BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Stuur Vermeer de laan uit!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
uitnoord
 uitnoord - zondag 05 februari 2012 - 13:16   quote  deeplink  
de zoveelste blunder van een keeper, nu lijkt het de tijd om hem te vervangen, blunder op blunder en hij mag maar blijven staan, de Boer moet nu ingrijpen voor het zeisoen echt verknalt word
sebas79
 sebas79 - zondag 05 februari 2012 - 13:18   quote  deeplink  
Die trainers willen gewoon hun ongelijk niet toegeven ,en houden gewoon vast aan spelers tegen beter weten in
john oost oud f side
 john oost oud f side - zondag 05 februari 2012 - 13:20   quote  deeplink  
zou het hele elftal maar vervangen zooitje troep is het dit is onze toekomst ben je lekker mee 0-1 rust nu gaan de afca lopen fluiten wat een eikels daar loop is met 1000 man richting de ereloge en pak dat gajes aan ,,, nee hoor blijven zingen johan ze begrijpen dr weining van de huidige supporters neem is aktie nu je in de arena bent
toro...
 toro... - zondag 05 februari 2012 - 13:22   quote  deeplink  
misschien kan hij eens een paar seizoenen rijpen bij Fc vang eens een bal.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zondag 05 februari 2012 - 13:22   quote  deeplink  
Ah, daar hebben we stadionverbodje-voor-10-jaar ook... Waarom ook weer?
uitnoord
 uitnoord - zondag 05 februari 2012 - 13:22   quote  deeplink  
ik vind derest van het elftal best nog wel leuk spelen, gezien de hoeveelheid jongeren die mee doen, ja zelfs blind speelt een hoofdrol, maar deze handeling van Vermeer is weer lekker dom
afwasbaar
 afwasbaar - zondag 05 februari 2012 - 13:24   quote  deeplink  
Je trekt een talentvolle keeper aan voor 4 a 6 miljoen en dat laat je die fucking prutser van een Vermeer erin staan!

FRANK HEILIGE ALMACHT LAAT VERMEER OPROTTEN!!!
BARRY DELFT
 BARRY DELFT - zondag 05 februari 2012 - 13:27   quote  deeplink  
ajax r.i.p.!!!!!!!!
john oost oud f side
 john oost oud f side - zondag 05 februari 2012 - 13:27   quote  deeplink  
laat ik me niet over uit tikkie maar was wel ff andere tijd dan dit soort supporttertjes van tegenwoordig deze kunnen alleen zingen jo-han of cruyffie loop is met een zooitje gasten richtibg de ere loge wat wij vroeger ook deden stelletje eikels je bent nu in de arena
BARRY DELFT
 BARRY DELFT - zondag 05 februari 2012 - 13:28   quote  deeplink  
blij dat ik geen seizoenkaart heb!!!!! 4de klasse hvb niveau!!!!!!
hippy
 hippy - zondag 05 februari 2012 - 13:33   quote  deeplink  
Vermeer heeft ons vorig jaar wel aan het kampioenschap geholpen, maar dit is de druppel....je ziet hem gewoon twijfelen...vangen of stompen....en het tempo...wat een drama....zo langzaam....
uitnoord
 uitnoord - zondag 05 februari 2012 - 13:34   quote  deeplink  
afwasbaar je hebt gelijk, door die prutser te laten staan gooi je vier tot zes miljoen over de brug en geef je het team geen meerwaarde, ik snap dan ook zeker niet de gedachte van de boer, die tegen utrecht vermeer op goal zet, uiteindelijk gebeurd er exact wat er uit in utrecht gebeurde, vermeer in de hoofdrol
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zondag 05 februari 2012 - 14:22   quote  deeplink  
Nogmaals, Vermeer heeft het vorig seizoen als vervanger van Steek aardig gedaan, maar als eerste keeper kan hij simpelweg de druk niet aan. Dat zag je een seizoen eerder ook al...
hippy
 hippy - zondag 05 februari 2012 - 17:15   quote  deeplink  
Hadden we padt nou maar nie weggedaan...dat scheen een echte ajax keeper te zijn
hippy
 hippy - zondag 05 februari 2012 - 17:16   quote  deeplink  
Vermeer opsjorsen..wat een blunder
yngwie
 yngwie - zondag 05 februari 2012 - 17:25   quote  deeplink  
Vermeer gewoon laten staan. Heeft ons vorig seizoen kampioen gemaakt, wat velen schijnbaar alweer vergeten zijn. En iedere week andere verdedigers voor je neus is voor een keeper ook niet altijd geweldig.
judo72
 judo72 - zondag 05 februari 2012 - 17:34   quote  deeplink  
wat willen we nou het is geen stekelenburg en dan ook nog met zo,n elftal om je heen
judo72
 judo72 - zondag 05 februari 2012 - 17:35   quote  deeplink  
op zo,n manier kun je ze allemaal wel wegsturen
Cyprioot
 Cyprioot - zondag 05 februari 2012 - 17:37   quote  deeplink  
Helemaal eens met deze stelling, het moet verdomme nu eens afgelopen zijn, dit is de zoveelste blunder. Als Vermeer die blunder niet maakt blijft het gelijk en met een beetje mazzel vliegt er eentje in bij Utrecht en kun je de wedstrijd wel winnen. Maar het is Vermeer die Utrecht in het zadel helpt. Gewogen en te licht bevonden, weg ermee, nu meteen maar iig na dit seizoen. Ik weet overigens niet of Cilissen de juiste man is, hoe doet hij het in het tweede ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 februari 2012 door Cyprioot --
Ajax-Fan020
 Ajax-Fan020 - zondag 05 februari 2012 - 17:39   quote  deeplink  
Vermeer, ebicilio, ozbiliz, janssen, blind. Sowieso weg.
We weten allemaal dat het een ramp is bij ajax!
-te veel ajax onwaardige spelers
-slecht beleid
-als er extra spelers gehaald moeten worden gaat ajax pas op de laatste dag handelen
-slechte technische staf ten aanzien van de blessures

Bij de boer heb ik ook mijn twijfels, deels is het aan hem te danken. Maar wie zou zijn ideale opvolger moeten zijn ????????
Het moet iemand zijn die in de visie van Cruijf past.

Graag jullie reacties.
judo72
 judo72 - zondag 05 februari 2012 - 17:40   quote  deeplink  
wij waren dat ijskonijn gewend vermeer hebt ajax ook meerdere malen gered
judo72
 judo72 - zondag 05 februari 2012 - 17:42   quote  deeplink  
dan kan je de hele wereld wel afzoeken laat cruiff het is zelf doen
judo72
 judo72 - zondag 05 februari 2012 - 17:44   quote  deeplink  
of slik onze trots in en laat er een van anderehalfmiljoen spelendie nu in het tweede loopt te spelen
Ajax-Fan020
 Ajax-Fan020 - zondag 05 februari 2012 - 17:47   quote  deeplink  
Ja idd. El hamdouie kan ook als linksbuitenspelen, of geef hem een kans in de spit. Maar met buly in de spits en hem er langs op links wil ik ook wel eens zien.
judo72
 judo72 - zondag 05 februari 2012 - 17:51   quote  deeplink  
hij weet ook waar het doel staatfatsoonlijk uitspreken in het belang van ons ajax
Ajax-Fan020
 Ajax-Fan020 - zondag 05 februari 2012 - 17:53   quote  deeplink  
De boer is te eigenwijs en start liever met jonkies uit de Ajeugd. Ben benieuwd tegen manchester
remco k
 remco k - zondag 05 februari 2012 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 17:40 schreef judo72 het volgende:
wij waren dat ijskonijn gewend vermeer hebt ajax ook meerdere malen gered
Je doet net alsof Stekelenburg het katrenlang geweldig heeft gedaan bij ons.. Die heeft ook niet meer dan 1 goed seizoen bij ons gedraaid, of zijn we ineens vergeten hoeveel punten die ons heeft gekost..

Doet het trouwens ook geweldig in Italie..NOT
judo72
 judo72 - zondag 05 februari 2012 - 17:57   quote  deeplink  
hetv was gewoon een wereldkeeper amen
remco k
 remco k - zondag 05 februari 2012 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 17:57 schreef judo72 het volgende:
Echt de grootste onzin, of wil je het echt gaan hebben over de gigantische hoeveelheid blunders van Steek in de jaren dat hij bij Ajax onder de lat stond.. pas nadat hij door van Basten gepasseerd werd kwam hij sterk terug.. daarvoor was het gewoon drama met af en toe een leuke wedstrijd..
judo72
 judo72 - zondag 05 februari 2012 - 18:06   quote  deeplink  
dat is de pest met ajax momenteel ze zijn het over niks eens
remco k
 remco k - zondag 05 februari 2012 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 18:06 schreef judo72 het volgende:
dat is de pest met ajax momenteel ze zijn het over niks eens
Wat heeft dat hiermee te maken??
judo72
 judo72 - zondag 05 februari 2012 - 18:09   quote  deeplink  
laat maar ik heb genoeg hiervan
remco k
 remco k - zondag 05 februari 2012 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 18:09 schreef judo72 het volgende:
laat maar ik heb genoeg hiervan
Stel alleen een vraag.. Is een forum voor toch??
Guyt
 Guyt - zondag 05 februari 2012 - 18:10   quote  deeplink  
Vermeer is wel degelijk een goede keeper.Maar het ontbreekt heel AJAX aan vertrouwen het hele team is uit vorm.
remco k
 remco k - zondag 05 februari 2012 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 18:10 schreef Guyt het volgende:
Vermeer is wel degelijk een goede keeper.Maar het ontbreekt heel AJAX aan vertrouwen het hele team is uit vorm.
Helemaal mee eens, en dat begint in de top. Een ongezonde organisatie zoals Ajax al jaren is nodigt nu eenmaal niet uit en is niet makkelijk om voor te werken, zo zal nooit iemand de volle 100% van z'n potentie eruit halen..
sebas79
 sebas79 - zondag 05 februari 2012 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 18:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Echt de grootste onzin, of wil je het echt gaan hebben over de gigantische hoeveelheid blunders van Steek in de jaren dat hij bij Ajax onder de lat stond.. pas nadat hij door van Basten gepasseerd werd kwam hij sterk terug.. daarvoor was het gewoon drama met af en toe een leuke wedstrijd..
Je bent nu gewoon je eigen mening over Vermeer ah verdedigen. Vermeer is gewoon een clown, en mag je niet eens vergelijken met Stekelenburg (die trouwens nooit zoooo slecht was) . Toen Van Basten voor Vermeer koos was ook bijna niemand het er mee eens (behalve jij), dat had je trouwens ook slecht gezien toen. Ik kan je nu al zeggen dat Cillissen100x beter is
Guyt
 Guyt - zondag 05 februari 2012 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 18:15 schreef sebas79 het volgende:

[..]

Je bent nu gewoon je eigen mening over Vermeer ah verdedigen. Vermeer is gewoon een clown, en mag je niet eens vergelijken met Stekelenburg (die trouwens nooit zoooo slecht was) . Toen Van Basten voor Vermeer koos was ook bijna niemand het er mee eens (behalve jij), dat had je trouwens ook slecht gezien toen. Ik kan je nu al zeggen dat Cillissen100x beter is
Cillissen mwah weet niet.Vergeet niet dat heel AJAX uit vorm is.Zoals ik eerder zei geen enkele speler heeft zelfvertrouwen.Het 1 heeft met het ander te maken.
remco k
 remco k - zondag 05 februari 2012 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 18:15 schreef sebas79 het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik de topics van destijds eens terugkijken. Er waren er namelijk heel erg veel het er wel mee eens.. Overigens ben ik Vermeer helemaal niet aan het verdedigen, van mij mag Cilissen namelijk nu best eens een kans krijgen, ik vergelijk ze trouwens niet eens..

Overigens koste Steek ons in het VB seizoen aardig wat punten en pakte Vermeer aardig wat punten destijds..
remco k
 remco k - zondag 05 februari 2012 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 18:19 schreef Guyt het volgende:

[..]

Cillissen mwah weet niet.Vergeet niet dat heel AJAX uit vorm is.Zoals ik eerder zei geen enkele speler heeft zelfvertrouwen.Het 1 heeft met het ander te maken.
Dat is het hele verhaal, en nogmaals, dat begint bovenin..
joduh
 joduh - zondag 05 februari 2012 - 20:52   quote  deeplink  
jammer vermeer....Ajacied in hart en nieren.....had het je gegunt,maar treetje te hoog voor je.....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 05 februari 2012 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 20:52 schreef joduh het volgende:
jammer vermeer....Ajacied in hart en nieren.....had het je gegunt,maar treetje te hoog voor je.....
Precies...maar twee paracetamolletjes en hij pakt ze weer.....
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 05 februari 2012 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 17:57 schreef judo72 het volgende:
hahaha nee man.. Steek heeft 1 seizoen goed gekeept .. Vermeer speelde hem niet voor niets uit de basis onder MvB
nora
 nora - maandag 06 februari 2012 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 17:25 schreef yngwie het volgende:
Vermeer gewoon laten staan. Heeft ons vorig seizoen kampioen gemaakt, wat velen schijnbaar alweer vergeten zijn. En iedere week andere verdedigers voor je neus is voor een keeper ook niet altijd geweldig.
Man een advies neem morgen een vrije dag en ga als de sodemieterij naar PEARL daarna spreken wij jou wel weer.
nora
 nora - maandag 06 februari 2012 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 17:34 schreef judo72 het volgende:
wat willen we nou het is geen stekelenburg en dan ook nog met zo,n elftal om je heen
Misschien kom je uit een ei maar we hebben een echte keeper ene Gillisen
nora
 nora - maandag 06 februari 2012 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 17:44 schreef judo72 het volgende:
of slik onze trots in en laat er een van anderehalfmiljoen spelendie nu in het tweede loopt te spelen
Never nooit !!!!!!ga jij lekker de mat op Anton Geesink
nora
 nora - maandag 06 februari 2012 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 18:10 schreef Guyt het volgende:
Guyt of je bent blind op je valt op hem.
tine
 tine - maandag 06 februari 2012 - 00:19   quote  deeplink  
g.v.d. en nu HAMDAOUI
tine
 tine - maandag 06 februari 2012 - 00:21   quote  deeplink  
elke nadeel heef zijn nadeel nu bij Ajax!
tine
 tine - maandag 06 februari 2012 - 00:23   quote  deeplink  
heb gelukkig dit al een x eerder in 1967 mee ge maak zo slecht als nu! dus ik maak me niet meer druk!en nu een koel Biertje!
Danjo223
 Danjo223 - maandag 06 februari 2012 - 04:32   quote  deeplink  
Kan iemand mij vertellen waarom één en de zelfde verdediging van eind vorig seizoen en begin dit seizoen een wereld van verschil is?
Heeft dat ook niet te maken met de laatste man (keeper) die veel in het Ajax systeem betrokken wordt,maar nu dus ineens veel slechter de bal behandeld dan vorig jaar!!!
Ik zeg niet dat Vermeer een slechte keeper is,maar niet DE nummer 1.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Stuur Vermeer de laan uit!

0.0055339