aantal keer toch goed langs. |
|
|
|