BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie en wat is de knvb nu eigenlijk

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
piet de paler
 piet de paler - zondag 05 februari 2012 - 13:09   quote  deeplink  
wachtend op de wedstrijd nec-feyenoord.dacht ik ineens wie vertegenwoordigd de KNVB nu eigenlijk:
Bij dit weer zou je denken aflasten die wedstrijden te koud en betaald voetbal is toch een sport voor toeschouwers ?
Clubs worden alleen maar boetes opgelegd zelfs al hebben ze het economisch zwaar.
Voor de spelers komen ze ook niet op en laten alles maar over zich heen gaan aan kritiek'.
Scheidrechters klungelen maar af (misschien inhuur buitenlandse scheidrechter zolang ze nog aan het klungelen zijn )
We hebben onze monden vol van bankdirecteuren en commisariaten ,heb je wel eens gezien hoeveel dikke salarissen er uit betaald worden aan deze mensen?
Ook het opkomen voor een nederlandse club welke door de eufa zwaarder gestraft worden dan de grote voetballanden ?
Dus het is tijd dat de KNVB wakker wordt !!!!!!!!

Nieuwe KNVB:
Houden het scheidrechters corps sterk door inhuur en doorselecteren.
Een ploeg in nood wordt financieel geholpen (mits de begroting weer beter wordt)
De stadions worden gecontroleerd op klantvriendelijkheid en indien de temp zakken of heel hoog zijn wordt er gekozen voor de wil van het publiek .
De knvb durft confrontaties aan met eufa en Fifa en stemmen tegen teh godfather Blatter.
Beschermen Nederlandse ploegen tegen oneerlijke concurentie aangeaande verkoop van jeugd.
Een salaris plafond en een meer transparante organisatie met minder commisarissen.
ZO EN NU NEC-FEYENOORD succes
FEY-Esm
 FEY-Esm - zondag 05 februari 2012 - 13:20   quote  deeplink  
Haha, diep doordacht hoor.. en hoe gaan we dat bereiken?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 05 februari 2012 - 13:31   quote  deeplink  
Ben het niet eens met je punt over clubs in zwaar weer. Vind het juist goed dat de KNVB daar streng op toe ziet. En het is de verantwoordelijkheid van de clubs om de financien op orde te hebben. In plaats van dat de KNVB op dat gebied zich gaat gedragen naar andere voetbalbonden in andere landen, zie ik liever dat die bonden op dit gebied het voorbeeld volgen van de KNVB.

En de scheidsrechters in de andere landen zijn niet veel beter hoor. Daar wordt ook altijd steen en been geklaagd over het niveau. Dat is het lot van de scheidsrechter. Der zijn maar een handvol echt goede.

Ben wel met je eens dat de KNVB meer moet kijken naar de supporter.
piet de paler
 piet de paler - zondag 05 februari 2012 - 13:31   quote  deeplink  
Revolutie,occupy Zeist.Zelfverbrandingen op het sport plein.
Kortom als we allemaal eens gaan nadenken wat een rare organisatie het is.En de publieke omroepen ook een stelling nemen dan moet het kwartje toch vallen ?
van de politiek verwacht ik al jaren niets zinnigs meer.
piet de paler
 piet de paler - zondag 05 februari 2012 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 13:31 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Ben het niet eens met je punt over clubs in zwaar weer. Vind het juist goed dat de KNVB daar streng op toe ziet. En het is de verantwoordelijkheid van de clubs om de financien op orde te hebben. In plaats van dat de KNVB op dat gebied zich gaat gedragen naar andere voetbalbonden in andere landen, zie ik liever dat die bonden op dit gebied het voorbeeld volgen van de KNVB.

En de scheidsrechters in de andere landen zijn niet veel beter hoor. Daar wordt ook altijd steen en been geklaagd over het niveau. Dat is het lot van de scheidsrechter. Der zijn maar een handvol echt goede.

Ben wel met je eens dat de KNVB meer moet kijken naar de supporter.
Goede reactie,alvast bedankt voor de feedback.
echter de knvb is een zeer rijke organisatie ,en ploegen betalen aan de knvb eeb aanzienlijk bedrag,
Dit zou je in slechte tijden kunnen halveren.
en zorg er eens voor dat er van elke ploeg een supporter zeggenschap krijgt (op basis van reisvergoeding) dan krijg je een echt beeld denk ik hoe men denkt over de knvb
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 05 februari 2012 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 13:34 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Goede reactie,alvast bedankt voor de feedback.
echter de knvb is een zeer rijke organisatie ,en ploegen betalen aan de knvb eeb aanzienlijk bedrag,
Dit zou je in slechte tijden kunnen halveren.
en zorg er eens voor dat er van elke ploeg een supporter zeggenschap krijgt (op basis van reisvergoeding) dan krijg je een echt beeld denk ik hoe men denkt over de knvb
Ik weet niet hoe hoog dat bedrag zou zijn, waar jij het over hebt. Weet jij dat? Dat zullen toch geen miljoenen zijn?
piet de paler
 piet de paler - zondag 05 februari 2012 - 13:39   quote  deeplink  
geen idee maar het gebaar zou mooi zijn ,ook voor amateur voetballers en ploegen maar ja dan kun je geen snoepreisjes en diners geven.
FEY-Esm
 FEY-Esm - zondag 05 februari 2012 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 13:31 schreef piet de paler het volgende:
Revolutie,occupy Zeist.Zelfverbrandingen op het sport plein.
Kortom als we allemaal eens gaan nadenken wat een rare organisatie het is.En de publieke omroepen ook een stelling nemen dan moet het kwartje toch vallen ?
van de politiek verwacht ik al jaren niets zinnigs meer.
Als jij begint met de zelfverbranding, film ik het en post ik het wel hier.. dan hebben we al twee stappen ondernomen.. PB me maar voor een datum enzo..
piet de paler
 piet de paler - zondag 05 februari 2012 - 16:32   quote  deeplink  
ik rook niet heb jij dan een vuurtje voor me

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie en wat is de knvb nu eigenlijk









0.0057101