|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 15:38 schreef freakie het volgende:Ja te druk ja.. Dat is het altijd, dus dan lees ik heel soms wel wat er gezegd word en volg uiteraard elke wedstrijd.. Maar dacht nu van kan het niet aan om te lezen dat steek nu door Remco wordt aangewezen.. Vermeer gaat het over en die doet het niet goed. We hebben het gehad over punten pakken en ik kan me geen moment bedenken dat veer punten gepakt heeft voor Ajax.. Kortom niet goed Iemand anders haalt Steek erbij, moet je dat wel even lezen..
Afgelopen seizoen NEc uit Heerenveen uit in de laatste fase van de ED.. daar pakt Vermeer tocht echt de punten..
Maar het gaat om het nu, en ook ik heb aangegeven dat Cilissen inmiddels wel een kans verdient.. Vermeer had ik van verwacht dat ie er nu wel zou staan, dat ie af en toe een blunder maakt dat kan, maar hij lijkt maar onzekerder te worden en dat gaat ten koste van het team en dat mag niet.. Ook vandaag zat hij fout bij de 4-1... |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 16:36 schreef remco k het volgende:[..] Iemand anders haalt Steek erbij, moet je dat wel even lezen.. Afgelopen seizoen NEc uit Heerenveen uit in de laatste fase van de ED.. daar pakt Vermeer tocht echt de punten.. Maar het gaat om het nu, en ook ik heb aangegeven dat Cilissen inmiddels wel een kans verdient.. Vermeer had ik van verwacht dat ie er nu wel zou staan, dat ie af en toe een blunder maakt dat kan, maar hij lijkt maar onzekerder te worden en dat gaat ten koste van het team en dat mag niet.. Ook vandaag zat hij fout bij de 4-1... Nee remcootje jij bent over Steek begonnen!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 15:38 schreef freakie het volgende:Ja te druk ja.. Dat is het altijd, dus dan lees ik heel soms wel wat er gezegd word en volg uiteraard elke wedstrijd.. Maar dacht nu van kan het niet aan om te lezen dat steek nu door Remco wordt aangewezen.. Vermeer gaat het over en die doet het niet goed. We hebben het gehad over punten pakken en ik kan me geen moment bedenken dat veer punten gepakt heeft voor Ajax.. Kortom niet goed Hehe, jullie eeuwige discussie over Steek en Vermeer.. Dat heeft lang geduurd.. :) |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
linearecta verkopen,zet me demente oma daar maar neer die presteert zelfs beter...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 februari 2012 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee jochie. En hier het bewijs..
quote: |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
quote: laat ik het dan zo zeggen jij bent de discussie begonnen over Steek!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Iemand begint erover, ik geef mijn mening... That's all. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik vind dat je Vermeer moet laten staan...te vroeg afscheid nemen en dan gokken op Cillesen lijkt me niet verstandig..stel dat Cillesen er niets van bakt...waar moet je dan op terugvallen?? Vermeer maakt fouten, maar als je Stekelenburg zag op die leeftijd...die pakte vrijwel nooit punten en dat heb ik Vermeer wel zien doen.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 20 februari 2012 - 13:11 schreef alibabba het volgende:Ik vind dat je Vermeer moet laten staan...te vroeg afscheid nemen en dan gokken op Cillesen lijkt me niet verstandig..stel dat Cillesen er niets van bakt...waar moet je dan op terugvallen?? Vermeer maakt fouten, maar als je Stekelenburg zag op die leeftijd...die pakte vrijwel nooit punten en dat heb ik Vermeer wel zien doen.. Onzin. Stekelenburg ging wat later punten PAKKEN maar kostte daarvoor zelden punten. Vermeer kost je wel degelijk punten. dat is het verschil tussen Steek en vermeer. |
|
|
|
|
|
|
|
Cillesen imponeert nog niet. Zet je hem er in en hij voldoet niet, heb je een paar miljoen door het riool gespoeld. Er zit niks anders op dan het in elk geval tot de zomer volhouden met Vermeer. Daarna zul je moeten kijken of je al dan niet alsnog een andere keeper moet halen of dat Cilly wel goed genoeg blijkt...
En waarom is Padt in godsnaam verkocht, iemand? |
|
|
|
|
|
|
|
Trouwens, Vermeer zou wel een hele goeie zijn voor Heerenveen. Misschien een ruiloptie? Vermeer + 2 milj voor Narsingh ofzoiets? Of Vermeer voor Gouweleeuw straight up? (Zo doen ze dat bij IJshockey altijd...) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 20 februari 2012 - 13:11 schreef alibabba het volgende:Ik vind dat je Vermeer moet laten staan...te vroeg afscheid nemen en dan gokken op Cillesen lijkt me niet verstandig..stel dat Cillesen er niets van bakt...waar moet je dan op terugvallen?? Vermeer maakt fouten, maar als je Stekelenburg zag op die leeftijd...die pakte vrijwel nooit punten en dat heb ik Vermeer wel zien doen.. Alie echt niet het is een van de zwakste keepers van de Eredivisie,hij doet bijna alles fout het enige waar hij sterk in is op de lijn zijn reflexen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 20 februari 2012 - 13:59 schreef The Dude :) het volgende:Cillesen imponeert nog niet. Zet je hem er in en hij voldoet niet, heb je een paar miljoen door het riool gespoeld. Er zit niks anders op dan het in elk geval tot de zomer volhouden met Vermeer. Daarna zul je moeten kijken of je al dan niet alsnog een andere keeper moet halen of dat Cilly wel goed genoeg blijkt... En waarom is Padt in godsnaam verkocht, iemand? Gillisen zijn basis is veel beter dus kan alleen maar beter worden en Vermeer zijn basis en inzicht is niet goed wordt dus nooit een top keeper. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ik vind het doodzonder dat sergio padt verkocht is, die staat aardig te keepen! Vermeer hoeft er voor mij niet voorgoed uit, maarten stekelenburg was ook niet geweldig tot de laatste anderhalf jaar bij Ajax, een keeper wordt namate de jaren pas beter! Ik zou vermeer wel prikkelen door cilessen ook een kans te geven door middel van hem een aantal wedstrijden laten keepen! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Als Vermeer de wedstrijden tegen Utrecht(2x), Feyenoord(2-1 Kopbal Bakkal) uit en NAC thuis niet in zijn eentje had verkloot dan stond je nu minimaal vier punten los!! Zo goed is onze grabbelaar dus! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 20 februari 2012 - 17:20 schreef Brandje het volgende:Als Vermeer de wedstrijden tegen Utrecht(2x), Feyenoord(2-1 Kopbal Bakkal) uit en NAC thuis niet in zijn eentje had verkloot dan stond je nu minimaal vier punten los!! Zo goed is onze grabbelaar dus! Ja en als m'n tante een snor had was het m'n oom..
Zo kunnen we nog wel even, wou je zeggen dat Vertonghen niet verantwoordelijk is voor een paar tegengoals?? of Alderweireld..?? Of Janssen??? Of Anita?? of wie dan ook??
Vermeer maakt een fout of 4 waar een goal uit komt, dat is waar, maar Vertonghen ziet er bij de laatste 3 tegengoals al niet goed uit die we krijgen, en dan heb ik het echt alleen maar over de laatste 2 wedstrijden.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 20 februari 2012 - 17:56 schreef remco k het volgende:[..] Ja en als m'n tante een snor had was het m'n oom.. Zo kunnen we nog wel even, wou je zeggen dat Vertonghen niet verantwoordelijk is voor een paar tegengoals?? of Alderweireld..?? Of Janssen??? Of Anita?? of wie dan ook?? Vermeer maakt een fout of 4 waar een goal uit komt, dat is waar, maar Vertonghen ziet er bij de laatste 3 tegengoals al niet goed uit die we krijgen, en dan heb ik het echt alleen maar over de laatste 2 wedstrijden.. Eens! Je kunt die vele tegendoelpunten van Ajax niet alleen in de schoenen van Vermeer schuiven. De complete Ajax-verdediging heeft vaak staan slapen en was niet alert. Wat dacht je van van der Wiel? Die heeft na het WK-2010 in Zuid-Afrika nooit meer zijn oude niveau gehaald! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 20 februari 2012 - 18:03 schreef Pietje het volgende:[..] Eens! Je kunt die vele tegendoelpunten van Ajax niet alleen in de schoenen van Vermeer schuiven. De complete Ajax-verdediging heeft vaak staan slapen en was niet alert. Wat dacht je van van der Wiel? Die heeft na het WK-2010 in Zuid-Afrika nooit meer zijn oude niveau gehaald! Om over Toby dit seizoen nog maar eens niet te beginnen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 20 februari 2012 - 17:56 schreef remco k het volgende:[..] Ja en als m'n tante een snor had was het m'n oom.. Zo kunnen we nog wel even, wou je zeggen dat Vertonghen niet verantwoordelijk is voor een paar tegengoals?? of Alderweireld..?? Of Janssen??? Of Anita?? of wie dan ook?? Vermeer maakt een fout of 4 waar een goal uit komt, dat is waar, maar Vertonghen ziet er bij de laatste 3 tegengoals al niet goed uit die we krijgen, en dan heb ik het echt alleen maar over de laatste 2 wedstrijden.. Ja zo kan je iedereen wel de hand boven het hoofd blijven houden. Ik toon echte blunders aan die je punten kosten maar ga jij hem maar blijven verdedigen terwijl iedereen kan zien dat hij tekort komt voor Ajax1. Een keeper hoeft van mij geen wedstrijden te winnen als hij ze maar niet verliest en vermeer kost je zeker 10 punten dit seizoen. Of wil je dat gaan ontkennen????
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 februari 2012 door Brandje -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 20 februari 2012 - 18:03 schreef Pietje het volgende:[..] Eens! Je kunt die vele tegendoelpunten van Ajax niet alleen in de schoenen van Vermeer schuiven. De complete Ajax-verdediging heeft vaak staan slapen en was niet alert. Wat dacht je van van der Wiel? Die heeft na het WK-2010 in Zuid-Afrika nooit meer zijn oude niveau gehaald! Doe ik dan dan|???? Ik geef alleen zijn echtte blunders aan!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Voor een deel geef je dat zeker wel aan. Je schreef immers, dat we dan (zonder Vermeer, dus) vier punten los zouden staan en dat betwijfel ik (en Remco...) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 20 februari 2012 - 18:35 schreef Pietje het volgende:[..] Voor een deel geef je dat zeker wel aan. Je schreef immers, dat we dan (zonder Vermeer, dus) vier punten los zouden staan en dat betwijfel ik (en Remco...) (en Eide...) |
|
|
|
|
|
|
|
Een ander punt, hij is al 26....zit dan niet echt heel veel meer in, stekel is maar 3 jaar ouder. Dat zou betekenen dat ie aankomend seizoen wel aan z'n top moet komen en als dit zijn top is....hmm.. Of we meer punten hadden gehad met een andere keeper weet ik niet, maar je kunt je ook onderscheiden door je team er doorheen te slepen als zij het af laten weten, dat gebeurt veel te weinig, buiten zijn eigen onvolkomenheden. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een prima keeper, mits als backup. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha. Je hebt helemaal gelijk, Eide :) |
|
|
|
|
yngwie
|
|
|
Vermeer dit seizoen laten staan. Dat krediet heeft hij wel verdiend na het vorige seizoen. Vind hem alleen geen keeper voor Ajax. Na dit seizoen Cilessen de kans geven. |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
we kunnen negatief blijven doen over de stomme verkoop van sergio padt, helaas die is weg, wij moeten het nu doen met Vermeer en Cilissen, helaas vermeer heeft niet de capaciteiten om te blijven staan dus logiesch gevolg is Cilissen in het goal, het is beter een keeper uit te testen met wat ie kan, dan een keeper in goal die alles verprutst, oke bijna alles, zolang hij het vanaf de lijn kan doen gaat het goed, helaas is de achterlijn bijna 400 keer smaller dan derest van het veld Vermeer weg en wel direct |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 20 februari 2012 - 19:18 schreef yngwie het volgende:Vermeer dit seizoen laten staan. Dat krediet heeft hij wel verdiend na het vorige seizoen. Vind hem alleen geen keeper voor Ajax. Na dit seizoen Cilessen de kans geven. Nou ja, weet je, Cillisen heeft het in eigen hand. Als hij bij jong Ajax en de training laat zien dat hij beter is, moet hij er gewoon staan. In de beker heeft zijn zijn kans gehad, die heeft Jasper niet echt verzilverd en dus holt hij nu achter Vermeer aan.
Cillisen komt er wel, maar ook hij zal zich moeten bewijzen of Vermeer moet het nog bonter gaan maken. We zullen zien. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 20 februari 2012 - 18:28 schreef Brandje het volgende:[..] Ja zo kan je iedereen wel de hand boven het hoofd blijven houden. Ik toon echte blunders aan die je punten kosten maar ga jij hem maar blijven verdedigen terwijl iedereen kan zien dat hij tekort komt voor Ajax1. Een keeper hoeft van mij geen wedstrijden te winnen als hij ze maar niet verliest en vermeer kost je zeker 10 punten dit seizoen. Of wil je dat gaan ontkennen???? Ik denk inderdaad dat het niet enkel Vermeer is die ons zoveel punten kost. Men vind namelijk dat Vertonghen geweldig speelt momenteel, ik vind juist dat belabberd, die is bij zo verschrikkelijk veel tegengoals betrokken, maar daar hoor je vrijwel niemand over, hetzelfde geldt voor Theo Janssen die ala Urby altijd zijn man laat lopen of te langzaam is om mee te lopen.
Ik heb trouwens al aangegeven dat door het onzekere en zeer matige optreden van Vermeer dit seizoen het terecht zou zijn om Cilissen nu eens de kans te geven.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 20 februari 2012 - 23:29 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk inderdaad dat het niet enkel Vermeer is die ons zoveel punten kost. Men vind namelijk dat Vertonghen geweldig speelt momenteel, ik vind juist dat belabberd, die is bij zo verschrikkelijk veel tegengoals betrokken, maar daar hoor je vrijwel niemand over, hetzelfde geldt voor Theo Janssen die ala Urby altijd zijn man laat lopen of te langzaam is om mee te lopen. Ik heb trouwens al aangegeven dat door het onzekere en zeer matige optreden van Vermeer dit seizoen het terecht zou zijn om Cilissen nu eens de kans te geven.. Misschien dat het hetzelfde effect als bij Stekelenburg bij vBasten heeft.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zou maarzo kunnen, al denk ik het niet, ik denk eerder dat de klap hem te groot wordt.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 20 februari 2012 - 19:03 schreef The Dude :) het volgende:Een ander punt, hij is al 26....zit dan niet echt heel veel meer in, stekel is maar 3 jaar ouder. Dat zou betekenen dat ie aankomend seizoen wel aan z'n top moet komen en als dit zijn top is....hmm.. Of we meer punten hadden gehad met een andere keeper weet ik niet, maar je kunt je ook onderscheiden door je team er doorheen te slepen als zij het af laten weten, dat gebeurt veel te weinig, buiten zijn eigen onvolkomenheden. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een prima keeper, mits als backup. Hij wordt nooit top omdat hij talent mist ,hij staat altijd verkeerd vanaf de hoek eerste paal daarvoor springt hij veel onder de bal door,hij staat vaak te ver voor zijn doel is daar ook al een paar keer voor gestraft en zijn timing met uitlopen zijn vaak fout en zijn verschrikkelijke nerveuse gedrag ,en bij een harde bal slaat hij de bal naar het midden inplaats van naar de zijkant,dit zijn allemaal voorbeelden waarom hij nooit een top keeper wordt. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 20 februari 2012 - 19:55 schreef Eide het volgende:[..] Nou ja, weet je, Cillisen heeft het in eigen hand. Als hij bij jong Ajax en de training laat zien dat hij beter is, moet hij er gewoon staan. In de beker heeft zijn zijn kans gehad, die heeft Jasper niet echt verzilverd en dus holt hij nu achter Vermeer aan. Cillisen komt er wel, maar ook hij zal zich moeten bewijzen of Vermeer moet het nog bonter gaan maken. We zullen zien. Ha ha nog bonter kan haast niet man Gilissen is een klasse beter. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Stekelenburg had talent Vermeer niet,dus heeft geen zin. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dan moet hij dat laten zien. Want in de beker heeft ook Cillisen niet kunnen overtuigen.
p.s. Waarom schrijf jij de eerste C in een naam eigenlijk altijd met een G? |
|
|
|
|
skipabeat
|
|
|
vermeer is een
HELD///VERMEER |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote: vermeer is een
TE ONRUSTIGE KEEPER///VERMEER |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 - 00:03 schreef Eide het volgende:[..] Dan moet hij dat laten zien. Want in de beker heeft ook Cillisen niet kunnen overtuigen. p.s. Waarom schrijf jij de eerste C in een naam eigenlijk altijd met een G? Sorry Eide !! let vaak niet op als ik schrijf |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Jij moet dus van de concurentie zijn dat kan niet anders. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Sorry gaat ook weer ver, was gewoon benieuwd :) |
|
|
|
|
skipabeat
|
|
|
quote: en de verdeging heeft daar niets mee te maken?
en alle goeden redingen die hij heeft verricht zijn we alweer vergeten! hij maakt hier en daar nog is een blunder maar vertongen en blind gaan bij zijn blunders niet vrij uit. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Vermeer is een aardig keepende gozer, maar niet constant genoeg voor Ajax 1 Heeft vaak hele knappe reddingen, maar ook vaak josti acties en dat kan niet.
Vermeer/////niet goed genoeg meer! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 22 februari 2012 - 17:24 schreef skipabeat het volgende:[..] en de verdeging heeft daar niets mee te maken? en alle goeden redingen die hij heeft verricht zijn we alweer vergeten! hij maakt hier en daar nog is een blunder maar vertongen en blind gaan bij zijn blunders niet vrij uit. Vermeer is gewoon een midelmatige keeper te licht voor Ajax. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Bron: http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/ajax/11597146/__Ajax_wil_door_met_Vermeer__.html
ma 27 feb 2012, 06:30 Ajax wil door met Vermeer
Kenneth Vermeer kan op korte termijn een uitnodiging van Ajax tegemoet zien om te praten over contractverlenging. We willen graag met hem door, zegt Frank de Boer. De doelman ligt tot de zomer van 2013 vast.
We zijn nu stap voor stap bezig om goede spelers langer te binden en ik ben zeer tevreden over Kenneth. In het verleden is vaak genoeg gebleken, dat Ajax twee goede keepers nodig heeft. En die hebben we in de personen van Jasper Cillessen en Kenneth. Zij moeten vervolgens samen gaan uitmaken wie er speelt."
Hoewel er over de details gesproken moet worden, zal Vermeer een meerjarige aanbieding worden gedaan. Ik denk aan drie jaar, aldus De Boer.
--------------------------------------------------------
Kortom, Vermeer zal hoogstwaarschijnlijk voor langere tijd aan Ajax verbonden blijven, maar de Boer gaat ook nadrukkelijk in op de verwachting dat hij serieuze concurrentie verwacht van Cillissen. Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken. Ik ben minder negatief over Vermeer dan sommige hier, maar heb toch wel de hoop dat Cillissen Vermeer voorbij zal steken in de pikorde. Ik ben ook van menig dat Cillissen dat zal moeten verdienen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 februari 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Een onbegrijpelijke zaak,het zal wel aan mij liggen een goede wedstrijd tegen een degradatie kandidaat en zijn contract wordt verlengd,dit kan toch niet waar zijn. Ik heb geen zin meer om al zijn fouten te gaan opsommen want het heeft totaal geen zin. |
|
|
|
|
Ikzelf
|
|
|
Persoonlijk hoeft Vermeer van mij niet op te rotten, hij heeft ons de CL, de beker en het kampioenschap gekost zie ik iemand zeggen, wat een enorm gelul zeg, toen Stekelenburg onder de lat stond haalden we geeneens de CL en zijn we ook geen kampioen geworden (wat niet afneemt dat ik Steek de beste keeper van Nederland vind)ook Steek had tijd nodig om te groeien tot wat hij nu is, hetzelfde geldt voor Sar en vele andere topkeepers, dist is pas het eerste jaar dat Vermeer de eerste keeper is, wat gepaard gaat met een flink aantal blunders, maar om te gaan schreeuwen oprotten gaat mij te ver, prikkelen door Cillesen op te stellen kan ik me wel in vinden. Het is simpel zou Johan zeggen als we er 1 meer scoren als de etegenstander win je altijd, maar ja dan zal je ook een spits neer moeten zetten en geen tuinkabouter als Lodeiro. |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
ongeloof word er gecreeerd door de boer, gister speelde hij wel weer een aardige wedstrijd, maar moeten we nu echt alle aardige wedstrijden weg gaan strepen tegen de slechte, kom op frank, hij is niet ajax waardig, laat cilissen het nu maar eens doen, laat die zich maar bewijzen |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
en dan bulykin laten wachten in spanning of de zijne wel gaat worden verlengt, ik snap die de Boer niet, godver het is , sorry was de beste pinch hitter in de lage landen |
|
|
|
|
IdiJoods
|
|
|
Vermeer is een held die tegen wil en dank moet opboksen met het verleden van Menzo, van der Sar en Stekelenburg. Katachtiche reflexen leer je niet aan, positiespel wel. Dus nog steeds een groeibriljant. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 12:24 schreef uitnoord het volgende:ongeloof word er gecreeerd door de boer, gister speelde hij wel weer een aardige wedstrijd, maar moeten we nu echt alle aardige wedstrijden weg gaan strepen tegen de slechte, kom op frank, hij is niet ajax waardig, laat cilissen het nu maar eens doen, laat die zich maar bewijzen Vond jij Cillissen overtuigen dan in de beker? Daar had Jasper zijn kans en die heeft hij niet gepakt. Ik snap ook wel dat er een contract verlenging komt want in de jeugd loopt ook niet onmiddellijk een top keeper rond. Dus of Vermeer nu 1e of 2e keeper wordt, Ajax kan hem goed gebruiken.
De Boer stelt ook nergens dat Vermeer de 1e keeper blijft dus die kritiek vind ik wat goedkoop. Wat ik al eerder zei, ik zou ook best Cillissen willen zien, maar dat moet hij wel zelf verdienen en het dan waarmaken. Kom maar op zou ik zeggen. |
|
|
|