|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 - 11:03 schreef joduh het volgende:[..] Ik lach alleen om jou pipo de clown!!!! 1 x posten hiero en je begint zo???? En dan ook nog tegen stanneman!!!!!! Zit jij niet op her vekeerde forum vraag ik mijn af? Met die naam moet je naar lexa. nl schat en vergeet niet de lengte van je tampeloeres erbij te zetten!!! Adios pipo ! hier weten we het al nl.... Lengte van jouw tampeloeres is zo rond de 1m80 hahahaha Boks Joduh. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Wat is dat met frank?????? Bij mij zijn alle gevoelens over hem helemaal door mekaar gerotzooid man..... Heb die gozer nou zoveel geluk of weet ie het allemaal? Ik krijg het gevoel dat ie ons weer kampioen gaat maken man..... Godver!!!! En ik zag het helemaal nie zitten met hem;-( vind zijn opstelling kut! Zijn wissels kut....maar WTf als hij ons kampioen maak man!!!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 21:26 schreef joduh het volgende:Wat is dat met frank?????? Bij mij zijn alle gevoelens over hem helemaal door mekaar gerotzooid man..... Heb die gozer nou zoveel geluk of weet ie het allemaal? Ik krijg het gevoel dat ie ons weer kampioen gaat maken man..... Godver!!!! En ik zag het helemaal nie zitten met hem;-( vind zijn opstelling kut! Zijn wissels kut....maar WTf als hij ons kampioen maak man!!!!! Dan zijn we kampioen.........ik blijf het een Boer vinden...............Boks ouwe |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Die Frank heeft misschien wel een gouden pik...gappies...het is dat de rest het ook kut doet anders hadden we gewoon op plaats 6 of 7 gestaan...want zo goed ballen we nou ook weer niet.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 21:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:Die Frank heeft misschien wel een gouden pik...gappies...het is dat de rest het ook kut doet anders hadden we gewoon op plaats 6 of 7 gestaan...want zo goed ballen we nou ook weer niet.... Kijk naar mijn dochter Sjakie.....dan weet je wie een gouden pik heeft......nope Frankie niet |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 21:41 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Kijk naar mijn dochter Sjakie.....dan weet je wie een gouden pik heeft......nope Frankie niet Hahahahaha... hoe staat het eigenlijk met Frank zijn dochter ??? Is dat ook een de Boer???? Ik hoop het niet voor haar.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zoals ik al zei gap.......mag jou wel |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Mag jou ook pik...maar dat wisten wij al langer.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehehehe........en Joduh is gek man.....Hahahahahahaha.....ken hem al wat langer |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Is exclusief grassie.......ballotage en dat soort dingen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 21:55 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hehehehehehe........en Joduh is gek man.....Hahahahahahaha.....ken hem al wat langer Joduh is lachen....lekker gek... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Whahahahahaha.....via pb krijg ik patje van hem gap........en ja ik vind het een wereldgozer |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
hey stelletje boksers weer 3 punten in de pocket, maar het moet echt aan zijn gouden pik liggen. Niet aan zijn keuzes. Snap er nog altijd niks van. Maar who cares. Volgende week weer 3 punten met een kut opstelling en we zijn weer een stappie dichter. Waar kan je trouwens een gouden pik met 3 sterren kopen??? Fanshop misschien? |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 23:16 schreef Stanley het volgende:hey stelletje boksers weer 3 punten in de pocket, maar het moet echt aan zijn gouden pik liggen. Niet aan zijn keuzes. Snap er nog altijd niks van. Maar who cares. Volgende week weer 3 punten met een kut opstelling en we zijn weer een stappie dichter. Waar kan je trouwens een gouden pik met 3 sterren kopen??? Fanshop misschien? Winnaars krijgen altijd gelijk. Who cares wat en wie hij opstelt, als ze maar punten pakken. De Jong pakte vandaag goed uit, en dan brengt hij Buly... en dat pakt ook goed uit. Kan je er van alles van vinden, maareh, het werkt wel.
Overigens Van Rhijn echt wel top weer vandaag, behoudens 1 foutje in de tweede helft. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 21:55 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hehehehehehe........en Joduh is gek man.....Hahahahahahaha.....ken hem al wat langer Jullie zijn zelf niet goed in jullie pannetje stelletje kafmezen!!!!boks! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Als je wint heb je vrienden......,,, |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Dan heb jij zeker weinig vrienden Remco k ????? Hahaha |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
hahahaha Joduh zoals jij uit de hoek kan komen....zou Remco je vast er weer in willen terugschoppen hahaha. Maar ik niet, ik schiet zo vaak in de lach bij het lezen van je posts. Goed, heel goed dat je weer actief bent, want een beetje kleurloos was het wel zonder jou :-) |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Prima werk weer van Frankie. Opnieuw 3 punten, prima opstelling. Jeugd wat beter gaat spelen met de week (Koppers en Van Rhijn). OZbiliz was wel erg matig. e Boer zo lang mogelijk laten zitten. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 08:38 schreef Stanley het volgende:hahahaha Joduh zoals jij uit de hoek kan komen....zou Remco je vast er weer in willen terugschoppen hahaha. Maar ik niet, ik schiet zo vaak in de lach bij het lezen van je posts. Goed, heel goed dat je weer actief bent, want een beetje kleurloos was het wel zonder jou :-) Thenks ouwe.....ik kom meestal een beetje te hard uit de hoek gap..... Maar goed! Voor degene die ik mag ben ik wel lief.... Hahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Wel nee man.....valt allemaal wel mee gap.....en soms vragen ze erom |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 18:19 schreef joduh het volgende:[..] Thenks ouwe.....ik kom meestal een beetje te hard uit de hoek gap..... Maar goed! Voor degene die ik mag ben ik wel lief.... Hahaha En zo zie ik het ook ;-) !!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 23:48 schreef Eide het volgende:[..] Winnaars krijgen altijd gelijk. Who cares wat en wie hij opstelt, als ze maar punten pakken. De Jong pakte vandaag goed uit, en dan brengt hij Buly... en dat pakt ook goed uit. Kan je er van alles van vinden, maareh, het werkt wel. Overigens Van Rhijn echt wel top weer vandaag, behoudens 1 foutje in de tweede helft. Yep eide.... Zo is het! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 23:48 schreef Eide het volgende:[..] Winnaars krijgen altijd gelijk. Who cares wat en wie hij opstelt, als ze maar punten pakken. De Jong pakte vandaag goed uit, en dan brengt hij Buly... en dat pakt ook goed uit. Kan je er van alles van vinden, maareh, het werkt wel. Overigens Van Rhijn echt wel top weer vandaag, behoudens 1 foutje in de tweede helft. Misschien heb je wel gelijk alleen je wordt onpasselijk van dat gejojo met spelers (ondanks alle blessures) Zonder dat gejojo hadden we volgens mij los gestaan...beter voetbal gezien...een hecht team gehad....het valt mij namelijk op dat Bulykin steeds beter gaat voetballen als je hem meer opstelt(laat voetballen)....kies voor 1 spits zolang Sigthorsson geblesseerd is...soms lijkt de Boer wel een jojo...maar 1 ding is zeker...we leven nog wel....onvoorstelbaar maar waar...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 maart 2012 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 22:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Misschien heb je wel gelijk alleen je wordt onpasselijk van dat gejojo met spelers (ondanks alle blessures) Zonder dat gejojo hadden we volgens mij los gestaan...beter voetbal gezien...een hecht team gehad....het valt mij namelijk op dat Bulykin steeds beter gaat voetballen als je hem meer opstelt(laat voetballen)....kies voor 1 spits zolang Sigthorsson geblesseerd is...soms lijkt de Boer wel een jojo...maar 1 ding is zeker...we leven nog wel....onvoorstelbaar maar waar... Jack? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 18:19 schreef joduh het volgende:[..] Thenks ouwe.....ik kom meestal een beetje te hard uit de hoek gap..... Maar goed! Voor degene die ik mag ben ik wel lief.... Hahaha Hard uit de hoek?? Naar wie dan?? Niet naar mij in ieder geval... Triest geval.. Wel grappig, je krijgt wat mede standers en probeert die stok dan ook maar constant te gebruiken om mee te slaan..
Het internet nog even nagezocht over de uitdrukken je belofte nakomen of inlossen??? Je hebt je daar namelijk wel heel erg druk over gemaakt, en dan blijkt het nog niet eens te kloppen ook.... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 22:26 schreef remco k het volgende:[..] Hard uit de hoek?? Naar wie dan?? Niet naar mij in ieder geval... Triest geval.. Wel grappig, je krijgt wat mede standers en probeert die stok dan ook maar constant te gebruiken om mee te slaan.. Het internet nog even nagezocht over de uitdrukken je belofte nakomen of inlossen??? Je hebt je daar namelijk wel heel erg druk over gemaakt, en dan blijkt het nog niet eens te kloppen ook.... Hey manke!!!! Ik krijg wat medestanders???? Ja raar hè??? Ik vraag nergens om hoor? Toont gewoon hoe ze over jou denken ....... En daarbij ga ik echt geen tiijd steken in dingen opzoeken leipo... Ik ben geen betweter.......dat ben jij hier nl. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 22:34 schreef joduh het volgende:[..] Hey manke!!!! Ik krijg wat medestanders???? Ja raar hè??? Ik vraag nergens om hoor? Toont gewoon hoe ze over jou denken ....... En daarbij ga ik echt geen tiijd steken in dingen opzoeken leipo... Ik ben geen betweter.......dat ben jij hier nl. Je ging er anders toch aardig op door en bent aardig druk met me, als je trouwens zou lezen zou je weten dat ik helemaal niet mank ben maar alleen niet lang stil op 1 plek kan staan door m'n knie, provocatie en belediging mislukt zullen we dus maar zeggen... Maar goed, probeer in plaats van enkel te provoceren eens iets over voetbal te posten, daar gaat het forum per slot van rekening om he.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Lui, kunnen we wat minder elkaar proberen zuur te maken? Er zal vast van alles heel hoog zitten, of misschien is er wel wat anders, maar elk godvergeten topic wordt een provocatie oorlog op niets af. Zo raakt dit forum behoorlijk verneukt. De charme van praten over ons aller Ajax gaat er zo wel vanaf.
Het is internet. Mensen zullen stoer doen, mensen zullen rare dingen zeggen maar het balangrijkst is dat je toch niets aan anonieme stupiditeit / aggresiviteit / stoerdoenerij kan doen. Laat het dan ook gewoon van je afglijden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 maart 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 - 00:03 schreef Eide het volgende:.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 maart 2012 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 - 00:03 schreef Eide het volgende:,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 maart 2012 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
.
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Ben wel heeeeeel nieuwsgierig wat Nenam in eerste instantie heeft gepost ;-)...
En wat betreft Remco... Ik heb geen problemen met hem op dit moment, maar kan me nog niet zo lang geleden herinneren toen hij nog op goede voet stond met een aantal anderen, hij aardig irritant, lullig en betweterig kon reageren op metname "nieuwe" mensen op het forum. Geregeld is de gedachte van eikel om het zachtjes uit te drukken voorbij gekomen en met mij vele anderen zo heb ik kunnen zien, want iedere keer was het raak als er een nieuwkomer was die een andere mening had dan Remco...
Van Joduh ken ik deze nare eigenschap niet, integendeel hij is grappig, hard en onbevooroordeeld in zijn posts geweest. Ook Nenam is weleens hard uit de hoek gekomen of boos maar niet omdat iemand "nieuw"is en overigens kan hij ook ergens op terugkomen op een sympathieke manier en ook dat kan ik van Remco niet zeggen...
Dus dat Remco!!! Maar goed persoonlijk hoef ik geen geruzie met niemand, maar lekker discussieren over voetbal en dus Ajax.
Zo hoop ik dat het allemaal goedkomt maar heb ik nog altijd mijn twijfels want thuis tegen RKC is een ander verhaal dan PSV of Twente uit.... En met zijn eigenwijze gehussel met spelers en opstellingen en het blijven doen met spelers als Blind, Bulykin op de bank, Siem in de spits...etc etc ben ik bang dat we de boot toch gaan missen op het moment dat het er echt op aankomt...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 maart 2012 door Stanley -- |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik weet ook niet wat Nenam heeft gepost. Het gaat mij ook niet specifiek om een persoon. Ik heb de (ijdele?) illusie dat ik met vrijwel iedereen op dit forum redelijk door een deur kan, zelfs met die mensen waar ik wel eens woorden mee heb gehad. Het boeit mij ook geen ene meter wie zich aangesproken voelt.
Ik zou graag willen zien dat we weer over Ajax kunnen praten en/of slap ouwehoeren.
Ik vind het gehussel met spelers wel meevallen. Ik heb sterk het idee dat Frank op basis van tegenstanders bepaalt wie er speelt en ook op basis van tegenstanders bekijkt hij hij zijn selectie ontlasten. Bulykin is een paar keer geblesseerd geweest dus snap ik wat terughoudendheid wel. Ik snap ook wel dat hij Janssen toch minuten wil laten maken.
Achterin niet anders, de opties zijn redelijk schaars nu v.d. Wiel en Biolesen nog altijd in de lappenmand zitten. De "reserves" zijn jong en moeten dus enerzijds minuten maken en anderzijds niet de vernieling in geholpen worden. Ik heb geen idee of dit ook daadwerkelijk de achtergrond is, dit zijn mijn ideeën erbij, anders zou ik ook niet weten waarom bepaalde keuzes worden gemaakt.
Neemt niet weg dat de vaste kern van de ploeg natuurlijk wel in beton gegoten staat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Over iemand gesproken die hier niet of nauwelijks over voetbal praat en alleen maar provoceert, of was dit forum niet voor voetbal?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 - 09:45 schreef Eide het volgende:Ik weet ook niet wat Nenam heeft gepost. Het gaat mij ook niet specifiek om een persoon. Ik heb de (ijdele?) illusie dat ik met vrijwel iedereen op dit forum redelijk door een deur kan, zelfs met die mensen waar ik wel eens woorden mee heb gehad. Het boeit mij ook geen ene meter wie zich aangesproken voelt. Ik zou graag willen zien dat we weer over Ajax kunnen praten en/of slap ouwehoeren. Ik vind het gehussel met spelers wel meevallen. Ik heb sterk het idee dat Frank op basis van tegenstanders bepaalt wie er speelt en ook op basis van tegenstanders bekijkt hij hij zijn selectie ontlasten. Bulykin is een paar keer geblesseerd geweest dus snap ik wat terughoudendheid wel. Ik snap ook wel dat hij Janssen toch minuten wil laten maken. Achterin niet anders, de opties zijn redelijk schaars nu v.d. Wiel en Biolesen nog altijd in de lappenmand zitten. De "reserves" zijn jong en moeten dus enerzijds minuten maken en anderzijds niet de vernieling in geholpen worden. Ik heb geen idee of dit ook daadwerkelijk de achtergrond is, dit zijn mijn ideeën erbij, anders zou ik ook niet weten waarom bepaalde keuzes worden gemaakt. Neemt niet weg dat de vaste kern van de ploeg natuurlijk wel in beton gegoten staat. Helemaal mee eens.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 - 08:45 schreef Stanley het volgende:Ben wel heeeeeel nieuwsgierig wat Nenam in eerste instantie heeft gepost ;-)... En wat betreft Remco... Ik heb geen problemen met hem op dit moment, maar kan me nog niet zo lang geleden herinneren toen hij nog op goede voet stond met een aantal anderen, hij aardig irritant, lullig en betweterig kon reageren op metname "nieuwe" mensen op het forum. Geregeld is de gedachte van eikel om het zachtjes uit te drukken voorbij gekomen en met mij vele anderen zo heb ik kunnen zien, want iedere keer was het raak als er een nieuwkomer was die een andere mening had dan Remco... Van Joduh ken ik deze nare eigenschap niet, integendeel hij is grappig, hard en onbevooroordeeld in zijn posts geweest. Ook Nenam is weleens hard uit de hoek gekomen of boos maar niet omdat iemand "nieuw"is en overigens kan hij ook ergens op terugkomen op een sympathieke manier en ook dat kan ik van Remco niet zeggen... Dus dat Remco!!! Maar goed persoonlijk hoef ik geen geruzie met niemand, maar lekker discussieren over voetbal en dus Ajax. Zo hoop ik dat het allemaal goedkomt maar heb ik nog altijd mijn twijfels want thuis tegen RKC is een ander verhaal dan PSV of Twente uit.... En met zijn eigenwijze gehussel met spelers en opstellingen en het blijven doen met spelers als Blind, Bulykin op de bank, Siem in de spits...etc etc ben ik bang dat we de boot toch gaan missen op het moment dat het er echt op aankomt... Ik zag het fout wat betreft een aantal nieuwe mensen, neemt niet weg dat een eerste serie posts vaak wel bepalend kunnen zijn voor de sfeer die iemand zelf om zich heen creëert, ik ben niet heilig en gedraag me daar zeker niet na, ik sta achter mijn mening en pas die niet snel aan inderdaad, met name doordat er niet veel mensen zijn die met goede argumenten komen om me op een andere gedachte te brengen.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 - 08:45 schreef Stanley het volgende:Ben wel heeeeeel nieuwsgierig wat Nenam in eerste instantie heeft gepost ;-)... En wat betreft Remco... Ik heb geen problemen met hem op dit moment, maar kan me nog niet zo lang geleden herinneren toen hij nog op goede voet stond met een aantal anderen, hij aardig irritant, lullig en betweterig kon reageren op metname "nieuwe" mensen op het forum. Geregeld is de gedachte van eikel om het zachtjes uit te drukken voorbij gekomen en met mij vele anderen zo heb ik kunnen zien, want iedere keer was het raak als er een nieuwkomer was die een andere mening had dan Remco... Van Joduh ken ik deze nare eigenschap niet, integendeel hij is grappig, hard en onbevooroordeeld in zijn posts geweest. Ook Nenam is weleens hard uit de hoek gekomen of boos maar niet omdat iemand "nieuw"is en overigens kan hij ook ergens op terugkomen op een sympathieke manier en ook dat kan ik van Remco niet zeggen... Dus dat Remco!!! Maar goed persoonlijk hoef ik geen geruzie met niemand, maar lekker discussieren over voetbal en dus Ajax. Zo hoop ik dat het allemaal goedkomt maar heb ik nog altijd mijn twijfels want thuis tegen RKC is een ander verhaal dan PSV of Twente uit.... En met zijn eigenwijze gehussel met spelers en opstellingen en het blijven doen met spelers als Blind, Bulykin op de bank, Siem in de spits...etc etc ben ik bang dat we de boot toch gaan missen op het moment dat het er echt op aankomt... Je ziet het helemaal goed gap...... Chapeau! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hoewel het bij Ajax weer rozengeur en maneschijn lijkt te zijn, zijn de prestaties van middenvelder Christian Eriksen niet zoals vanouds. De Deense middenvelder lijkt in een dip te verkeren en is dan ook niet tevreden over zijn eigen prestaties binnen het elftal.
De laatste wedstrijden lijkt het even tegen te zitten voor de jongeling. "De ene keer, met mijn linkervoet, ging de bal net niet in het doel. Ik had een paar keer balverlies. Dat mag gewoon niet gebeuren. In de tweede helft was het ook vermoeidheid, denk ik. Ik heb niet alles kunnen brengen. Dat wil ik de komende wedstrijden weer doen", verklaart Eriksen aan Ajaxlife.
Over ruim twee weken speelt Ajax wellicht de meest belangrijke wedstrijd van het seizoen tegen PSV. "Ik heb nog niemand gesproken over PSV, dat leeft nog niet. We kijken van wedstrijd tot wedstrijd. Nu denken we aan ADO. Daar moeten we ook drie punten pakken."
"De lijn blijft omhoog gaan. Het voetbal in balbezit wordt beter, we leren elkaar nog beter kennen. De laatste weken winnen we en dan ga je toch met een ander gevoel naar huis. Er zijn weken geweest dat het niet zo leuk was om op maandag te moeten trainen, ook met alles wat er intern bij de club gebeurde en de kritiek van buitenaf. Dat lost nu een beetje op, denk ik." |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vind het goed maar ook zeer knap dat een jongen die op alle manieren de hemel in werd geprezen zichzelf op deze manier neerzet. Heel erg zelfbewust... |
|
|
|