|
|
Stanley
|
|
|
quote: Whahahaha hahahahaha, ik zie het helemaal voor me, Sorry Remco hahaha... |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Wat betreft het topic... Mijn uitkomst is blinde vink.
Blind speelt de laatste tijd leuk omdat geen enkele tegenstander hem serieus neemt. Poulsen, wat een grappenmaker. Sporkslede vond ik beter en dynamischer. Eriksen, wie raadt hoeveel balverlies hij heeft geleden..? Klaassen minder goed dan hij? Siem als rechtshalf??? No Way in hell !!! Moisander, kom op zeg...
De boer neem je rotzooi mee hoorde ik in het Spaans van de tribune klinken... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Sorry gap was een geintje |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Frank was boos..... Tjonge !
Onze blinde vink was boos omdat er genoeg ruimte lag om te kunnen voetballen in balbezit...
Gvd !!! Er lag zeker genoeg ruimte om te voetballen !!! Meters vrij stonden die bewierookte spelers van Madrid. Ja natuurlijk gaat het dan lukken om te tikken en vier keer te scoren...
En vooral achteruit je eigen strafschopgebied inlopen in plaats van druk op de bal zetten en ze juist voorkomen JE strafschopgebied in te komen grrrrr !!!
En Eriksen... wat een eersteklas oetlul was dat zeg... hoe vaak speelde hij niet de bal naar de verkeerde kleur.
Was Frank tijdelijk Blind ???
En oja voor iedereen die nu gaat roepen dat Blind een van de betere was.... kijk eens naar de vrijheid die hij krijgt van onze tegenstander s... en hoe weinig goals hier uit voortkomen. Net alsof hij voor spek en bonen mag meedoen van de tegenstander...
Als dit het spel is waar Frank 2 jaar aan heeft gesleuteld... met zijn Deense enclave !!!
Ik ben zwaar pissed.
De ene negentienjarige kan niet teveel belast worden terwijl de andere (Sana) week in Week uit mag falen om te groeien... politiek spel want hij moet aantonen hoe slim de nieuwe Beleidsmensen hebben gehandeld!!!?
Nou vanaf heden zou ik een strik om Eriksen doen en verkopen. Klaassen in zijn plaats. Poulsen ging gister heel hard door het ijs. Vanaf nu Sporkslede! Moisander oprotten, vanaf heden Denswil in de basis! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Nog steeds een toptrainer in spe maar maak mij zorgen om zijn taktisch vermogen want je kan niet tegen Madrid met de punt naar achteren spelen en dan zeker niet met Siem als aanvallende middenvelder. Ik ga niet weer alles opschrijven waarom ik vind dat die jongen daar niet hoort te staan. Frankie ga lekker met de punt naar voren spelen. Eriksen als echte nummer tien. Geef die jongen de vrijheid. Laat hem lekker zwerven tussen de linies en je hebt goud in handen en druk die jongen aub niet in het keurslijf waar je hem nu in stopt. Een ander punt waar ik mij zorgen om maak is dat ik geen speler aantoonbaar beter zie worden!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 oktober 2012 door Brandje -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 04 oktober 2012 - 09:44 schreef Brandje het volgende:Nog steeds een toptrainer in spe maar maak mij zorgen om zijn taktisch vermogen want je kan niet tegen Madrid met de punt naar achteren spelen en dan zeker niet met Siem als aanvallende middenvelder. Ik ga niet weer alles opschrijven waarom ik vind dat die jongen daar niet hoort te staan. Frankie ga lekker met de punt naar voren spelen. Ajax speelde gister in de uitvoering anders met de punt naar voren hoor. Siem liep vrijwel de hele wedstrijd in dezelfde lijn als Poulsen. Dat werd pas anders toen Sporkslede kwam. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Frank de Boer/////////////////////OPPERHELD>... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Laten we frank aub de tijd geven om wat op te bouwen... Het is nu nog te licht, maar met de trainers die nu bij ajax lopen moeten deze spelers wel beter worden... En als je dan verliest, kansloos wel gezegd, tegen een top team moeten we achter frank blijven staan... Want zelfs barca verliest van real... Ze speelde met hun sterkste opstelling... Dus kom op en rug recht... Superjoden... |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Boys, laten we Frank eens even niet beoordelen op een wedstrijd tegen Real Madrid dat weliswaar veel beter is, maar als Fair Play wordt ingevoerd, dan zal Real misschien wel gelijkwaardig worden, omdat ze een schuld van 500 miljoen hebben.... Maar dat is dus op termijn, nu Frank zijn tijd geven, 2x winnen van City en thuis van Dortmund en eindigen op een 3e plaats. Daarnaast worden we weer eens lekker in maart kampioen, ook weleens lekker! |
|
|
|
|
molke
|
|
|
Als hoesen die bal er in knalt loopt de wetstrijd heel anders En die rene van de gijp die vuile psv er spoort helemaal niet meer ( vind grote sterke spelers goed en messi dan gijpje domoor dat je bent |
|
|
|
|
molke
|
|
|
Van de gijp ga gewoon de buitelandse compititie bekijken je kraakt de eredivisie alleen maar af Echte psv er ( gijpje messi is ook niet groot he |
|
|
|
|
molke
|
|
|
Rene van de gijp moet je helemaal niet meer vragen wat hij van de topclubs vind En ajax kraakt hij tot de grond toe af ( heeft iets tegen ajax zie je elke week bij voetbalinternational) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dat je VI nog kijkt? Het is een groot reclame blok voor dat blad...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 oktober 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
vriesdet
|
|
|
wat frank moet doen is ophouden steeds maar weer die sperls beschermen ja maar ze zijn dit en dat eriksen is jong een talent pas maar op dan blijft hij het eeuwige talent frank heeft het positie speler in gebracht zoals dat hoort nu moeten ze gaan voetballen en dat durfen ze niet daar zit de kneep body tonen weg schrooom er tegen aan,dan vallen vanzelf de zwakken door de mand |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 04 oktober 2012 - 12:30 schreef Eide het volgende:[..] Ajax speelde gister in de uitvoering anders met de punt naar voren hoor. Siem liep vrijwel de hele wedstrijd in dezelfde lijn als Poulsen. Dat werd pas anders toen Sporkslede kwam. Omdat Siem daartoe gedwongen werd maar in de basis staat de Jong gewoon naast Eriksen. Dus een beetje muggezifterige reactie van je!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 oktober 2012 - 21:33 schreef Ajx het volgende:Boys, laten we Frank eens even niet beoordelen op een wedstrijd tegen Real Madrid dat weliswaar veel beter is, maar als Fair Play wordt ingevoerd, dan zal Real misschien wel gelijkwaardig worden, omdat ze een schuld van 500 miljoen hebben.... Maar dat is dus op termijn, nu Frank zijn tijd geven, 2x winnen van City en thuis van Dortmund en eindigen op een 3e plaats. Daarnaast worden we weer eens lekker in maart kampioen, ook weleens lekker! ja laten we alles met de mantel der liefde gaan bedekken. Je kan niet tegen madrid met twee aanvallende middenvelders spelen. Daarvoor heeft Ajax de kwaliteit niet om Madrid het moeilijk te maken. Je moet als coach ook inzien dat je niet altijd op dezelfde kan spelen. Dat mis ik bij de Boer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 oktober 2012 - 21:33 schreef Ajx het volgende:Boys, laten we Frank eens even niet beoordelen op een wedstrijd tegen Real Madrid dat weliswaar veel beter is, maar als Fair Play wordt ingevoerd, dan zal Real misschien wel gelijkwaardig worden, omdat ze een schuld van 500 miljoen hebben.... Maar dat is dus op termijn, nu Frank zijn tijd geven, 2x winnen van City en thuis van Dortmund en eindigen op een 3e plaats. Daarnaast worden we weer eens lekker in maart kampioen, ook weleens lekker! als je 2 keer wint van City en thuis van Dortmund heb je zelfs grote kans gewoon 2e te zijn.. Maar twee keer winnen van City??? Waar haalt men dat toch vandaag.. De kampioen van de sterkste competitie ter wereld die al 4 jaar niet thuis verloren heeft in de PL en al 2 jaar niet meer verloren heeft thuis in Europa...
Ik denk dat we simpelweg kansloos zullen zijn in de uitwedstrijd, thuis is misschien wat te halen, maar ook dat is denk ik ijdele hoop.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 oktober 2012 - 11:11 schreef Brandje het volgende:[..] ja laten we alles met de mantel der liefde gaan bedekken. Je kan niet tegen madrid met twee aanvallende middenvelders spelen. Daarvoor heeft Ajax de kwaliteit niet om Madrid het moeilijk te maken. Je moet als coach ook inzien dat je niet altijd op dezelfde kan spelen. Dat mis ik bij de Boer. De Jong speelde dan ook niet als aanvallende middenvelder in deze wedstrijd, maar stond vrijwel de hele westrijd naast Poulsen te dansen.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Al met al was het voor de wedstrijd tegen Madrid allemaal hoesanna en na deze wedstrijd tegen een van de beste clubs ter wereld gaat ons team tenonder wat normaal is tegen Madrid en nu deugt er niks meer van Ajax opstellingen taktiek en de trainer.Beste fans we gaan gewoon weer verder waar we voor Madrid mee bezig waren goed en dominant voetballen,daar moeten we naar kijken en niet naar Madid en volgens mij zijn wij heel goed bezig met Ajax. En over Frank hij doet het prima hij heeft er beter voetbal ingebracht en ja hij maakt in mijn ogen wel eens foute wissels maar ik heb de laatste 10 jaar geeneen trainer gezien die alles precies deed zoals ik had verwacht .Frank is een topper met af en toe wat foutjes maar daar leert hij van. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 oktober 2012 - 12:03 schreef remco k het volgende:[..] De Jong speelde dan ook niet als aanvallende middenvelder in deze wedstrijd, maar stond vrijwel de hele westrijd naast Poulsen te dansen.. Wat een niveau weer. Daar werd hij toe gedwongen omdat onze geweldige aanvaller het tempo niet aan kan en al weken totaal onzichtbaar is en helemaal niks toevoegt. Daarom gaat mneertje het op safe spelen. Bal krijgen en zsm weer terug naar Alderweireld of Moisander. Weet aan wie hij mij doet denken zoals hij nu speelt. Aan Lindren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 oktober 2012 - 12:22 schreef Brandje het volgende:[..] Wat een niveau weer. Daar werd hij toe gedwongen omdat onze geweldige aanvaller het tempo niet aan kan en al weken totaal onzichtbaar is en helemaal niks toevoegt. Daarom gaat mneertje het op safe spelen. Bal krijgen en zsm weer terug naar Alderweireld of Moisander. Weet aan wie hij mij doet denken zoals hij nu speelt. Aan Lindren. Wat heeft dit nu weer met niveau te maken, ik zeg enkel dat hij daar speelde, waarom doet er nu noet toe, ook zeg ik niet dat hij goed speelt.. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Gek, ik hoor niemand over hoe vrij die gasten telkens mochten staan En hoeveel tijd ze kregen om hun acties uit te voeren.
En ook hoe makkelijk ze het strafschopgebied in mogen lopen....
Je zou toch denken dat je ze daar niet wilt hebben!!!! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
bizar dat er wordt getwijfeld aan de kunde van onze trainer. Voordat de boer kwam hadden we veel trainers gehad. Trainers die nooit kampioen zijn geworden terwijl ajax wel de sterkste selectie had van NL. Nu nederlandse competitie juist sterker is geworden en ajax eerder zwakker dan sterker wordt ajax kampioen. Wat het verschil is, nou dat is dat wij nu een betere trainer hebben dan die we daarvoor hebben gehad.
Kom op zeg, elke trainer zou verliezen van real. Dat komt omdat real 1 speler van wereldklasse heeft en dat heeft ajax niet. Real zonder Ronaldo dan wordt real een stuk zwakker.
Als de spelers niet hun niveau halen dan kan dat wel aan de coach liggen, maar ik denk eerder aan de spelers. Boerrighter en sana kwamen hun tegenstanders niet langs. Eriksen en Siem en poulsen hadden geen schijn van kans heeft op het middenveld. dat komt doordat Siem niet slim loopt. dat komt omdat eriksen geen duel kan winnen. Poulsen kan niet alles opknappen van de fouten of gebrekken van de mensen die voor hem staan. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 oktober 2012 - 11:11 schreef Brandje het volgende:[..] ja laten we alles met de mantel der liefde gaan bedekken. Je kan niet tegen madrid met twee aanvallende middenvelders spelen. Daarvoor heeft Ajax de kwaliteit niet om Madrid het moeilijk te maken. Je moet als coach ook inzien dat je niet altijd op dezelfde kan spelen. Dat mis ik bij de Boer. De mnaier waarop de Boer wilt spelen maakt niet super veel uit of je sterker of zwakker bent dan je tegenstander.
Hij wilt het team compact houden met goed positiespel, als het compact is en je komt onder druk te staan schuift het hele elftal een linie naar achter. Ook de aanvallers in tegenstelling tot veel andere teams. daar blijven ze vaak hangen. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Als de Boer een goede trainer is had hij geen 4 mln voor Moisander betaald! Zou hij niet week in en uit met Blind blijven spelen.
Had Ajax tegen Madrid met veel meer gif de duels aangegaan !!!
Hij anticipeert niet snel genoeg op verkeerd ingeschatte situaties. Hij Is stronteigenwijs!!!!
Wil niet zien dat Blind te traag is voor Ajax 1. En dat Siem geen rechtshulp op Topniveau kan spelen..!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 oktober 2012 - 20:30 schreef Stanley het volgende:Als de Boer een goede trainer is had hij geen 4 mln voor Moisander betaald! Zou hij niet week in en uit met Blind blijven spelen. Had Ajax tegen Madrid met veel meer gif de duels aangegaan !!! Hij anticipeert niet snel genoeg op verkeerd ingeschatte situaties. Hij Is stronteigenwijs!!!! Wil niet zien dat Blind te traag is voor Ajax 1. En dat Siem geen rechtshulp op Topniveau kan spelen..!! En toch is Blind een van de beste spelers van de afgelopen weken.. Misschien ben jij wel degene die Blind is, als jij het zo veel beter weet dan onze trainer die 2 keer op rij kampioen is geworden, hoe kan het dan zo zijn dat jij niks te betekenen hebt in het voetbalwereldje??? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 oktober 2012 - 20:30 schreef Stanley het volgende:Als de Boer een goede trainer is had hij geen 4 mln voor Moisander betaald! Zou hij niet week in en uit met Blind blijven spelen. Had Ajax tegen Madrid met veel meer gif de duels aangegaan !!! Hij anticipeert niet snel genoeg op verkeerd ingeschatte situaties. Hij Is stronteigenwijs!!!! Wil niet zien dat Blind te traag is voor Ajax 1. En dat Siem geen rechtshulp op Topniveau kan spelen..!! Ajax zonder moisander kon niet. want wie was de man achter blind, veltman? ja dat kan. Dijks is dan de man op links achter, maar wie speelt er als blind centraal speelt en dijks er niet is. Boilissen? of toch nog koppers? daar heb je dus niet over nagedacht. Het gaat erom dat je een goeie 22 man hebt in je selectie!
Blind was na vermeer de beste ajacied. als blind zo slecht speelde volgens velen dan zijn de andere dus nog slechter!
succes ermee zondag!! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 oktober 2012 - 20:39 schreef remco k het volgende:[..] En toch is Blind een van de beste spelers van de afgelopen weken.. Misschien ben jij wel degene die Blind is, als jij het zo veel beter weet dan onze trainer die 2 keer op rij kampioen is geworden, hoe kan het dan zo zijn dat jij niks te betekenen hebt in het voetbalwereldje??? Wat een venijn in je reactie, Remco!
Ten eerste ken je mij niét! En heb je dus geen idee in hoeverre Ik iets beteken of heb betekent in het voetbal. Hoe dan ook, heb ik mijn ogen Niet in mijn zak zitten!!! En dus zie ik dat onze tegenstander s jouw vriendje Blind week in week uit vrijlaten. Verdedigend moeten collega's continu Bijspringen waardoor er elders gaten vallen!!! Maar voor de rest komt hij goed op...
Als je dat wilt zien manke Nelis!
Frank heeft potentie en bakken vol mazzel dit gekoppeld aan het slechte Niveau van onze concurrentie.... en hup 2x kampioen...
En voor de derde keer een goede voetballer die alle tijd en ruimte krijgt gáát Je pijn doen. Dit wetende vraag ik me recht af waarom Madrid negentig Minuten zo vrij heeft mogen staan en Frank hier niets over te zeggen Had toen hij zo boos was....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 oktober 2012 door Stanley -- |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
We zijn er allemaal nog een beetje beduusd van...
Hebben we een stel slappelingen een slechte coach of zijn Madrid, Den Haag en Utereg allen zo geweldig? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2012 - 09:21 schreef Stanley het volgende:[..] Wat een venijn in je reactie, Remco! Ten eerste ken je mij niét! En heb je dus geen idee in hoeverre Ik iets beteken of heb betekent in het voetbal. Hoe dan ook, heb ik mijn ogen Niet in mijn zak zitten!!! En dus zie ik dat onze tegenstander s jouw vriendje Blind week in week uit vrijlaten. Verdedigend moeten collega's continu Bijspringen waardoor er elders gaten vallen!!! Maar voor de rest komt hij goed op... Als je dat wilt zien manke Nelis! Frank heeft potentie en bakken vol mazzel dit gekoppeld aan het slechte Niveau van onze concurrentie.... en hup 2x kampioen... En voor de derde keer een goede voetballer die alle tijd en ruimte krijgt gáát Je pijn doen. Dit wetende vraag ik me recht af waarom Madrid negentig Minuten zo vrij heeft mogen staan en Frank hier niets over te zeggen Had toen hij zo boos was.... Erg volwassen reactie van je.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 03 oktober 2012 - 22:45 schreef Stanley het volgende:Wat betreft het topic... Mijn uitkomst is blinde vink. Blind speelt de laatste tijd leuk omdat geen enkele tegenstander hem serieus neemt. Poulsen, wat een grappenmaker. Sporkslede vond ik beter en dynamischer. Eriksen, wie raadt hoeveel balverlies hij heeft geleden..? Klaassen minder goed dan hij? Siem als rechtshalf??? No Way in hell !!! Moisander, kom op zeg... De boer neem je rotzooi mee hoorde ik in het Spaans van de tribune klinken... Sportsklede beter dan Poulsen? Hij is al bang als er een bal naar hem toekomt en vind hem vrij spastisch passen! Blind tja komt gewoon te kort speelt laatste weken redelijk maar verdedigen kan hij niet! Klaassen tja dat vind ik ook nog niks hoor! Jammer dat Sorrero niet fit is vind ik een betere optie! En Boccara lijkt me trouwens ook sterker dan Sportsklede... Siem overtuigd me ook al weken niet en Moisander net zo min! Ook heel slecht Derek die lag tegen Madrid alleen maar op de grond en de week ervoor lukte ook niks.. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Er zijn slechts 1 handjevol trainers die echt iets kunnen toevoegen. De rest is afhankelijk van zijn spelersgroep en geluk.
Voorlopig zijn in Nederland alleen van Gaal, Adriaanse en Verbeek aantoonbaar van toegevoegde waarde en kijk eens hoe gek....
Allen zijn of zouden ze moeilijk zó zijn.... hoe toevallig!!! |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2012 - 09:21 schreef Stanley het volgende:[..] Wat een venijn in je reactie, Remco! Ten eerste ken je mij niét! En heb je dus geen idee in hoeverre Ik iets beteken of heb betekent in het voetbal. Hoe dan ook, heb ik mijn ogen Niet in mijn zak zitten!!! En dus zie ik dat onze tegenstander s jouw vriendje Blind week in week uit vrijlaten. Verdedigend moeten collega's continu Bijspringen waardoor er elders gaten vallen!!! Maar voor de rest komt hij goed op... Als je dat wilt zien manke Nelis! Frank heeft potentie en bakken vol mazzel dit gekoppeld aan het slechte Niveau van onze concurrentie.... en hup 2x kampioen... En voor de derde keer een goede voetballer die alle tijd en ruimte krijgt gáát Je pijn doen. Dit wetende vraag ik me recht af waarom Madrid negentig Minuten zo vrij heeft mogen staan en Frank hier niets over te zeggen Had toen hij zo boos was.... Vond je het antwoord van Remco vol venijn? Dan schik je hiervan!! Ik vind dat een ieder een mening mag uiten, maar jij bent Ajaxfan onwaardig!! Altijd loop jij te lullen en als betweter probeer je nog je gelijk te halen ook. Was jij nou bij de loting van de CL nog in de veronderstelling dat we eerste zouden worden of zo. Er is er hier maar één die blind is en dat ben jij. Ik denk niet dat je een seisoenkaart hebt en aandelen al helemaal niet, maar als het wel zo is, lever ze dan lekker in en ga naar ADO Den-Haag of zo. Pffffff dit is venijn!!!!!! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 - 12:59 schreef Stanley het volgende:Er zijn slechts 1 handjevol trainers die echt iets kunnen toevoegen. De rest is afhankelijk van zijn spelersgroep en geluk. Voorlopig zijn in Nederland alleen van Gaal, Adriaanse en Verbeek aantoonbaar van toegevoegde waarde en kijk eens hoe gek.... Allen zijn of zouden ze moeilijk zó zijn.... hoe toevallig!!! Nee az gaat lekker...dus |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 - 13:34 schreef riveco het volgende:[..] Vond je het antwoord van Remco vol venijn? Dan schik je hiervan!! Ik vind dat een ieder een mening mag uiten, maar jij bent Ajaxfan onwaardig!! Altijd loop jij te lullen en als betweter probeer je nog je gelijk te halen ook. Was jij nou bij de loting van de CL nog in de veronderstelling dat we eerste zouden worden of zo. Er is er hier maar één die blind is en dat ben jij. Ik denk niet dat je een seisoenkaart hebt en aandelen al helemaal niet, maar als het wel zo is, lever ze dan lekker in en ga naar ADO Den-Haag of zo. Pffffff dit is venijn!!!!!! Remco heeft inhoud en daarom ook venijn! Jouw antwoord veeg ik me reet mee af. Sukkel! Jij maakt jezelf alleen belachelijk. Waarschijnlijk zat ik al in mrt stadion toen jij nog geboren moest worden ;-).
En als iedereen een mening mag hebben, geldt dat zeker alleen voor de niet zeikerds :-) Hahahahaha. Man ga je luiers verschonen want je stinkt!!! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote: Letterlijk gezien heb je gelijk.... maar jij weet ook wel dat die brombeer naar de mogelijkheden uitstekend presteerd... Toch?
En ik ben een zeikerd dat geef ik toe :-)
Enerzijds omdat ik uit een Ajax familie kom en een bepaald niveau gewend ben... En anderzijds is het leuk voor de discussie , toch |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 - 16:46 schreef Stanley het volgende:[..] Remco heeft inhoud en daarom ook venijn! Jouw antwoord veeg ik me reet mee af. Sukkel! Jij maakt jezelf alleen belachelijk. Waarschijnlijk zat ik al in mrt stadion toen jij nog geboren moest worden ;-). En als iedereen een mening mag hebben, geldt dat zeker alleen voor de niet zeikerds :-) Hahahahaha. Man ga je luiers verschonen want je stinkt!!! Sukkel zeg je omdat je alles afbrand, en de rest van jwe verhaal slaat nergens op. Ik zie waarschijnlijk, dus geloof niet dat je me kent, en als je in het stadion net zo reageert als hier, zit je gelukkig niet naast me haha. Mensen zoals jij, kunnen we missen als kiespijn. Uit respect zeg ik er maar opa achteraan, want je zal toch overgroot opa moeten zijn als er 10% van je verhaal klopt. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahaha geintje pik.......laat je niet gek maken stan my man |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 - 18:05 schreef riveco het volgende:[..] Sukkel zeg je omdat je alles afbrand, en de rest van jwe verhaal slaat nergens op. Ik zie waarschijnlijk, dus geloof niet dat je me kent, en als je in het stadion net zo reageert als hier, zit je gelukkig niet naast me haha. Mensen zoals jij, kunnen we missen als kiespijn. Uit respect zeg ik er maar opa achteraan, want je zal toch overgroot opa moeten zijn als er 10% van je verhaal klopt. Luister jochie, alles wat ik zeg klopt!
En wat zegt Cruijffie altijd.... als ze niet kunnen schieten.... kunnen ze niet scoren ook ;-)
Dus laten we met ons pretteam om te beginnen dat onze tegenstander geen 3 meter ruimte krijgen om datgene perfect uit te voeren waar ze toch al zo goed in zijn!
En verder heb ik de hele wedstrijd Ajax - AZ op Moisander gelet en het viel mij op dat hij een nietszegggende wedstrijd speelde en dat Viergever veel mannelijker speelde, links is en daarvoor een betere aankoop had geweest als linker centrale verdediger.
Blind speelt de laatste wedstrijden aardig, maar is het je ook niet opgevallen dat hij door de tegenstanders totaal wordt vrijgelaten. En hij staat er voor het opkomen. Nou laten we hem dan ook eens aanvallend beoordelen.... Rendement..... INderdaad nagenoeg nul.
Poulsen heb ik tegen Madrid alleen maar in de weg zien lopen en verkeerde passes zien geven, of heb jij wat anders gezien dan????
En Eriksen... Wat de gek er voor over heeft en in dat kader snel verlengen en voor een grote som geld verkopen aan een Engelse sukkelclub!!!! En kijk de laatste wedstrijden eens terug en als je toch bezig ben pik er dan ook een steeksproefgewijs uit vorige seizoenen uit en ga dan eens tellen hoe vaak hij (totaal onnodig dus niet onder druk...) gewoon de bal verspeelt!!!!
En tot slot Ri... nog wat. Ik weet niet waar jij vandaan komt, maar waar ik vandaan kom horen we azijnzeikerds te zijn ! Ben jij een Rotterdamse kakkerlak ofzo dat je zo onvoorwaardelijk lult?
Ik niet. Ik ben van de oude stempel en ben kwaliteit gewend en wat er nu rondloopt had vroeger niet eens in het tweede mogen voetballen. Maar ik ben tevens nog jong en vitaal genoeg om jongetjes zoals jij ook in het vak in het stadion de baas te zijn. Wacht jij maar tot je mij ziet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2 bij 2 :-) en ik heet geen Wesley! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote: Weet ik toch ;-).. maar even lekker rellen hahahahaha |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
IK weet niet waar jij op let maar Moisander is perfect 2 benig al vanaf hij bij de jeugt van Ajax zat. Viergever is misschien verdedigend beter maar Moisander aanvallend. Blind speelt de laatste tijd redelijk, maar hoeft niet te worden afgebrand door (Ajax) supporters.(is namelijk eigen)Poulsen komt net kijken in het team en doet het voor zo'n korte tijd niet verkeerd, (al was het niet veel tegen Real)Maar het hele team speelt momenteel wat minder, als je ziet dat er voorin ook veel minder beweging is. Over Eriksen moet je helemaal niet zeuren, die jongen heeft meer gevoel in zn linker teen als jij in je hele lijf, (ook uit vorm) En tot slot kom ik niet uit rotterdam en ben zeker niet bang voor die grote muil van je, en ik ben ook van de oude stempel maar dat voetbal is er niet meer, dus wat doe je dan nog bij Ajax als je niet kan vinden wat je zoekt. Hahaha wal een mannetje ben je zeg, met wacht maar dat je me ziet. Bahhhh ik schaam me voor supporters zoals jij. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Wel gezellig deze topic ik vermaak me wel !!!! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 - 22:45 schreef riveco het volgende:IK weet niet waar jij op let maar Moisander is perfect 2 benig al vanaf hij bij de jeugt van Ajax zat. Viergever is misschien verdedigend beter maar Moisander aanvallend. Blind speelt de laatste tijd redelijk, maar hoeft niet te worden afgebrand door (Ajax) supporters.(is namelijk eigen)Poulsen komt net kijken in het team en doet het voor zo'n korte tijd niet verkeerd, (al was het niet veel tegen Real)Maar het hele team speelt momenteel wat minder, als je ziet dat er voorin ook veel minder beweging is. Over Eriksen moet je helemaal niet zeuren, die jongen heeft meer gevoel in zn linker teen als jij in je hele lijf, (ook uit vorm) En tot slot kom ik niet uit rotterdam en ben zeker niet bang voor die grote muil van je, en ik ben ook van de oude stempel maar dat voetbal is er niet meer, dus wat doe je dan nog bij Ajax als je niet kan vinden wat je zoekt. Hahaha wal een mannetje ben je zeg, met wacht maar dat je me ziet. Bahhhh ik schaam me voor supporters zoals jij. Luister Riveco, Het gemiddelde niveau van de huidige selectie is kut! De gemiddelde instelling binnen de huidige selectie is kut! Blind en Moisander zijn verdedigend kut. Het rendement van het geroemde opkomen van Blind is kut.
En als jij denkt dat het signaleren en uitspreken hiervan op een discussieplatform Niet deugt en mij een minder fanatieke Ajaxsupporter maakt...
Ben jij de grootste kut van allemaal! En dit is tevens mijn laatste letter Die ik spendeer aan jouw zielige ... gedachtengang.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 oktober 2012 door Stanley -- |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote: Hey Nora, long time :-) |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 - 11:26 schreef Stanley het volgende:[..] Luister Riveco, Het gemiddelde niveau van de huidige selectie is kut! De gemiddelde instelling binnen de huidige selectie is kut! Blind en Moisander zijn verdedigend kut. Het rendement van het geroemde opkomen van Blind is kut. En als jij denkt dat het signaleren en uitspreken hiervan op een discussieplatform Niet deugt en mij een minder fanatieke Ajaxsupporter maakt... Ben jij de grootste kut van allemaal! En dit is tevens mijn laatste letter Die ik spendeer aan jouw zielige ... gedachtengang. Ten eerste heb je mijn niet gehoord over het goede spel, alleen over jou KUT mentaliteit. ( sorry maar jij gebruikt dat ) Ten tweede moet je niet iemand bedrijgen omdat hij dat tegen je zegt in een forum. Ten derde als alles zo KUT is aan Ajax kijk je lekker niet en ga je lekker wandelen of zo. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Hoi Stanley je bent aardig aan het bokken he ,het gaat allemaal wel weer goed komen als die verdomde 5-6 regel weer terug komt,blijven lachen he manneke,ik mis ook mijn favoriet Maxwell en Gabri dat zijn de echte voetballers,komt wel weer terug man . |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 - 17:20 schreef nora het volgende:Hoi Stanley je bent aardig aan het bokken he ,het gaat allemaal wel weer goed komen als die verdomde 5-6 regel weer terug komt,blijven lachen he manneke,ik mis ook mijn favoriet Maxwell en Gabri dat zijn de echte voetballers,komt wel weer terug man . Gabri was in mijn ogen een fantastische voetballer voor Ajax (weet trouwens dat je dit niet voor ogen had met je post, maar ik gebruik hem toch even) omdat die op momenten er eens een schop uitgooide en ervoor werkte! Of Poulsen dat ook doet, betwijfel ik zeer... |
|
|
|