BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Frank de Boer... Toptrainer of Blinde vink?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 02 mei 2012 - 17:27   quote  deeplink  
Hahaha, Gelukkig kan je dit blijven aanpassen, volgend jaar in de winterstop staat er misschien wel weer.... "Frankie inpakken en wegwezen deel 3" ;-)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 02 mei 2012 - 18:23   quote  deeplink  
En ik moet schijten! ;-)
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - woensdag 02 mei 2012 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 18:23 schreef amsterdammer113 het volgende:
En ik moet schijten! ;-)
whahahahhahahahaha, hou op man! ;-)
hippy
 hippy - woensdag 02 mei 2012 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
En ik moet schijten! ;-)
Ga dan...wijf...;))
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 03 mei 2012 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 21:04 schreef hippy het volgende:

[..]

Ga dan...wijf...;))
Hahahahahahahahahaha komt goed man!! ;-)
Gewoon iemand
 Gewoon iemand - zondag 13 mei 2012 - 17:27   quote  deeplink  
Dat vind ik stoer en eerlijk van je Stanley, kan niet anders zeggen.
Loetje
 Loetje - zondag 13 mei 2012 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
En ik moet schijten! ;-)
whahahahahaha!
Gewoon iemand
 Gewoon iemand - zondag 13 mei 2012 - 17:38   quote  deeplink  
Vind je dat nou echt zo grappig?
Loetje
 Loetje - zondag 13 mei 2012 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 17:38 schreef Gewoon iemand het volgende:
Vind je dat nou echt zo grappig?
problemen mee dat ik lach om 113?
joduh
 joduh - zondag 13 mei 2012 - 19:14   quote  deeplink  
yep ik heb ook hard getwijfeld aan frankie man........en nog steeds denk ik dat het heel veel gfeluk is maar goed man.....winnaar heeft altijd gelijk!!!!!! hulde aan frank! sjappoo aan stanley!!!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 13 mei 2012 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 19:14 schreef joduh het volgende:
yep ik heb ook hard getwijfeld aan frankie man........en nog steeds denk ik dat het heel veel gfeluk is maar goed man.....winnaar heeft altijd gelijk!!!!!! hulde aan frank! sjappoo aan stanley!!!!!
Ik ook gap...het was heel veel gfeluk....ze moeten aan Frank eigenlijk een meters hoge gouden pik uitreiken...hoop dat zijn prijzenkast groot genoeg is want als hij zo doorgaat zie ik nog meer gouden fallussen komen......
Stanley
 Stanley - zondag 13 mei 2012 - 21:55   quote  deeplink  
hahahahahaha gasten, ik hou van jullie. Lig af en toe in een deuk van het lachen om jullie reacties ;-)

Wat dachten jullie van een grote gouden pik als standbeeld voor de arena, met als tekst: Frank Kazan de kampioenen man!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 13 mei 2012 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 21:55 schreef Stanley het volgende:
hahahahahaha gasten, ik hou van jullie. Lig af en toe in een deuk van het lachen om jullie reacties ;-)

Wat dachten jullie van een grote gouden pik als standbeeld voor de arena, met als tekst: Frank Kazan de kampioenen man!!!
Whahahahahaha moet kunnen.... Frank kazan...is een beter naam als Frank de Boer...die hoort meer bij die boeren....Ja hij heet gewoon voortaan FRANK KAZAN de gouden pikke man....hahahahaha...
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 04 juli 2012 - 12:34   quote  deeplink  
Pep Guardiola is tijdens de verkiezing van de IFFHS, de internationale vereniging voor voetbalhistorie en -statistiek uitgeroepen tot de beste trainer ter wereld. Hij troeft José Mourinho nipt af. De ranglijst is gebaseerd op de geboekte resultaten en gewonnen prijzen in de afgelopen vijf jaar.

De ranglijst telt één Nederlandse naam. Ajax-trainer Frank de Boer is terug te vinden op plek negen. Hij houdt de Duitse bondscoach Joachim Löw onder zich. De Spaanse bondscoach Vicente del Bosque is de nummer drie, Alex Ferguson (Manchester United) is terug te vinden op een vierde plek.

Voor Arsenal-manager Arsène Wenger had de IFFHS een speciale onderscheiding. De Fransman werd door de vereniging uitgeroepen tot beste trainer van het decennium (2001-2010).

De ranglijst:
1. Pep Guardiola (oud-FC Barcelona)
2. José Mourinho (Real Madrid)
3. Vicente del Bosque (Spanje)
4. Sir Alex Ferguson (Manchester United)
5. Oscar Tabarez (Uruguay)
6. Jürgen Klopp (Borussia Dortmund)
7. Roberto Mancini (Manchester City)
8. Diego Simeone (Atlético Madrid)
9. Frank de Boer (Ajax)
10. Joachim Löw (Duitsland)

goed om te zien dat Frank nu al opvalt in dit soort dingen.
volgend jaar de trippel en dan staat hij voor mij op #1!
Stanley
 Stanley - woensdag 04 juli 2012 - 14:46   quote  deeplink  
Ze zeggen dat een trainer net zo goed is als zijn materiaal is...

Adriaanse heeft ooit met exact dezelfde selectie als zijn voorganger Europees voetbal gehaald terwijl zijn voorganger Henk van Stee met hakken over de sloot degradatie wist te ontlopen.

De waarheid zal ergens in het midden liggen.

Maar Frank zal aan de bak moeten....

De volgende opstelling zou volgens Frank de volgende ronde in de CL moeten veiligstelen en ook het derde kampioenschap op rij...

_____________________Sigthorsson____________________(stand in ?)

Boerrigter__________________________________Narsingh (stand in: Sulemani en Elia???)

____________Janssen_________________Eriksen_________ (stand in: (Schöne en Serero)

_______________________Anita________________________ ( stand in: Enoh)

Boilesen__________________________________van Rhijn ( stand in:Koppers en Ligeon)

________________Blind & Aldewereld_________________ ( stand in:Denswill en Veltman)

__________________Cilessen_________________________ ( Stand in: Vermeer)

Verdere invallers:

Castellion / Bulykin?

Sulemani / Özbiliz / Ebecilio

Klaassen / Siem / ???

Dijks
???

Kortom jeugdige aanwas is volop aanwezig en is goed veilig gesteld door het nieuwe management. Klasse gedaan, eerlijk is eerlijk.

Maar nu nog het heden... Kom op Ajax!!!! We need to spent some money on improvement!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 juli 2012 door Stanley --
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 04 juli 2012 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2012 - 14:46 schreef Stanley het volgende:

Adriaanse heeft ooit met exact dezelfde selectie als zijn voorganger Europees voetbal gehaald terwijl zijn voorganger Henk van Stee met hakken over de sloot degradatie wist te ontlopen.

De volgende opstelling zou volgens Frank de volgende ronde in de CL moeten veiligstelen en ook het derde kampioenschap op rij...

Boerrigter__________________________________Narsingh (stand in: Sulemani en Elia???)

____________Janssen_________________Eriksen_________ (stand in: (Schöne en Serero)

Boilesen__________________________________van Rhijn ( stand in:Koppers en Ligeon)

________________Blind & Aldewereld_________________ ( stand in:Denswill en Veltman)

Verdere invallers:

Castellion / Bulykin?

Klaassen / Siem / ???

Dijks
???

Kortom jeugdige aanwas is volop aanwezig en is goed veilig gesteld door het nieuwe management. Klasse gedaan, eerlijk is eerlijk.

Maar nu nog het heden... Kom op Ajax!!!! We need to spent some money on improvement!
siem staat boven Serero en Schone en Siem op dit moment ook achter Sigi.
mennobakker
 mennobakker - maandag 23 juli 2012 - 10:21   quote  deeplink  
Volgens mij zijn jullie blind, eigenwijs en ongeschikt... Hij moet roeien met de riemen die hij heeft, niet heeft kan oko gezegd worden op dit moment. De selectie van ajax is op dit moment in de breedte niet goed genoeg, daar kan Frank de Boer niets aan doen,maar het feit is wel dat ajax niet voldoende liquide middelen heeft om fatsoenlijke spelers te kopen, plus dat ajax wel met erg veel geblesseerde kampt. Ik zeg: geef de titel op ga voor europees voetbal en kijk nu al welke spelers je wil halen komend seizoen en investeer goed.
Eide
 Eide - maandag 23 juli 2012 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2012 - 10:21 schreef mennobakker het volgende:
Ik zeg: geef de titel op
Dat is een instelling die NOOIT maar dan ook NOOIT bij Ajax mag heersen. Een gebrek aan ambitie is de doodslag voor je dadendrang.
Jan1970
 Jan1970 - dinsdag 24 juli 2012 - 07:59   quote  deeplink  
quote:
....

Respect voor de ingeslagen weg!! Een elftal bij elkaar kopen en dan proberen er een team van te bouwen is voor andere clubs. De toekomst ziet er met deze jeugdige lichtng hoopgevend uit.
Ik zou dit seizoen willen bestempelen als een "overgangsseizoen", maar daarmee zou ik suggereren dat Ajax niet voor de titel hoeft te gaan.
Niets is minder waar!! Dit team is titelkandidaat!! (hopelijk gooien blessures geen roet in het eten)
nora
 nora - dinsdag 24 juli 2012 - 11:55   quote  deeplink  
Yes beslist zijn en blijven wij titel kandidaat,maar PSV heeft wel een behoorlijke selectie bij elkaar gekocht dus het zal wel weer een moeilijk seizoen worden maar goed ik zie Ajax en PSV als de titel kandidaten met dit verschil dat Ajax het hoofdzakelijk doet met jeugd en PSV bijna een heel gekocht elftal,Ajax een gezonde club is en PSV grote finaciele problemen gaat krijgen dus doen wij het prima.
P.S En wij hebben een betere trainer als dat kleine grobbekuiken.
Stanley
 Stanley - maandag 30 juli 2012 - 08:46   quote  deeplink  
Ik ben en blijf kritisch op Ajax en Frank de Boer.

Ja we zijn de afgelopen twee jaar kampioen geworden maar geluk en toeval speelden hier een veel grotere rol dan kwaliteit...

En voor komend seizoen dreigt er in mijn ogen een doemscenario...

Ja we hebben een aardige eerste keus. Maar deze zijn op fysiek vlak geen zekerheden en daarachter zit soms talent dat er nog niet klaar voor is of het geloof van FdB krijgt terwijl de rest van de wereld ernstig twijfelt aan diens kwaliteit en dan heb ik het over de sympathieke Daley Blind...

Flikt FdB het again of is zijn geluk op en heeft het bestuur gefaald in het samenstellen van een evenwichtige selectie???
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 30 juli 2012 - 11:53   quote  deeplink  
quote:

Verdere invallers:

Castellion / Bulykin?

Klaassen / Siem / ???

Dijks
???

Geld wat we niet hebben kunnen we ook niet uitgeven.

Dus moeten we het met de jeugd doen.
nora
 nora - maandag 30 juli 2012 - 12:30   quote  deeplink  
Ja het is nog geen 31 augustus er kan nog wat komen !!heb vertrouwen in Frankie
Stanley
 Stanley - maandag 30 juli 2012 - 16:06   quote  deeplink  
Hoezo geld dat we niet hebben. We hadden technisch zware jaren maar desondanks genoeg op de bank staan in eigen vermogen. Uitspraak van het bestuur destijds. Inmiddels zijn we twee kampioenschappen en CL deelnames verder en hebben we geld zat. We zijn niet alleen de beste maar ook veruit de rijkste.

Neemt niet weg dat we dit verstandiger dan in het verleden moeten besteden...

Maar we moeten ook niet de andere kant op doorslaan...
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 30 juli 2012 - 16:14   quote  deeplink  
Gierige gasten daar in Amsterdam. Altijd dubbeltje 1ste rang willen zitten en zelf constant Las Vegas prijzen vragen.
Zoals ik al eerder heb aangegeven: Mocht er geen ERVAREN CV komen dan verpats ik mijn seizoenskaart.]
Allemaal duur zat maar wat zal ajax dat boeien wat de fans vinden.
Die moeten lekker betalen en hun bek houden.
Stanley
 Stanley - dinsdag 31 juli 2012 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 16:14 schreef AFCA MARCO het volgende:
Gierige gasten daar in Amsterdam. Altijd dubbeltje 1ste rang willen zitten en zelf constant Las Vegas prijzen vragen.
Zoals ik al eerder heb aangegeven: Mocht er geen ERVAREN CV komen dan verpats ik mijn seizoenskaart.]
Dat is het eigenlijk altijd al geweest. En niet te vergeten arrogant en laks :-) Hahaha maarja ik ben blijf van en voor Ajax!

Op de een of andere manier wil het transferbeleid maar niet lukken bij Ajax... En heel soms leidt dit tot paniekaankopen die niets dan frustratie en teleurstelling opleveren.

Gedane zaken nemen geen keer, maar het feit dat Narsingh niet bij ons speelt maar in Eindhoven.... is hier een goed voorbeeld van. Als ik het goed gevolgd heb heeft Ajax een bod neergelegd dat hen inziens marktconform is... Ergens eind Mei... een EK en vele perikelen verder heeft Ajax overtuigd van zichzelf niets meer laten horen en de grote concurrent alle gelegenheid geboden om met zuiderlijke (schijnheilige) charme Narsingh helemaal in te pakken. En dat werkt want luidt het gezegde niet dat je meer vliegen met stroop vangt dan met azijn!!!

Onze basis is extreem mager!!! Ik heb het al vele malen eerder gezegd. Sigthorsson komt niet over als een soepele topsporter en is alweer geblesseerd. Boerrigter ontwikkelt zich geweldig maar kan ook maar geen fysieke continuiteit brengen. En dan dikke luie Sulemani...Pfff.

Achterin is ons Boegbeeld vertrokken. De kartrekker om zo maar te zeggen én we hebben dit al een heel seizoen zien aankomen.... En nu??? Waar halen we een opvolger vandaan die top Eredivisie- en CL waardig is en niet meer dan een grijpstuiver kost????

Sorry ik ben blij dat het vorige bestuur en andere klojo's zijn opgerot en heb geloof in de kwaliteiten van de nieuwe mensen. Maar ik vrees dat ze een valse start aan het maken zijn en doorslaan in het afgeven van een signaal dat zij het anders en beter gaan aanpakken!!!

Er moet een middenweg komen en blijven. (Missen jullie de middenweg ook zo als ik ;-)) Hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 juli 2012 door Stanley --
Stanley
 Stanley - dinsdag 31 juli 2012 - 11:49   quote  deeplink  
Frank, je moet nu keihard aan de bel trekken, want het zijn jouw kloten op de bok!!!
Stanley
 Stanley - dinsdag 31 juli 2012 - 11:59   quote  deeplink  
En als coach zou ik helemaal klaar zijn met Ebecilio! Alweer te zwaar... Blijkbaar beschikt hij toch niet over de discipline die bij topsport hoort. En de kans om door te breken bij Ajax is voor hem dus ook niet zo heel belangrijk. Ik zeg afvoeren die hap en Wildschut halen bijvoorbeeld.
Booya4Afca
 Booya4Afca - dinsdag 31 juli 2012 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 16:14 schreef AFCA MARCO het volgende:
Is het nu zo moeilijk te begrijpen dat er simpelweg geen geld is om aankopen te doen?
Al het geld wat we van de transfer van Veronghen hebben overgehouden is gebruikt om een gat (wat er nog steeds is) in de begroting te dichten. We mogen dan geen schulden hebben, maar we hebben nog steeds grote transfers plus inkomsten CL nodig om zwarte cijfers te schrijven.

En daar willen we nu net vanaf. We moeten ervoor zorgen dat we het geld wat we uit de CL weten te trekken, kunnen herinvesteren in hetzij spelers of in de Toekomst. Alleen dan kunnen wij stappen maken...
nora
 nora - dinsdag 31 juli 2012 - 15:22   quote  deeplink  
Ja wat zal ik zeggen een heleboel klopt wat je zegt Stanley,maar ik denk toch dat Ajax een hele dure huishouding heeft en uiteraard gaat daar ook een groot deel van het binnengekomen geld in zitten,maar goed ik vind nog steeds Cranquist ik weet niet of ik zijn naam goed schrijf ,ex Groninger bij Ajax moet komen of Moisander twee ervaren verdedigers die bij mij op het lijst je zouden staan,alleen ben ik bang dat Frank een lijstje heeft ingeleverd en de rest door het bestuur wordt gedaan dus als het mislukt kan Frank daar weinig aan doen.Ik hoop nog op een goede reservespits (Leuk forum van Nora) en die ervaren verdediger en als dat allemaal mocht lukken dan heb ik weer alle vertrouwen in onze toptrainer en wordt onze tribuneklant ook weer gelukkig.
Stanley
 Stanley - zondag 12 augustus 2012 - 22:31   quote  deeplink  
Op veler verzoek heb ik de titel aangepast, maar zo langzamerhand begin ik de Boer zwaar irritant te vinden met zijn eigenwijze handhaven van Daley Blind! Schandalig bijna en wat een minachting van andere spelers!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 12 augustus 2012 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2012 - 22:31 schreef Stanley het volgende:
Op veler verzoek heb ik de titel aangepast, maar zo langzamerhand begin ik de Boer zwaar irritant te vinden met zijn eigenwijze handhaven van Daley Blind! Schandalig bijna en wat een minachting van andere spelers!!!
Stan my man......maak je niet zo druk ouwe
Stanley
 Stanley - zondag 12 augustus 2012 - 23:08   quote  deeplink  
Ok Nenam :-)... gvd!

Wat een gekut, want ik zie Frank echt heel graag als onze coach. Maar hij is stekeblind als het op Daley aankomt...
Stanley
 Stanley - maandag 13 augustus 2012 - 12:47   quote  deeplink  
In positieve zin heb ik de titel destijds aangepast en mede ook omdat enkele door mij gerespecteerde forum leden mij dit hadden gevraagd.

Maar ik blijf toch een dubbel gevoel houden bij onze Frank.

Enerzijds lijkt hij de juiste trainer voor Ajax te zijn, anderzijds heb ik wel het gevoel dat er iets niet helemaal klopt.

Ja, er is goed positiespel onder hem. MAAR goede resultaten zijn vaak ingegeven door geluk en niet door dreiging voortkomende uit dat goede positiespel. Vorig seizoen enkele zondagschoten van Aisatti en Siem en gisteren weer van der Wiel... Verder een hoop gebrei zonder echte dreiging.

Bulykin kan zich niet verdedigen maar zou een instellingsprobleem hebben gehad!!!! Natuurlijk. Ik geloof er geen bal van. Frank wil prima ballerina's zoals Eriksen in het veld zien. Zelfs de spelers gaven aan fijner te voetballen met Bully in de spits.

Totaal ajax onwaardig om 15 minuten voor tijd geen fatsoenlijke spits in te kunnen brengen maar een iele (talentvolle, dat wel) A junior en middenvelder als spits.

Het eigenwijs vasthouden aan Daley Blind!!! Toegegeven hij kan leuk meeballen in de aanval, maar in de omschakeling is een slak nog sneller terug in de verdedigende linies om zijn werk te doen als verdediger, wat en waar hij in beginsel voor staat opgesteld.

Sana: lijkt een topaankoop, in ieder geval een Ajax speler.
Sigthorsson: Dubieus kwa fysiek. Heeft minimaal de concurrentie nodig van een gelijkwaardige spits!

Lukoki: Weet maar niet het juiste moment te herkennen voor samenspel of een individuele aktie en laat staan voor een succesvolle individuele actie...

Middenveld: Op zich kunnen we hier alle kanten mee op. Wel vind ik het een tekortkoming in visie om op dit moment Anita én Janssen te verkopen!!!

Achterin: Verrassend en creatief. Met Dijks in plaats van Blind had het sterker geweest.

Cilessen of Vermeer???? Ik hoop dat Cilessen een kans krijgt, maar dat is persoonlijk.

Maar grootste ergenis is het vasthouden aan Blind door Frank en dat maakt dat hij in aanmerking komt voor de kwalificatie "Blinde Vink".
Ajax_fan
 Ajax_fan - maandag 13 augustus 2012 - 13:00   quote  deeplink  
Ik was geen fan van de Boer als trainer en ben dat nog steeds niet. Die man blijft maar vasthouden aan dingen die niet werken. Blijft maar vasthouden aan zn lievelingetjes die dus niks toevoegen aan Ajax. Hij blijft doorgaan met bepaalde spelers bevoordelen en andere negeren. Mounir tegen zich, Janssen tegen zich en nu straks Cillessen ook nog tegen zich. Hij maakt vreemde keuzes...en blijft daar aanvast houden ookal gaat het mis. Spelers laten gaan die wel wat toevoegen en spelers blijven opstellen die helemaal niks toevoegen en ajax juist punten kosten!! Nee frank de boer is geen toptrainer en als hij zo doorgaat zal ie dat ook nooit worden. 2 jaar achter elkaar zijn we met ontzettend veel mazzel kampioen geworden. kampioen ondanks die vreemde beslissingen en keuzes van de Boer!!

Gister ook weer Janssen zou teveel met vitesse bezig zijn bla bla bla...ja dat hebben we kunnen zien! Liep meteen weer een stuk beter met hem in het veld! Zonder Janssen was die 2-2 niet eens gevallen! de Boer moet eens kappen met spelers wegpesten! Wij hebben Janssen nodig en door Frank zijn we hem nu kwijt! Hoe haalt ie het in zn hoofd om zelfs een Klaassen boven Janssen te zetten. Klaassen die helemaal niks nada noppes toevoegt aan dit team!!! Niet te geloven zeg!! En dan Blind!! Hoevaak moeten de supporters hun longen uit hun lijf juichen bij een wissel van Blind!!! Dringt het nou nooit eens door tot de Boer dat wij hem niet moeten! Dat Blind niet goed genoeg is??? Ja hij deed het zo goed in het 2e zegt ie dan. Onbegrijpelijk! Sorry voor de vele uitroeptekens maar ik ben zo langzamerhand helemaal klaar met dat eigenwijze gedoe van Frank de Boer!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 augustus 2012 door Ajax_fan --
thomASS
 thomASS - maandag 13 augustus 2012 - 13:10   quote  deeplink  
Enige waar ik je gelijk in moet geven is het Daley Blind verhaal. Verder is Frank de beste trainer die je maar kan wensen. Twee jaar op rij kampioen geworden met mazzel zegt hij dan. Erger dan vorig seizoen kan je niet krijgen als trainer, juist geen mazzel. Elke wedstrijd 4-5 basisspelers missen door blessures, door omkoopschandaal + een schele grensrechter niet overwinteren in de CL en dan nog alle rechtzaken, het gedoe rond de RVC ETC.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 13 augustus 2012 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2012 - 13:10 schreef thomASS het volgende:
Enige waar ik je gelijk in moet geven is het Daley Blind verhaal. Verder is Frank de beste trainer die je maar kan wensen. Twee jaar op rij kampioen geworden met mazzel zegt hij dan. Erger dan vorig seizoen kan je niet krijgen als trainer, juist geen mazzel. Elke wedstrijd 4-5 basisspelers missen door blessures, door omkoopschandaal + een schele grensrechter niet overwinteren in de CL en dan nog alle rechtzaken, het gedoe rond de RVC ETC.
Dit seizoen word erger dan het vorige. Veeeel erger!
frankdribben
 frankdribben - maandag 13 augustus 2012 - 13:33   quote  deeplink  
JA zeker weten.

Ik ben altijd voor Ajax , maar ik moet dit met pijn in mijn ogen toezien.

Frank kan er niets aan doen, die moet meegaan in dit strijdplan van inkrimpen en besparen.

Er gaan dit jaar geen wonderen gebeuren.FUCK ik ben er moe van hoe dit de laatste weken gaat.Ik hoop dat Ajax niet wegglijd.
frankdribben
 frankdribben - maandag 13 augustus 2012 - 13:36   quote  deeplink  
WIel ,Janssen en Anita gaan weg, denk dat er niets of op z'' n max 1 talent terug gehaalt wordt en de rest wordt uit de jeugd opgevangen.

Ik denk dat ik maar moet accepteren dat Ajax met geluk bij de eerste 4 eindigd.
Aan de eerste 2 plekken denk ik niet.

Wat wordt ik hier negatoef van .
KUT
johan14
 johan14 - maandag 13 augustus 2012 - 15:08   quote  deeplink  
Ajax_fan - maandag 13 augustus 2012 - 13:00
Ik zou als ik jou was een eigen club oprichten kan je in ieder geval fan van jezelf worden , wat een gezemel en dat allemaal zonder achtergrond info , hij kan niet anders op dit moment en daar hebben wij voorlopig als Ajax fan allemaal mee te maken.
johan14
 johan14 - maandag 13 augustus 2012 - 15:15   quote  deeplink  
En al zouden van der wiel , Janssen en Anita weggaan dan nog blijft er zat talent aanwezig oke dan word je misschien geen landskampioen maar speelt wel Europees voetbal en ben je weer volkomen gezond als club , ik moet nog zien welke clubs er volgend jaar mogen uitkomen in het kampioenenbal als fair play word toegepast op de financiële resultaten in de laatste 3 jaar , blijven er weinig over hoor.
The Dude :)
 The Dude :) - maandag 13 augustus 2012 - 15:16   quote  deeplink  
ach afgelopen 2 seizoenen kampioen geworden, we hoeven helemaal niks en zijn overduidelijk in een nieuwe fase. mensen willen alles duidelijk gecommuniceerd hebben, maar ik vraag me af waarom. het is duidelijk, maar het moet allemaal weer hoe de mensjes het graag hebben. laat de verantwoordelijke mannen hun werk doen en neem n voorbeeld aan 410
 The Dude :) - maandag 13 augustus 2012 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2012 - 15:15 schreef johan14 het volgende:
En al zouden van der wiel , Janssen en Anita weggaan dan nog blijft er zat talent aanwezig oke dan word je misschien geen landskampioen maar speelt wel Europees voetbal en ben je weer volkomen gezond als club , ik moet nog zien welke clubs er volgend jaar mogen uitkomen in het kampioenenbal als fair play word toegepast op de financiële resultaten in de laatste 3 jaar , blijven er weinig over hoor.
ach je zult van zelf wel merken dat hier heel veel gloryhuntende azijnpissers zijn, die over 5 jaar wanneer Ajax als een van de weinigen financieel gezond is én een bak kwaliteit in de selectie heeft, lopen te schreeuwen dat ze hier altijd al vertrouwen hebben gehad. niks is minder waar, ze willen alleen maar kampioenschappen...
koekkoek007
 koekkoek007 - maandag 13 augustus 2012 - 15:50   quote  deeplink  
vind dat ajax een goeie stap zet met hun nieuw beleid. zou toch zonde zijn als we net als glasgow rangers failiet gaan . maar vind het aleen vreend hoe wij gezond verklaard zijn .en in catogorie 1 zitten.en dit nu pas naar boven komt
 The Dude :) - maandag 13 augustus 2012 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2012 - 15:50 schreef koekkoek007 het volgende:
vind dat ajax een goeie stap zet met hun nieuw beleid. zou toch zonde zijn als we net als glasgow rangers failiet gaan . maar vind het aleen vreend hoe wij gezond verklaard zijn .en in catogorie 1 zitten.en dit nu pas naar boven komt
vraag me af in hoeverre de berichtgeving klopt, kan ook weer een typisch geval van klok/klepel zijn.
koekkoek007
 koekkoek007 - maandag 13 augustus 2012 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2012 - 16:01 schreef The Dude :) het volgende:

[..]

vraag me af in hoeverre de berichtgeving klopt, kan ook weer een typisch geval van klok/klepel zijn.
ok. om raiola te laten denken dat we echt niet meer kunnen betalen voor asaidi? ..ik hoop het.ik vind dit vreemd zo uit het niks hebben we ineens financiele wanorde.
 The Dude :) - maandag 13 augustus 2012 - 16:47   quote  deeplink  
Precies maar volgens mij worden beleid en crisismanagement een beetje door elkaar gehaald
infamous psv
 infamous psv - maandag 13 augustus 2012 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2012 - 13:14 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Dit seizoen word erger dan het vorige. Veeeel erger!
Vorig seizoen werd je kampioen dus dit jaar Kampioen en CL winst..
Cynisch bedoeld natuurlijk!
johan14
 johan14 - maandag 13 augustus 2012 - 17:24   quote  deeplink  
Denk dat het te maken heeft met de balanswaarde waar op afgeboekt moet worden met spelers die niets opbrengen of gratis weg gaan.
Dit beinvloed de balans waardoor er problemen kunnen ontstaan met de UEFA , het is absoluut niet zo dat ze geen geld hebben maar ze moeten hun eigen vermogen weer in balans zien te krijgen.
johan14
 johan14 - maandag 13 augustus 2012 - 17:36   quote  deeplink  
P.S. 99% van de berichten die je leest zijn bladvulling en zijn nergens op gebaseerd.
Zonde van je tijd om je daar druk over te maken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Frank de Boer... Toptrainer of Blinde vink?

0.0153942