|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
CILLESSEN!!! geen discussie...schiet niet op...Vermeer krijgt ze wekelijks rond de oren...maar goed de Boer blijft lekker eigenwijs zo ook met Bulykin...en Ebecilio... |
|
|
|
|
amsterdam123
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 17:39 schreef Ajax-Fan020 het volgende:Vermeer, ebicilio, ozbiliz, janssen, blind. Sowieso weg. We weten allemaal dat het een ramp is bij ajax! -te veel ajax onwaardige spelers -slecht beleid -als er extra spelers gehaald moeten worden gaat ajax pas op de laatste dag handelen -slechte technische staf ten aanzien van de blessures Bij de boer heb ik ook mijn twijfels, deels is het aan hem te danken. Maar wie zou zijn ideale opvolger moeten zijn ???????? Het moet iemand zijn die in de visie van Cruijf past. Graag jullie reacties. man wa lul jij de boer moet gewoon blijven |
|
|
|
|
amsterdam123
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 17:25 schreef yngwie het volgende:Vermeer gewoon laten staan. Heeft ons vorig seizoen kampioen gemaakt, wat velen schijnbaar alweer vergeten zijn. En iedere week andere verdedigers voor je neus is voor een keeper ook niet altijd geweldig. nou vermeer doet het al het helle jaar heel slecht hy houd byna niks en ik vind dat de boer nou is wakker moet worden en die anderen jongen er in moet zete |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Vermeer is een grabbelaar en ajax onwaardig. Precies wat Derksen zei afgelopen vrijdag. Er is geen enkele eredivisie club die de keeper zou ruilen met ons.
VERMEER=EXIT! |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
ik snap nog steeds niet dat er mensen zijn die vertrouwen in Vermeer hebben en zeggen, Vermeer heeft ons kampioen gemaakt dus moet hij blijven. Hoeveel schade heeft Vermeer de laatste maanden aangericht, hoeveel punten zijn we mis gelopen door zijn blunders, twee maal utrecht is toch nog steeds 6 punten en dan niet vergeten wat de andere wedstrijden betreft, buiten dat er zijn meer mensen die Ajax kampioen hebben gemaakt en uiteindelijk niet meer paste in het systeem van Ajax, het is dus duidelijk dat Vermeer beter uit het team gezet word waardoor derest van de spelers zich kunnen concentreren op hun tegenstander in plaats van met het gevoel te lopen dat de keeper wel weer een blunder zal maken, een zeer onzekere factor in het team dus |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 08:55 schreef uitnoord het volgende:ik snap nog steeds niet dat er mensen zijn die vertrouwen in Vermeer hebben en zeggen, Vermeer heeft ons kampioen gemaakt dus moet hij blijven. Hoeveel schade heeft Vermeer de laatste maanden aangericht, hoeveel punten zijn we mis gelopen door zijn blunders, twee maal utrecht is toch nog steeds 6 punten en dan niet vergeten wat de andere wedstrijden betreft, buiten dat er zijn meer mensen die Ajax kampioen hebben gemaakt en uiteindelijk niet meer paste in het systeem van Ajax, het is dus duidelijk dat Vermeer beter uit het team gezet word waardoor derest van de spelers zich kunnen concentreren op hun tegenstander in plaats van met het gevoel te lopen dat de keeper wel weer een blunder zal maken, een zeer onzekere factor in het team dus 2x Utrecht is zes punten. NAC thuis zijn er ook twee. De 2-1 van f'noord had hij moeten hebben. Bakkal staat in de vijf meter twee meter van de goal dus die bal moet vermeer hebben. Dus reken het maar uit. Wat een gelul dat hij Ajax kampioen maakte. Dat heeft het hele team gedaan en Vermeer deed gewoon wat hij moet doen en dat is ballen tegen houden!! Het is gewone een zenuwachtige onzekere factor. Bij elke corner, terugspeelbal en vrije trap houdt ik mijn hart vast! |
|
|
|
|
dennis s
|
|
|
ik ben het er helemaal mee eens dat vermeer niet goed genoeg is als eerste keeper en vind ook dat alsje een hoop geld betaald CILLESSEN dat die jongen ook eens een periode op doel moet staan want ik denk dat hij binnen een paar weken een echte betrouwbare keeper hebt dus frnkie geef CILLESSEN !!!! eens de kans !!!!!!!!!!!! want vermeer verzaakt elke wedstrijd weer en niet 1x maar minimaal 2x per wedsrijd dus weg met vermeer |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Als die komend weekend weer met Vermeer komt aanzetten dan kan ik Frankie niet meer serieus nemen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 09:33 schreef AFCA MARCO het volgende:Als die komend weekend weer met Vermeer komt aanzetten dan kan ik Frankie niet meer serieus nemen. Dit is een vrijwel verloren seizoen dus De Boer laat Vermeer staan om de rust te bewaren en volgende seizoen is Cillissen de eerste keeper. Switchen heeft nu weinig zin meer denk ik. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 09:39 schreef Brandje het volgende:[..] Dit is een vrijwel verloren seizoen dus De Boer laat Vermeer staan om de rust te bewaren en volgende seizoen is Cillissen de eerste keeper. Switchen heeft nu weinig zin meer denk ik. Als je de rust wilt bewaren moet je hem juist eruit halen. |
|
|
|
|
dennis s
|
|
|
quote: helemaal mee eens want door zijn blunders gaan andere spelers nog slechter spelen en ik vind dat bully nu eens een paar wedstrijden inde basis moet staan hij is wel een echte afmaker weet zeker als derk weer terug is en bully staat ook inde basis dat bully veel goals gaat maken want derk is de enige vleugerspeler die wel de achterlijn haalt en met een goeie voortzet komt ebemongolio zie ik nooit de achterlijn halen en een knape voortzet geven dus ebemongolio mogen ze van mij naar almere citty sturen en zelfs daar zal ie op de bank belanden |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 09:49 schreef dennis s het volgende:[..] helemaal mee eens want door zijn blunders gaan andere spelers nog slechter spelen en ik vind dat bully nu eens een paar wedstrijden inde basis moet staan hij is wel een echte afmaker weet zeker als derk weer terug is en bully staat ook inde basis dat bully veel goals gaat maken want derk is de enige vleugerspeler die wel de achterlijn haalt en met een goeie voortzet komt ebemongolio zie ik nooit de achterlijn halen en een knape voortzet geven dus ebemongolio mogen ze van mij naar almere citty sturen en zelfs daar zal ie op de bank belanden Vermeer, Ebecilio en Blind kan echt niet!! |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 17:54 schreef remco k het volgende:[..] Je doet net alsof Stekelenburg het katrenlang geweldig heeft gedaan bij ons.. Die heeft ook niet meer dan 1 goed seizoen bij ons gedraaid, of zijn we ineens vergeten hoeveel punten die ons heeft gekost.. Doet het trouwens ook geweldig in Italie..NOT Pleur toch op, ben je niet helemaal lekker ofzo!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 februari 2012 door maikelK -- |
|
|
|
|
dennis s
|
|
|
steek is een geweldige keeper en bij roma doet ie het ook goed dus gast wat lul jij nou steek is een vande beste keepers in europa en er is geen 1 nederlandse keeper die beter is als steek iedereen is lovent over vorm ja op de lijn is ie wel goede maar ook vorm komt net als vermeer lengte tekort en krul ja die doet het ook goed heel erg goed maar is niet beter als steek |
|
|
|
|
thedart180
|
|
|
Vermeer is geen slechte keerper, maar vind dat nu jasper cillissen zijn kans mag hebben hij is voetballend beter als vermeer en geeft de verdediging veel meer rust. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Indd, +1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 februari 2012 door AFCA MARCO -- |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 10:04 schreef thedart180 het volgende:Vermeer is geen slechte keerper, maar vind dat nu jasper cillissen zijn kans mag hebben hij is voetballend beter als vermeer en geeft de verdediging veel meer rust. Bij elke hoge bal houd ik mijn hart vast want de kans is wel erg groot dat hij hem niet heeft of maar half aanraakt. Dan ben je dus gewoon geen doede keeper. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 08:55 schreef uitnoord het volgende:ik snap nog steeds niet dat er mensen zijn die vertrouwen in Vermeer hebben en zeggen, Vermeer heeft ons kampioen gemaakt dus moet hij blijven. Hoeveel schade heeft Vermeer de laatste maanden aangericht, hoeveel punten zijn we mis gelopen door zijn blunders, twee maal utrecht is toch nog steeds 6 punten en dan niet vergeten wat de andere wedstrijden betreft, buiten dat er zijn meer mensen die Ajax kampioen hebben gemaakt en uiteindelijk niet meer paste in het systeem van Ajax, het is dus duidelijk dat Vermeer beter uit het team gezet word waardoor derest van de spelers zich kunnen concentreren op hun tegenstander in plaats van met het gevoel te lopen dat de keeper wel weer een blunder zal maken, een zeer onzekere factor in het team dus + 1 |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 09:03 schreef Brandje het volgende:[..] 2x Utrecht is zes punten. NAC thuis zijn er ook twee. De 2-1 van f'noord had hij moeten hebben. Bakkal staat in de vijf meter twee meter van de goal dus die bal moet vermeer hebben. Dus reken het maar uit. Wat een gelul dat hij Ajax kampioen maakte. Dat heeft het hele team gedaan en Vermeer deed gewoon wat hij moet doen en dat is ballen tegen houden!! Het is gewone een zenuwachtige onzekere factor. Bij elke corner, terugspeelbal en vrije trap houdt ik mijn hart vast! +2 |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 09:39 schreef Brandje het volgende:[..] Dit is een vrijwel verloren seizoen dus De Boer laat Vermeer staan om de rust te bewaren en volgende seizoen is Cillissen de eerste keeper. Switchen heeft nu weinig zin meer denk ik. Niet helemaal we moeten evt nog proberen tweede te worden voorronde CL die mogelijkheid hebben we nog .Maar dat kan alleen zomder Vermeer en Ebicilio |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Remco denkt dat hij per abuis in het Ned.elftal zit en Remco denkt dat Steek per abuis gekocht is door Rome stond een verkeerde naam op het formulier.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 februari 2012 door nora -- |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 10:17 schreef nora het volgende:[..] Niet helemaal we moeten evt nog proberen tweede te worden voorronde CL die mogelijkheid hebben we nog .Maar dat kan alleen zomder Vermeer en Ebicilio En wel met Dagelijks Blind? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 10:17 schreef nora het volgende:[..] Niet helemaal we moeten evt nog proberen tweede te worden voorronde CL die mogelijkheid hebben we nog .Maar dat kan alleen zomder Vermeer en Ebicilio Das ook weer waar. Ebecilio is echt een ramp wat ziet de Boer in hem. Gooi er voor mijn part een speler uit de B1 of A1 in. Die kan nog beter worden. Ebecilio wordt nooit wat |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Nee ook niet maar dat lijkt mij lochies toch ha ha |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Hoe is die kerel ooit bij ajax binnen gekomen? Volgens mij krijgen we never nooit een nieuwe links achter zolang Barbapapa de transfer voor zich neemt |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Moeilijk moeilijk. Het is geen slechte keeper.
Wat mij vooral aan hem stoort is het feit dat hij te onrustig is. Zowel in de coaching als op het moment dat hij de bal heeft.
Wat natuurlijk nadelig is, zeker als je achterste linie uit talenten bestaat. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 10:25 schreef Booya4Afca het volgende:Moeilijk moeilijk. Het is geen slechte keeper. Wat mij vooral aan hem stoort is het feit dat hij te onrustig is. Zowel in de coaching als op het moment dat hij de bal heeft. Wat natuurlijk nadelig is, zeker als je achterste linie uit talenten bestaat. Vermeer heeft 2 problemen. Oh nee 3.
1. Hij is te klein 2. Hij schat hoge ballen totaal verkeerd in. 3. hij kan niet mee voetballen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 februari 2012 door AFCA MARCO -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 10:25 schreef Booya4Afca het volgende:Moeilijk moeilijk. Het is geen slechte keeper. Wat mij vooral aan hem stoort is het feit dat hij te onrustig is. Zowel in de coaching als op het moment dat hij de bal heeft. Wat natuurlijk nadelig is, zeker als je achterste linie uit talenten bestaat. Nee dat moet je in mijn ogen omdraaien. Een keeper moet juist de jonkies steunen en coachen. Hij moet de zekere factor zijn. Ik heb jarenlang als voorstopper gespeeld en er os niks vervelender dan een keeper die je niet kan vertrouwen. je durft dan geen ballen meer terug te spelen en gaat dan zelf ook de raarste dingen doen |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 10:26 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Vermeer heeft 2 problemen. Oh nee 3. 1. Hij is te klein 2. Hij schat hoge ballen totaal verkeerd in. 3. hij kan niet mee voetballen Klopt. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 10:38 schreef Brandje het volgende:[..] Nee dat moet je in mijn ogen omdraaien. Een keeper moet juist de jonkies steunen en coachen. Hij moet de zekere factor zijn. Ik heb jarenlang als voorstopper gespeeld en er os niks vervelender dan een keeper die je niet kan vertrouwen. je durft dan geen ballen meer terug te spelen en gaat dan zelf ook de raarste dingen doen Dat zeg ik, Vermeer is te onrustig, en dat heeft invloed op de achterhoede.
Cillessen moet nog veel leren, maar wat hij wel uitstraalt is rust.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 februari 2012 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 18:03 schreef remco k het volgende:[..] Echt de grootste onzin, of wil je het echt gaan hebben over de gigantische hoeveelheid blunders van Steek in de jaren dat hij bij Ajax onder de lat stond.. pas nadat hij door van Basten gepasseerd werd kwam hij sterk terug.. daarvoor was het gewoon drama met af en toe een leuke wedstrijd.. Steek kwam terug van een blessure en had zijn oude vorm nog niet terug daardoor bleef van Basten Vermeer opstellen. Toen Steek zijn oude vorm terug vond stond hij weer aardig snel onder de lat. Steek was alleen de eerst twee seizoenen vrij onzeker. Hij heeft echt veel punten gepakt voor Ajax en voor het Nederlands elftal. En bij Roma doet hij het ook goed dus wat loop je nou zwaar uit je nek te lullen man!!! |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 09:33 schreef AFCA MARCO het volgende:Als die komend weekend weer met Vermeer komt aanzetten dan kan ik Frankie niet meer serieus nemen. Als ik sommige van je posts lees,kun je jouw ook niet serieus nemen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 10:39 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Dat zeg ik, Vermeer is te onrustig, en dat heeft invloed op de achterhoede. Cillessen moet nog veel leren, maar wat hij wel uitstraalt is rust. Dan begreep ik je verkeerd ik dacht dat je bedoelde dat hij onzeker was omdat de verdediging dat ook was |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Voorbeeldje? Voor je zulke poep ligt uit kramen hier.
Gaat het hier over Vermeer of over mij trouwens?
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
maikelK - woensdag 08 februari 2012 - 10:54 quote deeplink
quote: Op zondag 05 februari 2012 - 18:03 schreef remco k het volgende:
[..]
Echt de grootste onzin, of wil je het echt gaan hebben over de gigantische hoeveelheid blunders van Steek in de jaren dat hij bij Ajax onder de lat stond.. pas nadat hij door van Basten gepasseerd werd kwam hij sterk terug.. daarvoor was het gewoon drama met af en toe een leuke wedstrijd..
Steek kwam terug van een blessure en had zijn oude vorm nog niet terug daardoor bleef van Basten Vermeer opstellen. Toen Steek zijn oude vorm terug vond stond hij weer aardig snel onder de lat. Steek was alleen de eerst twee seizoenen vrij onzeker. Hij heeft echt veel punten gepakt voor Ajax en voor het Nederlands elftal. En bij Roma doet hij het ook goed dus wat loop je nou zwaar uit je nek te lullen man!!!
betekend dit dat we Vermeer eens goed onderuit moeten trappen dan? neem dan hiawatta ook mee |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik lees dat we moeten proberen de 2e plek te pakken om ons te plaatsen voor voorronde CL. Waarom?? Vorig seizoen stonden we ook 7 of 8 punten achter en werden we kampioen*** Hoe, maakt even niet uit. Maar ik vind wel dat we ook nu voor de 1e plek moeten gaan, ook al zal dat heel moeilijk worden, maar niets is onmogelijk. juist nu, na alle gekrakeel en misschien komt er nog meer, moeten we niet bij de pakken neer gaan zitten. Toby en Jan spelen zaterdag (als het doorgaat) en Theo (Janssen) is geblesseerd. Go AJAX GO***
***AJAX*** ***FOREVER *** |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
als de boer eens na zou denken over zijn opstelling, dan zouden we aan theo Janssen ook een hele goeie hebben, ik kan mij voorstellen dat hij zich nu onder de Boer ondergewaardeert voelt, hij wisselde hem waar er genoeg andere keuzes op het veld rond liepen, Blind, hiawatta(Ebecilio), anita, en enoh die nog wel zijn best deed, maar goed hier dwalen we helemaal af, het gaat hier om VERMEER en die zie ik echt als een luis in een pels, zwak als ie is krijgt hij de voorkeur boven cillisen en daar moeten wij de Boer toch op afrekenen |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 14:02 schreef uitnoord het volgende:maikelK - woensdag 08 februari 2012 - 10:54 quote deeplink quote: Op zondag 05 februari 2012 - 18:03 schreef remco k het volgende: [..] Echt de grootste onzin, of wil je het echt gaan hebben over de gigantische hoeveelheid blunders van Steek in de jaren dat hij bij Ajax onder de lat stond.. pas nadat hij door van Basten gepasseerd werd kwam hij sterk terug.. daarvoor was het gewoon drama met af en toe een leuke wedstrijd.. Steek kwam terug van een blessure en had zijn oude vorm nog niet terug daardoor bleef van Basten Vermeer opstellen. Toen Steek zijn oude vorm terug vond stond hij weer aardig snel onder de lat. Steek was alleen de eerst twee seizoenen vrij onzeker. Hij heeft echt veel punten gepakt voor Ajax en voor het Nederlands elftal. En bij Roma doet hij het ook goed dus wat loop je nou zwaar uit je nek te lullen man!!! betekend dit dat we Vermeer eens goed onderuit moeten trappen dan? neem dan hiawatta ook mee Je hebt mij niet horen zeggen dat je Vermeer onderuit moet trappen, ik zeg alleen wat jij over Steek zegt gewoon dikke vette bullshit is, hij is niet voor niets 7 jaar de vaste keeper van oranje!!! En ja het wordt nu ook tijd om Vermeer te vervangen want die jongen is helemaal van het padje!!! |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
maikelK, ik bedoelde meer in de zin van, we moeten Vermeer eens flink onderuittrappen zodat ie na herstelperiode net als Steek een betere periode krijgt!!! |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 11:20 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Voorbeeldje? Voor je zulke poep ligt uit kramen hier. Gaat het hier over Vermeer of over mij trouwens? Vergeten wat je schreef over als iemand ten Have voor z'n kop knalde? En het gaat over dat je de Boer niet serieus nam. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 10:00 schreef dennis s het volgende:steek is een geweldige keeper en bij roma doet ie het ook goed dus gast wat lul jij nou steek is een vande beste keepers in europa en er is geen 1 nederlandse keeper die beter is als steek iedereen is lovent over vorm ja op de lijn is ie wel goede maar ook vorm komt net als vermeer lengte tekort en krul ja die doet het ook goed heel erg goed maar is niet beter als steek Misschien dan eens wat italiaans voetbal kijken.. Al een aantal aardige blunders gemaakt en krijgt met regelmaat meer dan 1 tegentreffer.. Heeft er al 25 om de oren gekregen en houd zelden de 0. Zo heel goed doet hij het daar dus niet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: I.p.v. als een achterlijke debiel te reageren, kom dan eens inhoudelijk terug.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 10:20 schreef nora het volgende:[..] Remco denkt dat hij per abuis in het Ned.elftal zit en Remco denkt dat Steek per abuis gekocht is door Rome stond een verkeerde naam op het formulier. Niet iemand woorden in de mond leggen, dat kan je namelijk niet aangezien je het niet correct doet.. Ik zeg namelijk nergens dat Steek niet in het NL elftal hoort te staan, ik zeg enkel dat men niet moet doen alsof Steek het al die jaren bij ons geweldig heeft gedaan.
Ik zou zeggen kijk de topics en de analyse programma's van de laatste jaren er maar eens op na, zal wel zonder reden zijn dat ie vrijwel nooit onbesproken was. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Steek was jaren kut bij Ajax, tot de afgelopen 2 jaar. Vermeer is ook kut bij Ajax op een paar wedstrijden na, maar wat wil je na v/d Sar... Lastig om zo iemand op te volgen. Ik ben wel van mening dat het nu tijd is voor een nieuwe doelman, die meer rust geeft aan de verdedigeing en een nieuwe spits en de Jong naar de bank. |
|
|
|
|
alphenaar1951
|
|
|
Hij is gewoon te klein en onzeker. Hoeveel punten heeft hij Ajax nu gekost. Tijd om met een andere te betijen alhowel Cillissen ook geen sterke indruk maakt |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
quote: Volgens mij heb ik al inhoudelijk gereageerd op jou bullshit verhaal, moet je ff terug lezen blinde!!!! Ik irriteer me altijd mateloos aan jouw, met je waarde en normen gelul altijd!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 februari 2012 door maikelK -- |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 18:36 schreef uitnoord het volgende:maikelK, ik bedoelde meer in de zin van, we moeten Vermeer eens flink onderuittrappen zodat ie na herstelperiode net als Steek een betere periode krijgt!!! oohh sorry man had het niet helemaal goed geinterperteerd!!!=) Maar je hebt denk ik idd gelijk want Vermeer moet echt weer ff tot zich zelf komen!!! |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 20:21 schreef remco k het volgende:[..] Misschien dan eens wat italiaans voetbal kijken.. Al een aantal aardige blunders gemaakt en krijgt met regelmaat meer dan 1 tegentreffer.. Heeft er al 25 om de oren gekregen en houd zelden de 0. Zo heel goed doet hij het daar dus niet.. Weer bullshit!!!! Ik kijk toevallig heel veel Italiaans voetbal en dus ook Roma. Roma krijgt idd aardig wat doelpunten tegen maar dat ligt echt niet aan Steek. Hij heeft in het begin een paar foutjes gemaakt maar dat is echt niet de oorzaak dat ze zoveel doelpunten tegen krijgen. Roma heeft sinds dit seizoen een nieuwe trainer Luis Enrique en hij wilt het voetbal spelen wat Barcelona ook doet. Roma speelde in het verleden altijd super verdedigend en hebben nu een switch gemaakt naar het aanvallende voetbal! Dit gaat tot nu toe met vallen en opstaan, ze moeten wennen aan een totaal nieuw systeem en daarom krijgen ze aardig wat doelpunten tegen! Misschien is het slim om de volgende keer je iets meer te verdiepen in een onderwerp voordat je weer onzin begint te lullen!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 februari 2012 door maikelK -- |
|
|
|
|
dennis s
|
|
|
quote: wou net zeggen steek doet het goed en heeft laatst weer zijn doel schoon gehouden dus weet niet wat er nog telullen valt over steek maar iedereen die steek niet goed vind heeft geen verstand van voetbal maar we hebben het nu over die waardeloze vermeer en niet over steek dus gewoon bek houden over steek want hij is nog steeds de nr1 |
|
|
|