BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Stuur Vermeer de laan uit!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
maikelK
 maikelK - donderdag 09 februari 2012 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 10:54 schreef dennis s het volgende:

[..]

wou net zeggen steek doet het goed en heeft laatst weer zijn doel schoon gehouden
dus weet niet wat er nog telullen valt over steek
maar iedereen die steek niet goed vind heeft geen verstand van voetbal
maar we hebben het nu over die waardeloze vermeer en niet over steek dus gewoon bek houden over steek want hij is nog steeds de nr1
Idd!!!=)
uitnoord
 uitnoord - donderdag 09 februari 2012 - 17:26   quote  deeplink  
we zouden verguld wezen met steek achter de linies, helaas dat kunnen we vergeten, maar wat we niet kunnen vergeten is cilissen, misschien niet beter dan Vermeer maar wel betrouwbaarder en zelfverzekerder
WEG MET VERMEER en zo snel mogelijk
remco k
 remco k - donderdag 09 februari 2012 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 10:37 schreef maikelK het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik al inhoudelijk gereageerd op jou bullshit verhaal, moet je ff terug lezen blinde!!!! Ik irriteer me altijd mateloos aan jouw, met je waarde en normen gelul altijd!!!
Dus ga je maar schelden??? Zwakte
remco k
 remco k - donderdag 09 februari 2012 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 10:45 schreef maikelK het volgende:

[..]

Weer bullshit!!!! Ik kijk toevallig heel veel Italiaans voetbal en dus ook Roma. Roma krijgt idd aardig wat doelpunten tegen maar dat ligt echt niet aan Steek. Hij heeft in het begin een paar foutjes gemaakt maar dat is echt niet de oorzaak dat ze zoveel doelpunten tegen krijgen. Roma heeft sinds dit seizoen een nieuwe trainer Luis Enrique en hij wilt het voetbal spelen wat Barcelona ook doet. Roma speelde in het verleden altijd super verdedigend en hebben nu een switch gemaakt naar het aanvallende voetbal! Dit gaat tot nu toe met vallen en opstaan, ze moeten wennen aan een totaal nieuw systeem en daarom krijgen ze aardig wat doelpunten tegen! Misschien is het slim om de volgende keer je iets meer te verdiepen in een onderwerp voordat je weer onzin begint te lullen!!!!
Er staat geen enkel gelogen woord in m'n post, de tegentreffers kloppen, de fouten kloppen, en dat ie gemiddeld zo'n 1 tegengoal per wedstrijd klopt ook.

Kijk vrijwel alles van Roma, dus ga niet lopen roepen dat ik me niet verdiep, ik heb er een mening over en als die jou niet aanstaat is dat niet mijn probleem maar die van jou.
remco k
 remco k - donderdag 09 februari 2012 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 10:54 schreef dennis s het volgende:

[..]

wou net zeggen steek doet het goed en heeft laatst weer zijn doel schoon gehouden
dus weet niet wat er nog telullen valt over steek
maar iedereen die steek niet goed vind heeft geen verstand van voetbal
maar we hebben het nu over die waardeloze vermeer en niet over steek dus gewoon bek houden over steek want hij is nog steeds de nr1
Vind je het goed dat ik zelf even bepaal wat ik post en waar ik over praat?? Zeg trouwens nergens dat Steek niet goed is, zeg alleen dat hij in zijn Ajax tijd ook heel erg veel bekritiseerd is.
maikelK
 maikelK - donderdag 09 februari 2012 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 18:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus ga je maar schelden??? Zwakte
Noem je dit schelden haha, je bent ook echt niks gewend he!!!?
leef!
 leef! - donderdag 09 februari 2012 - 19:44   quote  deeplink  
Degene die zeggen F De Boer en Vermeer moeten weg
Die horen bij het theaterpubliek!!!!!!!!!
maikelK
 maikelK - donderdag 09 februari 2012 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 18:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Er staat geen enkel gelogen woord in m'n post, de tegentreffers kloppen, de fouten kloppen, en dat ie gemiddeld zo'n 1 tegengoal per wedstrijd klopt ook.

Kijk vrijwel alles van Roma, dus ga niet lopen roepen dat ik me niet verdiep, ik heb er een mening over en als die jou niet aanstaat is dat niet mijn probleem maar die van jou.
Als je 1 doelpunt per wedstrijd tegen krijgt dan doe je het volgens jou slecht als keeper en dan denk je niet bij jezelf dat het misschien ook andere oorzaken heeft? Dus het ligt aan Steek?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 09 februari 2012 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 19:44 schreef leef! het volgende:
Als er iemand theater publiek is......ben jij het wel Dalai Lama enz.enz,
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 09 februari 2012 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 19:44 schreef leef! het volgende:
Hou eens op over dat woordje THEATERPUBLIEK.......!

Dat is verzonnen door die diknek en des te meer WIJ het woord gebruiken, des te vaker zit die bolle hufter aan zn pikkie te trekken!

Vermeer kan van mij ook best ff uit het eerste, wel met respect, maar hij faalt gewoon steeds!

Relax a bit man! RELAXXX......
Pipov
 Pipov - donderdag 09 februari 2012 - 20:07   quote  deeplink  
Jammer dat hij slechte vorm is. Hij is wel goed, maar is op dit moment niet best. Inderdaad Cillesen paar keer laten spelen en zien hoe hij het doet.
leef!
 leef! - donderdag 09 februari 2012 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 20:05 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Hou eens op over dat woordje THEATERPUBLIEK.......!

Dat is verzonnen door die diknek en des te meer WIJ het woord gebruiken, des te vaker zit die bolle hufter aan zn pikkie te trekken!

Vermeer kan van mij ook best ff uit het eerste, wel met respect, maar hij faalt gewoon steeds!

Relax a bit man! RELAXXX......
Doe is even relax gebruik die woorden in het cafe

Het is mijn mening,heb jou goedkeuring niet nodig
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 09 februari 2012 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 20:09 schreef leef! het volgende:

[..]

Doe is even relax gebruik die woorden in het cafe

Het is mijn mening,heb jou goedkeuring niet nodig
Zeg ook niet dat je het niet mag posten!

Wil je alleen zeggen dat je een beetje rustig aan moet doen, nix met je mening of met wat ik wil te maken, gewoon puur om de sfeer een beetje ok te houden!

Sorry als ik op je zeentje getrapt ben hoor....
leef!
 leef! - donderdag 09 februari 2012 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 20:12 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Zeg ook niet dat je het niet mag posten!

Wil je alleen zeggen dat je een beetje rustig aan moet doen, nix met je mening of met wat ik wil te maken, gewoon puur om de sfeer een beetje ok te houden!

Sorry als ik op je zeentje getrapt ben hoor....
Jij reageert eerder of ik op je zeentje heb getrapt

Ik ben heel rustig en ik zeg heel rustig wat ik en
Ons vak al heel lang zeggen,er is theaterpubliek.wie
Heel snel zegt die moet weg en die moet die hoort bij
Dat publiek,mijn mening ik ben nog steeds rustig

Ga jij nou maar snel weer onrustig doen in het cafe
remco k
 remco k - donderdag 09 februari 2012 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 19:59 schreef maikelK het volgende:

[..]

Als je 1 doelpunt per wedstrijd tegen krijgt dan doe je het volgens jou slecht als keeper en dan denk je niet bij jezelf dat het misschien ook andere oorzaken heeft? Dus het ligt aan Steek?
Ik zeg nergens dat hij slecht is, ik zeg alleen dat hij het niet zo goed doet als sommige doen voorkomen. En dat hij zeker in zijn begin jaren veel fouten heeft gemaakt bij Ajax. Hij pakte zelden tot nooit punten voor ons in die seizoenen..
kf
 kf - donderdag 09 februari 2012 - 20:29   quote  deeplink  
Vermeer eruit,Cilissen erin!!
maikelK
 maikelK - donderdag 09 februari 2012 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 20:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat hij slecht is, ik zeg alleen dat hij het niet zo goed doet als sommige doen voorkomen. En dat hij zeker in zijn begin jaren veel fouten heeft gemaakt bij Ajax. Hij pakte zelden tot nooit punten voor ons in die seizoenen..
Echt wat een onzin!!! Maar goed ik hou er nu over op want je begint in herhaling te vallen....
remco k
 remco k - donderdag 09 februari 2012 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 20:40 schreef maikelK het volgende:

[..]

Echt wat een onzin!!! Maar goed ik hou er nu over op want je begint in herhaling te vallen....
Ik zou zeggen kijk de jaren eens terug..
maikelK
 maikelK - donderdag 09 februari 2012 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 20:22 schreef leef! het volgende:

[..]

Jij reageert eerder of ik op je zeentje heb getrapt

Ik ben heel rustig en ik zeg heel rustig wat ik en
Ons vak al heel lang zeggen,er is theaterpubliek.wie
Heel snel zegt die moet weg en die moet die hoort bij
Dat publiek,mijn mening ik ben nog steeds rustig

Ga jij nou maar snel weer onrustig doen in het cafe
In welk vak zit je dan?
leef!
 leef! - donderdag 09 februari 2012 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 20:41 schreef maikelK het volgende:

[..]

In welk vak zit je dan?
In 404 naast de perstribune al jaren met een vaste groep
Ik doe ook veel werkzaamheden in de arena,altijd gezellig!!
baco74
 baco74 - donderdag 09 februari 2012 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 20:46 schreef leef! het volgende:

[..]

Ik doe ook veel werkzaamheden in de arena,altijd gezellig!!
Ik ook: bier drinken :)

ff zonder gein: wat doe je dan zoal voor werkzaamheden?
leef!
 leef! - donderdag 09 februari 2012 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 21:19 schreef baco74 het volgende:

[..]

Ik ook: bier drinken :)

ff zonder gein: wat doe je dan zoal voor werkzaamheden?
Teveel om op te noemem,een de van is bij sponsorfeesten
Of andere partys in de arena zorgen voor de muziek,en deels catering
baco74
 baco74 - donderdag 09 februari 2012 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 21:31 schreef leef! het volgende:

[..]

Teveel om op te noemem,een de van is bij sponsorfeesten
Of andere partys in de arena zorgen voor de muziek,en deels catering
Oke, geinig.
Zo kom je nog eens buiten wedstrijddagen in de Arena.
leef!
 leef! - donderdag 09 februari 2012 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 21:43 schreef baco74 het volgende:

[..]

Oke, geinig.
Zo kom je nog eens buiten wedstrijddagen in de Arena.
Dat zeker,
Zo heb ik ook mijn vriendin ontmoed die werkte ook
In de Arena, voeld als mijn 2de huis altijd sfeer en
Amsterdamse gezelligheid
baco74
 baco74 - zaterdag 11 februari 2012 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 februari 2012 - 11:43 schreef amsterdam123 het volgende:

[..]

kleuters mogen geen bier drinken
+100
uitnoord
 uitnoord - vrijdag 17 februari 2012 - 09:30   quote  deeplink  
helaas moet ik dit weer aanslingeren, wat maakte hij weer een blunders, deze keeper heeft ajax al veel geld gekost en gaat als het zo door gaat nog veel meer geld kosten, ERUIT met die kneus
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - vrijdag 17 februari 2012 - 09:35   quote  deeplink  
Vermeer is onzekerheid ten top. Niet alleen voor het publiek maar al helemaal voor de verdediging. Gisteren met die paniekerige trap weer jongens. Gooi die kerel er GVD eens uiot Frankie.
uitnoord
 uitnoord - vrijdag 17 februari 2012 - 10:36   quote  deeplink  
zijn wij nou dom of is de Boer blind,deze gozer moet echt weg
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - vrijdag 17 februari 2012 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 10:36 schreef uitnoord het volgende:
zijn wij nou dom of is de Boer blind,deze gozer moet echt weg
Ik snap de boer aan de ene kant wel eigenlijk. Een keeper heeft vertrouwen nodig en dat wil de Boer hem geven, alleen zijn we nu op een punt aangekomen dat het duidelijk is dat Vermeer geen Ajax keeper is en ook nooit zal worden.
uitnoord
 uitnoord - vrijdag 17 februari 2012 - 10:48   quote  deeplink  
marco, ik denk dat hij zelf nooit het vertrouwen in zichzelf krijgen, deze jongen mist het inzicht en de balgevoel die je nodig hebt als keeper, kijk hoe hij twijfelt tijdens het uitlopen, wekelijks de zelfde fouten, hij schat het verkeerd in en dan ben je direct te laat, een beetje grotere keeper heeft al het voordeel dat hij dingen sneller ziet uit een grotere afstand en daar maakt vermeer de meeste fouten, de afstandschoten
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - vrijdag 17 februari 2012 - 10:50   quote  deeplink  
Je hebt gelijk hoor. Frank de Boer moet nu de knoop doorhakken en Cillesen brengen.
Frank heeft hem nu lang genoeg kansen gegeven.
uitnoord
 uitnoord - vrijdag 17 februari 2012 - 10:53   quote  deeplink  
vermeer heeft ons de kampioenschap, championsleaque en europaleaque gekost, kapitaal vernietiging dus
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 17 februari 2012 - 12:35   quote  deeplink  
Vermeer wordt erg onrustig wanneer hij een teruggespeelde bal niet binnen 5 seconden kwijt kan bij een medespeler! Hij weet dan niet te doen en maakt fouten! Gisteren wederom gezien! Ook bij hoge ballen is hij erg onrustig en begaat hij veel fouten.

Als lijnkeeper is het werkelijk waar een genot om te zien! Houd veel onhoudbare ballen uit het doel, en is hij werkelijk in staat de ploeg op de been te houden.
Eide
 Eide - vrijdag 17 februari 2012 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 10:53 schreef uitnoord het volgende:
vermeer heeft ons de kampioenschap, [...] gekost,
Volgens mij heeft Vermeer ons vorig jaar bij de blessure van Steek toch echt op de been gehouden en ook dit jaar heeft Vermeer echt ook goede dingen gedaan.

Ik moet hier eigenlijk een beetje om lachen. Geen fan zijn van iemand is 1 ding, maar dit is gewoon onzin. Vermeer is geen topkeeper maar goed, wie wel in Nederland op dit moment?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 17 februari 2012 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 10:53 schreef uitnoord het volgende:
vermeer heeft ons de kampioenschap, championsleaque en europaleaque gekost, kapitaal vernietiging dus
Wie stond er dan in het doel de laatste paar wedstrijden vorig seizoen?
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - vrijdag 17 februari 2012 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 12:49 schreef Eide het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Vermeer ons vorig jaar bij de blessure van Steek toch echt op de been gehouden en ook dit jaar heeft Vermeer echt ook goede dingen gedaan.

Ik moet hier eigenlijk een beetje om lachen. Geen fan zijn van iemand is 1 ding, maar dit is gewoon onzin. Vermeer is geen topkeeper maar goed, wie wel in Nederland op dit moment?
Geen enkele nederlandse club zou hun keeper ruilen tegen vermeer.
Vermeer is een vliegenvanger.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 17 februari 2012 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 12:35 schreef amsterdammer113 het volgende:
Vermeer wordt erg onrustig wanneer hij een teruggespeelde bal niet binnen 5 seconden kwijt kan bij een medespeler! Hij weet dan niet te doen en maakt fouten! Gisteren wederom gezien! Ook bij hoge ballen is hij erg onrustig en begaat hij veel fouten.

Als lijnkeeper is het werkelijk waar een genot om te zien! Houd veel onhoudbare ballen uit het doel, en is hij werkelijk in staat de ploeg op de been te houden.
Ik heb Cilissen een aantal wedstrijden zien keepen, maar die heeft toch ook fouten gemaakt. Ben idd met je eens dat Vermeer onrustig is bij de meeste terugspeelballen. Ik zou niet weten wie er nu wel op doel zou moeten gaan staan bij AJAX. Verhoeven nog een keer proberen? lijkt mij niet. Vermeer nu laten staan en volgend seizoen laten knokkenmet Cilissen en de 3e keeper.
Stanley
 Stanley - vrijdag 17 februari 2012 - 13:38   quote  deeplink  
Vermeer is een flitsende lijnkeeper maar helaas op andere vlakken onzeker en zwak. Om hem een kneus te noemen is onterecht! Wel zie ik hem voor de toekomst niet als de keeper waar Ajax mee vooruit komt. Nu of volgend seizoen zie ik hem graag@vervangen worden door Cilessen, die overigens ook niet het niveau heeft van Stekelenburg maar dit wel kan bereiken in tegenstelling tot Vermeer.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 17 februari 2012 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 13:03 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik heb Cilissen een aantal wedstrijden zien keepen, maar die heeft toch ook fouten gemaakt. Ben idd met je eens dat Vermeer onrustig is bij de meeste terugspeelballen. Ik zou niet weten wie er nu wel op doel zou moeten gaan staan bij AJAX. Verhoeven nog een keer proberen? lijkt mij niet. Vermeer nu laten staan en volgend seizoen laten knokkenmet Cilissen en de 3e keeper.
Daar heb je helemaal gelijk in, echter zie je wekelijks bij Vermeer zijn onzekerheden terugkomen! Raakt snel in paniek bij terugspeelballen en dat slaat over op het team! Snap overigens niet dat Ajax die bal maar blijft terugspelen als je weet dat je keeper dat erg nerveus van wordt! Hoge ballen zijn altijd een probleem geweest bij hem! Hij kan moeilijk anticiperen en ziet er daardoor vaak heel knullig uit!

Ik zou het gaan proberen met Cilissen en hem de voorkeur gaan geven! Vermeer is wat dit betreft te licht bevonden! Is, en ik blijf erbij, overigens wel een zeer goede lijnkeeper! En op die momenten een genot om te zien!
Subaru
 Subaru - vrijdag 17 februari 2012 - 14:12   quote  deeplink  
Vermeer keepte vorig seizoen erg goed omdat het ook achterin goed stond en als je wedstrijden dan wint ga je in die flow mee en daarom was vermeer vorig jaar zo goed al vervanging voor stekelenburg je ziet dat het niet draait en daardoor komt vermeer ook in de problemen en kan je zien dat hij nog veel dingen te kort komt om stekelenburg te doen vergeten
uitnoord
 uitnoord - vrijdag 17 februari 2012 - 19:59   quote  deeplink  
vermeer keepte vorig seizoen inderdaad best goed, ook toen ging e.e.a. toch wel fout, helaas zien de tegenstanders ook de fouten die hij toen maakte en daar hebben zij van geleerd, waar zij leerde bleef Vermeer stil staan, en ja hoor, dat word nu gebruikt tegen ajax, resultaat, diverse wedstrijden verloren, uit de championslique, uit de europalique en een slecht seizoen in nederland
freakie
 freakie - zondag 19 februari 2012 - 14:59   quote  deeplink  
Echt t was echt weer huilen op het begin van de wedstrijd.. Waarom hou je zo'n keeper nog in de basis..huilen..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 19 februari 2012 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 14:59 schreef freakie het volgende:
Echt t was echt weer huilen op het begin van de wedstrijd.. Waarom hou je zo'n keeper nog in de basis..huilen..
Ik heb dat stukkie even gemist, maar wat deed hij fout dan! Hoorde namelijk wel een hoop gefluit en toen ik keek zag ik een speler van NEC de bal hebben!

Was het wederom een terugspeelbal, waarna hij als een nerveus persoon de bal niet weg kon spelen en hij hem maar in de voeten van een tegenspeler speelde?
freakie
 freakie - zondag 19 februari 2012 - 15:09   quote  deeplink  
Ja inderdaad hij kreeg de bal en was niks Aan de hand.. Vermeer loopt hem dan bijna zelf in het doel en trapt hem dan naar de tegenstander.. Niet ver genoeg dus..typisch vermeer dus..

Getypt vanaf mijn iPad sorry voor sommige fouten als die Er in zitten..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 19 februari 2012 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 15:09 schreef freakie het volgende:
Ja inderdaad hij kreeg de bal en was niks Aan de hand.. Vermeer loopt hem dan bijna zelf in het doel en trapt hem dan naar de tegenstander.. Niet ver genoeg dus..typisch vermeer dus..

Getypt vanaf mijn iPad sorry voor sommige fouten als die Er in zitten..
Fouten let ik niet op! Maar tis een beetje wat ik afgelopen donderdag ook van hem zag! Hij maakt continu een nerveuze indruk als hij de bal teruggespeeld krijgt! Weet niet wat dat is! Maar langer dan 5 seconden en hij begint te bibberen!

Maar als lijnkeeper is hij 1 van de betere van de Eredivisie! Sommige reddingen zijn geniaal van hem! Jammer van zijn nerveuze indrukken bij voorzetten en terugspeelballen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 februari 2012 door amsterdammer113 --
freakie
 freakie - zondag 19 februari 2012 - 15:12   quote  deeplink  
Ja klopt..

Maar t is gewoon niet goed als je wil winnen om een keeper op de stellen die nerveus is.. Want dat was steek nooit.. En dat moet je ook nooit hebben..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 februari 2012 door freakie --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 19 februari 2012 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 15:12 schreef freakie het volgende:
Ja klopt..

Maar t is gewoon niet goed als je wil winnen om een keeper op de stellen die nerveus is.. Want dat was steek nooit.. En dat moet je ook nooit hebben..
Ben ik mee eens!

Waar ben jij trouwens de laatste tijd man? Is het weer druk op je werk?
freakie
 freakie - zondag 19 februari 2012 - 15:38   quote  deeplink  
Ja te druk ja.. Dat is het altijd, dus dan lees ik heel soms wel wat er gezegd word en volg uiteraard elke wedstrijd.. Maar dacht nu van kan het niet aan om te lezen dat steek nu door Remco wordt aangewezen.. Vermeer gaat het over en die doet het niet goed. We hebben het gehad over punten pakken en ik kan me geen moment bedenken dat veer punten gepakt heeft voor Ajax..

Kortom niet goed
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 19 februari 2012 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 15:38 schreef freakie het volgende:
Ja te druk ja.. Dat is het altijd, dus dan lees ik heel soms wel wat er gezegd word en volg uiteraard elke wedstrijd.. Maar dacht nu van kan het niet aan om te lezen dat steek nu door Remco wordt aangewezen.. Vermeer gaat het over en die doet het niet goed. We hebben het gehad over punten pakken en ik kan me geen moment bedenken dat veer punten gepakt heeft voor Ajax..

Kortom niet goed
Ach, Vermeer zal vast wel eens een wedstrijd hebben gekeept waarin hij punten heeft weten te pakken voor de club! Is op de lijn een zeer goede keeper! Maar zowel door de lucht als bij terugspeelballen een drama! Je moet je afvragen wat je belangrijker vind en of je zijn nerveuze spel er uit zou kunnen halen! Lukt dat, dan is het een topkeeper! Daar heb ik geloof in!

Verder succes met de drukte man! Nu weer een weekje vakantie toch?
freakie
 freakie - zondag 19 februari 2012 - 16:22   quote  deeplink  
Ja inderdaad dat is wel fijn even rust

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Stuur Vermeer de laan uit!

0.0065701