|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: DE BOER weg na weer een wanprestatie |
|
|
|
Stanley
|
|
|
Frank ik heb je vervloekt en snap nog altijd sommige beslissingen niet. Maar jij bent de kampioen der kampioenen.
Met Ajax 2 alle concurrenten voorblijven voor de tweede keer op rij is meer dan geluk alleen. Je zal moeten onthullen dat je een gouden pik hebt, want dat kan niet anders.
Daley bijvoorbeeld is sympatiek maar kan toch niet als linksback... ;-)
Toch heb jij vertrouwen gehouden en het puzzeltje is gaan vallen zoals jij blijkbaar voorzag. Gefeliciteerd en ik geef graag mijn ongelijk toe.
AJAX KAMPIOEN 2011 / 2012
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 augustus 2012 door Stanley -- |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
Enoh , en Vermeer , en De Jong niet te vergeten he !! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Én Blind, Anita... etc etc |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
Ik heb een beter idee... We ontslaan Vermeer, Blind, Eriksen, Janssen, Ebecilio en Ozbiliz. De rest mag het nog even proberen van mij... |
|
|
|
|
alphenaar1951
|
|
|
Helemaal gelijk. Anita was geen back, maar wordt opgesteld als back. Waarom hij nog steeds Blind, Jansen, Sulejami, Ebecilio opstelt is mij een raadsel. Totaal Ajax onwaardig. Hij blijft maar geloven in de jeugd maar die komt nog kwaliteit te kort. Ook zijn aankoopbeleid is belachelijk, maar dat komt ook door Blind sr. Voor een prikje zijn Gouweleeuw, Narsingh te halen (aflopend contract), maar men blijf maar vasthouden aan het aanblijven van Vertongen en Sulejami. Ik constateer dat de boer ook de spelers niet beter maakt, integendeel. Ik vind dat Ajax maar eens een trainer moet halen uit het buitenland (frisse wind) en eens fatsoenlijke versterkingen in plaats van allerlei jonkies |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
Nee, maar als het takties verliest (2x) van Wouters , dan ben je echt niet goed genoeg hahah. Met dat laffe voetbal van hem |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
|
|
|
Twan
|
|
|
Dat gedonder in het bestuur gaat ten koste van Ajax 1 zelf. Maar al die 'hoge pieten' gaan lekker met elkaar modder gooien en hebben schijt aan Ajax 1... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Ik ben te kwaad om te reageren.....laten ze die agressie eens houden voor de wedstrijd....90 min en geen kans gecreeerd...waar gaat dit heen |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
de Boer heeft het trainersvak geleerd om juist niet te zien wat het publiek ziet, WEG MET DE BOERRRRRRRRRRR |
|
|
|
|
marius
|
|
|
ik wou net toppic starten, witte vlagjes voor de boer! Tis echt dramatisch de laatste weken. Hij heeft echt wel pech met blesures. Maar koop dan spelers, twas vandaag weer niet om aan te zien, jol was al 3 x ontslage en frank hoeveel ik het hem ook gun, hij krijgt et nie voor mekaar! |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:21 schreef Twan het volgende:Dat gedonder in het bestuur gaat ten koste van Ajax 1 zelf. Maar al die 'hoge pieten' gaan lekker met elkaar modder gooien en hebben schijt aan Ajax 1... Lul op man. Het is echt de Boer die met z'n makke schapen verliest. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
En de selectie maar elke keer een veer in de reet steken....totaal geen zelfkennis...ik zeg het is tijd voor co |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Nee precies.. dat is de oplossing.. welke trainer kan zonder Boerrigter, Sightorsson, Vertonghen, Alderweireld, Boilesen en vd Wiel wel winnen dan? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Een trainer met bagage, die ook een minder elftal weet te prikkelen in ieder geval ervoor te gaan. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Niemand dus.. het ligt gewoon aan spelers zoals: Blind, Ebecilio en Özbiliz dat we hier kansloos spelen.. totaal geen dreiging |
|
|
|
|
Herman1983
|
|
|
Denk dat je dit De Boer niet kan verwijten. Ik heb inzet gezien en een poging tot positiespel (coachbaar) uitgevoerd door spelers met te weinig kwaliteit (kan De Boer ook weinig aandoen) |
|
|
|
|
moatje
|
|
|
Weg met de boer wat een lul koek als ajax geen blessureleed had dan hadden we wel hoger gestaan wat wil je met 7 van de 11 basis spelers geblesseerd het is gewoon ajax 2 wat er staat |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:26 schreef Grasmaaier het volgende:Nee precies.. dat is de oplossing.. welke trainer kan zonder Boerrigter, Sightorsson, Vertonghen, Alderweireld, Boilesen en vd Wiel wel winnen dan? Kom op nou Utrecht miste ook veel spelers ,en dan nog !!! |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
hij had op zun minst kunnen zien dat ajax 1 versterking zou moeten halen optijd. en wat ik al maanden zeg, ajax speelde vorig jaar ook slecht maar had toen het nodige geluk. mja het kampioenschap verbloemd veel.. |
|
|
|
|
Herman1983
|
|
|
Tijd voor een goede medische staf, goed transferbeleid en een goede jeugdopleiding, oftewel de dingen die De Boer niet regeld en Cruijff, Bergkamp en Jonk graag zouden willen regelen.... |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Donder godverdomme eens een keer op met iedere keer dat gelul over dat de boer weg moet! de Boer kan niks aan de blessures doen, en hij kan er ook niks aan doen dat de jeugd uitermate zwak is(op van Rhijn na) en hij kan er ook niks aan doen dat de miljoenen in de knip blijven! |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:29 schreef Herman1983 het volgende:Denk dat je dit De Boer niet kan verwijten. Ik heb inzet gezien en een poging tot positiespel (coachbaar) uitgevoerd door spelers met te weinig kwaliteit (kan De Boer ook weinig aandoen) Jij kan wel in de t. staff van De Boer , die vind het ook allemaal wel goed elke x |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:30 schreef 046afca het volgende:hij had op zun minst kunnen zien dat ajax 1 versterking zou moeten halen optijd. en wat ik al maanden zeg, ajax speelde vorig jaar ook slecht maar had toen het nodige geluk. mja het kampioenschap verbloemd veel.. De Boer heeft bitter weinig te vertellen over het aan en verkoop beleid! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Als Ajax hier met de volledige basis-11 hier had gestaan, dan hadden we Utrecht opgerold in de ArenA |
|
|
|
|
moatje
|
|
|
Mee eens dat ze iets hadden moeten doen met de transfer dat is schuld van de die Kut bobo.s denk alléén aan hun eigen niet aan de club meer maar utrecht miste niet zoveel spelers |
|
|
|
|
moatje
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:26 schreef Grasmaaier het volgende:Nee precies.. dat is de oplossing.. welke trainer kan zonder Boerrigter, Sightorsson, Vertonghen, Alderweireld, Boilesen en vd Wiel wel winnen dan? Met Boerrigter, Sightorsson, Vertonghen, Alderweireld, Boilesen en vd Wiel kan je elke malloot voor die groep zetten....het gaat erom dat je als trainer met minder kwaliteit ook kan winnen...en toch zeker van Utrecht.....De Boer mag zich dit aanrekenen.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:33 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Als Ajax hier met de volledige basis-11 hier had gestaan, dan hadden we Utrecht opgerold in de ArenA Tja............. ik verbaas me nergens meer over eigenlijk! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Dit is het meeste trieste....het zou zo moeten zijn de scouts spelers voordragen en dat de trainer beslist wie er komt...die werkt met het elftal |
|
|
|
|
moatje
|
|
|
Vindt ik niet als die spelers nog niet klaar voor zijn dan houd het op he |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Met Boerrigter, Sightorsson, Vertonghen, Alderweireld, Boilesen en vd Wiel kan je elke malloot voor die groep zetten....het gaat erom dat je als trainer met minder kwaliteit ook kan winnen...en toch zeker van Utrecht.....De Boer mag zich dit aanrekenen.. zelfs mourinho was het niet gelukt! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Niet dat de Boer weg moet maar hij mag het zich wel aanrekenen.... |
|
|
|
|
EUMD
|
|
|
Wiet vindt dat de Boer weg moet heeft echt geen verstand van voetbal. Wees blij dat we een trainer hebben die een systeem probeerd te voetballen in plaats van op goed geluk voetbal. Wat kan de Boer er nou aan doen dat de kealiteit van het team wat er nu staat middenmoot is in de eredivisie!? Oke, Ebecilio hoeft er van mij ook niet in, en Bulykin mag ook best eens vanaf het begin starten, maarja... Dan nog moeten spelers die het eerste van Ajax halen geacht worden om een bal over 4 meter naar de juiste kleur te kunnen spelen. Dus kan je dat de Boer kwalijk nemen? Blijkbaar kunnen sommige de druk niet aan, en de Boer gaat ze heus wel vervangen hoor. Die weet echt wel wat ie doet. Eerst lopen we allemaal te piepen dat we de jeugd langdurig een kans moeten geven, nu staan ze erin en gaan we ineens zeggen dat Koppers moet oprotten!?! Schei uit zeg... En Blind is niet de kwaliteit die we moeten nastreven, maar uit nood moten we het er wel mee doen. Frankie ziet hem ook niet als basisspeler hoor. Sjonge jonge zeg... Denk eens na mensen! |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:37 schreef hippy het volgende:[..] Dit is het meeste trieste....het zou zo moeten zijn de scouts spelers voordragen en dat de trainer beslist wie er komt...die werkt met het elftal Ja maar als de trainer bv ontslagen word, zit de volgende trainer met de troep van de vorige! dus als je een beetje een goed beleid hebt dan is het geen probleem, maarja dat laat bij ajax ook ten wense over |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:39 schreef EUMD het volgende:Wiet vindt dat de Boer weg moet heeft echt geen verstand van voetbal. Wees blij dat we een trainer hebben die een systeem probeerd te voetballen in plaats van op goed geluk voetbal. Wat kan de Boer er nou aan doen dat de kealiteit van het team wat er nu staat middenmoot is in de eredivisie!? Oke, Ebecilio hoeft er van mij ook niet in, en Bulykin mag ook best eens vanaf het begin starten, maarja... Dan nog moeten spelers die het eerste van Ajax halen geacht worden om een bal over 4 meter naar de juiste kleur te kunnen spelen. Dus kan je dat de Boer kwalijk nemen? Blijkbaar kunnen sommige de druk niet aan, en de Boer gaat ze heus wel vervangen hoor. Die weet echt wel wat ie doet. Eerst lopen we allemaal te piepen dat we de jeugd langdurig een kans moeten geven, nu staan ze erin en gaan we ineens zeggen dat Koppers moet oprotten!?! Schei uit zeg... En Blind is niet de kwaliteit die we moeten nastreven, maar uit nood moten we het er wel mee doen. Frankie ziet hem ook niet als basisspeler hoor. Sjonge jonge zeg... Denk eens na mensen! +1 |
|
|
|
|
EUMD
|
|
|
Sorry voor de spelfoutjes trouwens, iets te enthousiast getikt :) |
|
|
|
|
Herman1983
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:37 schreef hippy het volgende:[..] Dit is het meeste trieste....het zou zo moeten zijn de scouts spelers voordragen en dat de trainer beslist wie er komt...die werkt met het elftal Volgens mij hebben we bij Ajax genoeg problemen gehad met coaches die iets hadden te vertellen over het transferbeleid, dat moet door de club geregeld worden, door mensen die langer blijven zitten dan de coach. Alleen niet door Danny Blind, maar die moet ook weer niet langer blijven zitten dan de coach... ;-) |
|
|
|
|
moatje
|
|
|
Ik vindt dat Knoppers en v rhijn het aardig deden |
|
|
|
|
clarens1
|
|
|
IK BEN ER OOK HELEMAAL KLAAR MEE. keer op keer maakt de Boer de verkeerde keuzes |
|
|
|
|
Herman1983
|
|
|
|
|
|
moatje
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:32 schreef AFCAMylife het volgende:Donder godverdomme eens een keer op met iedere keer dat gelul over dat de boer weg moet! de Boer kan niks aan de blessures doen, en hij kan er ook niks aan doen dat de jeugd uitermate zwak is(op van Rhijn na) en hij kan er ook niks aan doen dat de miljoenen in de knip blijven! Nee natuurlijk niet ,maar geen inzet en een spits op de bank en een betere keeper op de bank ,zijn toch allemaal geen pluspunten voor de Boer toch .Ebicilio is al vanaf dag 1 de slechtste van het veld en staat er weer gewoon in ,geen pluspunt voor de Boer enz enz het 100xterug spelen waardoor je niet gevaarlijk wordt is geen pluspunt voor de Boer toch ? |
|
|
|
|
moatje
|
|
|
Van mij mag cillisen ook in de goal vermeer is niet zo goed op het moment |
|
|
|
|
moatje
|
|
|
Wat denk je tegen man united met dit team wat de uitslag wordt |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Jongens hij maakt FOUTEN en niet 1x maar meerdere keren ,hij stelt al weken de verkeerde keeper op ,we hebben een spits en hij stelt de Jong op in de spits die over het hele seizoen in een wedstrijd 2 doelpunten heeft gemaakt hij zet Anita weer rechtsback wat hij totaal niet kan ,hij stelt steeds weer Ebicilio op die niet 1x zijn man voorbij komt en alleen maar terug speelt,elke andere speler is beter dit zijn allemaal min punten toch ?? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: 4 of 5-0???? Altijd positief bekijken! ;-) |
|
|
|
|
EUMD
|
|
|
De Boer geeft mensen ook de tijd om hun kans wel/niet te pakken. Zo heb je ook in de groep geen discussies. Vermeer zal eruit gaan, Ebecilio is al geen basisspeler meer. Hij heeft noodgedwongen weer een kans gekregen na de blessure van Boerrigter. Die kans heeft ie niet gepakt, maar hij heeft wel een echte kans gehad. Het had ook zomaar kunnen zijn dat hij ineens wel beter ging spelen en de potentie laat zien die hij wel heeft (de Boer kent hem heel goed uit de A1). En dan hadden we allemaal geroepen; goed he een trainer die de jeugd laat staan en echt de kans geeft. Ik ben het erg wel mee eens dat Ebecilio een van zn laatste kansen gehad moet hebben, maar dat zal de trainer ook wel zien hoor. Want natuurlijk is 0-2 verliezen triest, maar Utrecht heeft ook maar 1 kans gehad he (fout Vermeer is geen kans), en die kwam ook nog omdat Ajax alles op alles ging spelen. Neemt niet weg dat het dra-ma-tisch was hoor. Maar probeer maar eens met 9 echte jonkies tot een goeie prestatie te komen als er toch al zo'n druk op het spel en de resultaten van Ajax staat... Uithuilen en doorgaan! Dit seizoen is toch voorbij, dus heb liever dat er mensen overduidelijk door de mand vallen, dan kan het doorselecteren beginnen! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:43 schreef nora het volgende:[..] Nee natuurlijk niet ,maar geen inzet en een spits op de bank en een betere keeper op de bank ,zijn toch allemaal geen pluspunten voor de Boer toch .Ebicilio is al vanaf dag 1 de slechtste van het veld en staat er weer gewoon in ,geen pluspunt voor de Boer enz enz het 100xterug spelen waardoor je niet gevaarlijk wordt is geen pluspunt voor de Boer toch ? Eens hij ziet het gewoon niet...Hij heeft zich ook niet hard gemaakt om op tijd spelers binnen te halen... Hij wisselt niet goed en niet op tijd...Bulykin kwam veel te laat...als je achter staat moet je in de rust en echte spits brengen en niet 10 minuten voor tijd. En toch zou ik het kut vinden wanneer hij bedankt... |
|
|
|