|
|
TheMenace
|
|
|
De wedstrijd onder controle alleen leerdam dat was niet nodig!
Come on Feyenoord! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Zucht. Feyenoord moet echt nu beter gaan spelen dan dit. Het doet pijn om te zeggen maar een gelijke stand zou voor Vitesse gerechtvaardiger zijn.
Koeman Come on! Wissel fernandez voor Cabral. Ondanks dat we voor staan hopen op een betere tweede helft. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 17:19 schreef Wim2 het volgende:Zucht. Feyenoord moet echt nu beter gaan spelen dan dit. Het doet pijn om te zeggen maar een gelijke stand zou voor Vitesse gerechtvaardiger zijn. Koeman Come on! Wissel fernandez voor Cabral. Ondanks dat we voor staan hopen op een betere tweede helft. je moet meer de verdediging onder druk zetten van vitesse bij het opbouwen want dan krijgen ze het moeilijk.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vitesse is beter. Mokotjo is een achteruitgang .
Slecht spelen, toch winnen, ben je kampioenskandidaat.
Laat maar zien. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 17:21 schreef Stylzz het volgende:Vitesse is beter. Mokotjo is een achteruitgang . Slecht spelen, toch winnen, ben je kampioenskandidaat. Laat maar zien. Als we zo door gaan met spelen gaan we hem nog heel makkelijk verliezen. let op mijn woorden. Pff, ik had gehoopt op een rustige zondag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 17:26 schreef Wim2 het volgende:[..] Als we zo door gaan met spelen gaan we hem nog heel makkelijk verliezen. let op mijn woorden. Pff, ik had gehoopt op een rustige zondag. Mooi die is dus in de tas. |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 17:21 schreef Stylzz het volgende:Vitesse is beter. Mokotjo is een achteruitgang . Slecht spelen, toch winnen, ben je kampioenskandidaat. Laat maar zien. Mokotjo valt me ook tegen ja, sinds hij der ingekomen is zijn we niet meer bij goal van vitesse geweest volgensmij. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 17:26 schreef Wim2 het volgende:[..] Als we zo door gaan met spelen gaan we hem nog heel makkelijk verliezen. let op mijn woorden. Pff, ik had gehoopt op een rustige zondag. Wim, luister 1x naar mij. Als je een rustige zondag wil moet je ophouden Feyenoorder te zijn. Rustige zondagen in het leven van een Feyenoorder zijn zeer schaars. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Mokotjo speel erg traag/ achteruit of vooruit of een balletje breed. Hierdoor haalt hij zoals Koeman vaak heeft gezegd het tempo uit bepaalde aanvallen.
Misschien Vitesse verassen met Leerdam op het middenveld en Mokotjo nu als Back. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 17:31 schreef Henny het volgende:[..] Wim, luister 1x naar mij. Als je een rustige zondag wil moet je ophouden Feyenoorder te zijn. Rustige zondagen in het leven van een Feyenoorder zijn zeer schaars. Tja, als we weer eens een kampioenskandidaat willen zijn zouden rustige zondagen er toch wel bij moeten horen. :( |
|
|
|
|
FR4Ever!
|
|
|
2e helft begonnen, KOMOP feyenoord!! |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
WE LOVE YOU FEYENOORD, WE DO! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Idd, het ziet er naar uit hetzelfde verhaal als in de eerste helft te worden. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
En mochten we punten verspelen staan weer met beide beentjes op de grond. Ieder nadeel heeft toch weer z'n voordeel. :) |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
We kunnen niet goed blijven wegkomen. Ik vrees het ergste. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
No way! We gaan hier winnen vandaag, klaar! |
|
|
|
|
Frannie
|
|
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
FR4Ever!
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
FR4Ever!
|
|
|
fernandez eruit, cisse erin. |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
Cabral mag er van mij ook wel in. |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Mooi schot maar ook mooie redding moet ik zeggen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
oef bijna 3-1
Schaken er uit nu voor Cabral graag
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 februari 2012 door bjorn -- |
|
|
|
|
FR4Ever!
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Als ie er in komt denk ik dat het pas in de 85ste minuut is ofzo. |
|
|
|
|
dylan10
|
|
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
boes
|
|
|
Mulder red weer prima ze moeten nu scoren, anders doet Vitesse het.. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
Frannie
|
|
|
|
|
|
Frannie
|
|
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Pfff... anders is Mulder boven zichzelf uit aan het stijgen! |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
FR4Ever!
|
|
|
8 minuutjes volhouden! spannende slotfase.. |
|
|
|
|
boes
|
|
|
hij doet het weer De grote Guidetti show is weer begonnen! Guidetti whoohoo, Guidetti whoohoo |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW GUIDETTI HATRIIIIICK!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
FR4Ever!
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA guidetti:)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 februari 2012 door FR4Ever! -- |
|
|
|
|
FR4Ever!
|
|
|
pffff..... wat een opluchting... |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Nu nog een voor het doelsaldo! :) |
|
|
|
|
FR4Ever!
|
|
|
quote: nog eentje en we staan 3e . |
|
|
|
|
boes
|
|
|
come on! nog 1tje en we staan 3e |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
DIE GUIDETTI DIE GUIDETTI DIE GUIDETTI
HOE KUNNEN WE NOG ZONDER HEM! ! |
|
|
|