BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Frank de Boer... Toptrainer of Blinde vink?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Stanley
 Stanley - dinsdag 20 maart 2012 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 - 15:39 schreef Rogier het volgende:

[..]

Oh god....weer zo een die ons vergelijkt met Barcelona of Ajax 1995. Ten eerste, voor fantastisch positiespel zul je op zijn minst een groot aantal wedstrijden achter elkaar met dezelfde basis moeten spelen, en laat juist dat nu niet mogelijk zijn geweest dit seizoen. Frank laat Ajax voetballen zoals Ajax hoort te voetballen, dmv balbezit doelpunten maken.

We hebben momenteel in de basis geen spelers zoals Barcelona of Ajax 1995...wanneer ziet iemand dit nou eens ? En we zullen dat ook nooit meer krijgen...een Suarez was al een geschenk. Frank is de trainer met beste wissels, en hij laat veel jeugd debuteren en spelers worden gewoon beter onder hem.

Oh god.... weer zo'n sukkel die interessant wil doen!!!!

Ga eerst eens mijn reacties lezen. Dan kom je tot de conclusie dat ik hier juist geen voorstander van ben omdat wij simpelweg hiervoor niet de juiste spelers hebben!

Jouw quote is mijn visie over wat ik versta onder het kapotspelen van een tegenstander. Waar ik het overigens ook niet eens ben dat Ajax doet. Maar dat alles had je kunnen weten als je je eerst even had verdiept voordat je ging roepen: Oh god..... daar heb je er weer zo eentje. Zo eentje!

Frank zal nog vele vele jaren trainer van Ajax zijn....en we moeten daar heel dankbaar voor zijn.
Stanley
 Stanley - dinsdag 20 maart 2012 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 - 15:44 schreef AFCA MARCO het volgende:
Degene die dit topic heeft verzonnen is niet goed bij zijn hoofd!
Bedankt Einstein !
Stanley
 Stanley - dinsdag 20 maart 2012 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 - 18:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zei niet dat het zo is, ik stelde een vraag.

ik kan me ook vinden in wat je zegt, maar aan de andere kant. We winnen wel, dat dede we afgelopen seizoen ook, ondanks dat het niet heel leuk is om naar te kijken, zal er toch iets wel goed gaan, anders blijf je namelijk niet winnen..
Ik had het niet zozeer persoonlijk tegen jou maar als samenvattende reactie op meerdere reacties. En ook ik ben blij dat we ondanks alles blijven meedoen. Maar het gevaar is dat we met zijn allen denken dat het zo goed gaat en dan straks een gigantische veeg uit de pan tegen bijvoorbeeld PSV of Twente krijgen...
Stanley
 Stanley - dinsdag 20 maart 2012 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 - 15:39 schreef Rogier het volgende:

[..]

Oh god....weer zo een die ons vergelijkt met Barcelona of Ajax 1995. Ten eerste, voor fantastisch positiespel zul je op zijn minst een groot aantal wedstrijden achter elkaar met dezelfde basis moeten spelen, en laat juist dat nu niet mogelijk zijn geweest dit seizoen. Frank laat Ajax voetballen zoals Ajax hoort te voetballen, dmv balbezit doelpunten maken.

We hebben momenteel in de basis geen spelers zoals Barcelona of Ajax 1995...wanneer ziet iemand dit nou eens ? En we zullen dat ook nooit meer krijgen...een Suarez was al een geschenk. Frank is de trainer met beste wissels, en hij laat veel jeugd debuteren en spelers worden gewoon beter onder hem.

Frank zal nog vele vele jaren trainer van Ajax zijn....en we moeten daar heel dankbaar voor zijn.
Oh god.... weer zo'n sukkel die interessant wil doen!!!!

Ga eerst eens mijn reacties lezen. Dan kom je tot de conclusie dat ik hier juist geen voorstander van ben omdat wij simpelweg hiervoor niet de juiste spelers hebben!

Jouw quote is mijn visie over wat ik versta onder het kapotspelen van een tegenstander. Waar ik het overigens ook niet eens ben dat Ajax doet. Maar dat alles had je kunnen weten als je je eerst even had verdiept voordat je ging roepen: Oh god..... daar heb je er weer zo eentje. Zo eentje
remco k
 remco k - dinsdag 20 maart 2012 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 - 19:42 schreef Stanley het volgende:

[..]

Ik had het niet zozeer persoonlijk tegen jou maar als samenvattende reactie op meerdere reacties. En ook ik ben blij dat we ondanks alles blijven meedoen. Maar het gevaar is dat we met zijn allen denken dat het zo goed gaat en dan straks een gigantische veeg uit de pan tegen bijvoorbeeld PSV of Twente krijgen...
Dat zou zomaar kunnen gebeuren, zie bijvoorbeeld Utrecht uit. Ik denk dan ook echt dat komend weekend de kampioenswedstrijd wordt gespeeld. En deze wedstrijd kan ook echt extreem beide kanten op gaan..

Maar toch, het kan toch geen toeval zijn dat Ajax zoveel wint??
Stanley
 Stanley - dinsdag 20 maart 2012 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 - 18:30 schreef biba1970 het volgende:

[..]

+100
Dat je het niet met me eens bent mag en maakt dit forum leuk, maar verder moet je je smoel houden. Lekker dapper om anoniem persoonlijk te worden, held!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 20 maart 2012 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 - 19:40 schreef Stanley het volgende:

[..]

Bedankt Einstein !
Heheheehehehehe....boks ouwe
Stanley
 Stanley - dinsdag 20 maart 2012 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 - 19:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zou zomaar kunnen gebeuren, zie bijvoorbeeld Utrecht uit. Ik denk dan ook echt dat komend weekend de kampioenswedstrijd wordt gespeeld. En deze wedstrijd kan ook echt extreem beide kanten op gaan..

Maar toch, het kan toch geen toeval zijn dat Ajax zoveel wint??
Het blijft allemaal speculeren en meer kan niemand op dit forum doen. Zoveel mensen zoveel meningen. Ook is dit forum een mooi medium om onze emotionele gedachten als supporter kwijt te kunnen.

Zoals ik al heb gemeld is dit topic een weergave van mijn emotie op een eerder moment. Volgens mij deelden heel veel forumleden op dat moment mijn emotie gezien de reacties. Maar hoe opportunistisch kunnen wij mensen /supporter zijn. Het spel verbeterd niet eens zo zeer, maar er wordt o.a. tegen 10 man van ADO gewonnen, terwijl op aan het einde van de eerste helft net zo goed met 2 - 0 tegen die 10 man achter hadden kunnen staan, maar goed dat is gelukkig niet gebeurd en hebben wij ze zogenaamd kapot gespeeld.... Een paar gelukkige overwinningen verder en het hopeloos falen van concurrenten en plotseling is Frank de Boer weer heilig en ben je als starter van dit topic niet goed bij je hoofd.... Lekker dapper om anoniem vanachter je toetsenbordje iemand te beledigen...

Zoals ik al eerder zei, we zullen het zondag zien. Ik hoop dat ik het allemaal verkeerd zie en dat we PSV een pakslaag geven en uiteindelijk nog kampioen mogen worden. Alleen heb ik er een hard hoofd in. En verder heb ik heel veel controleerbare feiten ter onderbouwing aangereikt waar geen speld tussen te krijgen is!

Lekker Blind opstellen zondag tegen Lens... Ik zie het nog gebeuren ook...
Stanley
 Stanley - dinsdag 20 maart 2012 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 - 19:46 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Heheheehehehehe....boks ouwe
;-) Boks
remco k
 remco k - dinsdag 20 maart 2012 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 - 19:54 schreef Stanley het volgende:

[..]

Het blijft allemaal speculeren en meer kan niemand op dit forum doen. Zoveel mensen zoveel meningen. Ook is dit forum een mooi medium om onze emotionele gedachten als supporter kwijt te kunnen.

Zoals ik al heb gemeld is dit topic een weergave van mijn emotie op een eerder moment. Volgens mij deelden heel veel forumleden op dat moment mijn emotie gezien de reacties. Maar hoe opportunistisch kunnen wij mensen /supporter zijn. Het spel verbeterd niet eens zo zeer, maar er wordt o.a. tegen 10 man van ADO gewonnen, terwijl op aan het einde van de eerste helft net zo goed met 2 - 0 tegen die 10 man achter hadden kunnen staan, maar goed dat is gelukkig niet gebeurd en hebben wij ze zogenaamd kapot gespeeld.... Een paar gelukkige overwinningen verder en het hopeloos falen van concurrenten en plotseling is Frank de Boer weer heilig en ben je als starter van dit topic niet goed bij je hoofd.... Lekker dapper om anoniem vanachter je toetsenbordje iemand te beledigen...

Zoals ik al eerder zei, we zullen het zondag zien. Ik hoop dat ik het allemaal verkeerd zie en dat we PSV een pakslaag geven en uiteindelijk nog kampioen mogen worden. Alleen heb ik er een hard hoofd in. En verder heb ik heel veel controleerbare feiten ter onderbouwing aangereikt waar geen speld tussen te krijgen is!

Lekker Blind opstellen zondag tegen Lens... Ik zie het nog gebeuren ook...
Wat je zegt klopt zeker. Maar stel nu dat je wederom met slecht voetbal PSV verslaat en Kampioen wordt, dat kan toch geen toeval zijn??

Er zijn weinig tegenstanders die echt goed zijn tegen Ajax, wijn zijn op 1 manier te verslaan en dat is door belachelijk veel druk vooruit te geven zoals Feyenoord in de Arena deed en zoals Utrecht speelt.
Toch is het dus ook echt zo dat men vaak niet goed speelt tegen Ajax, is dat dan misschien de kracht van Ajax??
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 20 maart 2012 - 21:08   quote  deeplink  
Wij zijn thuis bijna onverslaanbaar...in uitwedstrijden zijn we een stuk makkelijker te verslaan...kijk Groningen uit...daarom ben ik zo bang voor de wedstrijd Heerenveen-Ajax.....Twente uit ben ik ineens niet meer zo bang omdat Twente in tegenstelling tot Heerenveen niet graag het spel maakt....Vitesse uit moet te doen zijn in de laatste wedstrijd...Vitesse strijdt dan nergens meer voor...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 20 maart 2012 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 - 18:30 schreef biba1970 het volgende:

[..]

+100
Verbaasd me van jou dat je zo reageerd......dit topic loopt al een tijdje.....en Stan my man heeft het geopend,maar heeft het allang bij gesteld....gezien jou nickname vermoed ik dat je 32 bent.....dus je kan relativeren en dus weet je dat Stan het goed bedoeld

Stan my man....Boks ouwe
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 20 maart 2012 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 - 22:41 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Verbaasd me van jou dat je zo reageerd......dit topic loopt al een tijdje.....en Stan my man heeft het geopend,maar heeft het allang bij gesteld....gezien jou nickname vermoed ik dat je 32 bent.....dus je kan relativeren en dus weet je dat Stan het goed bedoeld

Stan my man....Boks ouwe
Als je aan zijn 1970 refereert is hij zelfs 10 jaar ouder dan 32! ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 20 maart 2012 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 - 22:44 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Als je aan zijn 1970 refereert is hij zelfs 10 jaar ouder dan 32! ;-)
Hehehe sorry....dan nog
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 20 maart 2012 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 - 22:44 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hehehe sorry....dan nog
Whahahahaha maakt niet uit gap, verder heb je gelijk! ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 20 maart 2012 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 - 22:45 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Whahahahaha maakt niet uit gap, verder heb je gelijk! ;-)
Poten af van Stan my man......je kent me ippie......
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 20 maart 2012 - 22:47   quote  deeplink  
Trouwens geld ook voor Sjakie
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 20 maart 2012 - 22:55   quote  deeplink  
hehehehehehehe...even de leegte opvullen,heb tekst weggehaald

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 maart 2012 door Nenam_tiL --
Stanley
 Stanley - dinsdag 20 maart 2012 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 - 22:46 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Poten af van Stan my man......je kent me ippie......
thanks Nenam, is wederzijds man!
Stanley
 Stanley - dinsdag 20 maart 2012 - 23:21   quote  deeplink  
weltrusten.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 20 maart 2012 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 - 23:21 schreef Stanley het volgende:
weltrusten.
slaap lekker

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 maart 2012 door Nenam_tiL --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 21 maart 2012 - 00:35   quote  deeplink  
Van the man.......en Stan my man

Boks gappie
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 21 maart 2012 - 00:39   quote  deeplink  
Hahahahahaha voor Joduh.....mijn gappie
Alweer Van the man

Dikke kus pik

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 maart 2012 door Nenam_tiL --
denii
 denii - woensdag 21 maart 2012 - 00:53   quote  deeplink  
FRANKIEJ BOER ONZE MOPPERKONT ALS JE IN MANCHESTER WINT EN NIET BLIJ BENT HMM RAAAR! PLUS AL DIE BLESSURES WTF! LIJKT WEL EEN KLEUTERKLAS
denii
 denii - woensdag 21 maart 2012 - 00:56   quote  deeplink  
WORDT TIJD DAT AL DIE GROTE CLUBS OPROTTE UIT AMSTERDAM EN ONZE JEUGDSPELERS WEGKAPEN JE MOET DIE GROTE TALENTE BESCHERMEN MET PIJL EN BOOG !! fISCHER NO1 AJAX BABYCHAMPIONS LEUGEA NUMBERO UNOOOOO!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 21 maart 2012 - 00:58   quote  deeplink  
Flikker op homo....laat ons met rust
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 21 maart 2012 - 01:03   quote  deeplink  
Kijk jij luistert tenminste....daar hou ik wel van
ajacied
 ajacied - woensdag 21 maart 2012 - 12:51   quote  deeplink  
Dit is Zon onzin topic!!! Frankie doet gewoon weer mee om t kampioenschap ! kijk hoeveel gebleseerde we hebben !! Mensen die geen vertrouwen hadden en hebben in FRANKIE moeten zich schamen !! Een betere trainer kennen wij ons niet wensen. btw ajax moet echt als de donder een paar spelers van de a1 vastleggen niet alleen fischer! we lopen allemaal te klagen maar de jeugd doet het helemaal zo slecht niet en onze 1ste elftal ook niet.
Stanley
 Stanley - woensdag 21 maart 2012 - 13:36   quote  deeplink  
hahaha je hebt gelijk. Het is een onzin topiic en Frankie doet het uitstekend. Ondanks alles stevenen we op een nieuw kampioenschap af. Maar wat kan er allemaal bedoeld worden met ondanks alles?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 maart 2012 door Stanley --
Stanley
 Stanley - woensdag 21 maart 2012 - 13:39   quote  deeplink  
Blessures? Waar komen al die blessures vandaan dan?
Stanley
 Stanley - woensdag 21 maart 2012 - 13:46   quote  deeplink  
maar ik stel voor om een slotje op dit topic te doen want alles wat gezegd moest worden is gezegd en door telkens terug te komen lijkt het of ik anti de Boer ben en dat is niet het geval. Toch spreken alle feiten voor zich en ik hoop dat ik zondag keihard mijn ongelijk krijg...
ajacied
 ajacied - woensdag 21 maart 2012 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 maart 2012 - 13:46 schreef Stanley het volgende:
maar ik stel voor om een slotje op dit topic te doen want alles wat gezegd moest worden is gezegd en door telkens terug te komen lijkt het of ik anti de Boer ben en dat is niet het geval. Toch spreken alle feiten voor zich en ik hoop dat ik zondag keihard mijn ongelijk krijg...
kan me ook niet voorstellen dat een ajaxcied tegen de boer is ! zondag krijg je je ongelijk , en met zon topic titel is het vrij logish dat het lijkt of je anti de boer bent
ajacied
 ajacied - woensdag 21 maart 2012 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 maart 2012 - 13:39 schreef Stanley het volgende:
Blessures? Waar komen al die blessures vandaan dan?
zou het niet weten dammm :D
Stanley
 Stanley - woensdag 21 maart 2012 - 15:05   quote  deeplink  
Het topic is alweer enigzins verouderd en bij het aanmaken stonden we er helemaal niet goed voor en ergerde ik me groen en geel aan de opstelling, houding van spelers en wissels. De blessure golf daargelaten. Maar goed ondanks dat we nog altijd niet goed spelen doen we weer mee en dan zijn er een hele hoop die de feiten negeren. Maar als blijkt dat we zo toch kampioen worden is het ook goed en kijk ik reikhalsend uit naar het komende seizoen en hoop dat we dan op sommige posities versterkingen krijgen...

Slotje Boudewijn?
afcadavid
 afcadavid - woensdag 21 maart 2012 - 18:41   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=ZhOqi8kuvnc
baco74
 baco74 - woensdag 21 maart 2012 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Ga je dit in ieder topic plaatsen?
Kan je beter in Het algemene muziektopic voor de Ajaxsupporter plaatsen.
Komt Hasjkophs topic ook weer eens bovenin de lijst te staan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 maart 2012 door baco74 --
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 21 maart 2012 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 maart 2012 - 19:08 schreef baco74 het volgende:

[..]

Ga je dit in ieder topic plaatsen?
Kan je beter in Het algemene muziektopic voor de Ajaxsupporter plaatsen.
Komt Hasjkophs topic ook weer eens bovenin de lijst te staan.
Yay ;-)
baco74
 baco74 - woensdag 21 maart 2012 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 maart 2012 - 20:08 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Yay ;-)
Ik vind het nix, maar ja: het is muziek.
Trouwens jouw topic verdiend weer een beetje te klimmen,
ik zal van de week ook ff wat posten daar.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 21 maart 2012 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 maart 2012 - 20:16 schreef baco74 het volgende:

[..]

Ik vind het nix, maar ja: het is muziek.
Trouwens jouw topic verdiend weer een beetje te klimmen,
ik zal van de week ook ff wat posten daar.
Haha, ach dat is de muziek van nu.
Als het een lekker melodietje heeft, vind ik het best, maar anders is het troep.
Nog erger is de pop van tegenwoordig. In de 'Top 40' zitten er 2 nummers ofzo die goed zijn, de rest is echt troep. En de 'lyrics' worden ook steeds meningloos en bedroevend slecht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 maart 2012 door Hasjkoph --
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 21 maart 2012 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 - 18:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zei niet dat het zo is, ik stelde een vraag.

ik kan me ook vinden in wat je zegt, maar aan de andere kant. We winnen wel, dat dede we afgelopen seizoen ook, ondanks dat het niet heel leuk is om naar te kijken, zal er toch iets wel goed gaan, anders blijf je namelijk niet winnen..
Er is gewoon meer focus en meer concentrtatie en een beetje meer geluk. Kijk maar een terug naar die wedstrijden, het had zo de andere kant op kunnen vallen. De boer heeft het geluk weer aan zijn zij en dat is maar goed ook, daarbij moeten we niet vergeten dat Ajax veel vaste basisspelers kwijt is en dat was in het begin een probleem, maar inmiddels spelen Koppers en van Rijn geweldig en wint Ajax gewoon zijn wedstrijden weer. Ik denk dat Ajax het gaat redden, spelers groeien en het gaat de goede kant op, daarbij komen andere spelers terug
Stanley
 Stanley - maandag 26 maart 2012 - 04:33   quote  deeplink  
Frank Kazan toverde weer eens een opstelling tevoorschijn... Eerste helft weer hetzelfde liedje veel balbezit combineren zonder dreiging... En toen een zondagschot van Aisatti een penalty en... Frank heeft weer gelijk... Of toch niet? Ieder geval heb ik genoten van een ongelovelijke sfeer en wedstrijdinstelling....
Ajax 2 - PSV 1 2 - 0 !!!!
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 26 maart 2012 - 07:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 04:33 schreef Stanley het volgende:
Frank Kazan toverde weer eens een opstelling tevoorschijn... Eerste helft weer hetzelfde liedje veel balbezit combineren zonder dreiging... En toen een zondagschot van Aisatti een penalty en... Frank heeft weer gelijk... Of toch niet? Ieder geval heb ik genoten van een ongelovelijke sfeer en wedstrijdinstelling....
Ajax 2 - PSV 1 2 - 0 !!!!
De winnende trainer heeft altijd gelijk. ;)
kuipje
 kuipje - maandag 26 maart 2012 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 maart 2012 - 00:56 schreef denii het volgende:
WORDT TIJD DAT AL DIE GROTE CLUBS OPROTTE UIT AMSTERDAM EN ONZE JEUGDSPELERS WEGKAPEN JE MOET DIE GROTE TALENTE BESCHERMEN MET PIJL EN BOOG !! fISCHER NO1 AJAX BABYCHAMPIONS LEUGEA NUMBERO UNOOOOO!!!
numbero segunde bedoel je :P
kuipje
 kuipje - maandag 26 maart 2012 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
is dit muziek?
Stanley
 Stanley - zondag 29 april 2012 - 17:11   quote  deeplink  
Frank bewijst zijn gelijk. Ik weet niet of ik het fout zag, maar in ieder geval had ik geen geloof in dat wat Frank zag...

Maar 2 uit 2 is 100% en welke trainer kan dat nazeggen???
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 29 april 2012 - 17:14   quote  deeplink  
Volgend jaar zullen weer veel mensen uitkijken naar zijn ontslag want we zullen wel weer dik achterstaan bij de winterstop.
remco k
 remco k - zondag 29 april 2012 - 17:15   quote  deeplink  
Leuke aanpassing Stanley..
hippy
 hippy - zondag 29 april 2012 - 17:29   quote  deeplink  
Slecht presteren voor winterstop..na winterstop punten pakken...dat is de hand van de trainer...
Frankie is toppie
Booya4afca(2)
 Booya4afca(2) - zondag 29 april 2012 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 17:11 schreef Stanley het volgende:
Frank bewijst zijn gelijk. Ik weet niet of ik het fout zag, maar in ieder geval had ik geen geloof in dat wat Frank zag...

Maar 2 uit 2 is 100% en welke trainer kan dat nazeggen???
Het is je vergeven!!

Nee, zonder gekheid. Chapeau voor de Boer en zijn mannen!
Loetje
 Loetje - zondag 29 april 2012 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 14:12 schreef Stanley het volgende:
Frank ik heb je vervloekt en snap nog altijd sommige beslissingen niet. Maar jij bent de kampioen der kampioenen.

Met Ajax 2 alle concurrenten voorblijven voor de tweede keer op rij is meer dan geluk alleen. Je zal moeten onthullen dat je een gouden pik hebt, want dat kan niet anders.

Daley bijvoorbeeld is sympatiek maar kan toch niet als linksback... ;-)

Toch heb jij vertrouwen gehouden en het puzzeltje is gaan vallen zoals jij blijkbaar voorzag. Gefeliciteerd en ik geef graag mijn ongelijk toe.

AJAX KAMPIOEN 2011 / 2012
juist stanley.
frankie held!

sowiezo heeft hij ook in veel dingen gelijk gekregen waar iedereen van dacht dat het niets werdt

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5975
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Frank de Boer... Toptrainer of Blinde vink?

0.0217239