BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Frank de Boer... Toptrainer of Blinde vink?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
The Dude :)
 The Dude :) - maandag 13 augustus 2012 - 17:37   quote  deeplink  
Ja, én mensen vergeten de crisisheffing die gaat volgen. Die heffing heeft de meeste gevolgen voor Ajax en PSV.
hippy
 hippy - dinsdag 14 augustus 2012 - 07:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2012 - 17:36 schreef johan14 het volgende:
P.S. 99% van de berichten die je leest zijn bladvulling en zijn nergens op gebaseerd.
Zonde van je tijd om je daar druk over te maken.
Hahahaha
hippy
 hippy - dinsdag 14 augustus 2012 - 07:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2012 - 17:37 schreef The Dude :) het volgende:
Ja, én mensen vergeten de crisisheffing die gaat volgen. Die heffing heeft de meeste gevolgen voor Ajax en PSV.
Ajax is gewoon goed bezig...geldwolven buiten de deur houden...alleen voetballiefhebbers en teamspelers...garantie voor succes...
Die heffing is wel een briljante zet om easy money binnen te halen...en nederlandse spelers krijgen hierdoor meer kans in nl
Geloof me op langere termijn wordt het nederlandse voetbal hier alleen maar beter van...
 The Dude :) - dinsdag 14 augustus 2012 - 08:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2012 - 07:55 schreef hippy het volgende:

[..]

Ajax is gewoon goed bezig...geldwolven buiten de deur houden...alleen voetballiefhebbers en teamspelers...garantie voor succes...
Die heffing is wel een briljante zet om easy money binnen te halen...en nederlandse spelers krijgen hierdoor meer kans in nl
Geloof me op langere termijn wordt het nederlandse voetbal hier alleen maar beter van...
Ja ik ben het met je eens dat Ajax goed bezig is op deze manier. Maar het is wel geboren uit noodzaak i.p.v. een spontane ingeving, zó moeten we werken. Maar goed, zo lang de uitkomst maar hetzelfde is.

Echter vraag ik me af of die crisis heffing nou wel zo gunstig is. Daardoor kun je de eerste financiële injectie van Murdoch gelijk weer afschrijven. Jeugdspelers krijgen zo wel de kans, maar Europees gezien kun je dan niet meer mee doen.

Btw, die crisisheffing is net als de langstudeerboete nasty ass. Overigens heb ik zelf te maken met die boete, het is precies wat je zegt: easy money. Ben het niet eens met de rechter dat de heffing voor huidige studenten rechtmatig is. Zelfde geldt voor de concurrentiepositie van een financieel belangrijke bedrijfstak. Daarom gaan de clubs nu ook naar de rechter.
 The Dude :) - dinsdag 14 augustus 2012 - 08:05   quote  deeplink  
Trouwens, was de SP niet voornemens lange contracten in het voetbal af te schaffen. Dus 1 jaar, waardoor je elke speler gelijk weer transfervrij moet laten vertrekken? Ik vraag me daarbij de juridische haalbaarheid af, i.v.m. contactvrijheid.
Mokum1
 Mokum1 - dinsdag 14 augustus 2012 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2012 - 08:05 schreef The Dude :) het volgende:
Trouwens, was de SP niet voornemens lange contracten in het voetbal af te schaffen. Dus 1 jaar, waardoor je elke speler gelijk weer transfervrij moet laten vertrekken? Ik vraag me daarbij de juridische haalbaarheid af, i.v.m. contactvrijheid.
Dat kan de SP wel willen maar slaat natuurlijk nergens op, als dat zou moeten dat Global worden uitgevoerd, flauwekul dus. Als dat alleen in NL gehanteerd zou worden kunnen we het voetbal wel opdoeken.
Mokum1
 Mokum1 - dinsdag 14 augustus 2012 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2012 - 08:04 schreef The Dude :) het volgende:

[..]

Ja ik ben het met je eens dat Ajax goed bezig is op deze manier. Maar het is wel geboren uit noodzaak i.p.v. een spontane ingeving, zó moeten we werken. Maar goed, zo lang de uitkomst maar hetzelfde is.

Echter vraag ik me af of die crisis heffing nou wel zo gunstig is. Daardoor kun je de eerste financiële injectie van Murdoch gelijk weer afschrijven. Jeugdspelers krijgen zo wel de kans, maar Europees gezien kun je dan niet meer mee doen.

Btw, die crisisheffing is net als de langstudeerboete nasty ass. Overigens heb ik zelf te maken met die boete, het is precies wat je zegt: easy money. Ben het niet eens met de rechter dat de heffing voor huidige studenten rechtmatig is. Zelfde geldt voor de concurrentiepositie van een financieel belangrijke bedrijfstak. Daarom gaan de clubs nu ook naar de rechter.
Topsporters worden zelfs niet uitgesloten voor die langstudeerboete, als iemand recht heeft langer over een studie te doen zijn dat wel topsporters.

Daar is nu een stichting voor opgericht waar topsporters de boete gaan betalen.
Stanley
 Stanley - dinsdag 14 augustus 2012 - 09:27   quote  deeplink  
Lekker on topic gasten.

Dit topic gaat over FdB en zijn keuzes wie, waar en hoe moet spelen é n natuurlijk wie niet.

Ik heb er een dubbel gevoel bij en over omdat hij enerzijds uit de Ajax school komt en na Jol
Eindelijk weer verzorgd Ajax voetbal biedt.

Maar zijn keuzes voor spelers vind ik soms erg storend plus vind ik het spel te vaak zomeravondvoetbal
Zonder al teveel dreiging. En de spelers die wat extra's bieden zijn niet de flitsende wendbare lichte voetballers
Waar Frank overduidelijk fan van is...

En dat is jammer, zeker gezien de wissel van Blind voor Janssen afgelopen zondag. Wat een verschil!
Stanley
 Stanley - dinsdag 14 augustus 2012 - 09:29   quote  deeplink  
En wat had het fijn geweest om de laatste twintig minuten Bulykin ipv Klaassen erin te gooien....
hippy
 hippy - dinsdag 14 augustus 2012 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2012 - 08:05 schreef The Dude :) het volgende:
Dan betaalt geen club meer de bedragen die gevraagd worden
Met als resultaat dat talenten nog sneller naar het buitenland verkassen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 augustus 2012 door hippy --
nora
 nora - dinsdag 14 augustus 2012 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2012 - 09:29 schreef Stanley het volgende:
En wat had het fijn geweest om de laatste twintig minuten Bulykin ipv Klaassen erin te gooien....
Bully was ook een te dure kracht,vandaar dat hij weg moest al die dure jongens gooien zij er uit Ham/Jansen/Bully/Greg/Cytanic/Lodeiro en ik denk dat Sulejmani ook weg moet dan hou je alleen de goedkope jonge spelers over en daarom denk ik dat Aisaidi ook niet gaat komen met zijn dure salaris eis.
nora
 nora - dinsdag 14 augustus 2012 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2012 - 09:49 schreef hippy het volgende:

[..]

Dan betaalt geen club meer de bedragen die gevraagd worden
Met als resultaat dat talenten nog sneller naar het buitenland verkassen
Die SP moeten zij een 1 jarig contract geven in de politiek dan zijn we van die geitenwollensokken af na een jaar.
hippy
 hippy - dinsdag 14 augustus 2012 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2012 - 10:14 schreef nora het volgende:

[..]

Die SP moeten zij een 1 jarig contract geven in de politiek dan zijn we van die geitenwollensokken af na een jaar.
😘
 The Dude :) - dinsdag 14 augustus 2012 - 11:55   quote  deeplink  
hahaha, maar de SP staat nu wel op de meeste zetels...

sorry Stanley, is indd niet heel erg ontopic. wel een klein beetje, ivm de gevolgen voor de keuzemogelijkheden van FdB
Mokum1
 Mokum1 - dinsdag 14 augustus 2012 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2012 - 11:55 schreef The Dude :) het volgende:
hahaha, maar de SP staat nu wel op de meeste zetels...

sorry Stanley, is indd niet heel erg ontopic. wel een klein beetje, ivm de gevolgen voor de keuzemogelijkheden van FdB
Ontopic, dit gaat niet gebeuren ook niet als de SP gaat regeren....
 The Dude :) - dinsdag 14 augustus 2012 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2012 - 12:22 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Ontopic, dit gaat niet gebeuren ook niet als de SP gaat regeren....
kan het me ook niet voorstellen, denk dat het juridisch niet haalbaar is. maar goed, dat is die langstudeerboete in principe ook neit en werd wel goedgekeurd, vandaar de vergelijking.
Stanley
 Stanley - dinsdag 14 augustus 2012 - 15:31   quote  deeplink  
The Dude:)

Wat vindt jij? Is de Boer een toptrainer of een Blinde Vink?

Ik vind hem een toptrainer in de dop met een blinde vlek.
 The Dude :) - dinsdag 14 augustus 2012 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2012 - 15:31 schreef Stanley het volgende:
The Dude:)

Wat vindt jij? Is de Boer een toptrainer of een Blinde Vink?

Ik vind hem een toptrainer in de dop met een blinde vlek.
Ik moet je heel eerlijk bekennen dat ik een gigantische Frank de Boer fan ben, al bijna 20 jaar. Ik vond hem als speler al geweldig en nu ook als trainer. Zijn beste eigenschap is nog wel dat hij een rasechte Ajacied is en dat merk je aan alle kanten. Ik vind trouwens dat hij met dezelfde mentaliteit traint, als dat hij destijds speelde en dat houdt in elk geval in een enorme winnaarsmentaliteit.

Ik denk dat jouw beschrijving de spijker op de kop slaat, toptrainer in de dop. Soms doet hij ook dingen waar ik mijn vraagtekens bij zet en ook vind ik dat ie vaak wel wat laat wisselt, but I practice what I preach, ik hou vertrouwen in het algehele beleid.
Een toptrainer wordt je met vallen en opstaan, ook Pep heeft foutjes gemaakt.
Stanley
 Stanley - dinsdag 14 augustus 2012 - 16:40   quote  deeplink  
Mooi betoog voor en over Frank the golden cock oftewel Frank Kazan...
 The Dude :) - dinsdag 14 augustus 2012 - 16:51   quote  deeplink  
haha las het al in je openings van het vorige topic, fucking mooi van die gouden lul :D

maar waarin vind je dat ie nog moet groeien?
Ajx
 Ajx - woensdag 15 augustus 2012 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2012 - 16:51 schreef The Dude :) het volgende:
haha las het al in je openings van het vorige topic, fucking mooi van die gouden lul :D

maar waarin vind je dat ie nog moet groeien?
In de grootte???
 The Dude :) - woensdag 15 augustus 2012 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 augustus 2012 - 15:02 schreef Ajx het volgende:

[..]

In de grootte???
hahahaha, ok dat was een intikkertje :P
nora
 nora - woensdag 15 augustus 2012 - 16:42   quote  deeplink  
Hij groeit nog alleen bij Mw de Boer ga ik van uit
Stanley
 Stanley - woensdag 15 augustus 2012 - 19:02   quote  deeplink  
Hahahahaha
Stanley
 Stanley - woensdag 15 augustus 2012 - 19:04   quote  deeplink  
Zijn groei zit in het sneller inzien en erkennen van fouten...
 The Dude :) - woensdag 15 augustus 2012 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 augustus 2012 - 16:42 schreef nora het volgende:
Hij groeit nog alleen bij Mw de Boer ga ik van uit
dat was bij broer Ronald ook al niet meer het geval ;-)

quote:
Op woensdag 15 augustus 2012 - 19:04 schreef Stanley het volgende:
Zijn groei zit in het sneller inzien en erkennen van fouten...
Persoonlijk vind ik het niet zo spannend of hij zijn fouten kan toegeven, mits ie er maar van leert.

En wat betreft het sneller inzien ben ik het opzich wel met je eens, maar hij gaat in principe uit van een visie waar ie zo lang mogelijk aan wil vasthouden. Zal wellicht met de jaren komen...maar het verschil wat hij heeft met ons is dat hij ook de trainingen ziet en de persoonlijke zaken rond spelers.
hippy
 hippy - donderdag 16 augustus 2012 - 07:21   quote  deeplink  
Hij wil gewoon een team dat voor elkaar knokt en elkaars fouten oplost...
Wil je dit niet, mag een ander het proberen...goeie zaak
Niemand staat boven het team...we zijn ook twee keer als team kampioen geworden...
Frank ga zo door en op naar titel 32
Stanley
 Stanley - vrijdag 24 augustus 2012 - 15:39   quote  deeplink  
Jammer dat Frank zo blind is anders kan hij Sigthorsson eens langs Jomanda brengen.
En anders naar een goede glasblazer brengen... kan het nog wat worden...
Ajax_fan
 Ajax_fan - vrijdag 24 augustus 2012 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 07:21 schreef hippy het volgende:
Hij wil gewoon een team dat voor elkaar knokt en elkaars fouten oplost...
Wil je dit niet, mag een ander het proberen...goeie zaak
Niemand staat boven het team...we zijn ook twee keer als team kampioen geworden...
Frank ga zo door en op naar titel 32
Niemand staat boven het team? Volgens mij heeft ie Siem de Jong mijlenver boven het team gezet. Die jongen blijft maar voorgetrokken worden. Dan snap ik dat spelers als Janssen moedeloos worden. Zou ik ook zijn als ik met zulke kwaliteiten onder een Siem de Jong in de pikorde werd gezet!
 The Dude :) - vrijdag 24 augustus 2012 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 15:43 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Niemand staat boven het team? Volgens mij heeft ie Siem de Jong mijlenver boven het team gezet. Die jongen blijft maar voorgetrokken worden. Dan snap ik dat spelers als Janssen moedeloos worden. Zou ik ook zijn als ik met zulke kwaliteiten onder een Siem de Jong in de pikorde werd gezet!
Moet janssen is kijken naar de mentaliteit van Siem. Als Theo dat had gehad, had ie wel bij de Europese top gekund en Oranje, maar hij koos er voor niet alles op alles te zetten voor zn carriere, the rest is history.
Ondanks dat ik ook niet een enorme fan ben van De Jong als voetballer in Ajax, heb ik heb nog altijd veeeel liever dan Janssen. Bovendien is De Jong een echte Ajacied.
Stanley
 Stanley - dinsdag 02 oktober 2012 - 08:53   quote  deeplink  
Dit topic heeft een tijdje stil gestaan, maar vind het de hoogste tijd deze weer aan te zwengelen.
Zolang Frank Daley Blind blijft opstellen is hij voor mij géén topcoach!!!

Waar haalt hij het vandaan om telkens weer met hem te spelen in plaats van bijvoorbeeld Mitchell Dijks. En dat belasting verhaal lijkt mij bullshit aangezien Sana met negentien jaar ook gewoon week in week uit kan spelen.

Poulsen doet het voorlopig goed. Maar als de Boer en echte toptrainer is wil ik hem van Siem de Jong een top verdedigende middenvelder middenvelder zien maken. Want als rechtshalf rendeert hij niet en zijn plek op nummer tien schijnt in het moderne voetbal niet te kunnen.

En dat zijn dus wel twee posities binnen het team waar de Boer eindeloos aan blijft vasthouden en mijn inziens ten onrechte.

Van Gaal turnde de aanvallers Davids en Reiziger om tot top middenvelder en verdediger. Hij zag dat en handelde.

Wat gaat Frank doen ?
nora
 nora - dinsdag 02 oktober 2012 - 09:25   quote  deeplink  
Ik denk dat hij Dijks een betere verdediger is maar een mindere aanvaller je ziet Blind steeds meer aanvallende akties maken en volgens mij is Dijks daar nog niet aan toe,ik denk dat daarom Blind er in staat.
hippy
 hippy - dinsdag 02 oktober 2012 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 18:22 schreef The Dude :) het volgende:

[..]

Moet janssen is kijken naar de mentaliteit van Siem. Als Theo dat had gehad, had ie wel bij de Europese top gekund en Oranje, maar hij koos er voor niet alles op alles te zetten voor zn carriere, the rest is history.
Ondanks dat ik ook niet een enorme fan ben van De Jong als voetballer in Ajax, heb ik heb nog altijd veeeel liever dan Janssen. Bovendien is De Jong een echte Ajacied.
Dan had ie zijn carriere kunnen afsluiten in engeland...
Weet ik zeker...
Siem vind ik wel de laatste weken wat minder...
Stanley
 Stanley - dinsdag 02 oktober 2012 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2012 - 09:25 schreef nora het volgende:
Ik denk dat hij Dijks een betere verdediger is maar een mindere aanvaller je ziet Blind steeds meer aanvallende akties maken en volgens mij is Dijks daar nog niet aan toe,ik denk dat daarom Blind er in staat.
In dat geval kunnen we beter Babbel linksachter zetten, die is écht goed in aanvallen :-)
Stanley
 Stanley - dinsdag 02 oktober 2012 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2012 - 09:40 schreef hippy het volgende:

[..]

Dan had ie zijn carriere kunnen afsluiten in engeland...
Weet ik zeker...
Siem vind ik wel de laatste weken wat minder...
Siem is gewoon geen rechtshalf! Maar Siem heeft inzicht, inzet, is kopsterk, heeft een goede trap etc etc. Met de juiste
begeleiding zou hij echt top kunnen worden als Centrale Verdedigende Middenvelder.

En dat inzicht mis ik bij Frank, want we zien toch allemaal dat Daley Blind tekort schiet ten aanzien van het bewierookte
Niveau waar we Ajax willen zien..
hippy
 hippy - dinsdag 02 oktober 2012 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2012 - 12:01 schreef Stanley het volgende:

[..]

Siem is gewoon geen rechtshalf! Maar Siem heeft inzicht, inzet, is kopsterk, heeft een goede trap etc etc. Met de juiste
begeleiding zou hij echt top kunnen worden als Centrale Verdedigende Middenvelder.

En dat inzicht mis ik bij Frank, want we zien toch allemaal dat Daley Blind tekort schiet ten aanzien van het bewierookte
Niveau waar we Ajax willen zien..
Maar wie moet je er dan neerzetten?
Ik denk dat blind nu de beste optie is...
Stanley
 Stanley - dinsdag 02 oktober 2012 - 16:30   quote  deeplink  
Los van die vraag begrijp ik überhaupt niet hoe Blind bij de selectie heeft kunnen komen.

Het moeten aanzwengelen vind ik al zwaar irritant.

Deze sympathieke jonge speler is geenzins Ajax waardig materiaal
En zal dit nóóit worden.

Ik vraag me écht af wat hier achter zit....?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 oktober 2012 door Stanley --
remco k
 remco k - dinsdag 02 oktober 2012 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2012 - 16:30 schreef Stanley het volgende:
Los van die vraag begrijp ik überhaupt niet hoe Blind bij de selectie heeft kunnen komen.

En zal dit nóóit worden.

Dat blijft toch echt jouw mening kerel, Toch toont hij de laatste weken alle wedstrijden aan zeker niet de zwakste schakel te zijn, sterker nog, hij behoort wekelijks bij de betere spelers.. Dat jij je vasthoud aan je mening is prima, maar ik wil je graag het advies meegeven ook eens verder te kijken en te kijken of iemand zich ontwikkeld. Blind ontwikkeld zich prima en speelt gewoon goede wedstrijden, morgen zal hij het verdedigend extreem moeilijk gaan krijgen naar mijn verwachting, maar datzelfde geld voor van Rhijn en Moisander..
sebas1
 sebas1 - dinsdag 02 oktober 2012 - 22:10   quote  deeplink  
quote:

En zal dit nóóit worden.

Mee eens. Iedereen is al blij alshij 3 westrijden niet heel slecht speelt. Dat zegt al genoeg. Drama die gast
remco k
 remco k - woensdag 03 oktober 2012 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2012 - 22:10 schreef sebas1 het volgende:

[..]

Mee eens. Iedereen is al blij alshij 3 westrijden niet heel slecht speelt. Dat zegt al genoeg. Drama die gast
Hij hoort de laatste 5 wedstrijden structureel bij de beste spelers van het team.. En dat vinden niet alleen een paar supporters, maar vrijwel iedere spelersbeoordeling die je online ziet speelt hij gewoon een dikke voldoende.. Mensen en dus ook voetballers ontwikkelen zich, de een wat sneller dan de ander. In Nederland weet ik niet eens een betere linksback te noemen..
Eide
 Eide - woensdag 03 oktober 2012 - 15:58   quote  deeplink  
Of er geen betere LB is vind ik ver gaan maar Blind is wel opgeleefd en speelt gewoon goed. Vergeet niet dat ook mannen als vertonghen en Ronald de Boer wel eens tijdelijk ergens anders speelde omdat hun ontwikkeling niet zo snel ging en toen plots als een dolle de goede kant op gingen. De oude Blind was ook een laatbloeier. 1 zwaluw maakt geen zomer maar Daley doet het nu goed
nora
 nora - woensdag 03 oktober 2012 - 17:21   quote  deeplink  
quote:

En zal dit nóóit worden.

Dat zelfde geld ook voor de Jong ik denk dat er niet beter is ??
sebas1
 sebas1 - woensdag 03 oktober 2012 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 oktober 2012 - 14:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij hoort de laatste 5 wedstrijden structureel bij de beste spelers van het team.. En dat vinden niet alleen een paar supporters, maar vrijwel iedere spelersbeoordeling die je online ziet speelt hij gewoon een dikke voldoende.. Mensen en dus ook voetballers ontwikkelen zich, de een wat sneller dan de ander. In Nederland weet ik niet eens een betere linksback te noemen..
Kijkt teveel met een Ajax hart naar sommige spelers, net als bij De Jong en Vermeer . Heb nog een andere tijd van Ajax meegemaakt, waar "wel aardig" en "niet slecht" niet goed genoeg was voor Ajax .
remco k
 remco k - woensdag 03 oktober 2012 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 oktober 2012 - 19:24 schreef sebas1 het volgende:

[..]

Kijkt teveel met een Ajax hart naar sommige spelers, net als bij De Jong en Vermeer . Heb nog een andere tijd van Ajax meegemaakt, waar "wel aardig" en "niet slecht" niet goed genoeg was voor Ajax .
Ja en wat denk je, dat ik 11 ben?
Stanley
 Stanley - woensdag 03 oktober 2012 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 oktober 2012 - 19:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja en wat denk je, dat ik 11 ben?
Ja.
Stanley
 Stanley - woensdag 03 oktober 2012 - 21:34   quote  deeplink  
Sebas heeft helemaal gelijk!

Moisander is kut!
Poulsen is kut!

Blind speelt zowaar ok,
maar is door zijn traagheid
een grote belasting op andere
posities in het team!

En bovendien spelen ze tegen realiteit als mietjes !

Het is zwaar middelmatig!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 oktober 2012 door Stanley --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 03 oktober 2012 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 oktober 2012 - 21:34 schreef Stanley het volgende:

[..]

Ja.
Klopt....hahahahaha..... hij zit bij mijn dochter in de klas en die is 6 :)
remco k
 remco k - woensdag 03 oktober 2012 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 oktober 2012 - 21:34 schreef Stanley het volgende:

[..]

Ja.
Moet je niet ergens negatief gaan doen??
Stanley
 Stanley - woensdag 03 oktober 2012 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 oktober 2012 - 21:35 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Klopt....hahahahaha..... hij zit bij mijn dochter in de klas en die is 6 :)
Hahahahaha
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 03 oktober 2012 - 21:44   quote  deeplink  
Hij staat altijd in de hoek met die grote oren.....Remco stout zegt mijn dochter altijd

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5975
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Frank de Boer... Toptrainer of Blinde vink?

0.0135419